Foto
Foto
Car00007.gif
Free 4 Wheels Gastenboek
  • get viagra overnight delivery
  • rijbewijs
  • tijdelijke website
  • brommobiel club 45 belgie
  • myn gedacht

    laat gerust een berichtje na in mijn gastenboek,alvast mijn dank voor uw bezoek aan deze blog Free 4 Wheels... Groet Turbo3

    Welkom BIJ FREE 4 WHEELS
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Welkom BIJ FREE 4 WHEELS
    Verantwoordelijke Communicatie en pr "Free 4 Wheels " Lady Turbo "
    Rondvraag / Poll
    Een wagen zonder rijbewijs, is een gevaar op de weg ?
    Neen, is een voertuig zoals een ander ?
    Ja, neem dat ding van de weg!
    Ikvoel me veiliger als ik met zo"n wagentje rijdt !
    Ieder voertuig, is een gevaar op de weg !
    Geen mening
    Bekijk resultaat

    Welkom BIJ FREE 4 WHEELS
    LOKAAL; Café- Taverne " De Retro " Onze Lieve Vrouwstraat 1 " Oostakker-Gent
    Welkom bij .... Free 4 Wheels.....
    Brommobiel Blog
    Lokaal: Café-Taverne " De Retro ", Onze Lieve Vrouwstraat 1 Te 9041 0ostakker. Info Gsm:0496/535263
    20-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    'Laat ze maar lachen'
    Emil Jonckers (63)

    Emil Jonckers (63) uit Stabroek rijdt al twee jaar met zijn Aixam brommobiel. Een nummerplaat is niet verplicht, maar Emil koos voor een gepersonaliseerde plaat met de tekst F1-SLAK.

    Met zijn speciale nummerplaat probeert Emil Jonckers de critici voor te zijn. 'Mensen reageren soms nogal flauw. Ze gebaren dat je zot bent, ze doen teken dat je aan de kant moet gaan staan, sommigen steken zelfs hun middelvinger op. Ze doen maar, ik draai gewoon mijn spiegel weg, dan ik zie ze niet meer.'

    Ondanks alle kritiek is de vrolijke zestiger erg tevreden met zijn autootje. Hij ziet alleen maar voordelen. 'Vroeger reed ik met een gewone wagen, maar dit is veel goedkoper. Alles is zo al duur genoeg tegenwoordig, een mens heeft het al moeilijk om een brood te kopen dezer dagen. Maar mijn brommobieltje verbruikt maar drie liter per honderd kilometer. Onlangs stond ik aan de pomp, de man naast me betaalde vijfenzeventig euro voor een volle tank. Bij mij was vijftien euro voldoende. Ik kan u verzekeren dat je dat verschil voelt in de portefeuille. Nochtans rij ik voor dat geld even ver, ik kom alleen iets later aan. Dus laat ze maar lachen.'

    Emil rijdt zo'n twintigduizend kilometer per jaar. Elke dag maakt hij wel een ritje, naar Neerpelt, Overpelt of zelfs naar Breda. Hij heeft er in twee jaar nog nooit ernstige problemen mee gehad. Hij rijdt wat trager dan normale auto's maar dat weegt voor hem niet op tegen de voordelen.

    'Mijn F1-Slak is supervoordelig. Ik betaal amper tweehonderd euro aan de verzekering, en nul euro taksen. Naar de keuring hoef ik ook niet te gaan, want mijn auto is officieel een bromfiets. Over flitscontroles moet ik me geen zorgen maken, ik heb geen officiële nummerplaat en kan maar 45 per uur.'

    Emil is goed op de hoogte van de regelgeving rond brommobieltjes. Maar dat kan volgens hem niet altijd gezegd worden van de politie. 'Ik ben al vaak gecontroleerd door agenten die mijn slak niet vertrouwden', zegt Emil. 'Ze vragen je papieren, je rijbewijs, je kaart van de controle en ze klagen dat je zonder kenteken rijdt. Dan moet ik hen gaan uitleggen dat ik dat niet nodig heb. Maar daar lach ík dan eens hartelijk mee.' (mbs)

    Bron: Nieuwsblad 15/04/2008

    20-04-2008 om 15:35 geschreven door turbo3  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (4 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Zo'n 10.000 brommobielen op de weg
    Bestuurders van 'grasmaaiers met carrosserie' zijn vooral 55-plussers

    De politie onderschepte zaterdag een vrouw in een brommobiel op de autosnelweg. Van die kleine autootjes, met een maximumsnelheid van 45km per uur, zijn er zo'n tienduizend in België. 'Als je je gordel draagt, is het net een rugzak', lachen automobilisten. Maar brommobielbestuurders verweren zich.



    De politie haalde zaterdag een vrouw uit Antwerpen van de knooppunt E17-E40 in Zwijnaarde. Ze was onderweg naar Blankenberge in haar brommobiel, die 45km per uur kan. Te weinig voor de autosnelweg. Daar rijden was dan ook verboden. De vrouw riskeert een boete. Een rijbewijs is voor dergelijke mobielen niet verplicht.

    In België rijden er naar schatting tussen de negen- en tienduizend brommobielen rond. Elk jaar verkopen de fabrikanten ongeveer achthonderd 'grasmaaiers met carrosserie'. Ter vergelijking: in 2007 werden er 529.025gewone auto's ingeschreven. 'Het is moeilijk om in te schatten hoeveel er rondrijden', zegt Joost Kaesemans van automobielfederatie Febiac. 'Net als bij fietsen is de markt heel weinig transparant. Maar het is sowieso een erg marginaal verschijnsel.'

    Daar komt verandering in, want bromfietsen en brommobielen moeten over enkele jaren een nummerplaat dragen. Dat is het gevolg van een geplande Europese richtlijn. In Nederland zijn de nummerplaten voor brommobielen al verplicht, daar rijden ongeveer 15.000exemplaren rond. 'Maar daar is de markt wel groter', zegt Felix Willems van brommobielenfabrikant Ligier.

    Ook in België is er blijkbaar een markt. 'Onze klanten zijn vooral oudere mensen', zegt Willems. '55-plussers die het als tweede wagen kopen of die hun oude wagen inruilen omdat ze toch nog alleen korte afstanden rijden. Of het komt voor dat ze hun hele leven met een bromfiets hebben gereden, maar het comfort van een auto verkiezen als ze een dagje ouder worden.'

    Een dagje ouder is in deze een groot voordeel. Want wie vóór 14februari 1961 is geboren, mag er zonder rijbewijs mee rijden. Wie jonger is, moet een A3-rijbewijs voor bromfietsen halen. Dat mag vanaf 16jaar. Er zijn wel strenge voorwaarden verbonden aan brommobielen. Je mag maar één passagier vervoeren. Het weegt maximaal 350kg en mag niet sneller dan 45km per uur. Mensen rijden er dan ook vooral mee in de stad, waar je meestal sowieso niet sneller mag, of op het platteland, waar geen of weinig openbaar vervoer is.

    Brommobielen rijden meestal op diesel en zitten in een nogal ambigue situatie. Het zijn geen auto's, waardoor je er niet mee op autosnelwegen mag, maar het zijn ook geen fietsen, waardoor ook het fietspad verboden terrein is. Voordeel is wel dat je geen wegentaks betaalt. Toch zijn de mobielen redelijk duur. Ze kosten al gauw 8.000euro en voor die prijs kan je bijna een echte auto kopen. Wie een rijbewijs heeft, kiest daarom sneller voor een gewone wagen.

    Bron: Nieuwsblad 15/04/2008                                                              

     


    20-04-2008 om 15:31 geschreven door turbo3  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Geen wet, boete eventjes lager

    BRUSSEL - Drie verkeersovertredingen wachten op een wet die hen onderbrengt in de juiste categorie, annex boetetarief. Overtreders worden ondertussen milder gestraft. De minister stoomt in allerijl een wet klaar.

    Het rommelt weer in het verkeersreglement. Er is een probleem opgedoken voor drie verkeersovertredingen waarvoor de wetgeving recentelijk veranderd is. De wet die hen in een bepaalde categorie moest onderbrengen, is er nog niet. Daardoor vallen ze in de eerste graad, de lichtste. De gespecialiseerde website Wegcode.be signaleerde de lacune gisteren.

    Het gaat om de volgende verkeersinbreuken: het links inhalen van motorfietsen in bepaalde gevallen (hoort in de derde graad thuis); het niet verlenen van voorrang aan weggebruikers die gerechtigd zijn het fietspad of het trottoir te volgen (moet tweede graad zijn); en ten slotte de regel dat 'iedere bestuurder voorrang moet verlenen aan de bestuurder die van rechts komt, behalve indien hij op een rotonde rijdt of indien de bestuurder die van rechts komt, uit een verboden rijrichting komt'. Daar vervalt het laatste deel over de verboden rijrichting. Maar voorrang niet verlenen blijft wel een tweedegraadsovertreding.

    Deze wijzigingen gingen in op 1 maart 2007 en de wetgever had een jaar om de categorisering te bekrachtigen met een wet. Dat is dus niet gebeurd. De minister van Mobiliteit, Yves Leterme (CD&V), wijst naar zijn voorganger Renaat Landuyt. Leterme stoomt nu een wetsontwerp klaar dat deze week naar de Kamer kan en tegen 20 maart van kracht zou zijn.

    Tot dan blijven de overtredingen in de eerste graad en wordt er beboet tegen het laagste tarief.

    Over de overtredingen van voor 1 maart 2008 lopen de meningen uiteen. Volgens de ene specialist zijn die gedekt door de lopende regeling in afwachting van de wet. Volgens de andere vervalt de rechtsgrond, precies omdat er niet tijdig een bekrachtigende wet is gekomen. En dat zou niet op te vangen zijn met terugwerkende kracht. Kan wie te veel betaald heeft, dus iets terugvorderen?

    Het kabinet van Leterme deelt die visie niet. 'Tot de nieuwe wet er is, geldt de mildste straf. Ook voor overtreders die voor 1 maart geverbaliseerd zijn, maar de boete nog niet betaald hebben. Wie wel al betaald heeft, heeft de straf aanvaard.'

    De categorisering in vier graden is gebaseerd op het ongevalsrisico en bepaalt de vier boetetarieven, respectievelijk 50, 100 en 150 euro en een verwijzing naar de rechtbank voor de vierde graad.

    www.wegcode.be



     Tom Ysebaert

    Bron: het nieuwsblad  4/3/2008                               Gif Animatie - Exploderende auto - Bewegend gif plaatje.                           

    20-04-2008 om 12:25 geschreven door turbo3  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

          

    Jurgen De Bundel heeft een fors gezin, maar hij is dik tevreden met zijn brommobiel.

    'Genoeg gelachen, wij eisen respect'
    Vader van vier organiseert 'rally' voor brommobieltjes

    WACHTEBEKE - Een vader van vier kinderen uit Wachtebeke wil dat de brommobiel eindelijk ernstig wordt genomen. Hij hoopt op 2 mei met zo veel mogelijk soortgenoten in konvooi van Wachtebeke naar Brugge te rijden. En terug. 'Er is genoeg gelachen met onze wagentjes zonder rijbewijs', zegt Jurgen De Bundel.
    Anderhalve maand heeft Jurgen De Bundel (42) hem nu al: zijn Aixam Crossline. 'Dat is het grotere broertje van de bekende Aixam. Maar dat autootje was voor mij echt te klein: ik kreeg er alleen mijn benen in kwijt.' Nochtans vindt De Bundel dat er niet gelachen moet worden met de wagentjes zonder rijbewijs. 'Iedereen kent ze wel, de grapjes van: als je een gordel draagt, is het een rugzak. Maar ik vind dat flauw. Respectloos zelfs.'

    De Bundel kocht zijn miniauto nadat hij met zijn vrouw Els en vier kinderen Vinny (2 maanden), Timo (2 jaar), Robin (3) en Eldo (5) was verhuisd naar Wachtebeke. 'Om boodschappen te doen was ik met de fiets al snel een half uur onderweg. En met een gezin van vier kinderen heb je binnen de kortste keren enkele boodschappentassen gevuld. Dat was geen leven meer. Een brommobiel was de ideale oplossing. Overigens: er moet niemand lachen met mijn kofferruimte. Er kan zelfs een wasmachine in!'

    Aan een échte auto kopen heeft Jurgen De Bundel naar eigen zeggen nooit gedacht. 'Weet je wat dat kost, een autorijbewijs? Veel te veel! Ik heb ook altijd met een brommer gereden en had dus al een A3-rijbewijs. Bijgevolg kon ik direct op de weg met onze Aixam.'

    Aan een échte auto kopen heeft Jurgen De Bundel naar eigen zeggen nooit gedacht. 'Weet je wat dat kost, een autorijbewijs? Veel te veel! Ik heb ook altijd met een brommer gereden en had dus al een A3-rijbewijs. Bijgevolg kon ik direct op de weg met onze Aixam.'

    De Bundel ondervond al flink wat weerstand van andere weggebruikers. 'Sommige vrachtwagenchauffeurs en andere bestuurders hebben het duidelijk moeilijk als ik volgens hen niet snel genoeg rijd. Maar eerlijk, hier bij ons zeggen we: daar veeg ik mijn trompet aan.'

    De Bundel surfte intussen het internet af, op zoek naar een club met soortgenoten. 'Ik heb er geen gevonden en roep er daarom zelf een in het leven: free4wheels. Want motorclubs en wielerclubs heb je toch ook met hopen? Waarom zouden wij ons dan niet mogen verenigen?'

    De Bundel wil op 2 mei - 'want dan moeten de meeste mensen toch niet werken' - in konvooi van Wachtebeke over Ledeberg naar Brugge rijden. 'Het enige wat de mensen moeten meebrengen is hun goed humeur. En een volle tank natuurlijk.'

    De zelfverklaarde 'peetvader van de brommobiel' stelt de deelnemers nu al gerust. 'We zullen langs de binnenwegen naar Brugge rijden. Niet langs de autosnelweg, zoals de mevrouw die onlangs in het nieuws kwam.'
    Bron en onze dank aan : HET NIEUWSBLAD 22/04/2008

                                            


     

                                      
     

    19-04-2008 om 00:00 geschreven door turbo3  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (7 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.


    In drie en een half uur van Brugge naar Antwerpen

    Rijden zonder rijbewijs met brommobiel
     
     

    De brommobiel is klein, handig en bijna iedereen mag ermee rijden.
    Helaas vaak tot groot ongenoegen van de andere weggebruikers. Maar de
    lilliputters laten niet langer met zich sollen.
     

    Er broeit wat in het immer groeiende gild der brommobielgebruikers dat
    dagelijks voor slak, kabouterkar, rugzak op wielen en meer van dat
    fraais wordt uitgescholden. De merken Aixam, Ligier en Microcar
    verkopen in België brommobielen of droogbrommers die er op het eerste
    gezicht niet kleiner of minder hip uitzien dan een Smart, maar die hun
    slechte reputatie te danken hebben aan hun beperkte snelheid en het
    feit dat je er zonder autorijbewijs of rijlessen mee op de baan mag.

    De kans is groot dat je onder de brommobilisten niet de allerbeste
    bestuurders aantreft, maar ook die hebben recht op mobiliteit. Net als
    voetgangers en fietsers horen brommobielgebrukers in meer dan één
    opzicht tot de categorie van zwakke weggebruikers. Ze zijn trager,
    onzekerder en kwetsbaarder dan de andere bestuurders.

    Eigenlijk zouden alle gewone autogebruikers meer begrip en aandacht
    moeten hebben voor de mobiele verkeersvertragers die de brommobielen
    zijn.

    Bewust zonder rijbewijs

    Jurgen De Bundel (42) uit Wachtebeke, al anderhalve maand de trotse
    bezitter van een hemelsblauwe Aixam, vindt het hoog tijd om de Vlaamse
    weggebruikers te sensibiliseren. Hij zette een website op poten,
    Free4wheels, en roept alle brommobilisten te lande op voor een
    demonstratie op 2mei in Brugge. Jurgen, die werkloos is en al zijn
    tijd in de actiegroep steekt, heeft geen groots eisenpakket: hij wil
    eenvoudigweg meer begrip en respect van de medeweggebruikers.

    Is het dan zo erg? Jurgen vindt van wel. 'Vrachtwagenchauffeurs tonen
    nog het meeste begrip. Voor hen ga weleens aan de kant staan, ik word
    niet graag gesandwicht tussen twee trucks. Met andere automobilisten
    maak ik bijna elke dag wel een incident mee. Mensen die me inhalen
    over de witte lijn, gebaren maken of me uitschelden.'

    Soms begeeft Jurgen zich wel eens tegen 45 per uur op wegen waar
    anderen negentig doen, maar alleen als het echt niet anders kan.
    Verder dan een uitstapje naar Blankenberge heeft hij zich met zijn
    brommobiel nog niet gewaagd.

    Om boodschappen te doen vindt Jurgen De Bundel, een vader van vier
    jonge kinderen, zijn Aixam onontbeerlijk. De vierwieler is veel
    handiger dan zijn brommer, waarvan hij echter maar moeilijk kan
    scheiden. Maar hoe vervoert hij zijn vier koters? 'Mocht het wettelijk
    toegelaten zijn, ik nam ze mee in de koffer. Maar dat mag nu eenmaal
    niet. Omdat alles inzake brommobielen op het bromfietsrijbewijs
    gebaseerd is, mag je maar met één passagier in de brommobiel zitten.
    Als mijn vrouw en ik er met de Aixam opuit trekken, zoeken we opvang
    voor de kinderen. Als we allemaal samen ergens naartoe moeten, vragen
    we aan iemand om ons te vervoeren. De bus? Nee, daar zit ik niet graag
    in. Op vakantie gaan we niet: we hebben een tuin.'

    Er is één constante bij de brommobielgebruikers. Ze kunnen of willen
    geen autorijbewijs halen, of ze hebben er niet langer recht op. Jurgen
    ziet dat anders. 'Een rijbewijs halen interesseert me van geen kanten.
    Je moet er heel veel geld insteken, van de honderd mensen zakken er
    negentig. En ik heb geen zin om het examen tien keer opnieuw te doen.
    Mochten ze me een miljoen geven, ik zou nog geen autorijbewijs
    willen.' De vrouw van Jurgen is er vooralsnog ook nog niet in geslaagd
    om een rijbewijs te behalen.

    Jurgen rijdt met een 'L' op zijn Aixam en is verplicht om een
    A3-motorrijbewijs te behalen. Wie na 14februari 1961 geboren is, moet,
    in het bezit zijn van een rijbewijs A3 om met een brommobiel te mogen
    rijden. Wie ouder is, heeft geen enkel rijbewijs nodig. Je mag
    overigens al vanaf je zestiende met een brommobiel de weg op, maar in
    de praktijk blijkt het voertuig daarvoor niet hip genoeg.

    Ten gevolge van een Europese richtlijn zullen vanaf 2010 ook
    brommobielen een nummerplaat moeten dragen.

    Conflicten vermijden

    Willy Nauts (69) rijdt met zijn zesde Ligier, zijn eerste brommobiel
    kocht hij in 1988. De ruime koffer van de X-TOO is ideaal om de
    rolstoel van zijn vrouw, Annie Borny (56), te vervoeren. Willy heeft
    vroeger altijd met een motor gereden en jaren geleden was hij
    vrachtwagenchauffeur. Maar aan een rijbewijsB waagt hij zich liever
    niet. 'Hij ziet niet goed uit één oog en hij is nogal nerveus', zegt
    Annie. 'Ik denk niet dat hij erdoor zou geraken.'

    Het grootste afknapper bij hun brommobiel is ook voor Willy en Annie
    het onbegrip van de jonge bestuurders. 'Ze maken gebaren of komen vlak
    achter ons rijden. Dan gaan we maar opzij. We vermijden elk conflict',
    zegt Annie. Het belet het paar niet om vanuit Den Haan grote
    expedities te ondernemen: tot over de Nederlandse grens, naar
    Oostburg.

    'Maar dat mag nu niet meer, omdat er tussen Sluis en Oostburg een stuk
    autoweg ligt', zegt Annie. De gewone automobilist knort tevreden als
    er weer een stuk expresweg wordt opgewaardeerd tot autoweg en geeft
    flink gas bij. De brommobilist moet voortdurend op zijn hoede zijn
    voor wijzigingen aan het wegennet en de soms uit het niets opduikende
    blauwe verkeersborden G1 en G3, die het begin van respectievelijk een
    autosnelweg of een autoweg aangeven en dus verboden terrein zijn voor
    de trage weggebruikers. En toch. Willy Nauts en Annie Borny geraakten
    vanuit Den Haan ook al tot in Brussel, naar het Voedingssalon: drie
    uur heen en drie uur terug over secundaire wegen.

    Zonder brommobiel zouden ze niet kunnen. 'We wonen in een sociale
    woonwijk en daar zijn geen winkels.' Willy is vastberaden: hij blijft
    rijden zo lang hij kan. Telkens als er een nieuw type uitkomt, koopt
    hij een nieuwe Ligier, die hij telkens omnium verzekert.

    Geen comfort

    Ook voor wie geen autorijbewijs meer heeft, is de brommobiel een
    mogelijke oplossing. Laurent Goethals (78) slaagde er twee jaar
    geleden niet in om zijn rijbewijs te laten vernieuwen. De praktische
    proef ging goed, maar bij de oogarts liep het mis. 'Ik kan blijkbaar
    niet goed naar links kijken. Ik heb me daarbij neergelegd en op
    aanraden van mijn zoon een brommobieltje gekocht waarmee ik tot nog
    toe vijfduizend kilometer heb gereden.' Voor Goethals valt de
    vergelijking met zijn Volkswagen van vroeger in het nadeel van de
    Ligier uit. 'Voor oudere mensen is dat goed, maar je hebt er geen
    comfort in. De wegligging is hard, het maakt veel lawaai en het gaat
    niet snel. Ik rij nu niet meer zo ver. Ik ben ook alleen, waar moet ik
    naartoe? Bovendien is mijn zoon altijd bereid om mij te voeren.'

    De lichten van BMW's

    Monique Lauwers (50) uit Brugge rijdt 25.000 kilometer per jaar met
    haar brommobiel. Ze slaagde tweemaal niet voor de theoretische proef
    van haar rijbewijsB en koos voor de gemakkelijke oplossing. 'Zo'n
    Ligier is best handig, maar duur in de aankoop, zo'n 13.000 euro. Ik
    weet het, daar heb je ook al een echte auto voor. Maar ze zijn zuinig
    in het verbruik: drie liter per honderd kilometer.'

    Het vervelendste zijn de andere automobilisten: 'Ze knipperen met hun
    lichten, kleven tegen mijn bumper. BMW's zijn het ergst.'

    'In het begin ging ik soms op de pechstrook staan om ze door te laten,
    maar dat doe ik nu niet meer.' Monique herinnert zich nog de eerste
    keren dat ze, zonder enige ervaring en zonder rijbewijs achter het
    stuur van haar brommobiel plaatsnam. 'In het begin wou ik er niet mee
    rijden. Op een rotonde durfde ik mijn voorrang niet nemen, nu doe ik
    dat wel.'

    Met een paar jaar rijervaring achter de rug begint Monique er toch
    terug over te denken om haar rijbewijsB te halen. 'Mijn familie woont
    voornamelijk in Antwerpen en het kost me drieëneenhalf uur om daar te
    geraken. Bovendien zat ik al twee keer per ongeluk op de expresweg. Ik
    heb het bij de politie nagevraagd: op N-wegen zoals de N49 tussen
    Antwerpen en Knokke mag ik in principe rijden, maar op bepaalde
    stukken wordt die een expresweg. Alleen staat het verkeersbord dat dat
    aangeeft pas na vijf kilometer op de weg. En je kunt dan moeilijk vijf
    kilometer achteruitrijden.'

    www.bloggen.be/free4wheels

    bron: De Standaard 26/04/2008

     

    19-04-2008 om 00:00 geschreven door turbo3  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (15 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.


    Foto   
    Eerste rit gaat door
    Op Vrijdag 02 Mei As
    Vertrek te Wachtebeke
    Domein Puyenbroek
    Parking 1
    samenkomst Vanaf 08u
    Vertrek om 08U30
     Route beschrijving uitgestippeld door politie zone Puyenbroeck
    Ieder persoon staat in voor zijn eigen  verteer.
    S'avonds rijden we dan terug richting Oostakker om eens na te praten  bij een natje en een droogje.( Uitnodiging).
    Wel vragen we, mensen die wensen mee te rijden graag een mailtje sturen om u aanwezigheid te bevestigen.(Verplicht)
    Er worden tevens foto's genomen en op de blog geplaatst, en ook op dvd gezet, iedere wagen ( per gezin) krijgt later GRATIS zo'n dvd.
    jurgen.els@hotmail.com
    Mijn dank, en tot 02 mei as   
    Tot Wheels.
           Turbo3   
    Op weg naar onze bestemming, zullen we uiteraard een halt houden, om mensen de gelegenheid te geven  eventueel te ontbijten en of een koffie te benuttigen.
    Wij hopen alvast op veel aanwezigheid en goed weer !.

    !!!!! VERGEET ALVAST,GEEN ZWART LINT AAN U WAGEN AAN TE BRENGEN !!!!!
    DEZE RIT WORD OPGEDRAGEN AAN ALLE VERKEERSSLACHTOFFERS
     
       

                                                      
                                          P
    De Route van onze 1ste rit, werd ons bezorgd en dit uit veiligheids overwegingen door de politie zone  puyenbroeck. De organisatie van "Free 4 Wheels ", bevestigde akkoord met deze route.  
                              Tevens onze oprechte dank aan deze Politie zone Puyenbroeck, en het
                                  voltallige gemeentebestuur en burgemeester van Wachtebeke. 
                                                                         
                                                                            Free 4 Wheels 

    VERGEET AUB GEEN ZWART LINT AAN U WAGEN AAN TE BRENGEN !!!  INSCHRIJVEN VOOR DEELNAME AAN DE RIT PER MAIL (VERPLICHT ) KOSTELOOS., LINK VOOR MAIL ZIE BLOG.GAAT OVER EEN VRIJBLIJVENDE EN KENNISMAKINGS RIT.
    Groetjes
    Free 4  Wheels,
    Turbo 3

                   puppi00042.gifDe eerste rit werd mogelijk gemaakt ( Tombola prijzen ), puppi00042.gif
                                         

                                     
                                OPTIEK MARC VICTOR, Stationstraat 49 Te 9185 Wachtebeke.
                      GESCHENKEN STAELENS-VERVAET, Stationstraat 1 Te 9185 Wachtebeke.
                            KEURSLAGER " COCQUYT ", Stationstraat 66 Te 9185 Wachtebeke.
                                WABEEKSE DRANKENSERVICE, Dorp 34 Te 9185 Wachtebeke.
                         Schoonheidsinstituut " caroline ", Stationstraat 40 B Te 9185 Wachtebeke.
                           KAPSALON " Nicole Robert ",Stationstraat 84 Te 9185 Wachtebeke .
                                     LINGERIE " IRIS "  , Dorp 73 Te 9185 Wachtebeke 
                        DAGBLADHANDEL " NOI QUATTRO ", Smishoek 3 Te 9185 Wachtebeke. 
                              BENZINE STATION " Q8 ", Molenhoek 8 Te 9185 Wachtebeke.  
                                 BANK " FORTIS ",  Godshuisstraat 1 Te 9185 Wachtebeke.  
                               ELECTRO " ONGENA " , Smidshoek 28 Te 9185 Wachtebeke.   


                                            FREE 4 WHEELS DANKT AL DEZE MENSEN.

    19-04-2008 om 00:00 geschreven door turbo3  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (11 Stemmen)
    18-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom op de Blog: Free 4 Wheels,
    Klik op de afbeelding om de link te volgen


                                                                                                       
     




    LOKAAL " FREE 4 WHEELS "
            Café-Taverne-Frituur: " DE RETRO "
          Bij Patrick en Patricia
          Onze lieve Vrouwstraat 1
          9041 oostakker
          Contactlijn: 0496/ 53.52.63
          Info: Free 4 Wheels: 0494/88.25.51


                                                

                                                                                                           
                             ampel10.gif                                                                      ampel10.gif

                                                                              UITNODIGING

    Patrick en Patricia, uitbaters van ons clublokaal " De Retro", Te Oostakker nodigen " Free 4 Wheels " uit op vrijdag 02 mei as om 18 uur, voor een drankje en een hapje, dit ter gelegenheid om kennis te maken en clublokaal voorstelling. Van harte welkom aan de mensen van Free 4 Wheels.
                                                                                                    Hoogachtend
                                                                                                    " De Retro "
                                                                                                 Patrick en Patricia


          WELKOM OP DE BLOG VAN " FREE 4 WHEELS"         
                                                          " VOOR DE LIEFHEBBER VAN DE BROMMOBIEL "

                                                              




    18-04-2008 om 00:00 geschreven door turbo3  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (23 Stemmen)
    27-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Neen, uw blog moet niet dagelijks worden bijgewerkt.  Het is gewoon zoals je het zélf wenst.  Indien je geen tijd hebt om dit dagelijks te doen, maar bvb. enkele keren per week, is dit ook goed.  Het is op jouw eigen tempo, met andere woorden: vele keren per dag mag dus ook zeker en vast, 1 keer per week ook.

    Er hangt geen echte verplichting aan de regelmaat.  Enkel is het zo hoe regelmatiger je het blog bijwerkt, hoe meer je bezoekers zullen terugkomen en hoe meer bezoekers je krijgt uiteraard. 

    27-09-2005 om 16:32 geschreven door turbo3  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (4 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Het maken van een blog en het onderhouden is eenvoudig.  Hier wordt uitgelegd hoe u dit dient te doen.

    Als eerste dient u een blog aan te maken- dit kan sinds 2023 niet meer.

    Op die pagina dient u enkele gegevens in te geven. Dit duurt nog geen minuut om dit in te geven. Druk vervolgens op "Volgende pagina".

    Nu is uw blog bijna aangemaakt. Ga nu naar uw e-mail en wacht totdat u van Bloggen.be een e-mailtje heeft ontvangen.  In dat e-mailtje dient u op het unieke internetadres te klikken.

    Nu is uw blog aangemaakt.  Maar wat nu???!

    Lees dit in het volgende bericht hieronder!

    27-09-2005 om 16:32 geschreven door turbo3  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (4 Stemmen)


    Foto


    Foto


    Car00007.gif
    Welkom op de blog " FREE 4 WHEELS"

    Blog als favoriet !

    Foto

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Archief per week
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 26/09-02/10 2005

    Car00006.gif
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Laatste commentaren
  • Mee eens! (Lennart)
        op
  • brommobiel (martine)
        op
  • brommobiel (martine)
        op
  • eerste rit van FREE4WHEELS (Casteels Rosita)
        op

  • Het meest interactieve dieetprogramma



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs