Foto
Leuke links
  • Schitterende foto's van onze (huwelijks)fotograaf!!
  • Facebook
  • Laatste commentaren
  • lol (jan)
        op Tuin vol brandnetels
  • Koekoe (Ki)
        op
  • oppassen (dirkjogt)
        op Gentse Feesten
  • hey (Nella)
        op Gentse Feesten
  • Brandnetelkes (Samos)
        op Tuin vol brandnetels
  • Foto
    Inhoud blog
  • Eindelijk op vakantie!
  • Gentse Feesten
  • Het ornitologenhutje
  • Tuin vol brandnetels
  • Birthdayparty...
  • Fitness en friet
  • enkele uurtjes relaxen
  • zondagsblues

    laatste film
    in de bioscoop gezien:
    "Mongol"
    (25/05/2008)

    Mail mij!!

    Vurige fan van mijn website? Mail me!!

    Als je de anderen wilt nadoen
    en je mislukt

    dan ben je uniek

    (uit "koning van het plagiaat")

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    Vulnerability takes more courage

    than being cynical, strong or powerful.

    It takes courage to be open,

    innocent and willing to be hurt.

    (Dorothy Baker)

    Interessante blogjes
  • Schoonzusje Antonella
  • dirk de jogger
  • blog-tips
  • mijn Bobone en ikke!
    Foto
    Gastenboek
  • Fijne dinsdag!
  • magneetjes
  • fijn weekend
  • Hey
  • Miss getuige

    Klik enkel op deze knop om me te vertellen wat je vindt van mijn vertelsels! Ik zal ze graag lezen!

    Interessante links
  • B&G Energy Improvements
  • Juridische informatie
  • verbouwen en renoveren
  • OVAM
  • Energiek met energie
  • Premies voor verbouwers
  • Bouwen en wonen
  • Foto
    Foto
    Foto

    Het feëeriek sneeuwtapijt is gesmolten

    De winterzon laat de sneeuwkristallen niet meer fonkelen

    Alleen in mijn ogen schittert de winterzon nog

    Zou het ijswater
    de temperatuurstijging van het verlangen
    wat kunnen temperen?

    met dank aan de schrijfster

    Inhoud blog
  • Eindelijk op vakantie!
  • Gentse Feesten
  • Het ornitologenhutje
  • Tuin vol brandnetels
  • Birthdayparty...
  • Fitness en friet
  • enkele uurtjes relaxen
  • zondagsblues
  • Terug aan het sporten
  • Brunch met bubbels
  • Special thanks to...
  • Allereerste foto van ons trouwfeest
  • trouwnieuws
  • lomp
  • Lange nacht - korte slaap
  • Vrijgezellenweekend om U tegen te zeggen!
  • 3 kg lichter en 5 dagen later
  • Computercrisis... again
  • Je merkt dat je oud wordt als je....
  • sportieve week
  • suffend door de dag
  • Sloeberke
  • Paint it white
  • In memoriam
  • 100 dagen...
  • Back in time
  • Typica Femina
  • Overuuuuuren
  • Suicidebrigade
  • overwerk
  • Auto in crisis
  • Ochtendcrisis
  • Clouseaumania
  • Nieuwjaarsdag bij bobone
  • Even stilstaan...
  • Foto's Nieuwjaarsfeestje
  • Tripje naar Stonehouse (Scotland)
  • Kerstavond
  • Stikkapot
  • Drukke dag vandaag
  • Nog twee keer slapen...
  • Binnen en buiten
  • Schilderen
  • Clouseau-time again!
  • Plong...
  • 1 minuut stilte
  • Lucky Day
  • Gevonden: de gedroomde trouwjurk !
  • Aankondiging
  • Mijn allerliefste metekindje: Freaking Britt
  • Verjaardagsfeestje Laura
  • Afstand
  • Overuurtjes
  • Moe- moeder- moest
  • ... en de wereld keerde zich tegen Katrien...
  • Vini & Dave op fietstocht
  • Verwarring
  • Koud in bed
  • Schotland here we come!
  • Shoppinguurtje
  • ****** Michel 30 ******
  • teamdrink
  • Sweety little kitty
  • Thuiswerken
  • Spinnenstress
  • Rekening
  • Home Alone
  • J, G&G
  • Koppijn
  • Strontzakske
  • Getuige
  • Mijn dokter
  • Uit het nieuws...
  • Thx to the police
  • Territoriale uitbreiding
  • Lang Leve Tienen
    Dave en Katrien

    Zij kwam ter wereld in Tienen, hij sleet zijn jeugd in Denderleeuw en omstreken. Ze leerden elkaar kennen via een gemeenschappelijke vriend in januari 2002. Na een moeilijk begin begon een sprookje dat nog altijd blijft duren... Op vrijdag 23 mei 2008 zijn we (eindelijk!) in het huwelijksbootje gestapt. En voorlopig vlot het nog steeds ;-)
    23-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gentse Feesten
    Gisterenavond eindelijk voor de eerste keer dit jaar naar de Gentse Feesten geweest. Het werd tijd!
    En het was plezant, de sfeer was goed.
    Liesbet had VIPtickets versierd voor op het Sint-Baafsplein, en wie kwam er gisterenavond optreden?
    Jawel, dé Eddy Wally met in het voorprogramma Sam Gooris.

    Maar wat me het meest opviel, was wat een geweldig decor Gent is voor zo'n festival.
    De torens verlicht, overal kraampjes maar toch niet te veel, ...
    Enfin, het blijft toch wel een schitterend mooie stad!



     
    Sfeerbeeldje van het Sint-Baafsplein


    09-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het ornitologenhutje

    Op ronde doorheen de wijken van Gent, kwamen we op onze weg toch wel twee bekende Vlamingen tegen, zekerst!?

    Op een regenachtige dag in de Bourgoyen in Gent, kwamen wij twee bekende Vlamingen tegen.
    Op weg naar het ornitologenhutje, beter bekend als het 'vogelhutje', waar we nazicht gingen doen naar rondslingerende spuiten, reden wij langsheen twee natgeregende individuen.
    Mijn collega, een grote fan, herkende hen meteen en riep uit "Dat is Simon van Sara!!"
    We stopten op het baantje dat ons naar het vogelhutje zou leiden, en omdat we er met de auto niet door zouden geraken, stapten we uit.
    En inderdaad, wie vroeg er ons de weg naar het vogelhutje?
    Simon en.... Hélénà!!! Niet Sara hoor, nee, nee, Simon en Hélénà!
    Mijn collega was volledig geshockeerd dat hij niet Sara, maar Helena aan de zijde van Simon zag.

    Wij geshockeerd omdat we twee BV's tegenkwamen, en dan nog wel op een plaats waar je absoluut geen BV's zou verwachten, en Simon en Helena stomverbaasd dat ze ons tegenkwamen.

    Grapjes konden er wel gemaakt worden, zoals
    - allez, dat we hier in dit weer twee BV's tegenkomen
    - ik zal het niet tegen Sara zeggen
    - We zullen jullie wel eens moeten fouilleren
    maar een foto trekken, nee, dat was buiten de beroepsernst van mijn collega gerekend!!


    25-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tuin vol brandnetels
    Ik moet dringend onze tuin eens deftig zetten, zodat ik deze zomer daar kan gaan liggen in de zon...
    Dat betekent dan dat ik vooral de overwoekering van de megabrandnetels eens moet stoppen, want zoals je ziet op de foto zijn er meer brandnetels dan dat er tuin is... geen goede evolutie!



    22-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Birthdayparty...

    Feestjes zijn er nooit genoeg, dus was mijn verjaardag na ons trouwfeest van een kleine maand geleden, een nieuw excuus voor nog een feestje.
    Kwestie van de overgebleven flessen champagne te kunnen leegdrinken!

    Groepsfotootje
     

    Katrien en Olivia
     

    Katrien en Brambo
     

    Katrien en Chris
     

    Priscilla - Rachid - Katrien - Frederik
     

    Tim - Katrien - Dave
     

    Vetzakkerijgedoe...
     

    Katrien en Frederik


    17-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Het leek wel eeuwen te duren, maar dat was maar schijn!
    Nog geen maand na de trouw kregen we van superfotograaf Sam "het boek" met x aantal foto's én een dvd met alle (800) foto's.

    Hieronder een kleine selectie - meer foto's te vinden op mijn profiel op www.facebook.com .


    Net aangekleed - nu nog de knoopjes achteraan...
     

    The bride with her fantastic maids of honour!
     

    Met mijn trotse en ontroerde papa...
     

    Uittocht uit het stadhuis... bekogeld met rijst door de collega's
     

    Ontvangst van vrienden en familie bij ons thuis
     

    Net voor het vertrek met de bus nog even zwaaien naar de buurvrouw
     

    Kiekje op het stadhuis
     

    Aankomst van Dave bij ons thuis


    12-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fitness en friet

    Na vandaag op het werk enkele uurtjes te hebben gesleten op het paleis, kon ik na het werk nog eens gaan fitnessen.
    Wat eigenlijk al te lang geleden was - namelijk van vorige donderdag.
    En het deed deugd: goed doorstappen op de loopband - klinkt een beetje debiel, ik weet het, maar gezien mijn latente scheenbeenvliesontsteking mag ik enkel stappen op de loopband, niet lopen. Dan wat spieroefeningen - buik, benen, armen. Daarna een kwartiertje roeien en dan om te eindigen een heerlijke hete sauna! Wauw dat deed deugd.

    mmm, denk ik dan, nu heb ik toch wel weer deftig wat calorietjes verbrand, leuk!
    Komt Dave met het schitterende en onweerstaanbare voorstel om kebapschotel te gaan halen!
    Bon, wat doe je dan?
    Kebap eten natuurlijk!
    't Is niet dat ik mezelf te dik vind, en ik moet toch niet meer 'in mijn kleed passen' dus kan ik er maar beter van profiteren!

    Trouwens, anders krijg ik de eerstkomende keer dat ik met mijn collega kebap ga halen, toch onder mijn voeten dat ik enkel kebap eet op het werk... bij deze kan hij dat dus al zeker niet meer zeggen!


    10-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.enkele uurtjes relaxen

    Gisteren opleiding gehad op de boot, bij de SPN Gent.
    Geweldig leuke opleiding! Met de zodiac aan hoge snelheid door de golven van de andere boten varen, op en af de andere boten kruipen,... en op het einde toch nog nat geworden na een kort watergevecht met een collega... een mens zou van minder moe worden!

    Dus vandaag een heerlijk dagje verlof gepland, inclusief drie uur in een privésauna met vrienden.
    Supergezellig, met turks stoombad, infraroodsauna en Finse sauna, jacuzzi, dompelbad en koudwateremmer. De laatste heb ik niet uitgetest, het dompelbad was verschrikkelijk koud, maar de rest was heerlijk.
    Met champagne in de jacuzzi, mozarella met tomaat knabbelen, en dan doodmoe thuiskomen. Heerlijk!

    Gelukkig ben ik nu weer wat wakkerder, want subiet weer de nacht op!


    08-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zondagsblues
    Vanmorgen weer véél te vroeg moeten opstaan om te gaan werken.
    Véél te vroeg, gezien het etentje in Brussel, waardoor we pas om 00.15 uur thuis waren.
    Opstaan was een hel.
    Dankzij "Insomnia" in de auto ben ik wakker op het werk geraakt.

    Met mijn collega was het helaas niet veel beter, met de bbq die op zijn maag lag. Of was het de caipirinha?

    We waren alleszins een "schoon" duo vandaag...

    04-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Terug aan het sporten
    Na enkele maanden van passiviteit en voorbereidingen treffen voor ons trouwfeest, kan ik nu eindelijk terug wat tijd vrij maken om in de fitness en op de Watersportbaan door te brengen.
    Kwestie van mijn conditie terug wat te verbeteren, want ik heb zo het gevoel dat het nodig is.

    Dus na twee dagen sporten (maandag fitness en dinsdag lopen) voel ik nu weer dat ik spieren heb.
    Ik kan zelfs mijn benen niet meer kruisen zonder mezelf te pijnigen. Zucht.
    Moet zijn dat het nodig was.


    01-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Brunch met bubbels
    Vanmorgen opgestaan met de zondagblues... om 10.30 uur
    Geen zin om iets te doen, maar wel veel te doen... wassen, strijken, verven, pleisteren... keuze genoeg!

    Uiteindelijk een flesje champagne opengetrokken (met dank aan Joke!) om bij de brunch te drinken.
    Boterhammen met choco met een glaasje champagne erbij...
    Ideaal om een veel te vroege zondagsblues de kop in te drukken...



    27-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Special thanks to...

    Nu we eindelijk terug een beetje op onze positieven zijn gekomen,
    heb ik eindelijk wat tijd om de enkele foto's die we al hebben, op de blog te zetten.

    De foto's genomen door onze fotograaf, daar moeten we nog wat op wachten...
    Dus iedereen die foto's heeft, mag deze naar mij doorsturen en dan zet ik ze op de blog.
    (Ki ???)

    Dé kus nadat we "echt" getrouwd waren.
     

    Eens voelen of hij wel écht niets draagt onder zijn kilt...
     

    Een tweede danske placeren, voor hij weer wegloopt van de dansvloer...
     

    Moet het nog gezegd worden dat het een geweldig feest was?
    Dave en ik hebben ons alleszins schitterend geamuseerd, en dat geldt voor de ganse dag.
    Daarom een dikke merci aan onze vrienden en familie die er bij was om van onze dag een geweldige dag te maken!

    Special thanks to:

    * Sam, onze fotograaf, die de godganse dag achter zijn fototoestel te vinden was;

    * Charlotte, die onder andere de ganse openingsdans op film zette;

    * Sabrina en Vincent, de twee getuigen, met hun geweldige speech op het feest, hun hulp gedurende de ganse dag en zeker niet te vergeten, de mentale en praktische steun in de weken en maanden voor de trouw;

    * Geraldine, Olijf, Kirsten en Michel, Chris, David voor de geweldige vrijgezellenweekends naar Glasgow;

    * Sarah, Katrien, Els, Els, Katrien, Griet, Annelies, voor de fantastische vrijgezellenavond met paaldansworkshop;

    * Luc en Micheline, de (schoon)ouders, en Compagnon Michel, die zovéél gedaan hebben om deze dag te doen slagen;

    * mijn allerliefste collega Frederik, voor het uren in de combi aanhoren van mijn geneut over de organisatie van dit gebeuren;

    * Bram en Jurgen, voor de mooie speeches tijdens de viering;

    * mijn geweldige collega's, voor de mentale steun en de erehaag bij het buitenkomen aan het stadhuis (ik vond het fantastisch!)

    * Eva, die zorgde voor mijn lange blonde lokken en de make-up;

    * Laura en Britt, die tijdens de viering de sleutels en steentjes uitdeelden;

    * het personeel van de traiteur en de zaal, voor de geweldige en vriendelijke bediening tijdens het feest;

    * John van de Coctau, die ons ons dessert voederde terwijl wij de gasten verwelkomden voor het avondfeest;

    * DJ Jan, want zonder geweldige DJ, geen geweldig feest natuurlijk!

    * ... aan iedereen die ik hier niet vermeld heb, maar die erbij was om ons deze onvergetelijke dag te bezorgen!


    Dikke kussen,
    Katrien & Dave


    25-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Allereerste foto van ons trouwfeest

    De allereerste foto van onze trouw

     

    met dank aan Wim

    (de rest volgt later - eerst uitslapen!)


    29-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.trouwnieuws
    Alles komt uiteindelijk wel in orde...
    Zaterdag nog een stresskieken, vandaag (bijna) volledig relaxed.
    Alles komt inderdaad in orde.

    Nog 23 dagen dat ik in alle rust kan aftellen naar wat hopelijk één van de mooiste, memorabele en plezantste dagen van mijn leven zal worden.

    27-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lomp
    De Russen komen eraan.
    En hoe ouder ik wordt, hoe meer dat gepaard gaat met lompheid.
    Vandaag viel het wel heel erg op: met mijn radiopost blijven hangen aan de deur van de auto, struikelen over mijn eigen voeten, niet uit mijn woorden komen, links wordt lechts en rechts wordt rinks en dan draai ik nog de verkeerde kant op. Gelukkig heb ik een collega die gebarentaal kent. Maar als je dan nog eens de baan op gaat met die collega die wat te weinig geslapen heeft en nog aan het bekomen is van een avondje stappen, dan wordt het lomp en simpel bij elkaar.
    En dat... is niet gemakkelijk!

    15-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lange nacht - korte slaap
    Vannacht een eerste nacht van een reeks van drie.
    Begon kalm, maar eindigde met een diefstal heterdaad en dus overwerken geblazen.

    Gelukkig niet te lang, om 8 uur lag ik in mijn bed.
    Om er om 11 uur alweer uit te komen om mijn trouwkleed te gaan passen.
    Had afgesproken met ex-collega Isabel voor de eerste passessie.
    En de eerste sessie met mijn kleed.

    Tja, veel kan ik er niet over vertellen, alleen dat het écht een droomkleed is!

    31-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrijgezellenweekend om U tegen te zeggen!

    Mijn vrijgezellenweekend zit er alweer op...

    Maanden heb ik er naar uitgekeken, afgeteld, me afgevraagd waar we naartoe zouden gaan... En nu is het al voorbij !

     

    Voor diegenen die zich afvroegen waar de trip naartoe ging: we zijn geland in Glasgow Prestwick, nadat ze me hadden proberen wijsmaken dat het Ibiza zou worden…

    Nu, daar was ik net niet naïef genoeg voor, maar eerlijk gezegd had ik Glasgow ook niet verwacht.

    En het was super, ik had natuurlijk ook niets anders verwacht met zo’n geweldige getuige aan het roer, maar we hadden al bij al zelfs het goede weer mee!!

     

    Enfin, het was dus een geweldig weekend, met 6 dames op pad.

    Vrijdagavond, na een uurtje griezelverhalen aanhoren in de ‘Vaults” van Edinburgh zijn we uitgeweest in Edinburgh. De volgende dag shoppen in Edinburgh en tegen de avond vertrekken naar Glasgow, ’s avonds uitgeweest in Glasgow… om dan zondag nog een beetje zattekes op het vliegtuig naar Charleroi te stappen…

     

    Thanks ladies!!!!


    25-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.3 kg lichter en 5 dagen later
    Zwaar afgezien de voorbije 5 dagen.
    Sinds woensdagmiddag zware diarree, ik heb zelfs mijn extra nachtdienst ervoor moeten afzeggen.
    Donderdag nog steeds geen beterschap, maar te koppig om mijn nachten te verliezen. Dus met toegeknepen billen gaan werken.
    Ook vrijdag, zaterdag en zondag was er niet veel verbetering te merken.
    Al moet ik wel zeggen dat mijn lijf het goed geregeld had: 's nachts zat alles dicht - of toch ongeveer - en na mijn slaapuurtjes plakte ik dan aan de pot. Maar ach, wat had ik anders te doen?? Dus zo heb ik mijn vier nachten overleefd.

    Sinds vandaag is het dan een beetje terug genormaliseerd, heb ik de indruk. Heb nog niet te veel op de pot gezeten.
    Lang leve Immodium.
    Lang leve Barexal.

    Mààr... één positief gevolg: ik ben zonder moeite plots 3 kg kwijt.
    Op de juiste plaats, welja! Ik kan weer in mijn oude jeansbroek.

    18-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Computercrisis... again
    Het is weer van dat... Onze pc heeft weer geen goesting om mee te werken.
    Bijna afgewerkte mails worden afgesloten, mails verdwijnen, extra vensters worden niet meer geopend, de onlinebanking doet moeilijk, ... ik kan zelfs geen spelletjes meer spelen...
    't Wordt dus tijd om onze computercrisishelper nog eens tot bij ons te laten komen. Dat was ik al van plan gezien er ergens iets verkeerd zit met de verbinding van de pc naar de printer, maar nu wordt het wel dringender...


    11-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Je merkt dat je oud wordt als je....
    Nieuwe gsm gekocht.
    Mijn collega heeft op zijn gsm het enerverende (nou ja ) muziekje van 'laat de zon in je hart', vraag me niet van wie.
    Dus ga ik ook op zijn systeem werken en op mijn nieuwe gsm een muziekje downloaden.

    Groot was de frustratie toen dat maar niet leek te lukken.
    Kinderen van 10 zijn er waarschijnlijk direct mee weg, maar ik heb er zeker een half uur op gezocht voor ik ontdekte hoe ik zo'n ringtone op mijn gsm kon krijgen - zonder me aan één of ander abonnement te binden welteverstaan.
    Zo merk je dus dat je oud wordt en de steeds vernieuwende wereld van de technologie en computer je inhaalt en je uiteindelijk niet meer mee kan... terwijl ik toch moeilijk van mezelf kan zeggen dat ik een computerleek ben...

    Soit, het is me gelukt om iets te downloaden om op mijn collega zijn systeem te werken... benieuwd voor morgen!

    06-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sportieve week

    Dinsdag fitness, gisteren volleybal en vanavond ben ik met Dave gaan lopen.

    Ik krijg weer meer en meer zin om te sporten... Gelukkig, want mijn fitnessabonnement verloopt in juli (ben er mits wat gezaag in geslaagd om het twee maanden te verlengen) en ik heb nog 45 beurten over...

    Vanavond voor het eerst sinds lang er in geslaagd om méér dan twee kilometer te lopen zonder last te krijgen van mijn scheenbenen, of beter: zonder dat mijn aanslepende scheenbeenvliesontsteking weer de kop opsteekt.
    Om precies te zijn: 4.400 m op 35 minuten.
    Niet slecht na zo lang te hebben stilgelegen.




    Verjaardagsfeestje
    Katrien
    20/06/2008


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Trouwfeest
    Dave & Katrien
    * Uncensored *


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs