Inhoud blog
  • Computerpanne
  • Problemen op dit blog
  • Druk, druk…
  • Ze is zoekende…
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Vier Drentse Patrijshonden
    De prettige belevenissen van vier Drentse Patrijshonden
    07-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een update van Kyra-Luna…

    Een update van Kyra-Luna…xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

    Dag Moe, Heros, Hera en natuurlijk ook Jan en Simonne,

    Hoe gaat het daar met jullie in Veussel?
    En hoe gaat het met Hera? Alles in orde en op schema???
    Hoe stelt ons moe het eigenlijk nu ze ni bijna alleen maar mama is?

    Hier worden de baasjes gekker met de dag. Misschien komt het wel door die dwarrelende witte dingen, die uit de lucht vallen en die zij sneeuw noemen.
    Die witte dingen vind ik super om in te spelen. Koud aan mijn pootjes maar lekker om op te eten. En mijn baasjes maken dan met hun handen van die witte balletjes, die ze sneeuwballen noemen. Die gooien ze dan weg en dan mag ik erachter rennen. Apporteren lukt met die dingen maar zelden want meestal smelten ze als ik ze in mijn bek neem, maar dat lijken ze niet er te vinden.
    Ik vind het in ieder geval super dat ik mag ravotten op dat sneeuwtapijt. Mijn baasjes vertellen me dat in VL (wat staat voor Voor Luna) ze probeerden om dat tapijt in hun tuin zo lang mogelijk onberoerd te laten. Nu is het wel wat ravage hoor, het tapijt is een molshoop geworden of althans daar lijkt het op.
    Aangezien we heel binnenkort naar een land vertrekken
    *
    waar nog veel meer van dat witte spul ligt, zijn mijn baasjes me aan het voorbereiden en dat moet wel hoor. Zoals jullie al wel weten zijn mijn baasjes ongerust over mij. en voor deze keer geef ik ze eens geen ongelijk. Sneeuw doet na een tijdje pijn aan mijn pootjes. Dat komt door ijs. Natuurlijk zijn er slimme mensen, die daar iets op gevonden hebben. Mijn baasje zegt al dat ik meer merkkleding heb dan haar zelf en dat kan beginnen kloppen. Na wat gesurf on the net hebben ze me 4 prachtige schoenen k-do gedaan. Het is wel een gedoe hoor, die dingen. De eerste keer dat ik ze moest aandoen, leek het meer op een worsteling dan op schoenen aandoen, maar ik moet zeggen dat het nu al aardig lukt. Ook het lopen op die rare dingen is niet zo simpel hoor. Oefening baart kunst zeggen ze dan, ik blijf die 4 dingen raar vinden aan mijn pootjes. Maar zoals altijd probeer ik niet de eigenwijze Drent te zijn en te doen wat mijn baasjes vragen (lezen jullie al de contradictio in deze zin). Baasje zegt dat het precies het Russisch leger is als ik stap met mijn schoenen. Ik weet niet wat een Rus is en ik weet al evenmin wat een leger is, maar die gasten moeten dan ook ooit dwaas gestapt hebben. En dan zeggen ze dat sommige honden daar onmiddellijk mee kunnen lopen ... yeah right ... dat is dan zoiets al van de eerste keer kunnen lopen op naaldhakken. Echt niet.

    Voor de rest gaat alles hier zijn gewone gangetje. Ik word elke dag wat groter en flinker. Ik eet de oren van baasjes kop maar vooral blijf ik lekker eigenwijs.

    groetjes ginder

    Luna

    *Luna mag mee op wintersport, als eerste van mijn pups, foto’s zijn beloofd.


    Heb ik geen mooie snow-boots gekregen ? Niet jaloers worden hé !


    Al maar oefenen voor de wintersport...


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (1)

    08-12-2014
    SpTc
    hollister soldes abercrombie soldes doudoune canada goose pas cher canada goose femme ugg pas cher femme mens moncler jackets canada goose uk ugg outlet abercrombie outlet online piumini moncler ugg moncler outlet ugg outlet canada goose parka mens moncler jackets cheap uggs louis vuitton soldes ugg pas cher femme doudoune moncler femme doudoune canada goose Moncler Vests Men Canada Goose Chilliwack Bomber Hollister Boxers Abercrombie Pull Moncler suite vêtement sportif Canada Goose Banff Parka UGG Sundance Limited Edition 5728 Woolrich Donna Giubbotti Peuterey Donna Serbatoi & Camis Abercrombie Moncler Vest Men Christian Louboutin Homme Canada Goose Chateau Parka UGG Uomo Classic Short 5800 Moncler Gilet Uomo UGG Sienna Miller Bottes woolrich parka giubbotti peuterey moncler milano abercrombie milano ugg mini woolrich donna peuterey shopping online moncler roma ugg abercrombie milano orari woolrich donna outlet peuterey moncler milano ugg saldi abercrombie outlet online woolrich donna peuterey donna moncler outlet online abercrombie italia scarpe ugg outlet woolrich piumini peuterey moncler piumini scarpe ugg abercrombie milano woolrich donna peuterey outlet moncler sito ufficiale ugg online abercrombie outlet woolrich parka peuterey prezzi moncler piumini ugg mini abercrombie italia woolrich outlet peuterey prezzi moncler sito ufficiale ugg outlet abercrombie milano orari woolrich outlet outlet peuterey moncler milano ugg saldi abercrombie italia outlet woolrich peuterey outlet piumino moncler ugg italia abercrombie woolrich uomo peuterey prezzi moncler outlet online ugg italia abercrombie milano woolrich uomo outlet peuterey piumino moncler ugg outlet abercrombie

    08-12-2014 om 08:42 geschreven door doudoune moncler femme




    Foto

    Met Hera plannen wij bij haar volgende loopsheid, begin volgend jaar, terug een nestje in combinatie met de reu Cartouche. Die was ook de vader van het vorige nestje met 12 schitterende pups.

    Kandidaten voor een pup kunnen zich best tijdig aanmelden
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Van Bas & Belle naar Belle, Hera en Heros tot Belle, Hera, Heros & Lucy.

    Lucy is onze jongste Drent, dochter van Hera en kleindochter van Belle.

    Zij is geboren op 27-03-2012


    Foto

    Archief per maand
  • 06-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011

    Foto

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • Essay writing service (DennisFueft)
        op De drie wandelingen dagen…
  • isinpoker (cindy winata)
        op De drie wandelingen dagen…
  • SpTc (doudoune moncler femme)
        op Een update van Kyra-Luna…
  • in panne... (belle & co)
        op
  • het werkt weer (Jeanny)
        op
  • Blog als favoriet !

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Drentenblog links
  • Bas & Belle blog
  • Jachtgebruikshondendenvereniging Antwerpen

  • Een interessant adres?

    Zoeken in blog


    Mijn favorieten
  • Belgische vereniging Drentsche Patrijshonden
  • NL vereniging Drenten
  • DPCNA USA Drenten vereinging
  • Max & Bente blog
  • Kieter-Wieter blog
  • Siebe & Lobke blog
  • Yron's blog
  • Hadise , Jago & co
  • Bea's Diesel blog
  • Site van Willeke Loots

    Mijn favorieten
  • Roswitha's Drentenpassie
  • The Gloucester Drentenkennel
  • site van Gitte Becher, Drenten in Denemarken
  • Drent Arcil's blog
  • Okke's dagboek van een Drent
  • Boris de drent , Joep & Herma
  • Nederland Drentenforum
  • Hunter & co jachthonden winkel
  • Drentenkennel van 't Jasperspad
  • Jachtgebruikshonden Antwerpen

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Seniorennet België
  • Seniorennet.nl
  • Izzy de bordercollie
  • Dagboek van een doktershond
  • Sjoukje ter Meulen dierenfotografie
  • Jeanny Wessels, dierenschilderijen, schilderworkshops
  • Geert Demeyer kunstschilder


  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs