foei
of hoe het niet zou mogen zijn ...
soms droevig soms ook stom soms leuk soms hilarish maar meestal heel erg foei... en heel soms ook niet !
Inhoud blog
  • Fyra
  • een ivoke doen
  • De trein is altijd een beetje zonneschijn
  • Beschermingsvlies
  • Zeg niet te gauw ‘t is weer een…
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    21-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.(N)etiquette

    “vraag me af waarom je dan zit te zeveren ,
    ga naar de viswinkel, en de ezel is er al mee weg,
    veel genot nog bij het vervelen van andere mensen
    mvg”

    Dit was het antwoord van de verkoper op kapaza op mijn poging tot een beetje onderhandelen.

    Volgens de advertentie heeft hij (zogezegd) een laptop gekregen op het werk en hij eist er nu minsten 340 euro voor.  In de winkel vind je de aangeboden hardware al niet meer (het gaat om een acer 5250 celeron 1 gig).  En op internetwinkels word dezelfde laptop NIEUW (2 jaar garantie incluis) aangeboden tss 312 en 360 euro.  Dan is 340 euro is toch wel erg veel. 
     
    Agressief onbeschoft, dialoog onmogelijk.   Misschien daarom dat hij het ondertussen al heeft opgegeven op ebay.

    Onze vriend is geen particulier maar een handelaar vooral in tuinomheining. (zijn webshop: http://shop.kapaza.be/digaluxart/ ) Waarom zou een eerlijke handelaar het risico nemen om een potentiële klant van corebusiness de gordijnen in te jagen ? 

    Een dag later verschijnt er nog een tweede laptop te koop de hij heeft "gewonnen" !!!    Daar in Limburg komen de laptops zomaar uit de lucht gevallen. Of zoekt hij enkel  een sukkelaar voor zijn eigen oude rommel bij te dumpen.  PUUR OPL1CHTER1J !!

    Afsluiten doen we met deze giller van formaat.   Zijn negatieve commentaar aan een misnoegde ebay klant.  “bedreigt mensen,onbeleefd persoon ,dialoog onmogelijk,” (http://feedback.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewFeedback2&userid=subwaterbassplayer&ftab=FeedbackAsBuyer)

    Deze kerel stoort zicht blijkbaar aan zijn eigen gedrag ?

    Drie maal foei, de hoogste score, en dik verdiend !!!



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Tags:ebay kapaza nettiquette
    21-11-2008, 00:00 geschreven door belle poe  
    17-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.test-aankaupthing
     Domweg de promotiecode vergeten in te vullen bij mijn online bestelling uit de collyshop.  Vermits Annuleren niet kan is de enige mogelijkheid om toch mijn 5 procent korting te krijgen gewoonweg een tweede bestelling doen en de eerste niet afhalen.
    Maar Ik ga er vanuit dat dit in deze moderne tijd met behulp van de moderne computers de colruyt dit in de winkel simpelweg kan aanpassen.  Dit is voor colruyt althans de makkelijkste oplossing. 
    Maar dit was toch misgedacht,  aanpassen blijkt niet mogelijk, “dat kunnen ze alleen in Halle” zeg te de kassajuf.  
     
    Hopelijk is de informatisering van de colruyt geen referentie voor informaticadochter Dolmen.  Want bij de colruyt is dit toch maar magertjes.  Het kan de wirwar van kortingskaarten blijkbaar niet aan.  De leveranciersbon die op het dubbele pak Leo koeken hing was wel degelijk ingescand maar niet afgetrokken van de rekening.  Het bonnetje dat aan het rek hing bij de maes blikjes werd niet via de extra korting kaart verrekend, en de marinade van 6€ die gratis werd aangeboden bij 2 diepvries BBQ pakketten werd toch aangerekend.  Dat maakt 15€ teveel op een rekening van 70€.  Meer dan 20%.  Hoezo colruyt de goedkoopste.  

    Toegegeven, de kassajuf heeft mij de kortingen terugbetaald alsook de nodige documenten en instructies om het “Halle probleem” tot een goed einde te brengen.   Misschien moet test-aankoop toch ook maar eens nagaan in hun aankoopkorf of de kortingen echt wel in mindering worden gebracht.  Maar de theorie toetsen aan de praktijk is nu eenmaal niet de sterke kant van testaankoop.  Vraag maar aan de kaupthing klanten.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    17-10-2008, 22:37 geschreven door belle poe  
    30-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Brugse Motten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Ere wie ere toekomt.  Er wordt wel eens beweerd dat het live voetbal op tv de mensen terug naar het stadion brengt.   Onterecht overigens.  Mijn inziens is dit te danken aan het afschaffen van de fankaart.  Het gedrocht dat de neutrale en occasionele bezoekers weghield van datzelfde stadion (volgens de affichering aan het lokket kan je ze in Brugge nog steeds afhalen ?!?).  Ook de technische evolutie heeft een handje geholpen.  Nog nooit was het zo eenvoudig om via internet en zonder nodeloze verplaatsing een ticket op voorhand te bemachtigen.  Alleen jammer dat we nog stiefmoederlijk worden behandeld door de clubs zelf.   Je krijgt steevast de slechtste plaatsen.  Club Brugge spant hierin werkelijk de kroon.  Je wordt niet alleen weggeduwd in een uithoek van het stadion, ze zetten je ook nog eens in letterlijk in de (duiven)stront.   Dat voelt aan als een mot in je gezicht.   En ik kocht niet eens het goedkoopste ticket.   Wat gaat die club eigenlijk doen met een groter stadion ?  Ze kunnen het huidige niet eens schijtvrij houden.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-09-2008, 22:12 geschreven door belle poe  
    08-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oude mosselschelpen

    Mijn allereerste bezoek aan mosselhuis Roger was een aangename verrassing.  Naast steppegras zijn mosselen - hoe kan het ook anders - er de specialiteit.  Een vriendelijke ontvangst in een propvol restaurant, snelle bediening en Ongeziene grote (goudmerk ?)mosselen. En bovendien waren ze vers zoals het hoort in een echt mosselrestaurant.  Duidelijk dus waarom het cliënteel zich niet beperkt tot buurtbewoners.   Gegenereerd werd toen een onvolledig verorberde portie terug de keuken Ik spreek nu van jaren geleden, maar toch staat dit bezoek met een speciale vermelding in mijn geheugen gegrift.   De afstand is jammer genoeg te groot om er regelmatig een bezoekje te brengen,

    Ondanks die iets minder uitbundige herinnering van het tweede bezoek jaren later deed de start van het nieuwe Zeeuwse mosselseizoen me nog eens afzakken naar Diest.  De zaak werd noodgedwongen heropgebouwd en ook de kaart werd licht gewijzigd.  De” junior” portie werd  weggelaten.  Enkel de normale portie van 1,2 kilo werd nog aangeboden.  Wat niet vermeld stond was dat gewicht voornamelijk bestond uit water en lege schelpen.     vooraan op de kaart blonk in het goud “oud mosselhuis”.  Ik had het kunnen weten.  De mosselen waren effectief oud bovendien Klein en slecht gekuist en dit alles amateuristisch gemaskeerd met peper.

    Het kan natuurlijk toeval zijn, er is altijd een risico in portie verschillen.  Zelfs als de mosselen, zoals bij Roger, in 1 grote pot worden gemaakt en dan pas verdeeld in kommen of potten.   Maar als ik rondkeek leken alle porties hetzelfde lot te zijn beschoren.  Een pot oude rommel.  Mosselen moet men nu eenmaal zo vers mogelijk eten.  Dit geldt voor eender welk restaurant, dus ZEKER voor een mosselrestauant.   Reist een beetje het vermoeden dat Roger’s schoonzoon die nu de zaak runt, enkel de goede faam van het restaurant wil uitmelken ?  Minderwaardige producten maar toch een dure prijs laten betalen.  Een vermoeden dat bevestigd wordt het gebruik van noch andere vuile trucken. te weinig wisselgeld  en het aanrekenen van supplementen die niet vermeld staan om de kaart. 

    http://www.mosselhuis-roger.be/

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    08-08-2008, 00:00 geschreven door belle poe  
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    overgewicht
    www.bloggen.be/overgew
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !
    Archief per week
  • 14/01-20/01 2013
  • 15/10-21/10 2012
  • 06/06-12/06 2011
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 31/08-06/09 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 17/11-23/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 26/09-02/10 2005
    Categorieën

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs