jeff speelt bridge en schaakt




Welkom op mijn blog! ik hoop dat hij bevalt.

Foto

Foto

Foto

Inhoud blog
  • ondertussen in melsele
  • dit ies het eerste berichtje van het nieuwe jaar
  • amaaaiii weeral lang geleden dat ik een bericht gepost heb!!!!!
  • Eerste bericht van dit jaar!!
  • welwelwel dat is weer lang geleden !!

    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben Jeff
    Ik ben een man en woon in Melsele (Belgie) en mijn beroep is bruggepensioneerd.
    Ik ben geboren op 29/02/1952 en ben nu dus 72 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: schaken, bridge, cinema, computers, tv.
    Ik heb 4 kinderen: 3 dochters (26,20,18) en een zoon (23). Kim, en Nick zijn afgestudeerd. Kim geeft les. Nick werkt.

    Mijn middelste broer Willy  heeft samen met zijn vrouw Karine een frituur in Melsele: ' Frituur Svelta ' aan het voetbalveld in Melsele.
    Alle dagen open behalve maandag en dinsdag.  Voor zelfgemaakte spaghetti en zelfgemaakt stoofvlees en voor een mooi en lekker pakje friet slechts één adres : FRITUUR SVELTA (Van Puymbroeklaan - Melsele).!!!!!!

    Foto

    Zoeken in blog


    Buiten Bridge en Schaak speel ik ook als 'actieve' 50-plusser petanque in Beveren bij OKRA
    18-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Donderdagavond Schaken in Beveren
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze week was mijn tegenstander Petrus Goossens.
    Een sterke tegenstander die tegen mij wit had zodat ik dus voorzichtig moest spelen.  De partij verliep redelijk evenwichtig alhoewel ik een pion achter kwam hetgeen toch een sterk spel van Petrus aanduidde.  Maar ik kwam in de aanval en dan maakte Petrus een zwakke zet en won ik mijn pion terug en zou zelf een pion voorkomen (pion c4 viel en pion a4 was aangevallen) en toen maakte hij een tweede fout (hij dekte met zijn dame pion a4) en mat in 2 volgde.  Spijtig voor Petrus want zonder zijn laatste 2 zetten was het zeker nog niet voorbij en zou ik nog goed en secuur moeten spelen om eventueel een remise uit de brand te slepen.
    Op de bijgevoegde foto staat de eindstelling.


    16-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maandagavond Bridge te Beveren
    Onze wekelijkse bridgeavond bestond dit keer slechts uit 3 tafels omdat er enkele personen op verlof waren.
    Ik speelde deze week met Urbain omdat Carol samen met haar partner waarmee ze in Lommel de Kroegentocht gaat doen (op 24/06) nog wat zou kunnen oefenen. Doordat het de eerste maal is dat ik met Urbain speelde en vice versa waren er toch nog een paar haperingen in onze biedingen en spelwijze en we werden dan ook eervol laatste met 32.50 % (26/80).
    Eerste werden Jef en Ellen Samoy met 66.25 % (53/80).
    Gevolgd door Carel en Luc met 56.25 %.  Derde werden Filip en Dirk met 55 % en vierde werden Patrick en Denise met 46.25 % en vijfde werden Gerda en Lucienne met 43.75 %.


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zondagmiddag Bridge Starterstornooi
    Zondagmiddag hebben ik en Carol voor het laatst mee kunnen doen met het starterstornooi in de Olympia te Beveren.
    Dit tornooi is enkel toegankelijk voor beginnende bridgers die eerstejaars of tweedejaars zijn.  Er zijn twee reeksen nl de eerstejaars (er waren 12 paren) en de tweedejaars (we waren met 18 paren).  In de totaalstand werden Carol en ik 10 ° met 52.08 % hetgeen redelijk goed is.  Het paar dat eerste werden (broer en zus en tweedejaars) behaalden 64.32 % (of 247 punten tegen 200 voor ons).
    Het tweede paar van Beveren (Denise Van Loock en Lucienne Leyssens) behaalden 41.14 % en ons derde paar (Urbain Baert en Gerda De Bock) dat in de beginnersreeks mocht starten omdat Urbain nog eerstejaars is behaalden daar ook ongeveer 41 %.
    Al met al hebben we ons weeral kostelijk geamuseerd.


    14-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zondagmorgen schaken in Melsele
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Mijn tegenstander vanmorgen was Peter Verbruggen (die ook in Beveren aan de top meedraaid).  Na een aanvankelijk gelijkoplopende partij kreeg Peter toch de bovenhand en heeft ook verdiend gewonnen.
    Hier is de foto van de eindstelling.


    13-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrijdagavond Bridge in Beveren
    Vanaf nu spelen we in Residentie Molenberg in een echte Bridgeroom.  Er waren 7 paren en er waren er verschillende die een beetje te sterk waren voor ons.  We werden dan ook voorlaatste (Carol en ik) met 39 punten.  Eerste werden onze leraar Gab met Marleen met 60 ptn.  Tweede werden Kristien en Denise (!!!!!!) met 55 ptn, derde werden Chris en Dirk met 52 ptn, vierde werden Anita en Marcel met 51 ptn, vijfde werden Filip die speelde met Brigitte met 41 punten en deze maal werden Marie-Anne en Myriam eens laatste met 38 punten.
    Stilaan geraakt de nieuwe locatie bekend en komen er elke week een paar paren bij.  Het is daar zeer rustig spelen met een goed gevulde bar en een vriendelijke barman (Dirk en Filip).


    12-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Donderdagavond Schaken in Beveren
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze avond was mijn tegenstander Leo Windey, ook 1 van de topspelers in onze club.  Nadat hij een zeer sterke aanval had opgezet is hij gelukkig voor mij niet doorgegaan en kon ik een remise uit de band slepen.  In dit geval was het voor mij een gewonnen 1/2 punt.
    Op de foto de eindstelling.


    11-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Samenvatting maandag, dinsdag, woensdag
    Maandagavond zoals gewoonlijk gaan bridgen in beveren.  deze maal heb ik met Gab Colman (onze bridgeleraar) gespeeld omdat mijn maandagpartner oefent met Luc Marien voor de kroegentocht te Lommel op 24/06/06.
    De Uitslag (er waren 4 tafels en als iedereen er had geweest waren we zelfs al met 5 tafels!!!):
    1° Samoy Ellen en Jeff : 95.08 %
    2° Dirk Hemeryck en Filip De Burggrave : 57.94 %
    3° Van De Velde Marie-Anne en Van Wauwe Myriam : 54.76 %
    4° Colman Gab en Ik : 53.97 %
    5° Brie Lucienne en Goossens Werner : 49.21 %
    6° McMurrugh Carel en Luc Marien :46.83 %
    7° Van Loock Denise en Mortier Patrick : 44.44 %
    8° Huybrechts Ria en Jan : 27.78 %

    Dinsdagavond Bridge in 'de Houtmus' te St-Niklaas.
    Er waren 13 paren.
    De Uitslag  Noord-Zuid:
    1° Tack René en Van Hoyweghen Rudy : 61.48 %
    2° Dutré Romain en Kegels Jeannine : 61.14 %
    3° Kant Annie en De Baere Heli : 55.29 %
    4° De Smedt Hubert en De Cock Lutgarde : 43.43 %
    5° Van Cauwenberghe Georges en De Boever Willy : 43.29 %
    6° Leyssens Lucienne en Van Broeck Anita : 35.79 %

    De Uitslag in Oost-West.

    1° Kant Lydie en Seghers Liliane : 63.91 %
    2° Dequidt Willy en De Hauwere Luc : 27.25 %
    3° Van Goethem Arno en Lijssens Karel : 56.17 %
    4° Arbijn Jenny en Feron Andre : 53.67 %
    5° Baetens Arthur en Ik : 49.17 %
    6° Kenis Frans en Lievens Francine : 37.00 %
    7° Baert Urbain en De Bock Gerda : 33.42 %

    Woensdagmiddag was het sportnamiddag nl een petanquetornooi op gras te Vrasene.
    De KGB van vrijdag was er met 4 ploegen (12 man).
    Er waren 41 ploegen aanwezig en onze ploeg (bestaande uit Viktor, Anita en ik) behaalden 1 overwinning op 3 met een negatief saldo van -5 (11-13; 7-13 en 13-10).  Buiten een buitje bijna op het einde was het een prachtig weertje om petanque te spelen.


    07-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zondagmorgen schaken in Melsele
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vanmorgen speelde ik een zeer interessante partij tegen Jean-Pierre, 1 van de topspelers van Melsele.
    Na een spannende strijd kwam ik toch in een gewonnen eindspel terecht en heb ook gewonnen.  Zie bijgevoegde foto met de eindstelling.


    05-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Donderdagavond Schaken in den Brisée te Kieldrecht
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze donderdag had ik als  tegenstander wim Devis die momenteel leider is in onze competitie.  Na een evenwichtige start kwam ik toch een paard voor en had ik 43° zet Ph4 gespeeld in plaats van Pf4 had ik de partij gewonnen maar nu kwam ik in een remisestelling terecht met eeuwig schaak.
    zie foto met eindstelling.


    04-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vorige week in een notedop

    Na een week vakantie aan de Moesel met mooi weer en veel culturele uitstapjes naar Bernkassel, Cochem, Zell, Mayen en Monreal met mooi weer en lekkere wijn en Weissenbier ben ik terug begonnen aan mijn blog.

    Een fotoboek met enkele mooie snapshots komt weldra beschikbaar via mijn blog.

     

    Op vrijdag moest ik op tijd thuis zijn omdat mijn broer dirk met fleur in het huwelijksbootje gestapt zijn en ik als getuige annex chauffeur van de ‘ceremoniewagen’ aanwezig moest zijn.

     

    De huwelijksceremonie zelf in het gemeentehuis van Wachtebeke was vlug voorbij en dan gingen we aan de Moervaart in ‘Het hol van Pluto’ iets eten en drinken.

    ’s Avonds was er in besloten kring (enkel broers, zus en ouders ) in het kasteel van Zaffelare een feestmaaltijd en het was inderdaad een feestmaal met vele kleine gerechten die alles samen zeer lekker waren.

     

    Zondagnamiddag was er een bridgetornooi in Deurne (club Riviera) met tombola, eten en dans ten voordele van de CliniClowns.  Uiteraard waren ik en Carol van de partij.  Er waren 32 tafels (dus 64 paren) en we hebben het niet zo slecht gedaan.  We werden 53ste met 43.72 %.  De winnaars werden een nederlands koppel Ton en Benny Van Mol met 64.73 %.  Na de tombola en de prijsuitreiking konden we aanschuiven voor een koud en warm buffet dat rechtuit uitstekend verzorgd was !!  Na het eten zorgde een heel goede DJ voor de nodige ambiance en we hebben gedanst en genoten tot 1.30 uur.  Moe maar tevreden gingen we terug naar huis.

     

    Maandagavond was er zoals gewoonlijk bridge in beveren maar Carol was nog te moe om mee te gaan dus speelde ik met haar woensdagpartner Luc Marien.

     

    De uitslag:

    1° Van Wauwe Myriam – Van De Velde Marie-Anne : 68.25 % en dit nadat Marie-Anne ’s middags een receptie had bijgewoond !!!!

    2° Ik – Marien Luc (voor de eerste maal samengespeeld !): 53.17 %.

    3° Brie Lucienne – Goossens Werner : 50.79 %

    3° Hemeryck Dirk – De Burggrave Filip : 50.79 %

    5° Baert Urbain – Vonck Annemie : 46.83 %

    6° De Bock Gerda – Leyssens Lucienne : 45.24 %

    7° Huybrechts Ria – Huybrechts Jan : 42.86 %

    8° Mortier Patrick – Van Loock Denise : 42.06 %

     

    Dinsdagavond bridge in de Houtmuis.

     

    Er waren 7 tafels (een beetje terug normaal dus) en dus een apart klassement in Noord-Zuid en Oost-West.

     

    Ik en Tuur zaten in Noord-Zuid.

     

    De Uitslag Noord-Zuid:

    1° Kant Annie – De Baere Heli : 62.38 %

    2° Ik – Baetens Tuur : 54.70 %

    3° Lijssens Karel – Van Goethem Arno : 51.85 %

    4° Tack René – Van Loock Denise : 51.37 %

    5° De Smedt Hubert – De Cock Lutgarde : 49.29 %

    6° Baert Urbain – De Bock Gerda : 47.22 %

    7° De Bleeser Liesbeth – Van Cauwenberghe Georges : 33.15 %

     

    De uitslag in Oost-West:

    1° De Castro René – Christiaens Antoine : 58.45 %

    2° Lievens Francine – Kenis Frans : 57.56 %

    3° Feron André – Arbijn Jenny : 54.63 %

    4° Dequidt Willy – De Hauwere Luc : 54.05 %

    5° Lippeveld Hugo - Heirbaut Luc : 43.27 %

    6° De Clercq Jacqueline – Wauters Nieke : 42.62 %

    7° Leyssens Lucienne – Van Broeck Anita : 39.20 %

     

     


    23-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zondagmorgen schaken in Melsele

    Deze morgen  heb ik geschaakt tegen de clubkampioen van verleden jaar en dat heb ik ondervonden.

    De eerste partij was een formaliteit voor hem omdat ik na 7 zetten reeds 2 pionnen achterstond en de rest van de partij holde ik achter de feiten aan.

    De tweede partij verliep iets evenwichtiger maar evengoed kwam ik hier in een eindspel terecht waar Luc 1 pion meer had en dus won.

    De fotos van de eindstellingen staan onderaan maar van de tweede partij was het het begin van het eindspel.

    center Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting


    21-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrijdagavond Bridge in Beveren

    Vrijdagavond was het bridge in residentie Molenberg en we waren reeds met 3 tafels.

     

    Ik speelde deze maal met Chris Seghers (voor de 1° maal) die een geroutineerde speelster is en waar ik toch wel wat van geleerd heb (hetgeen de bedoeling is).

    De uitslag:

     

      Eddy Dias – Dirk Verhulst: 61.11 %

      Gab  Colman – Marleen Siebens : 56.94 %

      Marie-Anne Van De Velde – Myriam Van Wauwe : 52.78 %

      Marcel Beeldens – Filip De Burggrave : 50.00 %

      Ik- Chris Seghers : 43.06 %

    6° Anita Van Broeck – Lucienne Leyssens : 36.11 %


    20-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Donderdag Petanquetornooi in Kruibeke
    .
    Vanaf deze morgen 9.30 uur was er een petanquetornooi in 'Kerkeputten' in Kruibeke.  Er waren 34 banen bezet (dus 68 ploegen) uit het ganse waasland.  Ook enkele ploegen van de KGB-Beveren.
    Er werd gespeeld naar tweemaal 13 punten in de voormiddag en in de namiddag werden de ploegen zo verdeeld dat de ploegen met twee overwinningen tegen elkaar speelden en de ploegen met 1 overwinning tegen elkaar uitkwamen enz.
    Ik vormde een ploeg met Heyndrickx Jenny en Paul Verstricht. In de voormiddag verloren we de eerste ronde en wonnen de tweede.
    Na het middageten wonnen we de derde wedstrijd maar spijtig genoeg gingen de vierde en vijfde wedstrijd verloren.
    Onze uitslagen : 10-13 , 13-6, 13-10, 9-13 en 7-13.
    Het was zeer goed weer (geregeld zon en niet te warm) en de wedstrijden waren stuk voor stuk spannend.
    Het voornaamste is uiteraard dat we ons alle drie zeer goed geamuseerd hebben.
    Ook mijn ouders samen met hun derde man Jean waren daar en zij hebben slechts 1 maal kunnen winnen maar ze waren ook tevreden over hun spel.


    18-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dinsdagavond Bridge te St-Niklaas
    Deze avond waren er 11 paren in de tweede reeks en 15 in de A-reeks zodat we weer een aparte uitslag kregen in de tweede reeks.
    Daar er maar 11 paren waren (1 partner van het 12° paar kwam niet opdagen) is er 1 gezamelijke uitslag in de tweede reeks:

    1° Tack Rene - Van Hoyweghen Rudy : 60.82 % (146 ptn).
    2° De Castro Rene - Christiaens Antoine : 56.63 %
    3° De Smedt Hubert - De Cock Lutgarde : 55.63 %
    4° Lijssens Karel - Van Goethem Arno : 55.04 %
    5° Seghers Liliane -Kant Lydie : 53.87 %
    6° Lievens Francine - Kenis Frans : 50.38 %
    7° Ik - Baetens Arthur : 47.75 % (115 ptn)
    8° Van De Velde Marie-Anne - Van Wauwe Myriam : 44.81 %
    9° De Donder Pierre - Clays Marijke : 44.13 %
    10° De Hauwere Luc - Dequidt Willy : 43.57 %
    11° Leyssens Lucienne - Van Broeck Anita : 41.75 %.


    17-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maandagavond Paasbridge in Beveren

    Deze avondsessie stond uiteraard in het teken van Pasen.  Iedereen kreeg een zakje paaseitjes als prijs.
    In de eerste reeks waren er 17 paren en in de tweede reeks waren er 7 paren.
    De uitslag in de tweede reeks:
    1° Brie Lucienne - Goossens Werner : 66.18 %
    2° Van Loock Denise - Mortier Patrick : 57.35 %
    3° Samoy Jef - Ellen : 51.47 %
    4° Hemeryck Dirk - De Burggrave Filip : 51.39 %
    5° Van Wauwe Myriam - Baert Urbain : 44.12 %
    5° Leyssens Lucienne - De Bock Gerda : 44.12 %
    7° McMurrugh Carole - Van Esbroeck Jeff : 35.29 %

    Door mijn zwakke spel in zowel bieden en afspelen werden ik en mijn partner slechts zevende.


    15-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zaterdagmiddag Bridgetornooi te Corsendonk
    Zaterdagmiddag was er in Corsendonk een groot Bridgetornooi georganiseerd in de Priorij van Corsendonk.  Een prachtig gebouw met een enorm grote zaal waar plaats was voor 38 tafels en dus 76 paren.  De ganse zaal zat vol en was rookvrij.
    Na 4 uur bridgen (32 giften) werd de uitslag afgeroepen.  Er was een geldprijs voor de eerste 25 paren en een geldprijs voor de 40° en 50° plaats.
    Iedereen kreeg ook nog een receptie aangeboden met als keuze een donkere of lichte corsendonk.  Iedere deelnemer kreeg ook nog een fles Corsendonk met kurk kadoo.  Dit was de 5° maal dat ze dit inrichtten en ik moet zeggen dat de organisatie onze dank verdiend.
    We waren vanuit Melsele met 2 paren (Ik en Carole, Marie-Anne en Lucienne) vertrokken naar daar en we hebben ons uitermate goed geamuseerd.
    Voor de eerste keer van zolang ik speel heb ik verzaakt !!!!! en daardoor gingen we ipv 1 down 3 down hetgeen ons natuurlijk punten kostte.

    Marie-Anne en Lucienne werden 71 en ik en Carole werden 76° maar de ervaring was het allemaal waard.


    14-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrijdagmiddag Petanque en Bridge
    Ook deze namiddag was het competitie petanque in Beveren.  Het was weeral spannend en ontspannend en weer heb ik 2 wedstrijden gewonnen hetgeen mijn totaal nu op 4 ptn/6 brengt hetgeen als start van de competitie niet slecht is.

    De avondsessie bridge was weer in Residentie Molenberg.  Deze keer waren we reeds met 3 tafels (6 paren) hetgeen enkele organisatorische problemen meebracht zodat we  om  20.30 konden beginnen en  we de laatste ronde ingekort hebben.  Het zorgde wel een voor een lichte vertraging bij het optellen van de punten (we zijn zo gewoon dat de computer het voor ons uitrekend dat we enkele problemen hadden met de manuele uitrekening.  Uiteindelijk kwamen we op volgend resultaat:
    1° met 48 punten : De famile Meeus
    2° met 40 punten: Marleen en Gab
    2° met 40 punten : Filip en Dirk
    4° met 38 punten: Marcel en Chris
    5° met 26 punten: Carole en Jeff
    6° met 24 punten: Anita en Brigitte.

    Met weeral onze dank voor Filip voor de prachtige ontvangst.


    13-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Donderdagavond Schaken in Beveren
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Mijn tegenstander deze partij was raoul die de laatste tijd een wankele gezondheid had en daardoor enkele maanden afwezig was.
    Hij had thuis veel geoefend op de PC (met het prachtige programma Fritz) en ik heb het gemerkt.
    Op een bepaald moment stond ik 1 zet van mat en ik moest zeer alert blijven.  Na zijn zet Kh1 op mijn schaak op g8  was de partij ineens afgelopen voor Ray.


    11-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dinsdagavond Bridge te St-Niklaas
    Deze avond werd er in 1 reeks gespeeld daar de opkomst door het verlof een beetje lager was dan normaal.
    Dit maakte dat alle spelers van de eerste reeks Noord-Zuid speelden tegen alle spelers van de tweede reeks zodat er een apart klassement kan opgesteld worden en je als b-reeks speler toch een goed idee hebt of je goed of slecht gespeeld hebt.
    De hoogste score werd behaald door Audenaert Armand en Van Dosselaer Ronny (A-spelers) met 67.69 %.
    De Uitslag in Oost-West:

    1° De Smedt Hubert - De Cock Lutgard : 64.94% (400 ptn/616).
    2° Beeldens Marcel - Verhaeghen Brigitte : 62.50 %
    3° Segers Lilianne - Kant Lydie : 61.53 %
    4° De Clercq Jacqueline - Wauters Nieke : 55.52 %
    5° Baetens Arthur - ik : 46.19 % (303/616)
    6° De Bleser Liesbeth - Van Cauwenberghe Georges : 49.03 %
    7° De Castro René - Christiaens Antoine : 48.05 %
    8° Dutré Romain - Kegels Jeannine : 47.40 %
    9° Leyssens Lucienne - Van Broeck Anita : 46.59 %
    10° Kant Annie - De Baere Heli : 43.02 %
    11° Baert Urbain - De Bock Gerda : 36.53 %
    12° Van Loock Denise -Gielen Ria : 35.71 %


    10-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maandagavond Bridge te Beveren
    Maandagavond waren we met 8 paren in de tweede reeks hetgeen toch een succes wordt.  (er zijn bijna zoveel tavels in de b-reeks als in de a-reeks).
    Deze week hebben ik en carole nog eens gewonnen.  Dit zeker door het feit dat ik geen fouten heb gemaakt (of toch minder dan anders).
    Utslag:
    1° Ik - McMurrugh Carole : 62.70 %
    2° Hemeryck Dirk - De Burggrave Filip : 58.73%
    3° Baert Urbain - Van Loock Denise : 53.97 %
    4° Samoy Ellen - Samoy Jef : 48.41 %
    4° Brie Lucienne - Segers Lilianne : 48.41 %
    6° De Bock Gerda - Leyssens Lucienne : 46.83 %
    7° VAn Wauwe Myriam - Van De Velde Marie-Ann : 46.03 %
    8° Huybrechts Ria - Huybrechts Jan : 34.92 %


    Hoofdpunten blog dirkjogt
  • Animatiefilm Ariadne
  • Beer & Food - A Perfect Match
  • Dodentocht 2013 - The Day After
  • Dodentocht 2013 dag -8
  • Dodentocht 2013 dag -12

    Foto

    Foto

    Recente foto van Fé (21 jaar !!!!).

    Foto

    Hierboven enkele fotootjes van mijn kindjes (?).  Bovenaan staan mijn oudste dochter en zoon (Kim en Nick) .  Eronder staat mijn tweede dochter (Fé) en als laatste mijn jongste dochter Tess.


    Mijn favorieten
  • Bloggen.be
  • dirk jogt
  • beertje dagboek
  • starlight
  • Bichon Iris website

  • Blog als favoriet !

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per maand
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 04-2010
  • 01-2010
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 11-2006
  • 10-2006
  • 09-2006
  • 08-2006
  • 07-2006
  • 06-2006
  • 05-2006
  • 04-2006
  • 03-2006
  • 02-2006
  • 01-2006

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs