Inhoud blog
  • Mijn site
  • Dit suckt volledig.
  • Wat er mis is met mij deel 2
  • Wat is er in godsnaam mis met mij?
  • Afscheid nemen bestaat niet...
    Zoeken in blog

    Over mijzelf
    Ik ben Rani
    Ik ben een vrouw en woon in (Belgiƫ) en mijn beroep is parttime blogger.
    Ik ben geboren op 31/03/1999 en ben nu dus 25 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: zingen, dansen,muziek spelen, schrijven,....
    Ik ben gek!!! Niks anders te melden!!!!xx
    forum
  • bloggen

    Druk op deze knop om een vraag te stellen die andere bezoekers kunnen beantwoorden of om gewoon iets te schrijven buiten de blogs zelf!!xxx

    Categorieën
  • applausje waard!!!! (3)
  • Beauty (2)
  • creatief bezig zijn (5)
  • dingen die ik echt niet kan begrijpen (6)
  • Dramatisch!!!! (3)
  • Gewoon omdat het kan (10)
  • Liefde (7)
  • Liefste dagboek :D (4)
  • Mezelf (7)
  • Niet echt een categorie (6)
  • Pijnlijk (3)
  • Raar/Eng (2)
  • School (5)
  • Shoppen!! (1)
  • Vrienden/Vriendinnen (9)
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Rondvraag / Poll
    Wat moet ik bijwerken aan mijn blog
    De kleur teksten
    De teksten
    Het uitzicht van de blog
    Het aantal blogs.
    De lengte van de teksten
    Het taalgebruik
    andere...
    niets!!! Het is perfect!!!!
    Bekijk resultaat

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    hooikoortsinfo
    www.bloggen.be/hooikoo
    RanE-book
    My Crazy Life
    Wel hallo!! Welkom op mijn blog RanE-book!!! Enjoy!!!xx
    16-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Muren

    Hier ben ik weer!!!!! Ik ben er weer eventjes tussenuit geweest door de examens, maar ik ben terug. Wiskunde zit volledig in mijn hoofd. Ik meen het. Het was een weekend vol met letters en cijfers. 1 grote soep. MMMMMM..... soep..... ehm, ik dwaal af. (Rani, blijf bij het onderwerp!) Dus, mijn muren hebben een complete make-over gekregen. Ik heb verf gekocht (van de Ikea, maar het is verf) en ik heb me uitgeleefd op mijn muren. En de foto's zie je hier. Leuk gedaan, niet?









    16-06-2013 om 19:05 geschreven door Rani  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    Categorie:creatief bezig zijn
    13-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waarom examens dom zijn.
    Eugh!!!! Examens! Hatelijk!!!!! Sorry dat ik zo lang niets gepost heb maar ja, ik moest leren. (IK WIL EN ZAL 90 HALEN!!!!!!!) Dus, we hadden vandaag Engels en geschiedenis. Engels was belachelijk simpel, maar geschiedenis.... tja.... 1 van de redenen dat de titel waarom examens dom zijn heet.
    Dus, waarom?
    1. Ik leer mij dood voor geschiedenis, leer 38 data en gebeurtenissen rats uit mijn hoofd met de raam open (ik denk dat als ik nu vraag aan mijn buren wat er gebeurde in 146 v.C. ze direct het juiste antwoord gaan geven... :D) En dan, doodleuk op het examen. Vraagt ze 2 data dat we niet gezien hebben...
    2. Ik heb teksten gemaakt die ik vanbuiten heb geblokt. (teksten leren is makkelijker voor mij, toneel enzo...) EN WIJ KRIJGEN MAAR 2 FUCKING VRAGEN OVER DE LESTEKSTEN, DE REST IS INFORMATIE UIT BRONNEN HALEN!!!!!!!!!! FUCK LOGIC!!!!
    3. Er komen dingen op het examen dat we niet gezien hebben.
    4. Sommige examens zijn maar 6 pagina's lang
    5. Ze maken het belachelijk gemakkelijk zodat ik al klaar ben na een kwartier en de rest van de lange 100 minuten bloemetjes op mijn kladblad kriebel en met handen en voeten iets probeer te zeggen over nagels tegen Maartje.
    6. Het zijn examens!
    7. Ik val er altijd van in slaap en als ik aan Maartje vraag om mij na een halfuur wakker te maken, wordt ik anderhalf uur over tijd wakker en kijk op mijn gsm dat ze had gestuurd dat ze niet mocht bellen!
    8. Ik wordt snel afgeleid. Ik moet dringend leren om mijn spiegel af te plakken.
    9. Als de droogkast klaar is, haal ik mijn superwarme kamerjas eruit en val ik in slaap met als resultaat dat ik tot half 10 heb doorgeleerd...
    En zo kan ik maar doorgaan!!!!!!! Maar als je het nog niet gedaan hebt, mailinglijstinschrijvingen kan nog steeds. Morgen wordt de nieuwe verstuurd.En de facebookpagina is er ook nog. Vele handiger dan elke dag komen kijken of er iets is. Facebook geeft melding!!!! Zo, jullie weten wat je te doen staat!!!

    kusjes, Rani

    13-06-2013 om 11:58 geschreven door Rani  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:School
    10-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sport...
    Damn, sport. 1 van de zovele dingen...waar ik totaal niet in uitblink. Ik ga sporten opsommen waar ik slecht in ben...
    Bowlen: We gingen zaterdag bowlen met de collega's van mijn mama, en we speelden 4 spelletjes... Altijd laatst ge-eindigd, en dat is nog niet het ergste:Ik had pas bij het 3de spel door hoe ik de bal moest vasthouden.... tja....wat kan ik zeggen...blond zeker?
    Voetbal: Het is voetbal, niet veel uitleg bij nodig.
    Hockey: Dat kan ik nog een beetje, al was het puur toeval dat de bal mijn stick raakte. Ja, hallo! Weet je wel hoe moeilijk het is om te hockeyen als Predrag ineens voor u komt staan????
    Baseball: Laat ons zeggen, dat de laatste keer dat ik baseball heb gespeeld, de bat tegen iemands hoofd belandde... :D
    Trefbal: Dat is mijn spel, we moesten vandaag spelen tegen 3 jongens, en iedereen mikte op mij, ik heb altijd ontweken maar die ene bal die tegen mijn schouder knalde (mijn arm ziet blauw nu) was er teveel aan.
    Netbal: Ook mijn spel, alleen de opslag dan, daarmee wint onze ploeg meestal.
    Tikspellen: Om de een of andere reden komen mensen alleen maar op het einde op mij af, en als ik de tikker ben... Zo oneerlijk, Maartje liep telkens in bochten en Rinor draait te scherp af. O, ja, ik ga echt wel bewijze dat ik sneller ben dan hem...
    Zo... Ik en sport is zo geen goede combinatie, of ik en cava. Geef mij maar nutella!

    kusjes, Rani

    10-06-2013 om 17:24 geschreven door Rani  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:dingen die ik echt niet kan begrijpen

    Archief per week
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013

    Zeker eens bezoeken:
  • MCA (my creations of art- Michael
  • prachtige creaties (Marie Karok)
  • voor de chihuahualiefhebbers

  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Mailinglijst

    Schrijf je in en elke maand stuur ik je een nieuwsbrief!!! Met onder andere blogs, leuke reacties, nieuwtjes die je moet ontdekken en nog veel meer. Typ gewoon je e-mail adres in en je zal snel van me horen!!!xxx Rani



    Rondvraag / Poll
    Vind je dit uitzicht mooi?
    Ja
    Nee
    Bekijk resultaat


    Blog als favoriet !

    Foto

    Gastenboek
  • Ben is op bezoek geweest. (I like it)
  • zonnige zondag groetjes
  • Hallo bezige bij
  • Hallo Rani
  • prettig weekend

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs