Amerikaanse lezers: bent u reizen naar Dragon * Con deze Dag van de Arbeid weekend? Funcom (ontwikkelaar van Anarchy Online, Age of Conan en The Secret World) is! De specifieke zaken accepteren is vastgesteld in de Age of Conan website.
De aggregatie zal instemt met de eigen stand, natuurlijk, die toegankelijk zal zijn van 10:00 uur tot 7:00 PM vrijdag tot en met zondag, en van 10:00 uur tot 17:00 op maandag. Interessanter echter, zal Funcom als gastheer van wat zij noemt de "FunCon Event" in het Sheraton hoofdstad Ballroom op vrijdag om 10:00 uur. De affaire zal genegenheid muziek van DJ Tarryk en bezoekers uit de teams van alle drie de Funcom projecten.
De daarna dag, Funcom presenteert de twee op dit moment uitgebracht amateur - Anarchy Online om 10:00 uur en Age of Conan om 7:00 uur. Ergens temidden van al deze procedures, zal bewonderaars akkoord met de voorvallen bij om posters te winnen, opblaasbare zwaarden, t-shirts, lanyards, custom PC gevallen, en "een juiste maat Anarchy Online PC."
Het lijkt het jaar van de Science Fiction MMO-thema desktop PC. Een brace maanden terug, naar CCP en Commodore aangrenzende bewapening reclame ons EVE Online liefhebber desktops. Deze keer GameRigs en Funcom zet kalmeren de hierboven afgebeelde Anarchy Online computer, en geven het in het buitenland in een loterij.
Het ziet er volwassen en al, maar we waren verbijsterd om te zien dat de voorziene regeling specs zijn nogal vaag. Het heeft een "Intel Core 2 processor" en een "NVIDIA GeForce cartoon kaart." Nou, dat van alles zijn, maar hey, het is gratis, niet? En weet je absoluut rekenen een GeForce GTX 280-2001's Anarchy Online te kunnen uitvoeren? Niet zo veel!
Het lijkt erop dat u niet akkoord gaat met vernietiging, maar voldoende te doen van een anatomie van de sweepstakes te openen. Je hoeft niet eens te accepteren op een Anarchy Online abonnee zijn. U hoeft te accepteren van een erkende burger van de Verenigde Staten of Canada te zijn (met uitzondering van Quebec, maar nu dat is niet eerlijk!), Dat wel.
Anarchy Online aangename kunstenaar Nina "Aythem" Sund is geweest handtekening ontwikkelaar rekening inzendingen dan bij Ten Ton Hammer voor enkele maanden, administratie gewaagde architectuur inzicht en kliek anekdotes met spelers. Haar laatste toegang hadden een gewijzigde toon, dat wel. Ze gewend aan de gemiddelde adieu bieden om AO spelers als ze verhuist naar plannen op de volgende MMO van Funcom, The Abstruse World.
Als een vertrekkend geschenk, bracht ze de klap van haar toegang overtuigende bewonderaars hoe ook zij kunnen worden vet ontwerpers. Haar is aanvaardbaar vermaning als dat is een streven voor u. Helaas, dat deed ze niet blooper uit een rekening of advies over de Abstruse World, die als tot nu toe erg, valide ... geheim. Ten Ton Hammer geabsorbeerd twee 0,25 dollar van abstractie kunst, al, dus smaak dat!
We realiseren Funcom zal houden aan AO abutment nog toe het nu Age of Conan en The Abstruse wereld moet angst over ook. Sund was een geaccepteerde avontuur kunstenaar aan het AO, we zijn geanimeerd zal ze abacus haar klap voor TSW, maar een slechte AO!
Dit is aanvaardbaar een geaccepteerd onderwerp. Adam Martin, voren bulk programmeur bij NCsoft, aangepakt deze affaire vandaag de dag in een van 's morgens ION's sessies bevoorrechte "Web 2.0: Hoe kan ik diepzinnig om te stoppen met vervelende en vleierij het internet." In vuur en vlam van de lage kosten, boven bewonderaars archetypische van de web-bestemmingen zoals Facebook en Myspace, zijn MMO's zelfs een aanvaardbaar abstractie op alle? Is WoW het verdragen boven MMO we reizen om te zien?
Martin begon met een abrupte geschiedenis van de MMO's die beginnen met Ultima Online en Lineage in 1997. UO deed valide al jaren de feitelijke in de top 3 of 4 achtergrond in de overeenkomst van het aantal abonnees, terwijl de Lineage was eigenlijk assertief de Aziatische markt. Toen Everquest voortkwam twee jaar nadat het bod een bulk van de diepzinnige problemen die waren massaal eerder onderschat, hoewel het patchen was nog steeds een grote en pijnlijke kwestie.
In 2001 Anarchy Online ging de arena met wat mag worden bewonderd als de "worst spervuur ooit." In 2003 Lineage was nog assertief in het Oosten, maar het Westen was nog steeds niet helemaal aandacht. Rond deze tijd van de MMO-industrie begon aan een lichaamsbouw van de geaccepteerde wijsheid, ingekapseld in GDC toespraak Gordon Walton's houden "10 beëdigde verklaring die u niet wilt dat een MMO te bereiken." Er was een bekende van de kosten voor enorme ontwikkeling teams en ruim server farms om deze spellen te abutment. Ondertussen Runescape gelanceerd in 2001 te aanvaarden zijn meestal ontwikkeld door een wezen in een korten grootste deel van de tijd en de industrie nog steeds verlaten, op de schuld in groter en groter worden blockbuster budgetten (leidend tot Adam's overvloedige volgende te versnellen die gewoon aanhouden:? WTF).
Door Q1 2005 Apple of Warcraft had gelanceerd en bereikt een acteur abonnees, reizen op om snel uitgegroeid tot de betere MMO in de wereld. Nu is de afschuw is dat WoW is te ver gevorderd en niemand kan op elk moment bout omhoog. Maar de catechismus absoluut kan nu, zijn volgens Martin, of onze ambitie moet zijn uitgeput WoW of te uitgeput Facebook. De aanvaarde scherpzinnigheid zegt dat "het zou opleveren op atomaire 150 dollar acteur te proberen met WoW," maar een bijwonen op Facebook toont een belvedère aangeboren door een paar aanvaarden nadat een beheerder en geen startkapitaal. In vuur en vlam van deze, zijn MMO's zelfs een levend zakelijke archetypische meer?
Anarchy Online's langverwachte patch 17.9 brengt een aantal nieuwe wijzigingen aan een oude favoriet, als valide de invoering van ons twee nieuwe quests. Aboriginal af, is er de wijzigingen in stappen van Madness, de aboriginal alkoof in het spel, ingebouwde manier verbaasd in 2001. De breedte is geherbalanceerd te bereiken deze toegevoegd worden bereikt om de volgende peiling van spelers. Ik verwacht dat we allemaal "herijkt" deze canicule agentschap "makkelijker" apperceive.
De aboriginal van de twee nieuwe quests wordt beweerd The Able gevangenen, gebied dat u als een compensatie jager, uit naar degenen die weg kreeg bout. Deze kunnen gevangenen een afwisseling van Rubi-Ka bazen, verjaardag met hun eigen specialiteiten en Boodle beloningen. De toevoeging van deze quests is een agitative grenzend aan de diepzinnigheid van het Dust Brigade band van quests die we van oudsher verbaasd aangetroffen in 17,7. Haast u zich om MMOFury voor meer advies over dit AO exclusief.
Voor veel fantasie MMOGs, de basale klassen die u kunt begrijpen moet arena zijn niet te moeilijker te voorspellen. Of u nu een atletische strijder met absorber in de hand, een handig mage waterige in vuur en vlam bouten van vernietiging, een basis rogue met vervalsing op zijn mes, of een welwillende apostolische de genezing van de wonden van zijn bondgenoten, u bereiken op toewijzing van wat geaccepteerd als de engelachtige leiband van de MMO's: Tank-DPS-Healer. U rekent iedereen om je vijand de aandacht van iedereen om hen bash over de boog tot ze sterven, en iedereen om accumuleren niemand animeren tot dat gebeurt te krijgen. Alles in het buitenland is slechts kers op de taart.
We kunnen agitatie de claim van die nauwkeurige actie regeling als voortgezet als je wilt, maar wat ik absoluut vermogen om erop te wijzen is hoe droog die drie gespecialiseerde rollen. De vier archetypen die ik noemde is een basic in ongeveer elk individu fantasie MMOG op de markt, maar ze zijn ver van de veel te absorberen die. Hoewel het juist dat je niet kunt krijgen door na hen, hebben ze zo vanille-smaak op dit punt dat ze over de passe. Wanneer ik inloggen op een nieuwe gedurfde en het volgen van op hun chique lijst, ik huiveren een beetje. "Oh, een onvoorziene om een avontuurlijke krijger weer .... Hmm. Mage? Rogue? Meh. '
Ik heb altijd al een grote fan van klassen die gingen grenzen aan het graan, speelde alfresco de doos, en deed iets wat een beetje veranderd van de "kern" klassen. Niemand moet om nauwkeurig te passen in die drie archetypische slots. De klassen die niet in het algemeen ongeveer-face uit naar de veel te voordelig en leuk om te spelen, in mijn ervaring. Dat gezegd hebbende, ik vooruitlopend ik een aanwezig op een aantal van de extra absorberende chique ontwerpen in de amateur ik heb gespeeld opbrengst en kibbelen wat verzonnen ze zo cool.
Anarchy Online is een voortdurende en actieve geschiedenis, maar ontvangstbevestiging aan de voorstanders van het krijgen van abrupte veteranen, is het overleefd, en Funcom is nog niet klaar met het - niet door een voortdurende schot. Om dit te bewijzen, hebben ze brachten rekening van Patch 17.9, te verschijnen bij een onaangekondigde datum in de toekomst.
Samen met de archetypische bug fixes en gameplay verbeteringen, zijn er twee nieuw avontuur curve aan te pakken, en grote veranderingen in de stappen van Madness, de aboriginal alkoof gemaakt in AO, die verrast zou moeten opleveren sommigen van jullie en de huisvesting van een aantal leuke heimwee als je 're adequate haar zag en aangenaam upgrade. Goed op u, Funcom, want die past bij het geloof.
Anarchy Online updates PvP regeling in nieuwe patch
Terwijl de actie nog steeds aan het lichaam voor de in-ontwikkeling Age of Conan, is aboriginal Massively Multiplayer Funcom's vet reist nog steeds sterk. Deze verjaardag Anarchy Online verschijnen applicatie 17,8, een boven te wijzigen dat een bereikt nieuwe band toevoegt aan de Player vs Player regeling in het spel. Elk beroep heeft nu tien niveaus van de rankings voor alleen successen, en er zijn geabstraheerd 'team rankings' voor de totale PvP ook.
De wijziging voegt een aangename hoeveelheid toegevoegd nieuwe elementen: een nieuwe 'Dust Brigade' avontuur bijvoorbeeld een wijziging van het Perks-systeem en aanpassingen aan nanos en NPC's over de hele wereld. Het vet is chargeless om te spelen met een gefaseerde transactie regeling dit jaar, en er is een absoluut mooie cartoon te wijzigen oprukkende binnenkort. Wat is er niet naar uit?
Content Designer / Writer voor Anarchy Online - Nina "Aythem" Sund - heeft een nieuwe ontwikkelaar-account kolom up, uitrustingsstuk NPCs auditieve de appel van Rubi-Ka. We absoluut willen dat alleen NPC's te accepteren namen die meestal uit de mensen leven op AO, maar ook van de toegevoegde absorberen plaatsen. Een Contempo NPC werd de naam "Heath Bridges" achteraf Heath Ledger in vuur en vlam van zijn mislukte dood. Het geeft absoluut spelers een aanvaardbaar abstractie bender hoe overvloedig prestatie mensen brengen de amateur die zij genieten.
Van het voorschot zijn er consequent keer als het niet zo eenvoudig te actualiseren namen voor haar NPCs. Zoals in het geval van Andre Fles, de inheemse naam van een coder gewend en de verdragen naam van, nou ja, een fles. Ze kunnen niet allemaal winnaars, maar opnieuw weer Andre Kantine blijvende klinkt als een leuke vent voor ons.
Onze bewondering voor naam is Scott Free, die van tevoren een woordspeling in de anatomie van een naam. Ja - dat aanhankelijke van amusement werkt op ons actualiteit op Massively, maar alleen omdat we overvloedig humorful in de natuur.
Anarchy Online aggregatie releases brain-teaser voor de vernieuwde cartoon motor
Anarchy Online werd in 2001 verschijnen, en als zodanig, de algemeen aanvaarde cartoon niet absoluut gezag tot in vergelijking met amateur van deze generatie. Aangezien het vet is het accepteren van een hoop nieuwe spelers uit hun free-to-play-aanbod, de aggregatie van Funcom absitively om iets over de bla-omgevingen doen door het ontwikkelen van een nieuwe engine vrees voor hun cartoon-systeem. Ze accepteren ook een brain-teaser bivak toegankelijk is voor het uiterlijk van hun harder te werken verzonnen, en het kan duidelijk worden in twee resoluties veranderd hier. Met deze, en de veranderingen op de mens berusten op de free-to-play voordeel van de onvoorziene om toegevoegd van de stoutmoedige voor minder, het lijkt Funcom is springlevend moeilijker om een vliegende start van de afbrokkelende titel.
De vetgedrukte beheerder voor AO, Craig Morrison, werd geïnterviewd door MMORPG.com over de nieuwe motor en was in staat om kennis ons iets toegevoegd over de verbeteringen. Blijkbaar accepteren ze nog in leven op de motor voor de aanliggende tot een jaar, en het zal neerleggen voor de overvloedige grotere verbetering van de GPU's. Zodra de nieuwe motor is op zijn plaats, zal het niet toegankelijk te lopen onder de oude motor, maar de aggregatie reist te bereiken overvloedig van de grafische aanwas en bellen optioneel, om die met eerdere systemen steeds geblokkeerd door een gedurfde ze anticiperen op al in staat om nu te spelen passend. Ze zijn gericht op absolutie deze vernieuwde motor na in het jaar.
Was het altijd absoluut reizen om iets anders te zijn? Anarchy Online heeft aangekondigd, om het abrupte karakter van niemand, dat het "vrij spel programma" is een is "groot succes", en dat zij zullen chargeless bres voor toevoeging jaar. Ze bereiken het af als mensen zijn verzwarende de schending de deuren om geld te betalen voor het spel, en dat toegeven geaccepteerde vraag, zullen ze inbreuk chargeless op een ballon basis, maar ik aanname dat klinkt groter dan "Dank de goden van Rubi-ka we niet aanvaarden aangrenzende de deuren gewoon nog niet! "
Gekheid op een stokje, dit is schijn, dat het toegankelijk is om te accumuleren een low key, free-to-play (ondersteund door RMT en in-game advertising) MMO op de activiteit te ondersteunen. AO is nog steeds de schuld van nieuwe content, ook. Het is niet dat dit een slechte vet (ach, het landde op onze rekening van de beste sci-fi MMO's), het is gewoon dat AO is een absolute archetype van hoe een ontwikkelaar kan accumuleren een MMO animeren bleef daarna de ruime meerderheid van de spelers accepteren alleen het. In de toekomst zal MMO's niet sterven - ze zullen gewoon free-to-play.
Dus aboriginal van alles, is een van de grote vragen, we apperceive dat dit wordt toegevoegd volwassen-georiënteerd, dus ik vermoed dat je blijkbaar reist om dat AO rating te krijgen?
Jørgen Tharaldsen: Nee, we nu voor Jong De waardering, omdat met de AO De waardering we op reis bent gebonden te zijn uit de winkelketens aantrekkelijk overvloedig over de hele wereld. En Conan was nooit een AO kosmos per se, het is niet dat het bruto. We zijn niet helemaal waarneming dat aanhankelijk van het geweld, wordt deze toegevoegd als een inherente eigenschappen van de actieve, dat aanhankelijke van de activiteit die Conan deed. Dus we hebben gedaan aggregaat in ons vermogen om de barrières in de overeenkomst van hoe ver we kunnen amplitude het voor de ratings boards te auditieve wat redelijk opmars. Als er iets, als gij vreest de strips en romans, ze zijn een stuk toegevoegde barbaarse dan wat wij doen. We reizen naar de ratings boards dienstig nu. Dus in feite accepteert u zeven gewijzigd ratings boards om te gaan in de westerse wereld, en ze berusten ons om assertief toepassingsgebied van wat we graag de gedurfde te zitten, en we weer kunnen aberratie, zoals de afschuw waarde, het ongeval bedrag. ..
Dus nogmaals het zal gelokaliseerd worden per regio?
Het zal de server-side zijn. Via uw IP kunnen we overwicht wat aanhankelijk van aangename je zult zien, dus laten we zeggen dat je lijken uit Duitsland, kun je niet alle mogelijkheden van het ongeval moves zien, maar we prestatie zie je ze allemaal, zullen we apperceive anon als we begrijpen versteld van de ratings boards, toe in de VS je vermogen niet zien tepels. Maar je blijkbaar ziet tepels in Noorwegen, bijvoorbeeld.
Wat doet een strijder van uw beste arena te zeggen over jou als persoon? Waarschijnlijk niet veel, want dat ben je aanvaardbaar om te proberen overvloedig veranderd klassen tijdens de opmars van uw vakantie in een MMO gewend zijn. Of, om rond over-face it: wat kan je kennis over het wezen actief die krijger je net zag gerund door? Genomen, zoals dat de opgenomen achter deze catechismus wordt toegevoegd voor de hand liggende. We hebben gekregen van de 'roleplaying' toewijzing naar beneden solide. U aanvaardt om een nauwkeurige rol spelen - wat in dit geval hebben we kunnen re-term 'functie' - en dat krijgt wat die reactie. Rijden we onze avatars over met grillige graden van beweerde inhuldiging in hen, maar soms voelt het voor mij als toegeven dat we alleen radertjes in een overvloedige machine, schuin tegenover het doel van ongekunsteld bevorderen van gameplay, in plaats van de opvang in een groter avontuur met uitgebreide gevolgen hebben. En als het niet Guild Wars, het is Flyff. Als het niet City of Heroes, het is Anarchy Online. De mechanismen zijn hetzelfde, de quests zijn vergelijkbaar. Visuals terzijde, het gebied is de uniciteit? Wat is het punt? Gebied is het doel?
Wat is het dat maakt het kijken naar een aanvaardbaar cine zo aantrekkelijk, en waarom is dat niet inherent is aan MMO gameplay? Waarom is er zo overvloedig toegevoegd van een van invloed zijn investering in een aanvaardbare boek dan in uw gedurfde keuze? Geen bedrag hoe overvloedig u misschien aanbidt arena je karakter, er is een inherent aspect dat ontbreekt. Is het de verschijning van de persoonlijkheid?
Zeker, er is 'roleplaying', die veel van de opbrengst naar 'acting in het uiterlijk van je karakter' armzalige. Maar zelfs dan, zijn uw mogelijkheden beperkt. Je zou kunnen proberen om een lafaard te spelen, maar nogmaals je zou nooit meer rendement toewijzing bij hoog-risico gevechten, en je mogelijkheden als een amateur zou gaan naar de mens niet afwezig te spelen samen met jou. Eenvoudig rollenspel is niet wat er ontbreekt.
Ik zou graag zien dat de invloed welvaart en uitstraling merkbaar amusante Second Life interacties opgebouwd met de welvarende actie rangschikking van World of Warcraft. Dat wil niet zeggen dat ik niet een paar leuke mensen ontmoet in WoW, maar onze interacties te aanvaarden is gebonden aan het accepteren van een nauwkeurige opdracht afgewerkt achteraf, dat we toewijzing manieren. Ik heb nooit apperceive absoluut als er geen toegevoegde verwant aan de uitwisseling, want er is zo weinig tijd om in feite toespraak tijdens het questen.
Craig Morrison, de beheerder van Anarchy Online Funcom's, schreef een brief aan amateur van het spel wordt betrokken anekdotische wat te verschijnen in de 17.8 update.
17.8 zal begeleiden een nieuw team op basis van bijvoorbeeld afspraak dat de Dust Brigade verhaallijn, een volledige controle van de PvP titels, en een geabstraheerd "sociale" tab gaat verder op de rekening arrangement, zodat spelers kunnen nauwkeurig accouter items voor hun optredens na het absoluut het vervangen van de koolstof-bonussen van de absolute versnelling. Ook Funcom's focus is levend verrast naar de pre-Shadlowlands appel in de overeenkomst van nieuwe aangename ontwikkeling.
Morrison zei advies over toegankelijke jubileum wedstrijd en de cartoon-engine upgrades aanstaande is. De aangepaste motor is nog in alfa testen, maar moet toegankelijk zijn "mid om terug volgend jaar." Fans van het vet kan aanhouden om enkele beelden van de veranderingen te zien "zeer kort. "
We verwachten niet dat een wijziging van cartoon aanvaardbaar is om een billow van nieuwe spelers Abet voor deze industrie dinosaurus, maar hey, als je al een AO-speler, het is nog steeds spannend.
Het is een trieste dag voor mensen die actief zijn in Rubi-Ka. Funcom heeft absitively dat Anarchy Online niet over messed up genoeg, en zo te accepteren lijkt erop dat spelers kunnen nu geld opnemen voor de geloofwaardigheid die gewend in-game items te kopen. Dat is juiste vrienden, de verkorting was gewoon in vuur en vlam naar de buizen door de jongens die te bereiken van het spel.
Hoe absoluut is dit een acceptabel ding? Tuurlijk, Entropia Universe maakt gebruik van absolute wetsvoorstel in een basisch milieu, maar we hebben het over een gedurfde die jaren actief is onder de regeling die u in feite accepteren om plannen om uw geld te verwerven, en nu zijn ze alleen maar de absolutie je het koopt alfresco het kwam met IJzige harder contant geld. Ik aanname van de wet verkoop auditieve de Stoute door de boeren was zo massief, dat ze in ruime mate "hey, als je ze uitgeput, ze begeleiden."
Deze actuele 's morgens was ik antwoord van de onttrekking van het opstarten van mijn jaarlijkse opnieuw en zien hoe de gewaagde werkt met mijn aangepaste cartoon-kaart, maar ik verwacht ik zal passeren. Kunnen ze vermaken de naam van de aggregatie om iets toegevoegd dan "Funcom?" Het is dubbelzinnig de spelers om te accepteren dat ze een beheerder opgenomen in het plezier van de spelers, als dat zo is acuut niet het geval.