Foto
Inhoud blog
  • Van witte koeien enzo
  • wij mannen
  • Merlijn
  • bumba is voor janetten
  • grote mensen logica
    Over mijzelf
    Ik ben thorben
    Ik ben een man en woon in bij mijn mama en papa (castello del thorben) en mijn beroep is full time onderzoeker.
    Ik ben geboren op 20/02/2007 en ben nu dus 17 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: bumba, mijn tut, overal onder en op kruipen, MAMA voor de voeten lopen.
    Rondvraag / Poll
    mag Thorben s middags zo lang slapen als hij wil
    ja natuurlijk
    t zal wel zijn
    als da ventje wilt slapen laat hem dan slapen
    wie maakt er nu zijn eigen kind wakker?
    Bekijk resultaat

    Laatste commentaren
  • Terug? (Annie)
        op spanje
  • WIE is er hier onbeleefd??? (Sandra)
        op schoolverlater
  • baby (Annie)
        op groot geheim
  • Huh??? (Sandra)
        op groot geheim
  • aan sandra (isma)
        op per opbod
  • Startpagina !
    la vie de Thorben
    dagelijkse beslommeringen van een (baby) peuter
    17 JANUARI Nieuwe foto's op picasaweb (zie link foto's van mezelf)!!!
    28-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.3 maal is uiteindelijk scheepsrecht
    gisteren ben ik 3 (drie!) keer met bijn hoofd ergens opgebotst

    den eerste keer toen mama mij wou aankleden. Ik lag zoals meestal dwars op mijn verzorgingskussen en ik lag ook gewoon dwars zoals meestal als ik aangekleed moet worden, dus ik stoot mij af tegen mama en ... KNAL met mijne kop tegen de muur. Ik bleite en mama van de gelegenheid gebruik (misbruik) maken om mij aan te kleden onder de volgens haar wijze woorden 'da komt ernuvan si'.
    En 's avonds als ze mijne pyama wou aandoen terug maar nu lag ik recht (op mijn kussen allesinds) dus KNAL tegen de wasmachine. zegt mama 'tja...'

    Ja das mijn mama haar geniale plan geweest om dat daartussen te zetten ik kan er dan nl maar van ene kant afvallen.

    's morgens bij kind en gezin was ik dan nog es gevallen ook. Tzit zo ik kwam van den dokter en er zat een ikweenioeschoon meiske aan tafelke met mijne puzzel van Bumba te spelen (ok de puzzel van K&G maar ik was daar wel mee bezig) dus nadat mama mij heeft aangekleed wil mama mij poepezit doen, doen op de grond, maar ik dacht daar nog ni aan toch ni onder het oog van miss beernem beauty 2008 dus ik sta, maar van waar ik sta kan ik ze ni goe zien dus ik zet ne stap en... KNAL met mijn voorhoofd tegen den tafelpoot. Gelukkig onthield mama zich deze keer wel van commentaar. De liefde van mijn leven was (ook gelukkig) te druk bezig met mooi te zijn om mijn gestuntel op te merken (ik lag nogthans letterlijk aan haar voeten).

    maar voor 3 knallen tijdens of kort na het aankleden heb ik vandaag eindelijk zoete wraak kunnen nemen.

    Ik heb gewoon gewacht tot mijn mama propere kleertjes had aangedaan en dan... terwijl ze mijn schoenen aandeed.. (zonder dwars te liggen dan want da paste ni in mijn plan)... heb ik mijn melk opgegeven....

    nuja mijn plan moet gelijk wel nog een beetje bijgeschaaft worden want als prijs werd ik van de slag weer uitgekleed én aangekleed ...

    28-02-2008 om 21:56 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    27-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het debielste van den hoop
    Ik ben vanmorgen naar kind en gezin geweest

    mama was weer in haar gat gebeten volgens de helpster van kind en gezin weeg ik 10kg600g volgens mama 10kg 530g

    Hoe ze aan da verschil komt? als ik mooi rechtop en stil op de weegschaal zat stond er 10kg 530 maar die helpster was toen nog haren bic aant zoeken en tegen da zij die had was ik het beu en hong ik al een beetje over de weegschaal en TADAAAAAA 70 gr verschil

    Nu moet ge weten da mama vorige keer ook al in haar gat gebeten was omdat die helpster mij verkeerd gemeten had. Willen of niet de verpleger zou mij terug opmeten en idd mama had gelijk ... of ik was op 10 minuten tijd 3cm gegroeid da kan ook.

    toen we weggingen hoorde ik mijn mama iets mompelen in de trand van 'kweenuwel da ge om vrijwilliger te worden bij K&G geen kernfysicus moet zijn, maar was het nu strikt noodzakelijk om de debielste uit het plaatselijke zothuis aan te stellen?"


    jaja mama valt over de kleine beetjes en gelukkig ben ik een man, want was ik een vrouw kzou misschien ook struikelen over 70g meer of minder...

    27-02-2008 om 21:15 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.plantengoeroe
    ik mocht vandemiddag mama helpen met planten verpotten

    ja amaai wa een smospot is mijn mama seg die zag zo zwart als en oelenboer

    gelukkig kan ik da stukke beter ik was tenminste nog PROPER

    en da terwijl ik van mama van het papier moest blijven waar de aarde oplag. Ze had beter haar eigen in da papier ingerold ze zag er dan nu misschien nog uit als mijn mama in plaats van als het aardmannetje

    26-02-2008 om 20:36 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELP!
    mama en papa hebben ruzie want de papa heeft tegen de mama gelogen en de mama kan daar ni mee lachen.

    Tis allesinds vree serieus want ik heb mijn mama nog nooit zo kwaad gezien (en papa ook ni geloof ik want hij is er lijk ni goe van)

    daarom heb ik een POLL gestart zodat ik mijn ouders advies kan geven ...

    25-02-2008 om 00:00 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.afterpartyblues
    ik ben eindelijk bekomen

    zaterdag ging ik zoals gewoonlijk rond de middag mijn dutje doen. toen ik drie uurtjes later wakker werd was onze keuken omgetoverd tot een Bumbaparadijs en zat de keuken vol volk

    en da allemaal voor MIJ!

    blijkbaar vond de wereld het nodig om mijn 1 jarig aanwezig zijn te vieren. (nuja geef ze ongelijk)

    bleek ook nog eens da iedereen kadootjes meehad (ook voor MIJ)

    en ik kreeg mijn hoogst persoonlijke Bumbahoed

    en als kers op te taart (letterlijk) kreeg ik een taart, ik dacht eerst een hele grote (want daar stond mijne naam op) maar mama had mijn eigen taartje mee daar kon ik naar hartelust mee knoeien, gelachen da we hebben. goh kzen er nog ni goe van.

    maar ineens ging iedereen weg kpeis da ze moe waren maar ja zij zijn ook al oud hé....





    24-02-2008 om 00:00 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.echte mannen kijken naar voetbal
    toen mama gisteren naar haar werk ging vertrekken keek papa met mij naar de voetbal

    Omdat mijn mama de mooiste de slimste en degene met de beste smaak is geloof ik haar ook direct als ze zegt dat de beste ploeg van het land Anderlecht is.

    Mama heeft mij dan ook geleerd op handjes te klappen alst anderlecht is (aplaus)

    gisteren speelde anderlecht (aplaus) tegen bordoo. Anderlecht (aplaus) heeft zich gisteren geplaatst voor de uwefakup dus gaan we Anderlecht (aplaus) nog veel zien op tv.

    Papa kandaar minder mee lachen want papa is voor de ganzewaaze (ofzoiets) enfin papa is SOMS voor de ganzewaaze want als ze slecht spelen isemdaarnivoor

    Mama vind da kwatsh die vindt da ge altijd voor u ploeg moet zijn mama bv is ook voor Anderlecht (aplaus) als ze slecht spelen maar dan noemt ze ze wel een bende kiekes of pottestampers.

    maar nu is Anderlecht (aplaus) wel weer minder een bende kiekens nu ze in uweefakup zitten


    en de Ganzewaaze.....

    22-02-2008 om 10:06 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de kunst van het ijstaarteten
    naar aanleiding van het vorigvorigebericht waren er mensen die zich afvragen hoe mannen van al 1 jaar zo een koude ijstaart eten.

    wel ik zal dat eens haarfijn uitleggen

    ten eerste pakt ge eerst het minst koude deel in u handen (da slagroomachtiggedoe) met wa ijscrème aan dan doede u handen dicht zodat da goe warm word en als het tussen uwvingers begint uit te lopen lekte het af.


    ziezo heel simpel maar effectief en nu is iedereen weer een stukje wijzer

    22-02-2008 om 09:58 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gentlemen
    ik mag dan misschien (nog maar) een jaar zijn ik heb wel manieren

    geleerd van de mama natuurlijk

    zo heb ik leren delen

    vorige week heb ik mijn verkoudheid met mama gedeeld...

    21-02-2008 om 17:44 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JA AMAAI!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ja hallo!

    1 jaar worden is echt wel de max!

    Ik wist wel dat er veel zou veranderen eens ik bij de verjaardagmensen zou horen, maar zoveel? ineens?


    om te beginnen ben ik nu een man met zijn eigen post! jaja post!

    maar feitelijk ben ik wel zwaar teleurgesteld in mijn fans
    als gevolg van de weinige enthousiaste wensen (1 brief, 5 smskes, 2 telefoontjes, 1 msnekke en O (nul) Mails) heb ik maar besloten mijn eigen te feliciteren, met een aplausje (speciaal voor deze dag geleerd) feitelijk kon ik al lang in mijn handjes klappen maar ik heb gewoon nog een tijdje gedaan alsof niet).

    ik ben ook gaan wandelen in het Grote Bos van Beernem daar heb ik 2 keer 2 stapjes alleen gezet tot ik in het snot had da mama of papa mijn hand losliet, dan liet ik mij vallen. kende da zodra ze weten da ge kunt stappen dragen ze u ni meer. Mij ni gezien ze.

    Ik heb ook ne speeltuin ontdekt ik wist wel dat er tuinen bestonden maar dat er ook speeltuinen waren da wist ik niet ik heb daar op zo iets gezeten en dan slierde ge zo naar beneden. raar hoor. en da zonder u pijn te doen he! kem wel al es op iets gezeten en dan ineens beneden maar dat dee vree pijn. en mama heeft mij ook op een speeltje met ne resort gezeten da wipte dan langs alle kanten. En der was ook zand, das iets raars hoor,  Zand da luistert beter naar mijn mama als ik. Kwou zo wa pakken en mama zei 'eikeskakaniinmondje' en ik wou ni luisteren en de zand heeft da gewoon OP GE GETEN.

    Kem ook echte melk van den boer gekregen van mama maar ik denk da ze bedoelde 'echte melk van de koe'

    oja ik heb ook een bumba taart gekregen! maar die was wel wa koud maar smossen konde er wel vree goe mee!



    20-02-2008 om 00:00 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    19-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.driverslicence
    zo

    nu ik ver 1 jaar ben is het hoogtijd dat ik mij mobiel verbeter

    daarom heb ik besloten mijn rijbewijs afteleggen

    sinds gisterenavond ben ik een vierwielige snelheidsduivel

    weliswaar ben ik vooral in achteruit een snelheidsduivel en in vooruit eerder een snelheidsslak maar da komt nog wel, da komt nog!

    nu zijn ik en en mijn bumba speedcar voorlopig in achteruit de schrik van Sint Joris Ten Distel en meerbepaald  van de living van de lattekliever 51.

    nuja zolang er gene zetel of tafel in mijne weg staat, maar anders ben ik een niettestoppe snelheidsmachine


    BIEBBIEP....

    19-02-2008 om 16:58 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ILY (X)
    voor ik het vergeet op deze valentijnsdag:

    Als mama en papa geen tijd hebben schrijven ze naar elkaar ILY

    dat wil zeggen "aaIjLoofYoe"

    nu wa aaijloofyoe wilt zeggen weet ik niet maar het klinkt wel lief

    daarom wil ik vandaan tegen iedereen zeggen:      

                         ILY!

    14-02-2008 om 20:32 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.it's the end of the world as we know it

    dit is veruit de ergste dag in mijn babyleven.

    MAMA IS ZIEK!

    ik voel mij een beetje schuldig want ik denk dat het een beetje mijn schuld is. Nl ik was gisteren ook ziek en mama heeft mij dan ikweenioeveel geknuffeld en getroost. Daar is mama wel beter in dan papa, die grommeld meer als ik treunt. Nu vanmorgen zei mama tegen papa dat hij de dagmoeder moest bellen dat ze niet naar de les ging omdat ze zich nie 100% voelde en ik ook nog ni goed was. YES! eindelijk gewonnen van die stomme les.
    Maar tegen de middag zag mama nogal bleek en ze zei dat ze overal spierpijn had. Ik weet ni waar overal is maar mama zag er echt ni goed uit.
    Mama hoopte dat ik een middagdutje zou doen zodat zei ook wa kon slapen maar ik was helemaal ni moe. Gelukkig ben ik een lief kind en ipv te wenen heb ik zitten zingen en vertellen in mijn bed, maar blijkbaar kon mama toch niet slapen want na een uur zijn we toch naar de winkel vertrokken.
    maar met mij gespeeld heeft mama vandaag niet ik mocht wel overdag naar tik- tak kijken maar ik mis mama toch.

    Zieke mama's hebben wel 1 groot voordeel: tzijn precies stovekes waar ge u lekker tegen kunt nestelen.

    Ook als noem ik mijn mama soms een tink, ik hoop dat ze snel terug beter word want een llieve warme mama is wel tof maar een lieve tinkerige mama is veel leuker

    14-02-2008 om 17:34 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eikeskakani-inmondje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ja foert nu is mama toch nog kwaad geworden op mij vandaag.

    Af en toe mag ik van mama vrij rondkruipen in huis. Z e zet dan de hondjes buiten en de poortjes open en of we go. De wereld verkennen noemt ze da.

    Zo ook vandaag. Ineens staat daar zo ne groten ijzeren pot met eten voor mijne neus. Lekker! Ineens hoor ik "In Mondje" en ideale schoonzoon da ik ben doe ik dat dus.
    Blijkt nu da mama zei "eikeskakani-inmondje" (beweerd zij hé).

    Nu is de zaak dus blijkbaar da ik van mijn mama Lana haar eten ni mag opeten. Want das EikesKaka. Nogthans ik vond da ni slecht.


    derbij ik geef mijn boterhamme toch ook aan Lana?

    Ze zullen dan nog es zeggen da we moeten leren delen....


    Moeders hé ze weten nooit wa ze willen

    13-02-2008 om 22:41 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.trappenlopen
    ok mama heeft mij vanmiddag betrapt terwijl ik de trap op aan het kruipen was. Ergens is het wel haar eigen schuld ze heeft mij getoont hoe het moet.
    Enfin gelukkig was ze niet kwaad want ik was toch iets aan het doen dat feitelijk niet mag hé?
    Maar mama zegt dat ze al dikwijls genoeg aan papa heeft gezegd dat er een hekje aan de trap moet komen en ze vindt dat haar punt nu bewezen is. Nu ge peist dat ze mij daarvoor bedankt? maar neen niets noppes.
    Mama heeft wel het plan opgevat om mij leren trappen te doen. ze vindt als ik het dan toch stiekem probeer ik het dan maar net zo goed met kunnen om ongelukken te voorkomen. En ze vindt ook dat ge niet moogt rekenen op deuren die toe zijn want ze kunnen altijd openvliegen.

    Ik heb mijn mama nog nooit zo rationeel geweten.

    maar bon conclusie van de dag:


    second floor here i come

    13-02-2008 om 20:01 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Be(be) Mobile
    EINDELIJK!!!


    Iemand die mij naar waarde en ouderdom weet te schatten.

    Ik heb van oma een gsm gekregen een echte flashyrode colaGSM.

    Natuurlijk moest daar van mij uit eerst een beetje pushwerk aan vooraf gaan. Zo heb ik eerst gedurende een behoorlijke tijd mama's en oma's GSM moeten pikken en serieus van mijnen tetter draaien als hij werd afgepakt. Uiteindelijk zei mijn mama 'kzal thuis es kijken of ik mijn e-oude GSM nog vind dan kunde die hebben' waarop het oma te binnen schoot dat ze er gewoon nog een had liggen. Die heb ik dan ook direct gekregen. Gelukkig! Want die van mijn mama is helemaal niet zo Flashy, da herinnerik mij nog goe van lang geleden toen ik nog maar 8 maand was.

    Dus nu behoor ik tot de echte, de mobile mensen, al moet ik aan oma toch nog eens vragen wat mijn nummer nu precies is zodat als ik volgende keer bij K&G een knap meiske tegenkom ik haar dat gelijk kan doorgeven. En ik hoop dat oma mij nu ni bij mijne pamper heeft want ik heb den indruk dat er iets ni klopt ten eerste ik krijg den indruk dat er ni veel geluid uit komt en ten 2de oma en mama zijn het er roerend over eens dat ik helemaal geen oplader nodig hebt....

    TUUUUUUT......

    12-02-2008 om 22:46 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.op mijn bakkes

    vandaag was het dan eindelijk zover. Eindelijk eens serieus op mijn b@!?s gegaan.

    Ik hoor u al denken "zijn hoogheid kan alleen stappen" bijbegotneen, zelfs da ni. Twas al kruipend!

    Ik wou een poeske aaike doen en t liep weg en pats boem paukeslag ik met mijn weledelesmoel tegen de kasseien (nuja de keukentegels maar kom dichterlijke vrijheid)

    Mama reageerde eerst niet, waarschijnlijk wou ze den truc toepassen "we-doen-dat-er-niets-aan-de-hand-is-en-dan-is-er-niets-aan-de-hand", maar ten eerste kem em door en ten tweede er was wel iets aan de hand. Namelijk ik tegen de vlakte. En ik heb da nog ni meegemaakt, toch ni al kruipend.

    Toen ze mij eindelijk oppakte zei ze "ma tis niks pop, tis niks da kan iedereen overkomen poppeke". Maar ze kreeg me er toch maar lekker niet mee getroost. Half Sint Joris Ten Distel heeft mij horen brullen.

    want geef toe welke man van bijna 1 jaar kletst nu nog tegen het dek.....

    11-02-2008 om 22:58 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voeten

    Lap! het is weer zover. Mijn ouders zijn weer volledig aan het flippen.

    vanmiddag had ik een kous uitgetrapt. Mama wou die weer aandoen en zegt 'Thorben geef es u voetje" en ik als ideale zoon doe dat natuurlijk. Ge had er moeten zien kijken zoooo een ogen en mond open, precies een koe die op nen trein staat te kijken (die uitdrukking heb ik van mama zelf dus tzal haar leren op haar woordn te letten waar ik bijsta ).

    Nu een beetje later was ik weer een kous kwijt (jep kampioen kousen uitsjotten, cet moi) en mama weer "Thorben, geeft es u voetje".
    En ik .... geef haar mijn voetje. nu ja om haar te pesten wel mijn voetje waar al een kous aan was, lachen gieren en brullen geblazen .
    Zegt zij: "neu Thorben, tander voetje, aan da voetje is al een kousje hé". Geen probleem ik wissel van voet, en daar was die koe en dien trein weer.

    Natuurlijk kon zet ni laten en zegt ze tegen mijne papa 'hij snapt het woord voet.

    ge voelt mij al afkomen hé ik weer een kous uit en tzelfde liedje begint weer, alleen nu in aanwezigheid van mijne papa.


    TADAAAAA voet. Staan ze daar als 2 idoten te roepen "Bravooooo, Thorben! Flinke Thorben," "mama en papa zijn zoooo trots" (mijne papa zijn standaardzin)

    Nu da ze mij overladen met kusjes en knuffels mij ni gelaten, maar kan iemand die 2 idioten een op de hoogte brengen dat ik met die voeten geboren ben????

    09-02-2008 om 16:01 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.superschoenen
    mama heeft gisteren schoenen voor mij gevonden in een doos die ze gekregen had

    adidassen, megacoole schoenen met een blinkend streepje. Echt ik voel mij helemaal hip.

    Maar wat meer is het zijn superschoenen, toverschoenen, grote jongesschoenen want met die schoenen aan kan ik staan.

    echt staan zo helemaal alleen en zo heel lang ook. ik vind het wel cool zo staan ik denk dat ik er maar mijne nieuwe hobby van maak en dan misschien een wereldrecord staan vestigen? wie weet? Alhoewel als hobby vind ik staan nogal statisch. Er zit niet echt veel beweging in hé dus misschien moet ik daar nog even over denken en eventueel hier en daar een kleine verbetering in aanbrengen. Dat zou mij dan nog ver kunnen brengen.....

    Ik krijg ergens ook nog ne nieuwen tand bij en die doet heel veel pijn. Nog zo iets dt ik niet gewoon ben, mijn ander tanden die kwamen er helemaal nooit door, die waren er gewoon plots, maar den deze echt nen beuzak, ik denk dat het ne vrouwelijken tand is, als da al bestaat.

    07-02-2008 om 14:09 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vrouwen!
    lang geleden toen ik nog maar een eicel was ging mijn mama soms naar cantussen. En toen zongen ze daar ook soms "met de vrouwen nix as last, met de vrouwen nix as last, met de vrouwen nix as trubbles, met de vrouwen nix as last". Ewel tis waar verdorie!

    Ik dachtda ik van da opvang gedoe af was. De laaste week was ik nl ni meer moeten gaan dus ik dacht da mama gestopt was met de les en da ze nu alletwee halftijds werkten. NIET DUS! Da mama vorige week ni naar de les was, was omda papa jarig was. Liefde noemen ze da. Ik noem da een vuile schijnbeweging.

    Bon wij dus richting sint andries. Ik had al redelijk rap int snotwaar we hene gingen en dus was ik ni veel van zegs. "ge zijt zo stillekes pop" zegt mijn mama zo. JA DUH, ge gaat mij gaan achterlaten wa wilde dak doe zingen en lachen??? derbij ik kan nog ni zingen.

    We komen daar dus toe begint tante Angeline weer zo van "dag broere" en ik zen haar broer ni eens. Meer nog ik ben niemands broeren alst van mij afhangt word ik da van zen leven nooit. 

    Enfin ik schenk een miniversie van mijn wereldberoemde lach en klem mij vast aan mijn mama. Ge denkt nu, die mensen snappen da en pakken mij mee terug naar huis? Tereire mama geeft mij aan Tante Angeline ja.zegt die "komt es zien kem nieuw auto'tjes' en draait met mij den hoek om. Nu moest da mijn papa geweest zijn die zou mee den hoek om zijn gegaan om naar die auto's te kijken. Mijn mama ni dus die maakt van de gelegenheid gebruikt om ervan tussen te piepen. De rotte tink. Zat ik daar ineens alleen.

    en tergste van al....

    er waren ni eens nieuwe auto's

    dus met de vrouwen niets als last 

    31-01-2008 om 19:22 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wie wilt er hier kado'tjes?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen mijn mama krijget van mij. Zegt ze. Want ik kan mij ni herinneren dat ik haar ooit iets gegeven heb, behalve soms mijn TUT. Maar die moet ze dan wel direct teruggeven. In de week kreeg ze HET trouwens van mijn Papa. En die had ook niets gegeven.

    nu die welluidende zin 'Gh Thorrrben, ik krijget soms van u' kreeg ik te horen toen ik de reclame van de week door de speilen van mijn park had weten te trekken. En ik dacht vree schoon, ik trek er alle foto's uit dak schoon vind om te verzamelen. Alleen ik vond alles schoon en nu lijkt mijn park op een sneeuwlandschap. Alle da heb ik ook van horen zeggen hé, want ik weet begod niet wa sneeuw is. Allesinds blijkbaar iets da ge in mijn park kunt terugvinden.

    30-01-2008 om 18:31 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    36 maand 2,5 jaar 96,cm 13,510
    Ninke10 maand 74cm 8kg 510
    THORBEN
    geboorte: 52,5cm 3,830kg
    13 dagen 54 cm 4,340kg
    1 maand 56,5 cm 4,960kg
    2 maand en half 62 cm 6kg
    4 maand 65,4cm 6,500kg
    5 maand 67cm 6,800kg
    7 maand 71,5cm 8,760kg
    9 maand 74 cm 9,840kg
    1 jaar 79cm 10,800kg
    15 maand 82,7cm 11,400kg
    2 jaar 92 cm 12,500kg
    2,5 jaar 96,cm 13,510
    Francientje   Ninke

    7 weken en 5 Dagen    15,1 mm
    12 weken 5,7 cm of 7,4 mét benen
    17 weken 19 cm
    22 weken en 3 dagen 26 cm
    26 weken en 4 dagen 32 cm
    32 weken 40 cm
    36 weken 47 cm
    39 weken 49 cm
    40 weken 50,5 cm
    geboorte 7 november 2008
    54,5 cm 3,810kg
    1week 3,830 kg
    12 dagen 4kg 060
    17 dagen 55,5 cm 4kg 240
    gehoortest: heel goed
    4 weken en 4 dagen 57,5 cm 4kg700
    5 weken en 6 dagen 59 cm 4kg880
    9 weken 60 cm en 5kg 520
    bijna 4 maand 65cm en 6kg420
    5 maand (op de kop) 68cm en 6kg 880
    10 maand 74cm 8kg 510
    NUMMER 3

    23sept 09 7 weken en 2dagen: 11,9mm
    21 okt 09 11 weken en 5 dagen: 51,2mm
    wat is de moeite op het wereldwijdeweb?
  • foto's van mezelf (bijgewerkt op 17 januari)
  • het leven van Benne en Fries
  • Lander en Victor
  • mama haar blog
  • de mama van Lander en Victor
  • zus haar commentaar

  • Gastenboek
  • proficiat
  • gefeliciteerd!
  • proficiat
  • scherven
  • aangrijpend

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Archief per week
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs