Bij overname van artikels van Digitale TV Blog dient telkens als bronvermelding Digitale TV Blog te worden vermeld en of een link naar het artikel staan. We danken u voor uw begrip.
Nieuws en info over digitale televisie en tv-zenders (2008 - 2016) Welkom bij Digitale TV Blog !
17-12-2014
Snow stopt ermee eind juni 2015
BASE Company stopt op 30 juni 2015 met Snow. Dat meldt het bedrijf vandaag in een persbericht. Snow biedt sinds februari 2013 digitale tv, internet en vaste telefonie aan en zal dus iets langer dan twee jaar bestaan hebben. Alle 35.000 Snow-klanten kunnen kosteloos overstappen naar Scarlet met een gratis installatie en activatie voor een gelijkaardig aanbod. Bovendien worden alle abonnees persoonlijk geïnformeerd over de stopzetting van Snow en wat dit voor hen concreet inhoudt.
Naast de trage groei van het aantal abonnees haalt BASE Company voor de stopzetting van Snow ook de sterk verhoogde kosten aan. "De kosten van het product, zoals contentrechten en aansluitkosten blijven te hoog voor een challenger op de vaste markt en de overheid heeft niet gezorgd voor een gunstige omgeving voor een nieuwe toetreder op de gesloten vaste markt. Er werden inspanningen gedaan om van SNOW een financieel gezond product te maken, maar de baten wegen niet op tegen de kost van extra investeringen," meldt BASE Company dat zich wil richten op de mobiele markt.
Meer informatie over de stopzetting van Snow kan u terugvinden op de website van Snow.
Categorie:Snow
09-02-2014
Snow telt meer dan 25.000 klanten
Snow telt na één jaar meer dan 25.000 klanten. Dat heeft BASE Company bekendgemaakt naar aanleiding van de eerste verjaardag van Snow. 93% van de Snow-klanten heeft een trio pack met vaste telefonie, internet en digitale tv. Verder meldt BASE Company dat de resterende 7% van de klanten een duo pack heeft met internet en vaste telefonie of internet en digitale tv. Drie maanden na de start vorig jaar telde Snow al 15.000 klanten, waarna het aantal klanten traag is gegroeid met 10.000. Snow verwacht dit jaar een verdere gestage groei van het aantal klanten en wil "de enige echte uitdager zijn van de grote tv-spelers op de Belgische telecommarkt".