Inhoud blog
  • Projecten
  • Faire des courses
  • Nachtmerrie
  • Project "Vriendschap"
  • Onze eerste maanden in het Atheneum
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    MethodeSchool K.A.Tongeren
    Campus Ambiorix
    12-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Vandaag hebben onze leerlingen een toeristische rondleiding gegeven aan de leerlingen van de methodeschool van St-Truiden.
    Hier vinden jullie enkele sfeerbeelden terug. Meer informatie volgt nog!




    12-03-2010 om 17:19 geschreven door kameleon  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gedichten naar aanleiding van de gedichtendag

    Hieronder enkele zelfgeschreven gedichten van de leerlingen van het eerste jaar.

    Er was eens een muis uit Parijs.
    Hij ging heel veel op reis.
    Hij at veel bessen
    om zijn dorst te lessen.
    Oh wat was die muis toch wijs.

    Er was eens een vos uit Den Bosch.
    Hij was heel fier en los.
    Hij deed weer eens stoer
    en kreeg ruzie met de boer.
    En de vos was de klos.

    Indy Jaenen

    De boeken
    De boeken staan in rekken,
    de rekken zijn net gekken.
    De rekken wiebelen heel graag,
    trouwens, ze stonden in Praag.
    De rekken waren dik en rond,
    de boeken gingen tot aan hun mond.
    Het is fijn om er naar te kijken,
    maar je wil er niet op lijken.
    De kasten hadden ook één ruit,
    daarmee is het verhaal nu uit!

    Kirian Winter

    Er was eens een trol uit een grot.

    Hij vond het een erg stinkend krot.

    Op een dag besloot hij te verhuizen,

    naar het groot koninkrijk van de muizen

    maar daar ondervond hij hetzelfde lot.

    Seppe van Ham


    06-02-2010 om 00:00 geschreven door kameleon  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (6 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Sinds vrijdag zijn de leerlingen gestart met een wafelverkoop ten voordele van Haïti. Ze hebben op één dag al 101 wafels verkocht en de bestellingen blijven binnenkomen. Eén wafel kost 50 cent en voor 10 wafels betaal je €5.
    Wil jij ook je steentje bijdragen, dan kan je ons altijd contacteren via onze blog of ons mailadres: kameleontongeren@gmail.com.


    01-02-2010 om 09:14 geschreven door kameleon  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Onze eerste uitstap van biologie.

    Onze eerste uitstap van biologie


    Op 20 september 2009 hebben wij een uitstap naar De Kevie gemaakt. Wij moesten bladeren verzamelen.


    Wij zijn naar De Motten en naar de loopbaan geweest. Daar hebben we zelfs tamme kastanjes geraapt.

    Daarna zijn wij ook naar De Kevie geweest. Meneer Wolters heeft ons zelfs op iets lekkers getrakteerd. Dat kwam omdat er dicht bij De Kevie een bakker is.


    In De Kevie hebben wij veel bladeren geraapt. Er waren heel mooie bladeren bij.

    Wij hebben zelfs zoveel bladeren verzameld dat wij bijna te laat terug op school waren. Die bladeren gingen wij drogen om ze daarna te sorteren naar enkelvoudig blad, samengesteld blad, veernervig of handnervig, gaaf, gezaagd, gekarteld, gelopt,...enz.


    In het algemeen: het was veel leuker dan gewoon les.


    Kirian Winter

    29-10-2009 om 19:26 geschreven door kameleon  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Onze eerste ervaringen in de secundaire school

    Sinds 1 september 2009 zit ik op de middelbare school in het Koninklijk Atheneum. Momenteel zijn we met drie in de methodeklas van het eerste jaar.

     

    Methodeonderwijs is meer dan gewoon onderwijs.

    We leren onder andere via een smartbord te werken of we werken samen.

    We hebben nu ook veel meer vakken dan in de lagere school, zoals wetenschappelijk werk, biologie, leren leren,…

     

    Ik vind het leuk omdat we heel toffe leerkrachten hebben.

    Het is wel stom dat er achtste uren bestaan omdat je daarna zoooooo moe bent

     

    Het is heel tof!

    Dus kom ook naar de methodeklas!!!

     

     

     

    Kirian Winter


             

     

     

    Sinds 1 september 2009 zit ik op de middelbare school in het eerste jaar methode moderne in het Koninklijk  Atheneum.

     

    Methode is dat je iets anders doet dan in andere klassen bv.: je leert samenwerken, maakt projecten, je leert zelfstandig werken…enz.

    Momenteel zijn we met drie leerlingen in de methodeklas. In het tweede jaar zitten er vijf leerlingen.

     

    Wat er anders is in de secundaire  school is dat er veel  meer vakken zijn, dus ook nieuwe vakken o.a.: Engels, M.O.: muzikale opvoeding, W.W: wetenschappelijk werk, leren leren, biologie, aardrijkskunde, geschiedenis…

    Voor elk ander vak is er een andere leerkracht.

     

    Wat ik leuk vind in het secundair is: het methodeonderwijs, want daar leer je zelfstandiger te werken dan in andere klassen en je bent maar met een klein groepje.

    Er zijn ook heel leuke leerkrachten en ze geven de plezantste les, zeker in methode.

    De speelplaats is veel groter dan bij het lager onderwijs.

     

    Wat niet zo leuk is, is dat we twee achtste uren hebben.

    Dat wil zeggen dat je één uur langer op school les krijgt maar dan heb je wel één uur vaste studie. De rest is wel supertof.

     

     

    Mijn besluit is  dat je zeker naar de methodeklas moet komen. Dat is echt  super super super tof.

     

     

    Indy Jaenen

     

     


    Sinds 1 september 2009 zit ik op de middelbare school,in het Koninklijk Atheneum, in het methodeonderwijs.

     

    Het methodeonderwijs is anders: we werken vaak zelfstandig, maar we werken ook soms samen.

     

    Ik vind het leuk dat we meestal toffe leerkrachten hebben en dat we een grote speelplaats hebben.

    Het is wel niet zo leuk dat we veel toetsen hebben en dat we een zware boekentas hebben.

     

    Middelbare school is moeilijker dan het lager maar het is wel leuk.

     

     

     

     

    Seppe van Ham

        

     


    28-10-2009 om 16:50 geschreven door kameleon  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (6 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wandeling aardrijkskunde & geschiedenis

    Wij zijn op 20/10/09 met het tweede jaar van de methodeklas in Tongeren gaan wandelen.
    De wandeling is bedoeld voor de vakken aardrijkskunde en geschiedenis.


    Wij zijn van plan om een andere methodeklas uit te nodigen en een soort van toeristische rondleiding te geven in Tongeren.
    Dus zijn wij gaan kijken wat wij zouden kunnen gaan doen tijdens die rondleiding.
    Wij zijn bv. naar het Gallo Romeins museum geweest en hebben daar wat uitleg gevraagd over de prijzen als we eventueel een rondleiding konden geven of krijgen en over wat er zoal te zien is in het museum.



    Tijdens die wandeling zijn we ook naar de bibliotheek van Tongeren geweest om boeken te gaan halen over de geschiedenis van Egypte.  
    Wij zijn namelijk van plan om een heel groot project te doen rond Egypte zelfs met een klein toneelstukje zodat je eigenlijk eens kan beleven hoe dat het vroeger allemaal ging bv. één iemand die dan een farao speelt de andere is slaaf enz.

    Zo dit was een kort blogberichtje van onze wandeling bye
                                                                                                                                                                                     Yannick Vanderstraeten
                                                                                                                                                                                      2 methode moderne
                                                                                                                                                                                      21/10/09

                                                                                                                                                                                           

    21-10-2009 om 15:34 geschreven door kameleon  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toneelstuk 'Sleutelveld'

    Verslag: toneelstuk Sleutelveld
     

    Op vrijdag 9 oktober 2009 zijn we naar het toneelstuk Sleutelveld van Bronks gaan kijken. We waren natuurlijk heel nieuwsgierig naar waar het toneelstuk over zou gaan. Een leuk en creatief spel maakte dat duidelijk. Tijdens Nederlands kregen we allemaal een blad met kadertjes. In de eerste kader moesten we een plaats tekenen waar je heel graag bent en in het tweede vakje moest je diezelfde plaats tekenen of beschrijven na een oorlog. Daardoor kwamen we erachter dat het toneelstuk over oorlog ging.

     

    Een lerares van een jaar of 30 (Hannah), een 13-jarig meisje, een jongen van ongeveer 14 jaar en al hun klasgenootjes vluchtten voor de oorlog die uitbrak in hun land. Ze belandden in een Duits dorpje Schlüsselfeld. Daarvan komt ook de naam: Schlüsselfeld à Sleutelveld. Maar hier was er ook oorlog en telkens als hun huis waar ze in verbleven werd gebombardeerd, vertelde Hannah een sprookje om haar leerlingen wat af te leiden van de realiteit.

     

    De acteurs die in het toneelstuk meespeelden waren: Veerle Dobbelaere, Stefanie Claes en Greg Timmermans. Zij speelden dus Hannah, het 13-jarige meisje (Ilka) en de jongen van ongeveer 14 jaar (Joachim). Ik vond dat het heel goed gespeeld was. Vooral Stefanie Claes, die Ilka speelde, vond ik een zeer goede actrice. Ze bracht het stuk heel overtuigend en op sommige momenten kon je wel met haar lachen. Op een gegeven moment zong ze bijvoorbeeld een liedje en dat was opzettelijk zeer vals gezongen en dat kwam heel grappig over.


    Ik vond dat het decor heel leuk was en goed gebruikt werd. Ze gebruikten het hele podium. Door het decor kwam je ook in de sfeer van oorlog. Er lagen overal wrakstukken en er waren grote doeken aan weerszijde van het podium waarop vaak beelden werden weergegeven waardoor je beter kon begrijpen waar de personages zich op dat ogenblik bevonden. Ik vond dat je aan het decor goed kon zien waarover het verhaal ging en waar men op dat moment was. Het decor was dus zeer goed in dit toneelstuk!

     

    Over het geluid en de muziek... Ik vond dat ook dit heel goed was. De geluiden van alarmen, kanonschoten en de muziek er tussenin vond ik zeer goed gedaan. Telkens wanneer er in het toneelstuk bombardementen waren ging er een alarm aan en hoorde je allemaal geluiden van schietpartijen en bommen. Ook kwamen er een paar bekende liedjes in voor die tussendoor heel even werden afgespeeld.

     

    Over het algemeen waren de speciale effecten goed gebracht. Vuur, videobeelden en rook zijn maar een paar voorbeelden van de dingen die werden getoond. De werking met het licht vond ik ook zeer goed gelukt. Soms viel het licht ineens uit en ging toen weer ineens aan. Zeer goed gedaan!

     

    Door de kledij van de personages zag je goed dat het zich in de oorlog afspeelde. Het kostuum van Ilka bestond bijvoorbeeld uit een joggingbroek en een oude lap stof waar men een trui van had gemaakt. Door de armzalige kleren en het feit dat ze die nooit uitdeden of nooit wasten, was het duidelijk dat het oorlog was...

     

    De conclusie van dit toneelstuk is dus dat er goede acteurs in meespeelden, de speciale effecten goed waren en er op het decor en de geluiden ook niets aan te merken was, maar het was niet echt een superverhaal. Je kon het moeilijk volgen en het was te ingewikkeld en onsamenhangend. Dat is jammer, want anders denk ik dat het een zeer aangrijpend en mooi toneelstuk zou zijn geweest!

     

    18-10-2009 om 00:00 geschreven door kameleon  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Didactisch materiaal
    Voor het vak aardrijkskunde komen er weldra een barometer, anemometer, hygrometer, wereldbol, regenmeter, thermometer en een 5-tal kompassen om zo de lessen met didactisch materiaal te kunnen demonstreren en zelf waarnemingen te doen.

    15-10-2009 om 12:11 geschreven door kameleon  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Logboek
    Hoi, ik ben Mr.Quintens en onderricht de vakken aardrijkskunde en geschiedenis aan de methodeleerlingen van de eerste graad.
    We starten weldra voor het vak geschiedenis met het thema Egypte. Daarom wil ik nu reeds vragen aan de leerlingen om boeken te verzamelen die je over Egypte hebt of om naar de bib te gaan en deze uit te lenen en mee naar de klas te brengen.

    Groetjes, Mr.Q.

    10-10-2009 om 20:34 geschreven door kameleon  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Proficiat!
    Proficiat!

    Uw blog is correct aangemaakt en u kan nu onmiddellijk starten! 

    U kan uw blog bekijken op http://www.bloggen.be/kameleonstungrorum

    We hebben om te starten ook al een reeks extra's toegevoegd aan uw blog, zodat u dit zelf niet meer hoeft te doen.  Zo is er een archief, gastenboek, zoekfunctie, enz. toegevoegd geworden. U kan ze nu op uw blog zien langs de linker en rechter kant.

    U kan dit zelf helemaal aanpassen.  Surf naar http://www.bloggen.be/ en log vervolgens daar in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Klik vervolgens op 'personaliseer'.  Daar kan u zien welke functies reeds toegevoegd zijn, ze van volgorde wijzigen, aanpassen, ze verwijderen en nog een hele reeks andere mogelijkheden toevoegen.

    Om berichten toe te voegen, doet u dit als volgt.  Surf naar http://www.bloggen.be/  en log vervolgens in met uw gebruikersnaam en wachtwoord.  Druk vervolgens op 'Toevoegen'.  U kan nu de titel en het bericht ingeven.

    Om een bericht te verwijderen, zoals dit bericht (dit bericht hoeft hier niet op te blijven staan), klikt u in plaats van op 'Toevoegen' op 'Wijzigen'.  Vervolgens klikt u op de knop 'Verwijderen' die achter dit bericht staat (achter de titel 'Proficiat!').  Nog even bevestigen dat u dit bericht wenst te verwijderen en het bericht is verwijderd.  U kan dit op dezelfde manier in de toekomst berichten wijzigen of verwijderen.

    Er zijn nog een hele reeks extra mogelijkheden en functionaliteiten die u kan gebruiken voor uw blog. Log in op http://www.bloggen.be/ en geef uw gebruikersnaam en wachtwoord op.  Klik vervolgens op 'Instellingen'.  Daar kan u een hele reeks zaken aanpassen, extra functies toevoegen, enz.

    WAT IS CONCREET DE BEDOELING??
    De bedoeling is dat u op regelmatige basis een bericht toevoegt op uw blog. U kan hierin zetten wat u zelf wenst.
    - Bijvoorbeeld: u heeft een blog gemaakt voor gedichten. Dan kan u bvb. elke dag een gedicht toevoegen op uw blog. U geeft de titel in van het gedicht en daaronder in het bericht het gedicht zelf. Zo kunnen uw bezoekers dagelijks terugkomen om uw laatste nieuw gedicht te lezen. Indien u meerdere gedichten wenst toe te voegen op eenzelfde dag, voegt u deze toe als afzonderlijke berichten, dus niet in één bericht.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken over de actualiteit. Dan kan u bvb. dagelijks een bericht plaatsen met uw mening over iets uit de actualiteit. Bvb. over een bepaalde ramp, ongeval, uitspraak, voorval,... U geeft bvb. in de titel het onderwerp waarover u het gaat hebben en in het bericht plaatst u uw mening over dat onderwerp. Zo kan u bvb. meedelen dat de media voor de zoveelste keer het fout heeft, of waarom ze nu dat weer in de actualiteit brengen,... Of u kan ook meer diepgaande artikels plaatsen en meer informatie over een bepaald onderwerp opzoeken en dit op uw blog plaatsen. Indien u over meerdere zaken iets wil zeggen op die dag, plaatst u deze als afzonderlijke berichten, zo is dit het meest duidelijk voor uw bezoekers.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken als dagboek. Dagelijks maakt u een bericht aan met wat u er wenst in te plaatsen, zoals u anders in een dagboek zou plaatsen. Dit kan zijn over wat u vandaag hebt gedaan, wat u vandaag heeft gehoord, wat u van plan bent, enz. Maak een titel en typ het bericht. Zo kunnen bezoekers dagelijks naar uw blog komen om uw laatste nieuwe bericht te lezen en mee uw dagboek te lezen.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met plaatselijk nieuws. Met uw eigen blog kan u zo zelfs journalist zijn. U kan op uw blog het plaatselijk nieuws vertellen. Telkens u iets nieuw hebt, plaats u een bericht: u geeft een titel op en typt wat u weet over het nieuws. Dit kan zijn over een feest in de buurt, een verkeersongeval in de streek, een nieuwe baan die men gaat aanleggen, een nieuwe regeling, verkiezingen, een staking, een nieuwe winkel, enz. Afhankelijk van het nieuws plaatst u iedere keer een nieuw bericht. Indien u veel nieuws heeft, kan u zo dagelijks vele berichten plaatsen met wat u te weten bent gekomen over uw regio. Zorg ervoor dat u telkens een nieuw bericht ingeeft per onderwerp, en niet zaken samen plaatst. Indien u wat minder nieuws kan bijeen sprokkelen is uiteraard 1 bericht per dag of 2 berichten per week ook goed. Probeer op een regelmatige basis een berichtje te plaatsen, zo komen uw bezoekers telkens terug.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met een reisverslag. U kan een bericht aanmaken per dag van uw reis. Zo kan u in de titel opgeven over welke dag u het gaat hebben, en in het bericht plaatst u dan het verslag van die dag. Zo komen alle berichten onder elkaar te staan, netjes gescheiden per dag. U kan dus op éénzelfde dag meerdere berichten ingeven van uw reisverslag.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met tips op. Dan maakt u telkens u een tip heeft een nieuw bericht aan. In de titel zet u waarover uw tip zal gaan. In het bericht geeft u dan de hele tip in. Probeer zo op regelmatige basis nieuwe tips toe te voegen, zodat bezoekers telkens terug komen naar uw blog. Probeer bvb. 1 keer per dag, of 2 keer per week een nieuwe tip zo toe te voegen. Indien u heel enthousiast bent, kan u natuurlijk ook meerdere tips op een dag ingeven. Let er dan op dat het meest duidelijk is indien u pér tip een nieuw bericht aanmaakt. Zo kan u dus bvb. wel 20 berichten aanmaken op een dag indien u 20 tips heeft voor uw bezoekers.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken dat uw activiteiten weerspiegelt. U bent bvb. actief in een bedrijf, vereniging of organisatie en maakt elke dag wel eens iets mee. Dan kan je al deze belevenissen op uw blog plaatsen. Het komt dan neer op een soort van dagboek. Dan kan u dagelijks, of eventueel meerdere keren per dag, een bericht plaatsen op uw blog om uw belevenissen te vertellen. Geef een titel op dat zeer kort uw belevenis beschrijft en typ daarna alles in wat u maar wenst in het bericht. Zo kunnen bezoekers dagelijks of meermaals per dag terugkomen naar uw blog om uw laatste belevenissen te lezen.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken uw hobby. U kan dan op regelmatige basis, bvb. dagelijks, een bericht toevoegen op uw blog over uw hobby. Dit kan gaan dat u vandaag een nieuwe postzegel bij uw verzameling heeft, een nieuwe bierkaart, een grote vis heeft gevangen, enz. Vertel erover en misschien kan je er zelfs een foto bij plaatsen. Zo kunnen anderen die ook dezelfde hobby hebben dagelijks mee lezen. Als u bvb. zeer actief bent in uw hobby, kan u dagelijks uiteraard meerdere berichtjes plaatsen, met bvb. de laatste nieuwtjes. Zo trek je veel bezoekers aan.

    WAT ZIJN DIE "REACTIES"?
    Een bezoeker kan op een bericht van u een reactie plaatsen. Een bezoeker kan dus zelf géén bericht plaatsen op uw blog zelf, wel een reactie. Het verschil is dat de reactie niet komt op de beginpagina, maar enkel bij een bericht hoort. Het is dus zo dat een reactie enkel gaat over een reactie bij een bericht. Indien u bvb. een gedicht heeft geschreven, kan een reactie van een bezoeker zijn dat deze het heel mooi vond. Of bvb. indien u plaatselijk nieuws brengt, kan een reactie van een bezoeker zijn dat deze nog iets meer over de feiten weet (bvb. exacte uur van het ongeval, het juiste locatie van het evenement,...). Of bvb. indien uw blog een dagboek is, kan men reageren op het bericht van die dag, zo kan men meeleven met u, u een vraag stellen, enz. Deze functie kan u uitschakelen via "Instellingen" indien u dit niet graag heeft.

    WAT IS DE "WAARDERING"?
    Een bezoeker kan een bepaald bericht een waardering geven. Dit is om aan te geven of men dit bericht goed vindt of niet. Het kan bvb. gaan over een bericht, hoe goed men dat vond. Het kan ook gaan over een ander bericht, bvb. een tip, die men wel of niet bruikbaar vond. Deze functie kan u uitschakelen via "Instellingen" indien u dit niet graag heeft.


    Het Bloggen.be-team wenst u veel succes met uw gloednieuwe blog!

    Met vriendelijke groeten,
    Bloggen.be-team

    07-10-2009 om 20:38 geschreven door  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - ( Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 24/03-30/03 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 02/12-08/12 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 19/11-25/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • katongeren.be


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs