Inhoud blog
  • Mijn site
  • Dit suckt volledig.
  • Wat er mis is met mij deel 2
  • Wat is er in godsnaam mis met mij?
  • Afscheid nemen bestaat niet...
    Zoeken in blog

    Over mijzelf
    Ik ben Rani
    Ik ben een vrouw en woon in (Belgiƫ) en mijn beroep is parttime blogger.
    Ik ben geboren op 31/03/1999 en ben nu dus 25 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: zingen, dansen,muziek spelen, schrijven,....
    Ik ben gek!!! Niks anders te melden!!!!xx
    forum
  • bloggen

    Druk op deze knop om een vraag te stellen die andere bezoekers kunnen beantwoorden of om gewoon iets te schrijven buiten de blogs zelf!!xxx

    Categorieën
  • applausje waard!!!! (3)
  • Beauty (2)
  • creatief bezig zijn (5)
  • dingen die ik echt niet kan begrijpen (6)
  • Dramatisch!!!! (3)
  • Gewoon omdat het kan (10)
  • Liefde (7)
  • Liefste dagboek :D (4)
  • Mezelf (7)
  • Niet echt een categorie (6)
  • Pijnlijk (3)
  • Raar/Eng (2)
  • School (5)
  • Shoppen!! (1)
  • Vrienden/Vriendinnen (9)
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Rondvraag / Poll
    Wat moet ik bijwerken aan mijn blog
    De kleur teksten
    De teksten
    Het uitzicht van de blog
    Het aantal blogs.
    De lengte van de teksten
    Het taalgebruik
    andere...
    niets!!! Het is perfect!!!!
    Bekijk resultaat

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    life
    www.bloggen.be/life
    RanE-book
    My Crazy Life
    Wel hallo!! Welkom op mijn blog RanE-book!!! Enjoy!!!xx
    05-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kelders zijn zo creepy en Rinor kan zo irritant doen!!!!
    Ik kom net terug van de kelder. Brrrrrr!!!!!! Ik haat kelders:
    1. Ze zijn koud
    2. ze zijn vies (en dan moet ik die natuurlijk weer schoonmaken
    3. Er zijn spinnen
    4. Ze zijn donker
    5. Ze zijn eng

    Ik bedoel maar, het doet zo denken aan enge dingen!!!
    zoals:
    1. clowns (met hun eeuwige glimlach)
    2. Spinnen (geen verdere uitleg voor nodig)
    3. Mijn papa die harlem shake doet in zijn ondergoed (niet voorstellen, krijg je trauma's van!!!!)
    4.  ...

    En daar moet ik naartoe gaan!!!!! Ik heb die dus helemaal moeten uitkuisen, ik was dan al paranoia bezig en opeens gaat mijn buurman dan droog zeggen, er is iemand in de kelder. Ik was dus keihard geschrokken he!!!!!!
    En weeral Rinor, hij komt wel vaak op mijn blog he, hij doet dus irritant, hij zegt allemaal dingen die ik niet begrijp en als ik dan om uitleg vraag, zegt hij, Rani, Google is u beste vriend om daarna een skrillex link door te sturen. EHM!!! Dan begin ik te flippen en zegt hij, rustig, kalmeer!!! MAAR DAT HELPT DUS NIET WANT DAN BEGIN IK JUIST NOG MEER TE FLIPPEN!!!!!!!!!!!!

    kusjes, Rani

    05-05-2013 om 16:05 geschreven door Rani  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Raar/Eng
    29-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ehm...
    Hi!!! Ik heb vandaag zo iets enorm eng meegemaakt!!!!! En dat had allemaal met een jongen te maken. Ik veronderstel dat hij liever anoniem wilt blijven dus ik kies deze smiley: Zo. Dus, ik zat rustig te eten, pratend met Reward (Het nieuwe meisje op school) En opeens hoor ik:" Zeg, Rani" Ik draai mij traag om."Waaaaaaaaaat???", zeg ik. "Weet gij, da gij eigenlijk wel mooi zijt?(ego groeide) Het zou zonde zijn als iemand u......verkracht." zat heel dicht en keek met een ongelooflijk eng gezicht naar mij. Dus ik laat het even bezinken, het eng gezicht negerend, en ik zeg "Goed gesprek" en ik draai mij terug om. Om een beeld te krijgen van zijn gezicht: Link hieronder. Dus dat was het enge ding dat ik heb meegemaakt. Blog voor de jongens is in aanmaking!!!! (nieuw woord verzonnen!!!)

    kusjes, Rani

    Bijlagen:
    http://a1.ec-images.myspacecdn.com/images02/42/bf19106867bf4841a3ca84283cc97a35/l.jpg   

    29-04-2013 om 17:43 geschreven door Rani  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Raar/Eng

    Archief per week
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013

    Zeker eens bezoeken:
  • MCA (my creations of art- Michael
  • prachtige creaties (Marie Karok)
  • voor de chihuahualiefhebbers

  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Mailinglijst

    Schrijf je in en elke maand stuur ik je een nieuwsbrief!!! Met onder andere blogs, leuke reacties, nieuwtjes die je moet ontdekken en nog veel meer. Typ gewoon je e-mail adres in en je zal snel van me horen!!!xxx Rani



    Rondvraag / Poll
    Vind je dit uitzicht mooi?
    Ja
    Nee
    Bekijk resultaat


    Blog als favoriet !

    Foto

    Gastenboek
  • Ben is op bezoek geweest. (I like it)
  • zonnige zondag groetjes
  • Hallo bezige bij
  • Hallo Rani
  • prettig weekend

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs