jeff speelt bridge en schaakt




Welkom op mijn blog! ik hoop dat hij bevalt.

Foto

Foto

Foto

Inhoud blog
  • ondertussen in melsele
  • dit ies het eerste berichtje van het nieuwe jaar
  • amaaaiii weeral lang geleden dat ik een bericht gepost heb!!!!!
  • Eerste bericht van dit jaar!!
  • welwelwel dat is weer lang geleden !!

    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben Jeff
    Ik ben een man en woon in Melsele (Belgie) en mijn beroep is bruggepensioneerd.
    Ik ben geboren op 29/02/1952 en ben nu dus 72 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: schaken, bridge, cinema, computers, tv.
    Ik heb 4 kinderen: 3 dochters (26,20,18) en een zoon (23). Kim, en Nick zijn afgestudeerd. Kim geeft les. Nick werkt.

    Mijn middelste broer Willy  heeft samen met zijn vrouw Karine een frituur in Melsele: ' Frituur Svelta ' aan het voetbalveld in Melsele.
    Alle dagen open behalve maandag en dinsdag.  Voor zelfgemaakte spaghetti en zelfgemaakt stoofvlees en voor een mooi en lekker pakje friet slechts één adres : FRITUUR SVELTA (Van Puymbroeklaan - Melsele).!!!!!!

    Foto

    Zoeken in blog


    Buiten Bridge en Schaak speel ik ook als 'actieve' 50-plusser petanque in Beveren bij OKRA
    05-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dinsdagmiddag cinemamiddag
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Gisterennamiddag ben ik met mijn zoon en zijn vriendin en mijn dochter en haar vriend naar 'The New World'  gaan zien.

    Synopsis:

    Tot in het begin van de XVIIde eeuw bleef het Amerikaanse continent 5000 jaar lang onveranderd: een ruim grondgebied, wilde en schijnbaar oneindige landschappen waar tal van verschillende stammen leefden. De inheemse bevolkingsgroepen leefden weliswaar in harmonie met hun natuurlijke omgeving, maar onderling waren hun relaties heel wat minder idyllisch. De komst van vreemdelingen bracht het fragiele evenwicht in het gedrang...

    Dit is het verhaal van Pocahontas (een dochter van een stamhoofd) die verliefd wordt op een engelse soldaat die samen met een hoop anderen de eerste nederzetting bouwen aan de rand van de zee.  Ze trouwt met een andere Engelsman en krijgt er zelfs een zoon bij.  Ze wordt in Engeland ontvangen als een prinses en wordt in audiëntie ontvangen door de koning en de koningin.  Spijtig genoeg wordt ze na enkele maanden ziek en sterft.

    Een heel mooi verhaal dat zeer traag verloopt maar toch een duidelijk beeld schept van de spanningen tussen de indianen en de kolonisten.


    04-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maandagavond Bridge te Beveren
    We waren gisteren weer met 4 tafels in de tweede reeks.  Dit maakt het spelen veel interessanter omdat je een betere verdeling van de punten kunt krijgen.
    De Uitslag:

    1° Els en Jef Samoy : 62.70 % (79 punten)
    2° Hemeryck Dirk - De Burggrave Filip : 61.11 % (77 punten).
    3° Brie Lucienne - Goossens Werner : 53.97 %.
    3° Van Loock Denise - Mortier Patrick : 53.97 %
    5° Van Wauwe Myriam - Van De Velde Marie-Ann : 48.41 %.
    6° Ik - McMurrugh Carole : 44.44 % (56 punten)
    7° Huybrechts Jan en Ria : 38.10 %
    8° De Bock Gerda - Vonck Annemie : 37.30 %


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zondagmiddag cinemamiddag
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Zoals gewoonlijk ga ik zondagnamiddag een filmpje meepakken.  Dit keer met mijn tweede dochter Fé en haar vriend.
    We kozen voor 'V for Vendetta'.  Het verhaal geeft een goed idee wat er gebeurt als een regime (dit keer Engeland maar het had net zo goed over Amerika kunnen gaan) alle macht krijgt door in te spelen op de angst (voor vreemdelingen, homo's, andersdenkenden) van de mensen.  Daarvoor zijn ze niet te beroerd om zelf aanslagen te plegen op het eigen volk en dit in de schoenen te schuiven van deze vreemdelingen en dan uit naam van god (uiteraard!!!) alle macht autoritair uit te oefenen.  De mensen zijn 'gelukkig' maar de angst wordt onderhouden.  Er worden ook illegale experimenten uitgevoerd op gevangenen zonder 1 controle in een geheime gevangenis (klinkt bekend !!).   Eén van de experimenten loopt uiteraard verkeerd en 'V' wordt gecreerd.  Deze man begint dan aan een solo-actie om de mensen wakker te maken en te wijzen op hun houding.  Hij creeert een dominoeffect (1 dominootje laat alles vallen) en hij ontketend een volksopstand.  Exit autoritair regime.
    Ik vond deze film zeer mooi en het verhaal is actueel.


    02-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zondagmorgen schaken in Melsele
    Mijn tegenstander zondagmorgen was Slahedine Benali.  Een zeer gedegen speler met alle een lange schaakervaring achter de rug.  En dat zal ik geweten hebben.  De partij verliep evenwichtig maar het einspel heb ik verloren.  Na 80 zetten is zijn a-pion gepromoveerd tot Dame en dan was het eindspel (D+K tegen Kalleen) voor mij verloren.


    01-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zaterdag bridgetornooi Riviera - Deurne
    Zaterdagnamiddag ben ik met Carole gaan bridgen in Deurne.  Riviera Bridge Club organiseerde een groot tornooi in haar prachtige eigen zalen.
    Er waren 30 tafels (60 paren) wat toch wel een succes kan genoemd worden.  De organisatie was perfect en het tornooi zelf verliep zeer vlot.
    We waren zowat de enige beginners maar ik moet zeggen dat de jeugdwerking van Riviera zeer goed is.  Enkele jeugdige koppels hebben zeer goed gepresteerd.  Wij waren ook heel tevreden over onze biedingen (ze waren niet altijd genoeg maar we hebben toch weeral veel bijgeleerd, hetgeen uiteraard toch de bedoeling is) alhoewel we op het einde van de namiddag tevreden moesten zijn met een laatste plaats (35.47 %).
    Het voornaamste is natuurlijk dat we ons goed geamuseerd hebben.


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.cinema-avond
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Gisterenavond met mijn jongste dochter naar de nieuwste tekenfilm gaan zien 'Ice Age 2'.  Alle excuses zijn goed om een dacht ik toch mooie tekenfilm te gaan zien.  Wel ik kwam niet bedrogen uit want deze tekenfilm is zo goed dat ik op een moment vergat dat het getekende figuren waren.
    Dit is vooral te wijten aan het verschrikkelijk goed scenario en vooral de ongelooflijk mooi uitgewerkte karakters van de hoofdfiguren (een luiaard, een sabeltandtijger en een mammoet) en de mooi uitgewerkte karakters van de  belangrijkste bijfiguren (3 buidelratten waarvan 1 een mammoetmeisje blijkt te zijn die dacht dat ze een buidelrat is (hoe komen ze er op !!!!!).  De gelaatsuitdrukkingen van de hoofdfiguren zijn zo mooi getekend dat alle menselijke emoties erop af te lezen vallen en je dus vergeet dat ze getekend zijn.  Ook de eekhoorn uit deel 1 is terug en die loopt op zijn eentje door de film zonder zich iets aan te trekken van de gevaren en de evolutie met enkel maar 1 doel in zijn leven nl het recupereren van 1 eikel.  Hij alleeen is al een verhaal in het verhaal.  Er was veel volk in de zaal en er werd hartelijk gelachen hetgeen als waardemeter zeker telt.
    De eekhoorn verdient zeker een foto (zie hiernaast).


    31-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Donderdagavond Schaken in Beveren
    Ook deze week heb ik weer ongelooflijk geluk gehad in mijn partij tegen Herman Cools (broer van eric -zie vorige week).  Na de 38 ° zet van mij had hij een mat in 3 in handen maar maakte mij niet af (zie foto 1).  Integendeel 51 ° zet speelde hij Th1???? waarna ogenblikkelijk Lxh1 volgde met opgave van Herman (zie foto 2).

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us


    30-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Donderdag Bowling met de KGB-OL vrouw - Beveren
    1 x per maand gaan we in 'Dropshot' -Beveren bowlen met de KGB van de nieuwe parochie.
    Deze namiddag waren we met 6.  Na twee ronden wordt er een klassement opgemaakt en de winnaar ontvangt een flesje wijn.
    Deze keer was het zeer spannend.  Na de eerste ronde ging de strijd vooral tussen mij en gaston (resp. 115 en 127 punten).  De tiende en laatste worp van de tweede ronde besliste de strijd.  Gaston gooide toen nog een strike en een spare en daarmee had hij 116 punten; als ik een spare of een strike had gegooid had ik gewonnen maar er bleef 1 (één) kegel staan en ik strandde op 125 punten (dus 3 punten te kort !!).
    We hebben ons vooral geamuseerd wat het belangrijkste is.


    29-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dinsdagavond Bridge te St-Niklaas
    Dinsdagavond waren we weer met 7 tafels (14 paren) zodat er terug een apart klassement is voor Noord-Zuid als voor Oost-West.
    Einstand Noord-Zuid:

    1° Tack Rene - Van Hoyweghen Rudy : 58.68 % (197 ptn)
    2° De Smedt Hubert - De Cock Lutgarde : 53.6% (180 ptn)
    3° Heirbaut Luc - Lippenveld Hugo : 53.09 % (178 ptn)
    4° De Clerck Georger - Baumann Gilbert : 52.18 % (175 ptn)
    5° De Castro Rene - Christiaens Antoine : 48.46 % (163 ptn)
    6° Baetens Arthur - ik : 47.57 % (160 ptn)
    7° Kant Annie - De Baere Heli : 36.46 % (123 ptn)

    Eindstand Oost-West.

    1° Arbijn Jenny - Feron Andre : 56.15 % (189 ptn)
    2° Baert Urbain - De Bock Gerda : 54.32 % (183 ptn)
    3° Claeys Marijke - De Donder Pierre : 53.42 % (180 ptn)
    4° Lievens Francine - Kenis Frans : 52.88 % (178 ptn)
    5° Wauters Nieke - De Clercq Jacqueline : 46.38 % (156 ptn)
    6° De Bleser Liesbeth - Van Cauwenberghe Georges : 44.99 % (151 ptn)
    7° Leyssens Lucienne - Van Broeck Anita : 42.01 % (141 ptn).

    Alweer een leuke avond.

    Volgende week zaterdag 8/4/06 is er een groot paastornooi in 'De Houtmuis' met mogelijkheid om 's avonds te eten.
    Inlichtingen via mijn blog als je geinteresseerd bent.


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cinema dinsdag
    Voor de verandering ben ik deze morgen naar een horrorfilm gaan zien nl 'The Descent' .

    Het verhaal gaat over 3 vriendinnen die 1 jaar na de dood van het dochtertje en de man in een bizar auto-ongeval terug samenkomen en samen met 3 andere vrouwen een bekende grot gaan bezoeken.  Als ze in de grot zijn blijkt deze grot niet de bekende te zijn maar een totaal onbekende ongeexploiteerde grot waar ze uiteraard binnen de kortste keren verzeild geraken in de grootste problemen en zeker als blijkt dat de grotten bewoond worden door moordzuchtige wezens (mensen) die perfect zijn geëvolueerd om te overleven in volstrekte duisternis.

    Als de vrouwen doorhebben dat ze tot prooi zijn ‘gepromoveerd’ moeten ze alles uit de kast halen om te overleven.  Zeker als blijkt dat ze ook tegen hun eigen vriendinnen moeten strijden omdat er toch wat onopgeloste zaken uit het verleden naar boven komen.

    Een zeer duistere maar toch wel interessante film met een open einde (twee eindes waarvan je kan veronderstellen dat het eerste gedroomd werd maar misschien ook niet).  Allicht voer voor een sequel ?????
    Hieronder enkele sfeerfoto's.

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us


    28-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maandagavond Bridge te Beveren
    We waren gisterenavond in de tweede reeks (de 'Beginners') toch weer met 4 volledige tafels.  Hetgeen heel plezant is.
    De Uitslag:

    1°  Brie Lucienne - Goossens Werner : 62.70 %
    2° Hemeryck Dirk - De Burggrave Filip : 59.52 %
    3° Samoy Jef - Samoy Ellen : 53.97 %
    4° Van Wauwe Myriam - Van De Velde Marie-Ann :  49.21 %
    4° Huybrechts Jan - Huybrechts Ria : 49.21 %
    6° Carole McMurrugh - Ik : 43.65 %
    7° Baert Urbain - Vonck Annemie : 41.27 %
    8° Leyssens Lucienne - De Bock Gerda : 40.48 %

    Zoals gewoonlijk zijn de verschillen in de eindsgtand redelijk klein hetgeen wijst op een spannende avond.


    27-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een cinema weekend
    Dit weekend ben ik met een deel van mijn kindjes naar de cinema geweest.
    Zaterdagnamiddag met mijn zoon naar 'Keeping Mum'
    Zondagnamiddag met mijn dochter Tess en haar vriendinnetje Sharon naar ' Memoirs of a Geisha'.
    En vandaag naar 'The Pink Panther'.
    'Keeping Mum' vond ik een heel goede onderhoudende film.  'Memoirs of a Geisha' was gewoonweg prachtig maar zou nog beter zijn geweest als hij in het Japans zou gesproken zijn.  'The Pink Panther' is gewoon komisch.

    'Keeping Mum'.

    Pastoor Walter Goodfellow (een prachtige rol van Rowan Atkinson ) en zijn familie worden flink wakker geschud wanneer een nieuwe hulp in de huishouding zich meldt. Walter is geobsedeerd door het schrijven van de perfecte preek en ziet niet in dat zijn vrouw Gloria overspel pleegt met de golfinstructeur. Ook de streken van zijn kinderen gaan aan hem voorbij. De nieuwe hulp in de huishouding, Grace, lijkt een reddende engel zijn, maar heeft ook een aantal geheimen. Sinds de komst van Grace lossen de problemen, die de pastoor, zijn overspelige vrouw en hun kinderen uit elkaar drijven, zich vanzelf op. Dat kan niet louter toeval zijn...

    'Memoirs of a Geisha' . 

    Een paar jaar voor de Tweede Wereldoorlog wordt Chiyo van haar familie gescheiden omdat ze als dienstmeisje moet gaan werken in een geishahuis. Ze groeit er op en volgt welwillend de moeilijke initiatie die van haar een echte geisha zal maken. Later blijft zij die het recht ontnomen werd om lief te hebben nochtans geteisterd door de liefde die ze in het geheim koestert voor de enige man die voor haar onbereikbaar blijft.

    'The Pink Panther'

    Een wereldberoemde voetbal coach is vermoord en een onbetaalbare ring is gestolen. De ring bestaat uit een gigantische maar schitterende roze diamant, ook wel bekend als de Pink Panther. De Franse regering heeft een meester detective nodig om deze brute zaak op te lossen....maar die is niet voorhanden, dus nemen ze Inspector Jacques Clouseau aan. Steve Martin en Beyoncé Knowles spelen de hoofdrol in een geheel nieuw The Pink Panther avontuur.

    Hieronder enkele fotos van de film


     



    Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us


    26-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zondagmorgen schaken in Melsele
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het kan verkeren zei Bredero een hele tijd geleden.  Een partij die ik had moeten verliezen heb ik gewonnen (donderdag) en een partij die ik eigenlijk niet mocht verliezen, verloor ik (zondag) door iets wat ik dacht te moeten doen niet te doen (Loper ruilen tegen Paard) waardoor ik in een verloren stelling kwam te staan met Gabriel zijn twee sterke paarden.
    Zie foto van eindstelling.


    25-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrijdagavond Bridge in Beveren
    Vrijdagavond zijn Carole en ik nog eens gaan bridgen in Beveren.  De opkomst was redelijk goed voor een vrijdagavond (het is al enkele keren afgelast wegens te weinig volk !!); nl 9 paren.
    De Uitslag:
    1° Raf - Ronny : 65.97 %
    2° Marcel - Goedele : 62.81 %
    3° Marleen - Gab : 59.03 %
    4° Armand - Brigitte : 57.14 %
    5° Dirk - Chris :  47.22 %
    6° Carole - ik : 43.06 %
    7° Rene - Marie-Claire : 39.58 %
    8° Kristin - Patrick : 38.69 %
    9° Anita - Jacqueline : 38.29 %

    Al met al geen slecht resultaat tegen de 'groten'.


    24-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Donderdagavond Schaken in Beveren
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Donderdagavond heb ik een niet te winnen partij gewonnen tegen Eric Cools (vader van Gorik Cools).  Eigenlijk stond hij los gewonnen (zie foto van de stelling) maar hij begon snel te spelen (waarom weet ik niet) en daardoor stond ik op een bepaald moment (ongeveer een 15 zetten verder) met een pion (b6) die klaarstond om te promoveren en niet tegen te houden was.  Mijn dank voor dit kostbare punt.


    23-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.woensdagavond bridge
    Na de quizz vond ik het interessant eventjes te gaan relaxen en ja uiteraard vond ik dat een avondje bridge in 'tFakkeltje te Burcht me zou ontspannen.  Het was ook zo.  We waren met 4 paren en we (ik en Machiels Leon, mijn vaste partner op woensdagavond) werden tweede voorafgegaan door Carole McMurrugh en Mariens Luc (vaste woensdagpartners).  Het was weeral plezant.
    Aan alle bridgers die deze blog lezen zou ik aanraden om woensdagavond rond 20.00 uur eens te komen zien in 't Fakkeltje, Kazernestraat te Burcht.


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Woensdagnamiddag Quizz namiddag KGB
    Zoals gezegd was het gisteren quizz ingericht door KGB- Katholieke Kring Beveren.  Ik was meedepresentator van deze quizz en de opkomst was zeer goed.  Er waren 17 ploegen ingeschreven maar door 1 of andere reden heeft 1 ploeg spijtig genoeg afgehaakt.  We hadden dus 16 tafels van maximum 4 personen wat dus zeer goed is.
    Hieronder vindt je de uitslag.
    TAFELNR PLOEGEN R1 R2 R3 R4 R5 RD TUSSENSTAND R6 R7 R8 R9 R10 TR EINDSTAND
                                   
    11 HAASJES 7 7 7 8 7 10   8 6 8 8 7 10 93
    17 KATASTROOF 5 8 7 8 6 9   6 7 7 4 6 6 79
    1 DE POST 6 7 7 6 6 9   6 7 6 4 5 9 78
    5 KBG VRASENE 4 8 6 5 7 10   6 7 7 5 7 5 77
    18 KRIKO 7 7 5 7 5 8   6 5 6 3 5 8 72
    12 HEILIG HART 6 7 5 3 7 7   7 6 7 3 6 7 71
    4 MALPERTUUS 5 7 5 5 6 3   6 6 6 3 7 5 64
    3 NOOIT GEDACHT 6 5 5 4 4 3   5 6 6 4 6 9 63
    8 KASSEIDIEVEN 6 5 6 6 3 3   5 7 6 4 6 5 62
    7 KBG O-L-VROUW I 5 6 4 5 5 3   5 6 6 4 6 5 60
    14 KGB ST-MARTINUS II 5 4 5 3 4 8   6 6 6 2 5 6 60
    10 KBG O-L-VROUW II 4 6 5 2 3 4   5 7 5 3 5 5 54
    6 DE JEFFKES 7 2 4 5 2 9   4 4 5 3 4 4 53
    16 KBG MELSELE 6 4 5 2 2 3   4 4 6 2 5 2 45
    13 DE OMMELANDJES 3 5 2 4 1 8   3 6 3 2 5 0 42
    15 DE BALJUWKES 3 5 3 1 1 1   4 6 3 5 3 0 35
    Weeral een prettige manier om een woensdagnamiddag door te brengen.  Het enige rare was dat 1 van de deelnemers mijn laptoptas beschouwde als kado en die per ongeluk meenam.  Hij is uiteraard terug bezorgd.


    22-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dinsdagavond Bridge te St-Niklaas
    Gisterenavond waren we in St-Niklaas in de tweede reeks nog eens met 7 tafels (14 paren).  Hierdoor kregen we een aparte uitslag voor de paren die de ganse avond noord-zuid zaten en de paren die de ganse avond oost-west speelden.

    De Uitslag Noord-Zuid:

    1° Ik - Baetens Arthur : 64.29 % (topscore van de avond).
    2° De Smedt Hubert -  De Cock Lutgard : 57.74 %
    3° Kant Annie - De Baere Heli : 54.76 %
    4° Leyssens Lucienne - Van Broeck Anita : 50.89 %
    5° Baert Urbain - De Bock Gerda : 45.24 %
    6° Van De Velde Marie-Ann - Van Wauwe Myriam : 43.75 %
    7° Dutré Romain - Kegels Jeanine : 33.33%

    De uitslag Oos-West:

    1° Clays Marijke - De Donder Pierre : 62.50 %
    2° De Clercq Jacqueline - Wauters Nieke : 58.93 %
    3° Lievesn Francine - Kenis Frans : 51.19 %
    4° De Bleser Liesbeth - Van Cauwenberge Georges : 50.00 %
    5° Lippeveld Hugo - Heirbaut Luc : 43.15 %
    6° Christiaens Antoine - De Castro René : 42.26 %
    7° Van Loock Denise - De Hauwere Luc : 41.96 %

    De opkomst was eindelijk terug normaler maar er is nog altijd plaats voor nog enkele beginnersparen !!!!


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bridgemaandag in Beveren
    We waren maandagavond met 7 paren en we kregen een eigenaardige uitslag. Er waren 3 paren tweede en 2 paren derde.  Enkel Urain Baert en Annemie Vonck en ik en Carole sprongen eruit.  Urbain en Annemie werden eerste en wij dus laatste !!!!

    De Uitslag:
    1° Urbain Baert - Annemie Vonck : 58.33 %
    2° Lucienne Brie - Werner Goossens : 54.17 %
    3° Jeff Samoy - Ellen Samoy : 54.17 %
    4° Marie-Ann Van De Velde - Myriam Van Wauwe : 4.17 %
    5° Denise Van Loock - Patrick Mortier : 44.4%
    6° Lucienne Leyssens - Gerda De Bock : 44.44 %
    7° Ik - McMurrugh Carole : 40.28 %

    Maar we hebben ons toch weer geamuseerd.


    19-03-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bridgefeest te Beveren
    HIP HIP HOERA !  Bridge Club Beveren bestaat 25 jaar en dit moest toch passend gevierd worden !!  Met inderdaad een bridgenamiddag en een groot avondfeest.  De namiddag werd gevuld met 16 tafels gevorderden en 6 tafels beginners; hetgeen een succes mag genoemd worden.  Er werd gespeeld tot 18.00 en we kregen voor de beginners (waartoe ik uiteraard behoor) de volgende uitslag:  Er waren 12 paren en daar we% niet alles kunnen winnen waren ik en mijn partner Carole eervol TWAALFDE!!

    1°  Kant Annie - De Baert Heli  : 73.15 %
    2° Van de Velde Andre - Balliauw Nestor : 58.20 %
    3° Brie Lucienne - Goossens Werner :  57.40 %
    4° Kant Lydie - Haentjes Andre : 55.50 %
    5° Van Goethem Arno - Baetens Tuur : 52.90 %
    6° Van Loock Denise - Leyssens Lucienne : 45.79 %
    7° Van Wauwe Myriam - Van De Velde Marie-An : 45.30 %
    8° Baert Urbain - De Bock Gerda : 45.10 %
    9° Knaepen Luc - Knaepen Etienne : 44.00 %
    10°  Samoy Jef - Samoy Ellen : 43.80 %
    11° De Smedt Hubert - De Cock Lutgard : 43.20 %
    12° McMurrugh Carole - ik : 36.60 %

    Na de aperitief en de uitreiking van de nodige prijzen was het tijd om onze benen onder tafel te schuiven om te genieten van een warm en koud buffet dat zoals gewoonlijk weeral prachtig verzorgd werd door Guy, Rita en hun crew.  Tijdens hegt dessert kon er gedanst worden op muziek door DJ Bob die ons op de dansvloer heeft gehouden (toch een deel van de aanwezigen) tot 2.30 uur 's morgens.
    Vermoeid maar met een voldaan en gelukkig gevoel kon ik dan naar huis.  Op voor het volgdende feest.
    Enkele foto's worden nog verwacht. Zoals op de laatste foto te zien is amuseren sommige mensen zich met ....bridge !!
    Klik op de foto's om ze groter te zien.


    Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us


    Hoofdpunten blog dirkjogt
  • Animatiefilm Ariadne
  • Beer & Food - A Perfect Match
  • Dodentocht 2013 - The Day After
  • Dodentocht 2013 dag -8
  • Dodentocht 2013 dag -12

    Foto

    Foto

    Recente foto van Fé (21 jaar !!!!).

    Foto

    Hierboven enkele fotootjes van mijn kindjes (?).  Bovenaan staan mijn oudste dochter en zoon (Kim en Nick) .  Eronder staat mijn tweede dochter (Fé) en als laatste mijn jongste dochter Tess.


    Mijn favorieten
  • Bloggen.be
  • dirk jogt
  • beertje dagboek
  • starlight
  • Bichon Iris website

  • Blog als favoriet !

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per maand
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 04-2010
  • 01-2010
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 11-2006
  • 10-2006
  • 09-2006
  • 08-2006
  • 07-2006
  • 06-2006
  • 05-2006
  • 04-2006
  • 03-2006
  • 02-2006
  • 01-2006

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs