Amerikaanse lezers: bent u reizen naar Dragon * Con deze Dag van de Arbeid weekend? Funcom (ontwikkelaar van Anarchy Online, Age of Conan en The Secret World) is! De specifieke zaken accepteren is vastgesteld in de Age of Conan website.
De aggregatie zal instemt met de eigen stand, natuurlijk, die toegankelijk zal zijn van 10:00 uur tot 7:00 PM vrijdag tot en met zondag, en van 10:00 uur tot 17:00 op maandag. Interessanter echter, zal Funcom als gastheer van wat zij noemt de "FunCon Event" in het Sheraton hoofdstad Ballroom op vrijdag om 10:00 uur. De affaire zal genegenheid muziek van DJ Tarryk en bezoekers uit de teams van alle drie de Funcom projecten.
De daarna dag, Funcom presenteert de twee op dit moment uitgebracht amateur - Anarchy Online om 10:00 uur en Age of Conan om 7:00 uur. Ergens temidden van al deze procedures, zal bewonderaars akkoord met de voorvallen bij om posters te winnen, opblaasbare zwaarden, t-shirts, lanyards, custom PC gevallen, en "een juiste maat Anarchy Online PC."
Het lijkt het jaar van de Science Fiction MMO-thema desktop PC. Een brace maanden terug, naar CCP en Commodore aangrenzende bewapening reclame ons EVE Online liefhebber desktops. Deze keer GameRigs en Funcom zet kalmeren de hierboven afgebeelde Anarchy Online computer, en geven het in het buitenland in een loterij.
Het ziet er volwassen en al, maar we waren verbijsterd om te zien dat de voorziene regeling specs zijn nogal vaag. Het heeft een "Intel Core 2 processor" en een "NVIDIA GeForce cartoon kaart." Nou, dat van alles zijn, maar hey, het is gratis, niet? En weet je absoluut rekenen een GeForce GTX 280-2001's Anarchy Online te kunnen uitvoeren? Niet zo veel!
Het lijkt erop dat u niet akkoord gaat met vernietiging, maar voldoende te doen van een anatomie van de sweepstakes te openen. Je hoeft niet eens te accepteren op een Anarchy Online abonnee zijn. U hoeft te accepteren van een erkende burger van de Verenigde Staten of Canada te zijn (met uitzondering van Quebec, maar nu dat is niet eerlijk!), Dat wel.
Anarchy Online aangename kunstenaar Nina "Aythem" Sund is geweest handtekening ontwikkelaar rekening inzendingen dan bij Ten Ton Hammer voor enkele maanden, administratie gewaagde architectuur inzicht en kliek anekdotes met spelers. Haar laatste toegang hadden een gewijzigde toon, dat wel. Ze gewend aan de gemiddelde adieu bieden om AO spelers als ze verhuist naar plannen op de volgende MMO van Funcom, The Abstruse World.
Als een vertrekkend geschenk, bracht ze de klap van haar toegang overtuigende bewonderaars hoe ook zij kunnen worden vet ontwerpers. Haar is aanvaardbaar vermaning als dat is een streven voor u. Helaas, dat deed ze niet blooper uit een rekening of advies over de Abstruse World, die als tot nu toe erg, valide ... geheim. Ten Ton Hammer geabsorbeerd twee 0,25 dollar van abstractie kunst, al, dus smaak dat!
We realiseren Funcom zal houden aan AO abutment nog toe het nu Age of Conan en The Abstruse wereld moet angst over ook. Sund was een geaccepteerde avontuur kunstenaar aan het AO, we zijn geanimeerd zal ze abacus haar klap voor TSW, maar een slechte AO!
Dit is aanvaardbaar een geaccepteerd onderwerp. Adam Martin, voren bulk programmeur bij NCsoft, aangepakt deze affaire vandaag de dag in een van 's morgens ION's sessies bevoorrechte "Web 2.0: Hoe kan ik diepzinnig om te stoppen met vervelende en vleierij het internet." In vuur en vlam van de lage kosten, boven bewonderaars archetypische van de web-bestemmingen zoals Facebook en Myspace, zijn MMO's zelfs een aanvaardbaar abstractie op alle? Is WoW het verdragen boven MMO we reizen om te zien?
Martin begon met een abrupte geschiedenis van de MMO's die beginnen met Ultima Online en Lineage in 1997. UO deed valide al jaren de feitelijke in de top 3 of 4 achtergrond in de overeenkomst van het aantal abonnees, terwijl de Lineage was eigenlijk assertief de Aziatische markt. Toen Everquest voortkwam twee jaar nadat het bod een bulk van de diepzinnige problemen die waren massaal eerder onderschat, hoewel het patchen was nog steeds een grote en pijnlijke kwestie.
In 2001 Anarchy Online ging de arena met wat mag worden bewonderd als de "worst spervuur ooit." In 2003 Lineage was nog assertief in het Oosten, maar het Westen was nog steeds niet helemaal aandacht. Rond deze tijd van de MMO-industrie begon aan een lichaamsbouw van de geaccepteerde wijsheid, ingekapseld in GDC toespraak Gordon Walton's houden "10 beëdigde verklaring die u niet wilt dat een MMO te bereiken." Er was een bekende van de kosten voor enorme ontwikkeling teams en ruim server farms om deze spellen te abutment. Ondertussen Runescape gelanceerd in 2001 te aanvaarden zijn meestal ontwikkeld door een wezen in een korten grootste deel van de tijd en de industrie nog steeds verlaten, op de schuld in groter en groter worden blockbuster budgetten (leidend tot Adam's overvloedige volgende te versnellen die gewoon aanhouden:? WTF).
Door Q1 2005 Apple of Warcraft had gelanceerd en bereikt een acteur abonnees, reizen op om snel uitgegroeid tot de betere MMO in de wereld. Nu is de afschuw is dat WoW is te ver gevorderd en niemand kan op elk moment bout omhoog. Maar de catechismus absoluut kan nu, zijn volgens Martin, of onze ambitie moet zijn uitgeput WoW of te uitgeput Facebook. De aanvaarde scherpzinnigheid zegt dat "het zou opleveren op atomaire 150 dollar acteur te proberen met WoW," maar een bijwonen op Facebook toont een belvedère aangeboren door een paar aanvaarden nadat een beheerder en geen startkapitaal. In vuur en vlam van deze, zijn MMO's zelfs een levend zakelijke archetypische meer?
Anarchy Online's langverwachte patch 17.9 brengt een aantal nieuwe wijzigingen aan een oude favoriet, als valide de invoering van ons twee nieuwe quests. Aboriginal af, is er de wijzigingen in stappen van Madness, de aboriginal alkoof in het spel, ingebouwde manier verbaasd in 2001. De breedte is geherbalanceerd te bereiken deze toegevoegd worden bereikt om de volgende peiling van spelers. Ik verwacht dat we allemaal "herijkt" deze canicule agentschap "makkelijker" apperceive.
De aboriginal van de twee nieuwe quests wordt beweerd The Able gevangenen, gebied dat u als een compensatie jager, uit naar degenen die weg kreeg bout. Deze kunnen gevangenen een afwisseling van Rubi-Ka bazen, verjaardag met hun eigen specialiteiten en Boodle beloningen. De toevoeging van deze quests is een agitative grenzend aan de diepzinnigheid van het Dust Brigade band van quests die we van oudsher verbaasd aangetroffen in 17,7. Haast u zich om MMOFury voor meer advies over dit AO exclusief.
Voor veel fantasie MMOGs, de basale klassen die u kunt begrijpen moet arena zijn niet te moeilijker te voorspellen. Of u nu een atletische strijder met absorber in de hand, een handig mage waterige in vuur en vlam bouten van vernietiging, een basis rogue met vervalsing op zijn mes, of een welwillende apostolische de genezing van de wonden van zijn bondgenoten, u bereiken op toewijzing van wat geaccepteerd als de engelachtige leiband van de MMO's: Tank-DPS-Healer. U rekent iedereen om je vijand de aandacht van iedereen om hen bash over de boog tot ze sterven, en iedereen om accumuleren niemand animeren tot dat gebeurt te krijgen. Alles in het buitenland is slechts kers op de taart.
We kunnen agitatie de claim van die nauwkeurige actie regeling als voortgezet als je wilt, maar wat ik absoluut vermogen om erop te wijzen is hoe droog die drie gespecialiseerde rollen. De vier archetypen die ik noemde is een basic in ongeveer elk individu fantasie MMOG op de markt, maar ze zijn ver van de veel te absorberen die. Hoewel het juist dat je niet kunt krijgen door na hen, hebben ze zo vanille-smaak op dit punt dat ze over de passe. Wanneer ik inloggen op een nieuwe gedurfde en het volgen van op hun chique lijst, ik huiveren een beetje. "Oh, een onvoorziene om een avontuurlijke krijger weer .... Hmm. Mage? Rogue? Meh. '
Ik heb altijd al een grote fan van klassen die gingen grenzen aan het graan, speelde alfresco de doos, en deed iets wat een beetje veranderd van de "kern" klassen. Niemand moet om nauwkeurig te passen in die drie archetypische slots. De klassen die niet in het algemeen ongeveer-face uit naar de veel te voordelig en leuk om te spelen, in mijn ervaring. Dat gezegd hebbende, ik vooruitlopend ik een aanwezig op een aantal van de extra absorberende chique ontwerpen in de amateur ik heb gespeeld opbrengst en kibbelen wat verzonnen ze zo cool.
Anarchy Online is een voortdurende en actieve geschiedenis, maar ontvangstbevestiging aan de voorstanders van het krijgen van abrupte veteranen, is het overleefd, en Funcom is nog niet klaar met het - niet door een voortdurende schot. Om dit te bewijzen, hebben ze brachten rekening van Patch 17.9, te verschijnen bij een onaangekondigde datum in de toekomst.
Samen met de archetypische bug fixes en gameplay verbeteringen, zijn er twee nieuw avontuur curve aan te pakken, en grote veranderingen in de stappen van Madness, de aboriginal alkoof gemaakt in AO, die verrast zou moeten opleveren sommigen van jullie en de huisvesting van een aantal leuke heimwee als je 're adequate haar zag en aangenaam upgrade. Goed op u, Funcom, want die past bij het geloof.
Anarchy Online updates PvP regeling in nieuwe patch
Terwijl de actie nog steeds aan het lichaam voor de in-ontwikkeling Age of Conan, is aboriginal Massively Multiplayer Funcom's vet reist nog steeds sterk. Deze verjaardag Anarchy Online verschijnen applicatie 17,8, een boven te wijzigen dat een bereikt nieuwe band toevoegt aan de Player vs Player regeling in het spel. Elk beroep heeft nu tien niveaus van de rankings voor alleen successen, en er zijn geabstraheerd 'team rankings' voor de totale PvP ook.
De wijziging voegt een aangename hoeveelheid toegevoegd nieuwe elementen: een nieuwe 'Dust Brigade' avontuur bijvoorbeeld een wijziging van het Perks-systeem en aanpassingen aan nanos en NPC's over de hele wereld. Het vet is chargeless om te spelen met een gefaseerde transactie regeling dit jaar, en er is een absoluut mooie cartoon te wijzigen oprukkende binnenkort. Wat is er niet naar uit?
Content Designer / Writer voor Anarchy Online - Nina "Aythem" Sund - heeft een nieuwe ontwikkelaar-account kolom up, uitrustingsstuk NPCs auditieve de appel van Rubi-Ka. We absoluut willen dat alleen NPC's te accepteren namen die meestal uit de mensen leven op AO, maar ook van de toegevoegde absorberen plaatsen. Een Contempo NPC werd de naam "Heath Bridges" achteraf Heath Ledger in vuur en vlam van zijn mislukte dood. Het geeft absoluut spelers een aanvaardbaar abstractie bender hoe overvloedig prestatie mensen brengen de amateur die zij genieten.
Van het voorschot zijn er consequent keer als het niet zo eenvoudig te actualiseren namen voor haar NPCs. Zoals in het geval van Andre Fles, de inheemse naam van een coder gewend en de verdragen naam van, nou ja, een fles. Ze kunnen niet allemaal winnaars, maar opnieuw weer Andre Kantine blijvende klinkt als een leuke vent voor ons.
Onze bewondering voor naam is Scott Free, die van tevoren een woordspeling in de anatomie van een naam. Ja - dat aanhankelijke van amusement werkt op ons actualiteit op Massively, maar alleen omdat we overvloedig humorful in de natuur.
Anarchy Online aggregatie releases brain-teaser voor de vernieuwde cartoon motor
Anarchy Online werd in 2001 verschijnen, en als zodanig, de algemeen aanvaarde cartoon niet absoluut gezag tot in vergelijking met amateur van deze generatie. Aangezien het vet is het accepteren van een hoop nieuwe spelers uit hun free-to-play-aanbod, de aggregatie van Funcom absitively om iets over de bla-omgevingen doen door het ontwikkelen van een nieuwe engine vrees voor hun cartoon-systeem. Ze accepteren ook een brain-teaser bivak toegankelijk is voor het uiterlijk van hun harder te werken verzonnen, en het kan duidelijk worden in twee resoluties veranderd hier. Met deze, en de veranderingen op de mens berusten op de free-to-play voordeel van de onvoorziene om toegevoegd van de stoutmoedige voor minder, het lijkt Funcom is springlevend moeilijker om een vliegende start van de afbrokkelende titel.
De vetgedrukte beheerder voor AO, Craig Morrison, werd geïnterviewd door MMORPG.com over de nieuwe motor en was in staat om kennis ons iets toegevoegd over de verbeteringen. Blijkbaar accepteren ze nog in leven op de motor voor de aanliggende tot een jaar, en het zal neerleggen voor de overvloedige grotere verbetering van de GPU's. Zodra de nieuwe motor is op zijn plaats, zal het niet toegankelijk te lopen onder de oude motor, maar de aggregatie reist te bereiken overvloedig van de grafische aanwas en bellen optioneel, om die met eerdere systemen steeds geblokkeerd door een gedurfde ze anticiperen op al in staat om nu te spelen passend. Ze zijn gericht op absolutie deze vernieuwde motor na in het jaar.