Foto
Leuke links
  • Schitterende foto's van onze (huwelijks)fotograaf!!
  • Facebook
  • Laatste commentaren
  • lol (jan)
        op Tuin vol brandnetels
  • Koekoe (Ki)
        op
  • oppassen (dirkjogt)
        op Gentse Feesten
  • hey (Nella)
        op Gentse Feesten
  • Brandnetelkes (Samos)
        op Tuin vol brandnetels
  • Foto
    Inhoud blog
  • Eindelijk op vakantie!
  • Gentse Feesten
  • Het ornitologenhutje
  • Tuin vol brandnetels
  • Birthdayparty...
  • Fitness en friet
  • enkele uurtjes relaxen
  • zondagsblues

    laatste film
    in de bioscoop gezien:
    "Mongol"
    (25/05/2008)

    Mail mij!!

    Vurige fan van mijn website? Mail me!!

    Als je de anderen wilt nadoen
    en je mislukt

    dan ben je uniek

    (uit "koning van het plagiaat")

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    Vulnerability takes more courage

    than being cynical, strong or powerful.

    It takes courage to be open,

    innocent and willing to be hurt.

    (Dorothy Baker)

    Interessante blogjes
  • Schoonzusje Antonella
  • dirk de jogger
  • blog-tips
  • mijn Bobone en ikke!
    Foto
    Gastenboek
  • Fijne dinsdag!
  • magneetjes
  • fijn weekend
  • Hey
  • Miss getuige

    Klik enkel op deze knop om me te vertellen wat je vindt van mijn vertelsels! Ik zal ze graag lezen!

    Interessante links
  • B&G Energy Improvements
  • Juridische informatie
  • verbouwen en renoveren
  • OVAM
  • Energiek met energie
  • Premies voor verbouwers
  • Bouwen en wonen
  • Foto
    Foto
    Foto

    Het feëeriek sneeuwtapijt is gesmolten

    De winterzon laat de sneeuwkristallen niet meer fonkelen

    Alleen in mijn ogen schittert de winterzon nog

    Zou het ijswater
    de temperatuurstijging van het verlangen
    wat kunnen temperen?

    met dank aan de schrijfster

    Inhoud blog
  • Eindelijk op vakantie!
  • Gentse Feesten
  • Het ornitologenhutje
  • Tuin vol brandnetels
  • Birthdayparty...
  • Fitness en friet
  • enkele uurtjes relaxen
  • zondagsblues
  • Terug aan het sporten
  • Brunch met bubbels
  • Special thanks to...
  • Allereerste foto van ons trouwfeest
  • trouwnieuws
  • lomp
  • Lange nacht - korte slaap
  • Vrijgezellenweekend om U tegen te zeggen!
  • 3 kg lichter en 5 dagen later
  • Computercrisis... again
  • Je merkt dat je oud wordt als je....
  • sportieve week
  • suffend door de dag
  • Sloeberke
  • Paint it white
  • In memoriam
  • 100 dagen...
  • Back in time
  • Typica Femina
  • Overuuuuuren
  • Suicidebrigade
  • overwerk
  • Auto in crisis
  • Ochtendcrisis
  • Clouseaumania
  • Nieuwjaarsdag bij bobone
  • Even stilstaan...
  • Foto's Nieuwjaarsfeestje
  • Tripje naar Stonehouse (Scotland)
  • Kerstavond
  • Stikkapot
  • Drukke dag vandaag
  • Nog twee keer slapen...
  • Binnen en buiten
  • Schilderen
  • Clouseau-time again!
  • Plong...
  • 1 minuut stilte
  • Lucky Day
  • Gevonden: de gedroomde trouwjurk !
  • Aankondiging
  • Mijn allerliefste metekindje: Freaking Britt
  • Verjaardagsfeestje Laura
  • Afstand
  • Overuurtjes
  • Moe- moeder- moest
  • ... en de wereld keerde zich tegen Katrien...
  • Vini & Dave op fietstocht
  • Verwarring
  • Koud in bed
  • Schotland here we come!
  • Shoppinguurtje
  • ****** Michel 30 ******
  • teamdrink
  • Sweety little kitty
  • Thuiswerken
  • Spinnenstress
  • Rekening
  • Home Alone
  • J, G&G
  • Koppijn
  • Strontzakske
  • Getuige
  • Mijn dokter
  • Uit het nieuws...
  • Thx to the police
  • Territoriale uitbreiding
  • Lang Leve Tienen
    Dave en Katrien

    Zij kwam ter wereld in Tienen, hij sleet zijn jeugd in Denderleeuw en omstreken. Ze leerden elkaar kennen via een gemeenschappelijke vriend in januari 2002. Na een moeilijk begin begon een sprookje dat nog altijd blijft duren... Op vrijdag 23 mei 2008 zijn we (eindelijk!) in het huwelijksbootje gestapt. En voorlopig vlot het nog steeds ;-)
    11-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lang Leve Tienen

    Het was lang geleden dat ik nog eens in Tienen geraakt was... sinds mei of juni denk ik zelfs.

    Vanmorgen markt in Tienen, geen kans om met de auto aan de gratis parking aan de kazerne te geraken, dus parkeerde ik me op de Veemarkt en betaalde braafjes mijn parkeergeld. Mijn ticket was geldig tot 12.08 uur.
    Om 12.15 uur kwam ik aan de auto en vond een schoon ticketje aan mijn ruitenwisser: "U koos voor het halve dag tarief, gelieve ons € 12.50 te betalen".
    Vloeken natuurlijk maar goed, 't was mijn eigen fout.
    Niks aan te doen.

    Bezoekje bij mijn grootmoeder aan de rand van Tienen, nog net binnen de ring.
    Als ik na een bezoekje van ongeveer anderhalf uur afscheid neem, vraagt mijn bobone of ik mijn parkeerschijf toch gelegd heb?
    Shit nee dus... maar twéé keer op één dag gepakt worden, het zou toch moeten lukken zeker?

    Maar het was dus gelukt.
    Deze keer was het een boete van 25,00 euro. Omdat het de tweede keer was die dag, of omdat het voor een andere inbreuk was?
    Geen idee.
    Deze keer kon ik er al minder mee lachen.
    Maar bon, eigen fout, nogmaals, en dus zal ik braafjes mijn boetes betalen.

    Maar in 't vervolg zal ik wel mijn auto bij mijn grootmoeder op de oprit zetten.

    En Tienen?
    De enige reden waarom ik in Tienen kom, is voor mijn familie en vrienden.
    Maar voor de rest is er in Tienen niets, maar dan ook werkelijk NIETS dat me interesseert.
    En dat heeft niets te maken met de twee boetes - al heeft het me wel pissig gemaakt, dat geef ik toe.

    Maar het idee dat Tienen een afgeleefde, marginale en saaie stad is, had ik vanmorgen - voor de boetes - ook al beseft.
    Spijtig voor de mensen die trachten er wél iets van te maken, maar Tienen is ten dode opgeschreven.

    Lang Leve Gent !!!


    08-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een lange nacht...
    8.55 uur
    Nacht gehad van gisteren 22u tot vanmorgen 7.25 uur.
    Om 7.35 uur thuisgekomen.
    Wegens te wakker gewacht om te gaan slapen tot Dave opstond om met Dimi naar Antwerpen te vertrekken.
    Dimi zou hem om 8.15 uur komen halen.
    Telefoon van Dimi om 8.35 uur "Ik heb me overslapen maar ik zit nu wel al in de auto"
    8.45 uur.
    Dimi eindelijk bij ons.
    Dave weg.
    Ik slapen.

    Na dit berichtje.

    06-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.T in het nieuws
    Kom ik thuis van de volleybal, zet me wat in de zetel om te teleteksten (bij ons is dat een werkwoord) en hoor op de achtergrond "Tienen".

    Meteen teletekst afgezet, want nieuws uit mijn geboortestad wil ik altijd wel horen natuurlijk.

    Bleek het een reportage te zijn van 'Man bijt hond" over de Tiense stadswacht...
    Mja, vree schoon kwamen ze er nu ook niet bepaald uit.
    Twee dames van zekere leeftijd die op "patrouille" waren en bewoners aanspraken met de mededeling dat er onkruid in de goot voor hun woning groeide, gevolgd door de vraag 'wat ze daaraan zouden doen?'.
    Nota bene in de straat waar ik ben opgegroeid - enfin, tot mijn vijftiende dan toch.

    Is dat nu echt een reportage waard?

    Enfin, ik heb natuurlijk maar een deel van de reportage gezien, en misschien heb ik net het 'boeiendste' stuk van de reportage gezien (al duren de reportages van "Man bijt hond" meestal niet zolang) maar toch...
    Als ik dan iets over Tienen hoor op tv, hoop ik altijd dat het iets positief is, of toch tenminste iets interessant.

    Binnenkort eens naar Tienen rijden om te inspecteren of het onkruid al weg is....


    03-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kat op de muur
    Er snuffelen regelmatig katten rond op de muren die onze tuin ... ommuren.

    Meestal is het de dikke gestreepte tijgerkat die ik moet wegjagen omdat hij (?) mijn konijnen aan het beloeren is.

    De laatste tijd echter loopt er hier ook een mooie witte kat rond.
    Ze ligt vaak op het plat dak van het rommelkot in de tuin, gewoon van het zonnetje te genieten ofwel te jagen (?) op de duiven en de mussen die hier rondlopen. De konijnen gunt ze geen blik.



    En gisteren heb ik voor het eerst een zwarte kat gezien met witte pootjes en een wit snoetje.
    Een arrogante kat, voor zover je dat van een kat kan zeggen, en ik liet ze maar doen. Tot hij aanstalten maakte om in de tuin te springen. Ik zag hem loeren waar hij erin zou kunnen. Toen hij half van de muur hing om op de deur te springen (deur die het territorium van de konijnen afbakent) heb ik de achterdeur op het eerste verdiep open getrokken.
    Daar is hij zo van verschoten, dat hij patat! van de muur donderde, in de tuin viel, daar een beetje dom rond zich keek, mij uiteindelijk in de gaten kreeg en zo vlug als hij kon via de deur op de muur sprong en maakte dat hij weg was.

    Ik heb er helaas geen filmpje van kunnen maken....

    27-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Opruimcrisisje

    Het klinkt misschien verbazingwekkend maar ik had vandaag voor de tweede maal binnen een periode van 10 dagen een opruimcrisis.
    Hetzij een mini-opruimcrisisje deze keer.
    Maar toch...

    Wat een dagje vrij in de week toch al niet kan doen...
    Of is het omdat mijn schoonmoeder deze week niet komt om te strijken en te wassen dat ik in een vlaag van paniek dan zelf maar de was heb gedaan?
    mmm, zou wel eens kunnen... 

    Het allerbelangrijkste is dat ik moet zorgen dat ik zeker niet zonder uniformhemden val.
    En dat er steeds een propere en gestreken uniformbroek klaarhangt.
    Je weet namelijk nooit in welke vetzakkerij je terechtkomt. Als ik dan geen reservebroek liggen heb, ziet het er niet zo goed uit als ik de volgende dag moet gaan werken.
    Maar voor de rest is het wel gemakkelijk, zo'n uniform moeten dragen. 's Morgens moet je nooit bedenken wat je zal aandoen om te gaan werken.
    De staat denkt voor u.

    Jawel.





    22-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verkeersflash

    Traject Denderleeuw - Gentbrugge

    'Nothing else matters' wordt onderbroken door de djingel van een verkeersflash:

    "Er is file op de A12 richting Antwerpen."
    " Op de E40 tussen Brussel en Luik loopt een koe op de baan"
    " Opgelet, op de R4 - dat is de ring rond Gent - liggen 4 balen stro op de linkerrijstrook"
    " Aan de automobilisten op de E19 richting Brussel wordt gevraagd zich uiterst rechts te houden, want er rijdt een spookrijder "

    "Meer info vindt u op Teletekst pagina 350"


    Wablieft?
    Teletekst?

    Maar... 
     IK HEB GEEN TELETEKST IN MIJNEN AUTO !!!

    Hoe kan ik nu in godsnaam de broodnodige info die ik nodig heb om heelhuids en zonder filetrauma thuis aan te komen
    bekijken op teletekst als ik in de AUTO zit?


    21-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.----- Midsummerbbq & cocktails -----

    Het moet niet per sé zomeren om een midzomerbbq te organiseren, moeten Olivia en Chris gedacht hebben.

    En gelijk hebben ze.


    Organisators in actie aan de cocktailtafel
     


    En ook Vini is uiteraard te vinden aan de cocktailtafel.
    maar met  fruitsap ???
     

    Ki en Katrien, het olijke duo
     

    Géke aan het zeulen met eten
     

    Michel en Dave, het tweede olijke duo
     

    "mmmmm... cocktail!!!"
     

    Gebrek aan ingrediënten voor de cocktails was er alvast niet...

     


    17-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Activiteitscrsis
    Ik heb een activiteitscrisis.
    Dave zal content zijn.

    Ik heb vandaag al beneden op de werf een 20tal meter gyprocnaden opgevuld met pleister.
    Ik heb vandaag al de meterstanden van Eandis opgenomen en doorgegeven via internet.
    Ik ben vandaag al boodschappen gaan doen zodat we dat morgen niet meer moeten doen.
    Ik heb al een berg handdoeken gewassen en te drogen gehangen.

    Ik dacht zelfs naar het containerpark te gaan maar dat heb ik toch maar afgelast. Zelfs met een activiteitscrisis moet je niet overdrijven.

    En nu ben ik bezig met een groot deel van mijn cursussen ergotherapie te liquideren.
    Die heb ik tot nu toe altijd mooi bijgehouden, maar gezien ik niet meer van plan ben om terug als ergotherapeut te gaan werken, lijkt het me niet bepaald nuttig om al die bundels papier bij te houden.
    En het ligt in mijn weg want naast een activiteitscrisis heb ik ook een opruimcrisis. En daar moet ik gebruik van maken om overbodige rommel weg te smijten want buiten een opruimcrisis kan ik zeer moeilijk iets weggooien.

    Ik steek misschien toch wel wat raar in mekaar....

    15-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.laatste nacht...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Straks ga ik op voor mijn derde nacht op rij, de laatste in deze reeks van drie.

    Als ik morgenvroeg thuis kom, zal het alweer licht zijn en hoop ik - dankzij onze nieuwe gordijnen - te kunnen slapen tot een uur of 3-4.
    Kwestie van de verloren nachturen in te halen...

    De zonsopgang van maandag was alvast de mooiste tot nu toe... (zie foto)

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gizmo - versjes

    Gizmo was mijn hamster. Geen dwerghamster zoals de meeste andere hamsters die ik gehouden heb, Gizmo was een goudhamster.
    Ik heb Gizmo gekregen van mijn collega's in Speltincx voor mijn verjaardag, of was het voor mijn afscheid?
    Anyway, alleszins was Gizmo bij mij sinds juni of augustus 2002. Hij is 2.5 geworden. Een mooie leeftijd voor een hamster.

    Gizmo inspireerde zelfs Dave tot het schrijven van de volgende versjes...


    "    Soms lijkt Gizmo op mij
          Hij hangt met zijn kont uit het raam
          Hij heeft kou
          en vindt de logische oorzaak niet "

    <----------->

    "    Soms lijkt Gizmo op jou
          Als hij wakker wordt
          Ontdekt hij weer alles
          Omdat hij het vergeten was  "


    14-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een stukje van mezelf... teruggevonden

    Per toeval, plots, in een ingeving 
    begon ik te rommelen in een houten box die al maanden in de slaapkamer staat.
    Onbewust weet ik wat erin zit.

    Herinneringen.


    En toen ik de houten box opendeed,
    werd ik weer kind,   
    tiener,   
    jonge twintiger...


    Een fotootje van toen ik klein was, met een rood kleedje aan in een tuin.
    Behalve een pasfoto is het het enige fotootje dat ik heb van mij als klein ukje.
    Eindelijk teruggevonden. Opnieuw teruggevonden.
    Was ik niet schattig??

     


    Foto's van ex-liefjes, foto's van de scouts: op Erika-trophy (1994 denk ik), op driedaagse, op kamp, op het Rakkersveld. Ik als tiener.
    Brieven en briefjes van ex-lieven, serieuzere relaties waren het.
    Briefjes van Dave toen we nog niet zo lang samen waren.
    Herinneringen.
    Mooi.

    Een kaarsje van 'Het Zwak Moment", het café dat mijn papa openhield tot begin 1995.
    Herinneringen aan dinsdag- en donderdagavonden:
    les leren onder het plastieken dak waar de regen zoveel lawaai maakte,
    lasagna eten in de keuken van het café,
    spelletjes spelen,
    kaas en salami snijden.

    En met spijt in het hart tegen 19u terug naar de Vianderstraat.



    10-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Update gelijkvloers
    De laatste weken zijn we weer in gang geschoten met het werken aan de gelijkvloers.
    Luc (schoonpa), Micheline (schoonma) en Michel (vriend van schoonma en schoonpa) hebben chappe gegoten, elektriciteit gelegd naar de keuken, en zijn nu bezig met het kader voor het plafond.  Luc en Michel als professionals, Micheline als werfleider (uiteraard).

    Ik ben deze namiddag bezig geweest met het afplakken van de naden van de gyproc die tegen de muur is gezet geweest.
    Schoonmoeder had me verzekerd dat ik zeker zou toekomen met de rollekes die er nog lagen, maar Ra Ra Ra, na een uurtje waren de rolletjes op en mijn naden nog làng niet allemaal afgeplakt.
    En helaas, elektriciteitspanne in Gentbrugge en omstreken, ook in de Gamma, dus geen mogelijkheid om dicht bij huis nieuwe gaasrolletjes te vinden. Technisch werkloos dus.

     

    Misschien is de gamma nu terug open... of zou ik toch maar gaan fitnessen???


    08-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Drie dagen van hard werken...

    Drie dagen hard gewerkt, drie dagen gewerkt van 14u tot ... minstens 22u.
    Vandaag was de eerste dag dat we op tijd konden vertrekken, om 22u dus, na een hele dag onderzoek te hebben gevoerd naar een vermiste.
    Dinsdag was het maar liefst 00.45u eer we konden vertrekken, nadat we een compleet geschifte kerel hadden opgepakt (mits het nodige "gerollebol" uiteraard) en in de cel gestoken.
    En maandag was het ongeveer 23.30u toen we konden vertrekken.

    't Zijn dus lange dagen bij ons in Gent... maar dat zal bij een andere politiedienst ook wel zo zijn denk ik.


    05-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Laura en Britt verkennen Gent...

    Het weekendje met Laura en Britt zit erop.
    Het was heel leuk maar wel supervermoeiend - zowel voor hun als voor ons !!

    Om te beginnen zijn we zaterdagnamiddag - na enkele keren op en af rijden naar het containerpark om onze werf leeg te krijgen - eerst en vooral een IJSJE gaan eten. Zoveel smaken, zoveel keuze, en wat kiezen die twee?
    Vanille en chocolade !
    Terwijl je kan kiezen voor Cassissorbet, mangosorbet, oma's appelijs, citroensorbet, straciatella, speculoosijs,...
    Enfin
    Les goûts et les couleurs....


     

    Na het ijsje zijn we in een BOOTJE gekropen en hebben Gent verkend van op het water.
    Toen we langs het vaarden, waren ze meteen superenthousiast om dat kasteel ook eens van binnen te bekijken.
    Wat we dan ook maar meteen beloofden te doen....

     

    Na de boottrip was het hoog tijd om te gaan eten, een ijsje verteert namelijk zeer snel.
    En wat is er lekkerder dan een FRIETEN ??
    Na half Gent te hebben rond gestapt op zoek naar een frituur die open was, kwamen we uiteindelijk terecht bij de Gouden Saté aan de Overpoort. Onze frietjes aten we op op het Sint Pietersplein, met een hongerige JanVan Gent naast ons ...


     

    En waarmee konden we de dag beter afsluiten dan met een filmpje?
    Na de frietjes kwam de popcorn net te vroeg, maar met een cola in de hand - of in de houder - zijn we gaan kijken naar RATATOUILLE.

    Na een nachtje slapen - oh wat waren ze brààf!! - zijn we dan na de brunch naar het kasteel geweest.
    Het GRAVENSTEEN dus.
    De torens, de kerkers, de foltertuigen en de guillotine, de wapens en uiteraard de kapel werden bezocht...

     

    Na het bezoek aan het Gravensteen hebben we thuis PANNEKOEKEN gegeten (of zijn het panneNkoeken?).
    En dan zijn Laura en ik begonnen met het aftrekken van de isomoplaten beneden op de werf. Na een tijdje kwamen Britt en Dave ook helpen.
    En kijk, dat werkje is ook alweer gedaan!!!

     

    Na het harde werken was het hoog tijd om de stank van zweet te verdrijven met een frisse douche, compleet met nieuwe stoere coupe.
    Created by Aunty Katrien
    Oooooh wat zijn we COOL !!!!

     

    En zo eindigde het Weekend van Laura en Britt in Gent...


    30-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.F*** la redoute
    Enkele maanden geleden - in april - liet ik mij verleiden tot een bestelling bij La Redoute, het bekende kleding-op-afstand-bedrijf.

    Midden mei kreeg ik een bonnetje in mijn brievenbus, met de mededeling dat mijn eerste pakje in het afhaalpunt klaarlag. De volgende dag kreeg ik nog een bonnetje met de mededeling dat ook mijn tweede pakje er lag. Mijn bestelling zou dus volledig zijn.
    Fantastisch!!

    Toen ik twee dagen later mijn pakje ging ophalende bleek er maar één pakje aanwezig te zijn - het andere was al teruggestuurd omdat ik het niet binnen de 14 dagen was komen ophalen. huh???? volgens mijn berekening waren we nog maar 2 dagen later!
    Helaas kon men mij aan het afhaalpunt niet vertellen wat er met mijn pakje gebeurd was.

    Een telefoontje naar La Redoute leerde me dat het teruggestuurde pakje inderdaad bij terug bij hen was toegekomen, en de telefoniste verzekerde me dat ik het via de post zou krijgen - al kon dat nog even duren.

    Na een maand wachten had ik nog steeds geen kleren gezien, maar wel een rekening die mij verdomme vroeg te betalen voor het niet-geleverde pakje! 
    Omdat ik geen zin had om nog meer geld uit te geven aan een klantonvriendelijk bedrijf, besloot ik een mail te sturen.
    Op 11/7/07 stuurde ik de mail met de mededeling dat ik niet akkoord was met hun manier van werken, en zeker niet met de rekening voor het niet-gekregen pakje! Bovendien paste het gekregen topje niet en wou ik dat terugsturen.

    Pas anderhalve week later kreeg ik een antwoord. Dat ze zo fair waren om mij de kosten van het niet-verkregen pakket kwijt te schelden, maar dat ik wel de rekening van het andere topje én de rappelkosten moest betalen.
    Ik wist toch dat ik dat ene topje binnen de 14 dagen had moeten terugsturen?

    Omdat ik geen zin heb om nog verder geambeteerd te worden door een bedrijf dat zijn klanten in 't zak zet, heb de rekening voor het topje betaald - weliswaar zonder extra kosten. Ik zal het waarschijnlijk nooit dragen, want het is veel te groot - misschien als ik over enkele jaren zwanger ben.

    La Redoute is alleszins een klant kwijt, en ik hoop dat wie dit leest, ook nooit bij hen zal bestellen.
    Ik zal geen haatcampagne tegen hen starten, want wie weet krijg ik dan wel een klacht tegen mij. En daar heb ik ook geen zin in.
    La Redout bestaat niet meer voor mij. En ik hopelijk niet meer voor hen.



    beste internet-consulent van La Redoute,
     
    bedankt voor dit laattijdige antwoord.
     
    Ik was mij wel degelijk bewust van de '14dagen terugsturen-tijd'.
    Echter, ik verwachtte geen problemen bij het verkrijgen van het tweede pakje en was van plan te wachten tot ik dat tweede pakje in handen had. Misschien zou ik nog stukken terugsturen, en dan zou ik ze samen kunnen terugsturen. Dat leek me gemakkelijker voor mezelf én voor jullie.
     
    Gezien ik dat tweede pakje nooit heb ontvangen (en nu wil ik het ook NIET meer ontvangen!) zal ik mij er bij neerleggen dat ik best de kosten voor dit topje (dat ik waarschijnlijk nooit zal dragen) gewoon zal betalen. Kwestie van rappels van jullie kant te vermijden.
     
    Ik zal dus de rekening van 28.80 euro voor het wel gekregen topje betalen. De extra kosten waar u over spreekt, wens ik niet te betalen. Ik ben van mening dat ik door de niet-levering van mijn bestelling wel voldoende nadeel heb geleden.
    Het bedrag van 28.80 euro zal ik vandaag nog overschrijven op jullie rekening.
     
    Verder wens ik jullie nog proficiat te wensen met jullie manier van werken - zeer klantvriendelijk.
    (Indien u nederlandstalig bent, begrijpt u de ironie in deze zin)
     
    Ik wens voor de rest nooit meer bij jullie te bestellen - hoe mooi de kleren ook zijn.
    En ik heb via kennissen vernomen dat ook zij geen goede ervaringen hebben met La Redoute.
    U mag dus mijn klantnummer schrappen.
    Gelieve mij ook geen catalogi of promoties meer aan te bieden, niet via internet en niet via de post. Het zou verspilling van energie en vooral papier zijn.
     
     
    Met vriendelijke groeten,
     
    Katrien Smeyers
    ex-klant

    29-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Afscheid van Samantha

    Ons Sammeke is vertrokken... in het gezelschap van een kater op de boot naar Schotland.
    Na een  afscheidsfeestje met véél drank en veel vrienden...

    Natuurlijk konden we haar niet laten gaan zonder een klein kadootje om ons zeker niet te vergeten:
    een boekje met foto's en cdroms met foto's en filmpjes
    van onze feestjes gedurende de voorbije jaren...

     


    Nog een foto van de ganse groep...

     


    Sammeke en ik


    23-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Berichtje uit Turkije
    Snel een berichtje van achter de computer in turkıje.
    Na een evacuatie wegens een brandje, twee halve dagen zonder aırco ın het hotel, zıjn we nu op drıe dagen verwıjderd van de terugvlucht.
    Morgen gaan we rondrıjden ın de omgevıng van Kemer, met een gehuurde jeep - enfın, Suzukı...
    woensdag nog een dagje aan het zwembad - ben trouwens nog altıjd nıet verbrand, maar ook nıet bruın natuurlıjk - en woensdagnacht om 3uur vertrekken we met de bus naar antalya om daar om 6u het vlıegtuıg te pakken.

    Een week vakantıe vlıegt zooooo snel...

    19-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Luilekkervakantie in Turkije

    Vandaag vertrekken we - eindelijk - op luilekkervakantie naar Turkije.
    Meer bepaald naar Kemer.

    All Inclusive Hotel, zo cliché als het maar kan, maar het zal ons deugd doen.

    7 dagen niets moeten doen, enkel kunnen en mogen...
    Lezen, zwemmen, zonnen, slapen, wandelen, luieren,... en laat me vooral niet vergeten : eten en drinken!


    Hieronder enkele foto's van ons hotel... Ziet het er niet geweldig uit???

     

     

    Tot binnenkort!!


    10-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dagje door...
    Na een nacht - en een ochtendshift van twaalf uur gisteren, werd het vandaag een vroege shift die om 06.00uur begon, normaalgezien zou eindigen om 14u, maar die is uitgelopen tot 18.00uur.

    Na een voormiddag van rondrijden in de combi, met tussenin één onnozele interventie, kregen we om 13.15u de opdracht om ons te begeven naar een situatie van intrafamilaal geweld.
    Met als resultaat dat we na het verhoor van het slachtoffer, op zoek konden naar de dader, die we uiteindelijk aantroffen en ook konden verhoren. Dan was het wachten op de hoofdinspecteur die ons liet weten dat het pv niet moest afgewerkt worden.
    En om 18.00u konden we dus beschikken...

    Op de 4 shiften die ik nu gedaan heb, heb ik er al drie overgewerkt, met een totaal van 6 overuren. Op 4 shiften. Dat belooft!!
    Hopelijk krijgen we morgen zo'n oproep aan het begin van onze shift, en niet tegen het einde...


    09-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nachtje door...

    Gisterenavond om 23u begonnen aan een lange shift, gepland tot 10u.
    Te vergelijken met een nachtje doordoen, maar dan zonder party en zonder te mogen gaan slapen als het licht wordt.
    Normaalgezien zouden we om 9.00uur afgelost worden, maar het werd dus 10.30uur eer ze ons kwamen ophalen.
    Om 11.30 was ik thuis en rijp voor mijn bed.

    Een zware nacht.
    Alleen op een postje moest ik het verkeer tegenhouden dat uit een zijstraat kwam.
    Ik heb in totaal 4 auto's en 2 fietsers tegengehouden. Van 00.00 uur tot 05.00 uur. Ik had gelukkig mijn boekje met Sudoku's mee.
    Om 05.00 uur was ik het beu en ben gaan ontbijten in het commissariaat.
    Nadien bleek mijn nutteloze post afgeschaft te zijn. Gelukkig.

    Na het ontbijt werd ik met collega Suzanne gedropt op een ander stuk van de Gentse ring, vlak voor de aankomst.
    Tot 8.00 uur bleef het relatief rustig, de chaotische opbouw van het Tourdorp even negerend.
    Maar toen tegen 8.30 uur de eerste wielerfreaks toestroomden... toen was het gedaan met de rust.

    Natuurlijk kregen we de normale vragen "Mag ik hier door madam?" , " Mag ik een fotootje trekken madam?" , "Hoe geraak ik op het Sint-Pietersplein?" en dergelijke.
    De meneer die om 9.00u met zijn kinderen naar de streep wou komen kijken had pech : "De streep wordt pas om 10.30uur getrokken meneer, ik vrees dat er daar nu niet veel te zien is!"

    Maar ook een stelletje idioten die om 9.00 uur hun wagen wou uitladen en verwachtten dat wij de barelen even voor hen opendeden.
    Ze hebben hun rommel er mogen over sleuren. Stelletje onnozelaars.
    Of de arrogante chauffeur van een vette Mercedes, die op onze vraag hoe hij hier zonder toegangspas in de technische zone was geraakt, antwoordde : "Door te keren en te draaien madam" . Hij mocht van mij terug keren en draaien naar vanwaar hij gekomen was. Debiel!

    Om 10.30 werden we opgehaald. Om 11.30uur lag ik in mijn bed.
    Nu ben ik redelijk afgepeigerd. En morgen heb ik weer de vroege...




    Verjaardagsfeestje
    Katrien
    20/06/2008


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Trouwfeest
    Dave & Katrien
    * Uncensored *


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs