Foto
Inhoud blog
  • Van witte koeien enzo
  • wij mannen
  • Merlijn
  • bumba is voor janetten
  • grote mensen logica
    Over mijzelf
    Ik ben thorben
    Ik ben een man en woon in bij mijn mama en papa (castello del thorben) en mijn beroep is full time onderzoeker.
    Ik ben geboren op 20/02/2007 en ben nu dus 17 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: bumba, mijn tut, overal onder en op kruipen, MAMA voor de voeten lopen.
    Rondvraag / Poll
    mag Thorben s middags zo lang slapen als hij wil
    ja natuurlijk
    t zal wel zijn
    als da ventje wilt slapen laat hem dan slapen
    wie maakt er nu zijn eigen kind wakker?
    Bekijk resultaat

    Laatste commentaren
  • Terug? (Annie)
        op spanje
  • WIE is er hier onbeleefd??? (Sandra)
        op schoolverlater
  • baby (Annie)
        op groot geheim
  • Huh??? (Sandra)
        op groot geheim
  • aan sandra (isma)
        op per opbod
  • Startpagina !
    la vie de Thorben
    dagelijkse beslommeringen van een (baby) peuter
    17 JANUARI Nieuwe foto's op picasaweb (zie link foto's van mezelf)!!!
    26-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kermisblues
    twas van daag kermis in sint Joris city lijk mama da zegt
    omdat op de aloudetraditie te vieren gaven mama en papa een BBQ voor tante eli en nonkel jurgen en julien en oma
    nu ik er zo over nadenk ik heb dus de nonkels J & J
    nadat iedereen zijn buik vol had gegeten (da duurde wel lang hoor) gingen we eindelijk naar de Kermis. Nu niet da ik ook maar een flauw idee had wat ne kermis is maar mama en papa zeiden al de ganse week da we naar de kermis gingen dus kwas ondertussen wel al heel opgewonden.
    op de hoek van de straat dacht ik al da we op de kermis was en probeerde ik uit volle macht op een paaltje te klimmen tot grote hilariteit van iedereen. Toen ze mij probeerde voort te sleepen heb ik er ff aan gedacht moord en brand te gillen maar mama en tante Eli deden dan 123iiiiieeeeuuuuw met mij en da was ook presies kermis.

    Toen we eindelijk op de kermis waren (Ne minuut Later) mocht ik met mama voor den eerste keer op de molen! Wa was da zeg?? eerst zit ik in een autoke en plots begint alles kweeni  hoe rap te draaien. De eerste paar rondekes wist ik ni of ik nu moest lachen of wenen. maar da was rap over (twas lachen dak moest doen) maar op teinde was mama misselijk en toen heeft tante Eli nog een rondeke met mij gedaan.  Wij hemme toen de floch gevangen! Toen is papa met mij op de moto gekropen. De nonkel J&J waren het toen al beu en waren naar tschietkraam en na de moto was papa het ook beu en was em ook naart schietkraam. Wij (de vrouwen en ik) zijn dan maar ook naar daar gegaan maar daar was ik het dan weer rap beu dus heb ik ff laten weten wa ik wou hebben (een grote poes, volgens mama ook Tijger genaamd) en ben toen met mijn vrouwen naar het viskraam vertrokken. Ksnap wel niet waarom ze da viskraam noemen want zijn eendjes. Daar ben ik zelfs 2 keer geweest 1 keer om ne kamion te winnen en een keer om een kleine poes te winnen (ondertussen hadden papa en de nonkel J&J nog niets gewonnen, de amateurs) Toen we weer naar huis gingen pakte papa nog 1000 smoutebollen (volgens mama) of oliebollen (volgens papa) meegenomen. Van mama mocht ik er ni van eten want is da voor mij nog te zwaar. Maar ik weet da ze liegt want kem er ene vast gehad en da was elemaal ni zwaar.


    Later emme papa en Nonkel Julien Toch nog mijn grote poes (Tijger volgens mama) gaan halen













    26-04-2008 om 00:00 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.papa heevet weer gekunnen
    papa is er weer es in geslaagd ze...

    we moesten gisteren allemaal naar de dokter maar omdat da te lang had geduurt moest mama papa maar afzetten aan de karpoelparking en papa weg met zijn vriendje
    met den huissleutel
    mama kon echt ni lachen, vooral ni omdat ze vandaag heel vroeg moest gaan werken. Maar toen ik eindelijk wakker werd bleek mama toch thuis te zijn omdat ze door de weinige slaap vanmorge erg ziek was.
    Met dat papa met de sleutel wegwas hebben we wel veel met de auto rondgereden en mama heeft gans de tijd keiluid met Mika  meegezongen. Zo grappig vooral de gezichten die ze ermee trekt, en VALS

    maar bon we waren dus naar de beebiedokter geweest blijkt dat er iets in mama haar buik zit! en het beweegt! VEEL! En dan waren ze verbaast dat het mij weinig deed of tenminste dak ni superenthousiast ben. Maar er is wel iets mijn mama AAN HET OPETEN! En als ze op is? wat dan? wie gaat er mij dan troosten?
    neen da broerzus gedoe heeft nu lang genoeg geduurt VAN MIJN MAMA MOETEN ZE AFBLIJVEN.
    Derbij ik pak mama toch ni meer mee naar daar buiten dat ze word opgegeten word ze nog leeggetapt ook. Steekt de mevrouw zo iets in mama haar arm en van de slag loopt ze leeg en papa staat erop te kijken en doet nix.
    Sjans dat hem mij vast had anders haddek daar serieus wa lappen uitgedeeld

    25-04-2008 om 19:08 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Persoonlijk bericht aan Renate
    normaalgezien allerliefste Renate (maar niet vandaag)

    Ik heb van mijn mama vernomen dat ze van u een berichtje gehad heeft inverband met koekejes-alstublieftdankuwel.
    STOPT MET ONDER MIJN DUIVEN TE SCHIETEN!
    ten eerste ik eet altijd mijn bordje leeg nu ja tis te zeggen meestal maar ik eet wel altijd mama haar bord leeg en ten tweede ge moet mijn mama niet op ideeën brengen koekjes krijgde nooit genoeg.

    zo

    da moest mij effe van het hart
    kusjes
    Thorbiño
    koekjealstublieftdankuwel

    23-04-2008 om 18:29 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fandag
    ik heb vandaag zoals het een echt idool past mijn eerste mietengrietdag gehouden.
    En wel voor mijn fan van het eerste uur: Caroline.
    Mijn privé chaufeur heeft mij in stijl naar Gentbrugge gereden waar we Caroline moesten ophalen van haar werk.
    Bon de chaufeur heeft da ni slecht gedaan maar ik heb toch berekend dat, door het niet helemaal 100% zeker meer weten van waar Gentbrugge precies lag, we een oponthoud 0.2 seconde hebben gehad. Ik beloof al mijn fans int algemeen en Caroline in het biezonder dat ik op dat vlak eens een hartig woordje met de chaufeur zal hebben zodat we zoiets in het vervolg niet meer hoeven mee te maken.
    Nu goed 0.2 seconde te laat hebben we dus Caroline opgehaald en vertrokken we naar het restaurant waar ik een tafeltje voor 2 had laten reserveren. Ook op het restaurant heb ik wat aan te merken maar daarover straks meer.
    Ook bij het parkeren hebben we 0.5 seconde verloren, nu ni voor het een of het ander maar ik heb een drukbezette agenda en al da verlies kan ik ni echt hebben.
    Nu goed al bij al had mijn chaufeur da ni slecht gedaan. TOT DAN TOE
    Caroline haalt mij uit de autoen we vertrekken richting ons romantisch tafeltje en wa zie ik uit mijn ooghoeken? De chaufeur volgt!!!! Nu vraag ik u...
    We komen int restaurant en ze geven ons een tafeltje waar ook de chaufeur zich aan zet. Nu tis toch ni omda ze goe rijdt da ze zich van de slag alles mag permiteren??? Personeel moet zijn plaats kennen. Enplus had het restaurant ook de fout begaan een tafel voor 2 + babystoel te voorzien. kunnen die ni tellen of zo? 2 = 2 bev 1+1 en ni 2+1

    oja aan iedereen die Gentbrugge passeert ik ben mijn pissebloem daar kwijtgespeelt dus als ge een pissebloem tegenkomt waarvan het steeltje duidelijk vermasakreert is door 14 maand grote handjes... IT'S MINE!!!!


    Caroline dikke kus bedankt voor vandaag sorry vant personeel en remember de wijze woorden van de chaufeur: iedereen die er 7 maand overdoet om een brief te leren opstellen....

    23-04-2008 om 18:26 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dante!
    als mama mij iets geeft zegt ze altijd alstublieftdankuwel

    nu dacht ik gisteren 'nu hebbek u' en toen mama mij nu koek gaf alstublieftdankuwel antwoorde ik 'dante'. Waarop mama overenthousiast antwoorde 'ja danku' en mij onder de kussen bedolf.
    Persoonlijk snap ik het ni helemaal. Mama zegt zo dikwijls danku en die word nooit gestraft. Ik zeg da ene keer en ik word ondergekust.

    wel een voordeel: ik heb nog nooit zoveel koekjes alstublieftdankuwel gekregen als de laatste 2 dagen.

    DANTE!

    15-04-2008 om 11:45 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sa je t
    voila ik ben polyglot sajet is volgens mijn mama 'tiszover' int frans

    en damens en heren sajet

    ik stap nu officieel alleen: zonder muur of vinger, zonder zetel of stoel die ik voor mij uit kan schuiven, zonder schommeleend die ik als looprek misbruik of parkrand. En ni meer alleen van eenderd waar naar mijn mama.

    Vanaf nu loop ik helemaal alleen naar eenderd waar.

    Alleen ik ga het gewoon nog ni veel doen. Kijk ik moet nog veel groeien en ik ben bang da als ik te veel stap mijn benen gaan afslijten, grote mensen worden per slot van rekening toch ook kleiner met den tijd hé.

    mama zegt wel dat da gene waar is maar ik ga toch effekes de kat uit den boom kijken.

    maar zoals ik al zei SAJET

    10-04-2008 om 20:30 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.grootse logeerpartij
    zoals gisteren beloofd moek ule nog vertellen over vorige week toen ik ben gaan logeren

    omda mama de nacht moest doen op haar werk en papa héél vroeg naar zijn werk moest vertrekken hadden de twee snoodaards een heel ingewikkeld plan uitgedoktert.

    zo zouden tante Eli en nokel Jurgen mij de zondag namiddag komen halen met stoeltje, verzorgingszak, pampers, kleren, park, bed, matras, slaapzak, beer, speelgoedkist en BUMBA. Ik kon nog net bij in de auto. Mama is mij ni komen uitzwaaien want die sliep en papa die was aant wenen, alsof ik voor dagen wegging. Tante eli is in half Oost vlaanderen met mij gaan stoefen . Nadak tante eli en nonkel Jurgen nen halve nacht hem wakker gehouden en dan als niemand er nog in geloofde als een engeltje in slaap ben gevallen, ben ik maandagmorgen met gans mijnen inboedel naar oma verhuist.

    daar heb ik naar het schijnt heel braaf gespeeld, nu tis te zeggen, oma DENKT dak braaf em gespeeld, maar ge kent mij hé.... wacht tot ze haar kasten opentrekt...

    toen ik terug thuiskwam vonden mama en papa dak veranderd was mama zij 'zelfverzekerder' papa zei 'volwassener' ik ga voor papa zijn woorden "nen echte vent"

    laat mij zo nog maar een paar keer gaan logeren en ik kan ver alleen gaan  wonen

    09-04-2008 om 21:03 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Thorben van de Ronde
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Twas vandaag precies weer grote verhuis bij ont thuis, der vloog weer vanalles in den auto onderandere mijn bed
    ik dacht dak weer moest gaan logeren gelijk vorige week maar da moek nog vertellen

    maar vandaag dus alles in den auto en richting Gavere

    Na een goed half uur kwamen we aan in Gavere-city bij nokel Jurgen en Tante Eli dus nu was ik bijna zeker dak ging moeten blijve slapen. Gelukkig ziet mijn tante mij ik weet ni hoe graag en had ze om mij te troosten jefke gevangen. Jefke das haar kat. En tante had die dus opgesloten helemaal speciaal omda ik aan zijne staart zou kunnen trekken zonder dattem wegloopt. Lief hé...

    Maar toen kwam de kers op de taart.... speciaal omda ik gavere city met mijn aanwezigheid vereerde hadden ze een koers ingericht, en pas op ni zomaar een belachelijk kermiskoerske hé. Neen een échte koers, met politie, helikopters autos koereurs, tombonen en vooral de rodaniawagen.
    Ik heb dan ook uit dankbaarheid megasuperenthousiast met mijn vlagske staan zwaaien, aja ge moet toch iets doen ter ere van mijn fans.

    en omda ze zooo rap reden duurde het nog een serieus tijdje eer da ze stilstonden aja want zo een fietsen da heeft denk ik geen remme
    maar den eerste die stilstond was ne zekere Stijn. De mensen waren zo blij datem ni verongelukt was daze rond zijne nek vlogen lijk zotten.

    maar kwil nu al zeggen tegen stijn, tom en al de rest... de volgende keer dak naar Gavere city kom hoefde daarvoor echt ni gans Vlaanderen Rond te rijden ik weet zo ook wel da ge mij graag ziet

    06-04-2008 om 00:00 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Salvator Thorben
    NU ben ik er aan uit

    ik word schilder/tekenaar.

    van de week heb ik de wondere wereld van potloden, bikken, stiften, papier verfborstels deuren en vloeren ontdekt... SUUUPERRRR

    Ik mocht in mama haar hobbykamer rondkruipen en mijn oog viel op haar verfborstel en die had ze een week of 3 (zie mijn bezoek aan den brico) gekocht en gebruikt om kleuren te testen op de deur en de muur... ik zo rap als een kat (en nog rapper) met mijnen borstel naar de deur... dat dee NIX   gelukkig kreeg ik van mama wa verf. Ze heeft nu roze strepen op haar deur.
    persoonlijk was ik er niet echt tevreden over
    kem dan maar hare vloer geverft
    PICassoBELLO

    28-03-2008 om 19:21 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.beter
    mama is eindelijk wa beter want ze heeft van de dokter iets gekregen tegen ziek zijn maar ik denk dat ze daar heel moe van word want ze heeft nu deze middag 5 uur geslapen.
    Das lang hoor 5 uur zoveel slaap ik snachts in een keer op die tijd kan ik 10 keer mijn Bumba dvd zien of 300 minuten ni luisteren

    de Mazout is op dus zitten we nu in de kou mama heeft beloofd da als we morgen gene mazout hebben we verhuizen naar een grot, want toen zij klein was is ze es met haar mama en papanaar een grot geweest en de gids daar zei dat grotten hun eigen airco hebben waardoor het daar zomer en winter 12 graden is. Moest ik mijn eign airco hebben kzou em wel op meer dan 12 graden zetten maar ja grotten zijn misschien ni zo slim.
    enieweej mama zegt dat het daar zowiezowarmer is dan hier.

    Ik hoop maar da ze ni komen met mazout want ik ben nog nooit verhuist en da klint wel cool he...

    26-03-2008 om 21:21 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een geheime boodschap voor caroline
    lieve caroline,

    allereerst bedankt omdat gij zo een superfan zijt dat gij mijn gastenboek gebruikt

    daarom (en alleen daarom) zal ik u een geheimpje verklappen

    mama zegt da ik idd over 32 weken een speelkameraadje krijg

    alhoewel ze zegt ook da ik er de eerste maanden ni aan mag komen en ook dak er niets aan heb. Mama zegt da alle babies minstens zes maanden moeten zijn als ze geboren worden. Dus ik weet ni of het wel zo een tof geheim is.

    enplus mama weet nog ni eens of het een broertje of een zusje is, ik zei tegen mama "alst dan echt moet pakt dan maar een broertje" maar volgens mama kunde da ni kiezen.

    DA IS DUS FLAUWE KUL hé ,ge gaat mij ni zeggen da mama 3 maand ziek gaat zijn en dan nog ni mag kiezen da wilt zeggen dat da boontje nu al mijn mama rond haar/zijn vinger windt.

    Dus lieve caroline ik weet een ding zeker...

    IK GA HIER SERIEUS OP MIJN STREPEN MOETEN GAAN STAAN

    maar caroline da was tussen ons he dus aan niemand vertellen hé

    dikke kus....

    25-03-2008 om 20:36 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nog even wat vertellen
    sorry allerliefste fans dat julie mij zolang hebben moeten missen

    maar ik heb het dan ook verschrikkelijk druk gehad de laaste weken

    ik heb paaseitjes moeten rapen, leren stappen, babbelen maar vooral moet ik voor mama zorgen

    die is de laaste tijd de hele dag ziek en moe als ik wakker ben probeert ze wel zoveel mogelijk met mij te spelen maar tis lijk toch niet zoals vroeger. Ik weet ook niet goed wat er met haar scheelt maar ik heb zo een medelijden met haar...

    nuja nu belangrijke dingen ik heb van de paashaas een zandbak en een strandstoel gekregen. hoe zo een klein springbeest met zo een grote zandbak rond kan zeulen is mij een raadsel...

    papa wou de zandbak vullen maar mama zei dat als em de zandbak in de living durfde zetten em er nog ni goed van ging wezen, benieuwd wie deze strijd gaat winnen, ik volg de match vanuit mijn luie strandzetel


    24-03-2008 om 19:21 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dintje in de spiegel
    in mijn badkamer, allé die van mijn mama, wonen nóg 2 kindjes kvind da wel raar hé want die komen daar nooit uit.

    maar die wonen daar dus wel echt hé samen met hun mama en hun papa eentje boven de lavabo en tander boven de sjofage. en voor de rest hebben die daar niets ik vind da wel heel erg want als ik in die hun huis kijken hebben die ni eens speelgoed.

    over speelgoed gesproken mama heeft vandaag gezegd da ze mijn speelgoed gaat weggeven. Mama zei zo 'Thorben ge zult veruit tenige kind in gans de latteklieversstraat zijn die een speelkamer en 3 speelhoeken heeft en gij moet zonodig een halve colafles als knuffel gebruiken en ne verfrol als lievelingsspeelgoed, ik peis er serieus over om al u speelgoed wegtegeven. Ge gaat het ni echt missen zeker?'

    Van mij mag ze hoor, zou ze er aan denken om het aan de "dintjes in de spiegels" te geven want die hebben zelfs geen verfrol....

    12-03-2008 om 20:37 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het andere voetje
    ik snap mama soms niet ze

    de ene keer ist ene voetje het ene voetje en het andere voetje het andere. Maan den andere keer ist het voetje het andere voetje.

    dus als mama zegt 'Thorben geeft het voetje es' dan doe ik da maar soms luister ik ni goe of is mama wa gehaast ofzo en zegt ze 'geeft voetje es' en dan pakt ze het andere en dan zegt ze daarna 'en nu het andere voetje' en dan geef ik haar het ander voetje en dan zegt zei weer 'neen Thorben het ANDERE voetje'

    ik kan ni meer volgen hoor, gij wel...?

    11-03-2008 om 17:58 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.den brico der brico's
    ik ben vandaag met mama, papa en nonkel julien naar den brico der brico's geweest de hemel der bricoleurs...

    wij naar Batibouw.

    Ik was zo supermegaenthousiast da ik helemaal ni meer kon slapen dus ben ik 13 uur aan een stuk wakker geweest lijk de echte grote mensen
    nu da ik da kan peis ik er ferm over om samen met nonkel julien een bouwbedrijf te beginnen dan kunnen we elken dag naar den brico en ons eigen batibouw houden da zou wel super zijn hé...
    en t voordeel van uw eigen batibouw is dat er niemand voor u wielen kan lopen en da... is mas écht mega supercool!



    08-03-2008 om 22:09 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het leven is ni eerlijk
    kunde da nu geloven????

    volgens mijn papa zou ik, als mijn mama ooit nog een kindje zou krijgen, ik een broertje of een zusje krijgen maar ik zou BROER moeten worden.

    Geef nu toe.. waarom zou da nieuw geval mogen kiezen en ik niet? misschien wil ik wel geen broer worden maar ZUS en misschien wil ik wel geen broer of zus hebben maar een kindje

    Waarom mag iedereen hier kiezen behalve ik???


    kzal ik het eens zeggen si da mama maar een broertje krijgt, ik pak da kindje wel en ik, ik....



                                             WORD GROTE ZUS!

    nah...

    06-03-2008 om 11:31 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.And the winner is...
    jammer genoeg zijn de oscar's voor dit jaar net uitgereikt anders was ik zeker een van de winnaars. Correctie DE winnaar.

    laat mama en papa maar denken da ik in de bouw/afbraak ga, maar ik peis er over om acteur te worden, tzit nl zo...

    sinds kort krijg ik soms van mama een tik op mijn vingers als ik iets doe da ni mag...

    Dan doe ik mijne mond wijd open, laat ik dikke trannen rollen krijs de longen uit mijn lijf en als kers op te taart steek ik mijn handje waarop ze getikt heeft beschuldigend naar haar uit.

    Ge ziet dan mama's hart breken en dan vraagt ze aan papa "maar allé da kan nu toch geen pijn doen, hé neen toch hé?"

    tuurlijk doet da geen pijn, al eens geprobeerd iemand pijn te doen door met 1ne vinger op zijn hand te slaan?

    Maar mijn acteerprestatie zorgt er wel voor dat de volgende keer mama aarzeld om op mijn handje 'teslaan' en die 5 seconde aarzeling zijn voor mij meer dan genoeg om de doos melk tegen de grond te smijten... en da .... is da "pak slaag meer dan waard"


    and the winner is..... Señor Thorben

    06-03-2008 om 11:24 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bricoleur
    ja lap mijn mama en papa zijn het weer volledig niet eens met elkaar.

    volgens mama gaak later in den bouw. Allé soms toch maar tis wel zo da ik zot ben op den brico. als we naar de gb gaan moet mama zien waar ze haren auto zet want als ik den brico zie graken we niet weg zonder er effe binnen te springen.

    volgens papa daarintegen ga ik voor de afbraakwerken. Hij komt daar dan weer bij omda ik tegenwoordig met veel plezier het papier van de muren sleur.


    oja ik ken een geheim maar da mag ik ni zeggen

    05-03-2008 om 11:42 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.3 maal is uiteindelijk scheepsrecht
    gisteren ben ik 3 (drie!) keer met bijn hoofd ergens opgebotst

    den eerste keer toen mama mij wou aankleden. Ik lag zoals meestal dwars op mijn verzorgingskussen en ik lag ook gewoon dwars zoals meestal als ik aangekleed moet worden, dus ik stoot mij af tegen mama en ... KNAL met mijne kop tegen de muur. Ik bleite en mama van de gelegenheid gebruik (misbruik) maken om mij aan te kleden onder de volgens haar wijze woorden 'da komt ernuvan si'.
    En 's avonds als ze mijne pyama wou aandoen terug maar nu lag ik recht (op mijn kussen allesinds) dus KNAL tegen de wasmachine. zegt mama 'tja...'

    Ja das mijn mama haar geniale plan geweest om dat daartussen te zetten ik kan er dan nl maar van ene kant afvallen.

    's morgens bij kind en gezin was ik dan nog es gevallen ook. Tzit zo ik kwam van den dokter en er zat een ikweenioeschoon meiske aan tafelke met mijne puzzel van Bumba te spelen (ok de puzzel van K&G maar ik was daar wel mee bezig) dus nadat mama mij heeft aangekleed wil mama mij poepezit doen, doen op de grond, maar ik dacht daar nog ni aan toch ni onder het oog van miss beernem beauty 2008 dus ik sta, maar van waar ik sta kan ik ze ni goe zien dus ik zet ne stap en... KNAL met mijn voorhoofd tegen den tafelpoot. Gelukkig onthield mama zich deze keer wel van commentaar. De liefde van mijn leven was (ook gelukkig) te druk bezig met mooi te zijn om mijn gestuntel op te merken (ik lag nogthans letterlijk aan haar voeten).

    maar voor 3 knallen tijdens of kort na het aankleden heb ik vandaag eindelijk zoete wraak kunnen nemen.

    Ik heb gewoon gewacht tot mijn mama propere kleertjes had aangedaan en dan... terwijl ze mijn schoenen aandeed.. (zonder dwars te liggen dan want da paste ni in mijn plan)... heb ik mijn melk opgegeven....

    nuja mijn plan moet gelijk wel nog een beetje bijgeschaaft worden want als prijs werd ik van de slag weer uitgekleed én aangekleed ...

    28-02-2008 om 21:56 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    27-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het debielste van den hoop
    Ik ben vanmorgen naar kind en gezin geweest

    mama was weer in haar gat gebeten volgens de helpster van kind en gezin weeg ik 10kg600g volgens mama 10kg 530g

    Hoe ze aan da verschil komt? als ik mooi rechtop en stil op de weegschaal zat stond er 10kg 530 maar die helpster was toen nog haren bic aant zoeken en tegen da zij die had was ik het beu en hong ik al een beetje over de weegschaal en TADAAAAAA 70 gr verschil

    Nu moet ge weten da mama vorige keer ook al in haar gat gebeten was omdat die helpster mij verkeerd gemeten had. Willen of niet de verpleger zou mij terug opmeten en idd mama had gelijk ... of ik was op 10 minuten tijd 3cm gegroeid da kan ook.

    toen we weggingen hoorde ik mijn mama iets mompelen in de trand van 'kweenuwel da ge om vrijwilliger te worden bij K&G geen kernfysicus moet zijn, maar was het nu strikt noodzakelijk om de debielste uit het plaatselijke zothuis aan te stellen?"


    jaja mama valt over de kleine beetjes en gelukkig ben ik een man, want was ik een vrouw kzou misschien ook struikelen over 70g meer of minder...

    27-02-2008 om 21:15 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    36 maand 2,5 jaar 96,cm 13,510
    Ninke10 maand 74cm 8kg 510
    THORBEN
    geboorte: 52,5cm 3,830kg
    13 dagen 54 cm 4,340kg
    1 maand 56,5 cm 4,960kg
    2 maand en half 62 cm 6kg
    4 maand 65,4cm 6,500kg
    5 maand 67cm 6,800kg
    7 maand 71,5cm 8,760kg
    9 maand 74 cm 9,840kg
    1 jaar 79cm 10,800kg
    15 maand 82,7cm 11,400kg
    2 jaar 92 cm 12,500kg
    2,5 jaar 96,cm 13,510
    Francientje   Ninke

    7 weken en 5 Dagen    15,1 mm
    12 weken 5,7 cm of 7,4 mét benen
    17 weken 19 cm
    22 weken en 3 dagen 26 cm
    26 weken en 4 dagen 32 cm
    32 weken 40 cm
    36 weken 47 cm
    39 weken 49 cm
    40 weken 50,5 cm
    geboorte 7 november 2008
    54,5 cm 3,810kg
    1week 3,830 kg
    12 dagen 4kg 060
    17 dagen 55,5 cm 4kg 240
    gehoortest: heel goed
    4 weken en 4 dagen 57,5 cm 4kg700
    5 weken en 6 dagen 59 cm 4kg880
    9 weken 60 cm en 5kg 520
    bijna 4 maand 65cm en 6kg420
    5 maand (op de kop) 68cm en 6kg 880
    10 maand 74cm 8kg 510
    NUMMER 3

    23sept 09 7 weken en 2dagen: 11,9mm
    21 okt 09 11 weken en 5 dagen: 51,2mm
    wat is de moeite op het wereldwijdeweb?
  • foto's van mezelf (bijgewerkt op 17 januari)
  • het leven van Benne en Fries
  • Lander en Victor
  • mama haar blog
  • de mama van Lander en Victor
  • zus haar commentaar

  • Gastenboek
  • proficiat
  • gefeliciteerd!
  • proficiat
  • scherven
  • aangrijpend

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Archief per week
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs