6B nieuwtjes
6B bruist ... 6B is oké!
Inhoud blog
  • De Eerste Wereldoorlog
  • Geheim agent
  • Powerpoint alternatieve energie
  • Een powerpoint over alternatieve energie.
  • Lego movie
  • Tijd afstand snelheid deel 2
  • Tijd afstand snelheid
  • Heksen ...
  • Wetenschap en techniek is sjiek : de poort van Pascal (besturingen).
  • Liefdesplein



    Klik op bovenstaand plaatje!

    Actua
  • Karrewiet
  • VRT de redactie
  • De Standaard
  • De Morgen
  • websites 6B , SFB en SFI
  • KLASWEBSITE 6B
  • schoolwebsite SFB
  • oudercomité
  • schoolwebsite SFI
  • sfeerfoto's 6b
  • sfeerfoto's SFB
  • Tips voor leerlingen
  • Yeti
  • Ketnet
  • Kid city
  • Chatten for kids
  • Kids top 20
  • Hallmark e-cards versturen
  • Kinder + jongerentelefoon
  • Voetbal jupiler pro league
  • Kinepolis film
  • Spelletjes ter ontspanning
  • Air hockey 2
  • Winkelwagenheld
  • Dogfight
  • Penalty schieten
  • Voetbal
  • Biljart-pool
  • BMX Stunt Race
  • Mahjong
  • Bomberman
  • Bubble trouble
    22-05-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Landententoonstelling
    Na weken voorbereiding was het eindelijk zover: onze landententoonstelling. We stelden acht landen voor aan de kinderen van het vierde en vijfde leerjaar. Knap gedaan, 6B!
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    22-05-2016, 09:51 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bezoek Huis van Kina
    Donderdag 19 mei bezochten we het Huis van Kina. In de voormiddag ontdekten we in de workshop Pandora's Pixel dat de mens een immense invloed heeft op het milieu en dat we dus de juiste keuzes moeten maken om het leven op aarde nog lang te vrijwaren. In de namiddag ontdekten we alles over seksualiteit en relaties op de zolder in de interactieve tentoonstelling 'k Zag 2 beren. Tijdens de middagpauze was het heerlijk vertoeven in de tuin van Kina!!
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    22-05-2016, 09:50 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    19-05-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Robinson Crusoë
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Robinson_Crusoe


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    19-05-2016, 23:20 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    09-05-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn lichaam, zijn lichaam, haar lichaam ...
    Tevreden zijn over jezelf ...





    lichaamstaal




    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-05-2016, 23:36 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Seksuele opvoeding.

    Praten over de andere sekse, seksualiteit, puberteit ... voor sommigen genant, maar toch is bepaalde kennis noodzakelijk en handig
    om toch het één en ander te begrijpen. En dan hebben we het niet alleen over de bloemetjes en de bijtjes!
    Thuis en in de klas er vrij over praten, dat zal de komende 2 weken de bedoeling zijn.
    Daarom kan je in de klas vragen deponeren in de SO-doos.
    Die zullen dan tijdens het thema behandeld worden.





    http://www.sense.info/wat-is-sense/
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    09-05-2016, 23:34 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    14-04-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Als schilderijen konden spreken ... Pieter Bruegel!


    Pieter Bruegel de Oude

    ca. 1520 - 1569

    portret van Pieter Bruegel de OudeZuid-Nederlands schilder, vader van Jan. Zijn bijnaam Boeren-Bruegel dankt hij aan zijn tijdgenoten, die hem vooral als kundig schetser van het plattelandsleven zagen. Dat doet zijn oeuvre en talent tekort: naast de bekende Boerenbruiloft en Boerenkermis heeft Bruegel tal van landschappen, religieuze voorstellingen en hellestukken vervaardigd, geschilderd in een trefzekere, beeldende stijl met veel gevoel voor compositie en ruimte. Veel van zijn werk is duidelijk geïnspireerd door dat van Jeroen Bosch. Opvallend aan het religieuze werk is de setting: het landschap en de figuren zijn op veel werken Vlaams.

    Bruegel werd waarschijnlijk geboren in het plaatsje Brogel, in de Kempen. Zijn exacte geboortedatum is niet bekend; sinds enkele jaren houdt men het geboortejaar op ongeveer 1520. Tot 1550 was hij in de leer bij Pieter Coecke; in 1552-1553 maakte hij een reis naar Italië, waar hij onder de indruk raakte van het werk van onder meer Michelangelo. In zijn stijl zijn de landschappen die hij onderweg schilderde van groter belang geweest dan de indrukken die hij in Italië opdeed. Eenmaal terug vestigde hij zich te Antwerpen, en na zijn huwelijk met de dochter van zijn leermeester (1563) te Brussel. Voor veel landschappen die als achtergrond dienden in zijn Brusselse werk deed hij inspiratie op in Vlaams Brabant.

    Bruegel overleed in 1569, in Brussel. Tot 1559 signeerde hij zijn werk met 'Brueghel', daarna werd de h weggelaten






    Nederlandse Spreekwoorden is een olieverfschilderij uit 1559, geschilderd door Pieter Bruegel de Oude. Het schilderij toont ten minste 80 Nederlandstalige spreekwoorden en gezegdes zoals die destijds gangbaar waren in het Nederlands en Vlaams. Sommige ervan worden tegenwoordig nog altijd gebruikt.

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_Spreekwoorden

    Zoek volgende spreekwoorden

    1. Dat is de omgekeerde wereld. (Er klopt niets!)

    2. Als het kalf verdronken is, dempt men de put.(Wanneer het te laat is, onderneemt men actie!)

    3. Een pilaarbijter zijn. (schjnheilig zijn)

    4. Een stok in het wiel steken. (iets of iemand dwarsbomen)

    5. Elkaar bij de neus nemen. (elkaar voor de gek houden)

    6. De grote vissen eten de kleine. (de rijken worden rijker op de rug van de armen)

    7. Door de mand vallen. (doorzien worden)

    8. Met de kop tegen de muur lopen. (het onmogelijke proberen)

    9. Op hete kolen zitten. (ongeduldig zijn)

    10.Zijn pijlen verschieten (te snel handelen)


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    14-04-2016, 16:45 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    12-04-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De nucleaire catastrofe

    Overleggen in groep, luisteren naar elkaar en dan je oordeel vellen.
    Wie mag in de atoomschuilkelder blijven?
    Waarom?
    Zal het aardse ras kunnen overleven?






    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-04-2016, 20:39 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Harry Potter en de steen der wijzen
    Trailer film





    het boek






    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    12-04-2016, 20:31 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    25-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Happy birthday, Renzo
    Van harte proficiat!




    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-03-2016, 11:12 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    17-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een meograph over Pater Damiaan.
    Maak een Meograph van je historische figuur.





    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-03-2016, 22:18 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    16-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.moonnews
    Nieuws over de maan







    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    16-03-2016, 00:00 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    07-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Glogster
    Zelf een educatieve, interactieve poster maken met glogster.

    Maak een educatieve stripposter met glogster.

    Bekijk eerst het instructiefilmpje.
    Verzamel info over je stripreeks.
    Wie zijn de hoofdpersonages? Beschrijf hun karakters.
    Geef info over de tekenaar en scenarist.



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    07-03-2016, 23:15 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe stijgt een vliegtuig op?

    De krachten die nodig zijn om een vliegtuig te laten vliegen .... lift, zwaartekracht, stuwkracht en weerstand.





    De vleugels van een vliegtuig lijken sterk op dat van een vogel.
    Door die vorm ontstaat er bij een hoge snelheid onder de vleugels een hogere luchtdruk dan boven de vleugels.
    Daardoor wordt het vliegtuig omhoog geduwd (lift).




    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    07-03-2016, 23:03 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.'computeralfabet
    analfabeet
    Willem Vermandere



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-03-2016, 22:44 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vriendschap
    Wat is vriendschap voor jou?







    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-03-2016, 20:25 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oppervlakte van een cilinder

    Een cilinder is en ruimtefiguur / niet-veelvlak, ontsaan door het wentelen van een rechthoek rond een as.


          


    Onderstaand kunstwerk van Christo is cilindervormig. Dit kunstwerk is 85 meter hoog en het grondvlak / bovenvlak heeft een diameter van 10 m. Hoeveel stof had Christo noodig om zijn 'The 5600 Cubicmeter Package' te maken?

    http://www.christojeanneclaude.net/projects/5600-cubicmeter-package#.UWsxQ7V9_zw

    <


    oppervlakte cilinder :

       oppervlakte mantel               = omtrek grondvlak x Hoogte

                                                     = d x 3,14 x H

       2 x oppervlakte grondvlak    = 2 x (r x r x 3,14) 




    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    07-03-2016, 20:24 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    06-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ontwikkeling ruimtefiguren
    Ontwikkeling ruimtefiguren




    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-03-2016, 11:02 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    05-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Nieuwe Tijd : Tijd van machtige vorsten en ontdekkingen. (1500 - 1800)

    Rond 1500 hadden rijke vorsten de macht in Europa overgenomen. De vorsten hadden vuurwapens, kanonnen en machtige legers. Daar konden stadsmuren en boogschutters niet tegenop. Hun wapens en soldaten betaalden ze met belastingen en met winsten uit de verre kolonies. Het was een nieuwe tijd. Over zee bereikten Europese schepen andere werelddelen . Columbus bereikte Amerika, Vasco da Gama zeilde rond Afrika en bereikte Indië.

    De machtige vorsten bouwden luxueuze paleizen of woonkastelen. Ook de rijke burgers en edellieden bouwden grote landhuizen vol pracht en praal. De gewone man kende die luxe niet. Zij bleven wonen in dezelfde trieste omstandigheden in een simpel huisje of hoeve.

    Edellieden reisden in mooi, versierde koetsen. Voor een korte afstand in de stad werd de draagstoel gebruikt. Wegen werden belegd met kasseien. Het gewone volk verplaatste zich te voet of met de postkoets.

    In de Europese steden bleef de stank de mensen achtervolgen. De rijke mensen probeerden de stank te verdoezelen en bespoten zich van boven tot onder met parfum.

    Antwerpen was in die tijd een belangrijke wereldhaven. Onze streken behoorden tot het Spaanse wereldrijk. Luxegoederen werden uit alle delen van dat rijk in de Antwerpse haven aangevoerd en verhandeld. In die periode braken ook de godsdienstoorlogen uit. Vooral twisten tussen katholieken en protestanten zorgden voor heel wat conflicten.

    De Nieuwe Tijd bracht veel technische uitvindingen. Door de boekdrukkunst werd de kennis gemakkelijker verspreid. Kaarten zetten de wereld in beeld. Verbeterde schepen zoals het karveel lieten schepen toe om op volle zee te varen. Het kompas hielp de scheepslui bij het vinden van hun route.

    De ontdekkingsreizigers vonden grote rijkdom. Goud, zilver en nieuwe landbouwproducten (aardappel, tomaat, maïs, ...) vonden hun weg naar het Europees continent. De verovering van de kolonies ging wel gepaard met wreedheden. In Zuid-en Midden - Amerika vonden heel wat indianen (Maya's, Inca's) de dood. Ze waren te zwak om in de zilvermijnen of katoenplantages te werken. Daarom werden uit Afrika zwarten als slaven naar Zuid-Amerika gevoerd.
















    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (4 Stemmen)
    05-03-2016, 22:57 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    02-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.prezi : video tutorial
    Videohandleiding gebruik prezi.




    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    02-03-2016, 22:55 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oppervlakte van kubus en balk.
    Om de 3D-gbouwen in te pakken moest Christo de oppervlakte weten van de verschillende gevels / zijvlakken.








    De ontwikkeling van een kubus bestaat uit 6 vierkanten.

    Om de oppervlakte van een kubus te berekenen zullen we dus eerst de oppervlakte zoeken van 1 vierkant en dit vermenigvuldigen met 6

    oppervlakte kubus = z x z x 6  of ribbe x ribbe x 6




    Om de oppervlakte van een balk te berekenen heb je verschillende mogelijkheden.

    oppervlakte balk

       1) 2 x oppervlakte voorvlak   2 x (b x H)              

       2) 2 x oppervlakte rechterzijvlak         2 x (h X H)   


       3) 2 x oppervakte grondvlak                2 x (b x h)

       4)  totale oppervlakte = 1 + 2 + 3               




    http://users.telenet.be/chris.cambre/chris.cambre/3meet_4lich_oppvol.htm



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (36 Stemmen)
    02-03-2016, 22:53 geschreven door 6B  
    Reacties (0)


    Klik op bovenstaand plaatje!



    Klik op bovenstaand plaatje!


    Archief per week
  • 16/01-22/01 2017
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 14/12-20/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 26/09-02/10 2005
  • 29/11-05/12 2004
    Zoeken in blog

    Zoekrobots
  • Google
  • Kennisnet
  • Meestersipke
  • Davindi
  • Look4
  • 8 tot 12 jaar info
  • huistaak
  • Europa-taak
  • wereldgodsdiensten
  • kinderrechten
  • landen
  • beeld-videomateriaal
  • Europa-landen
  • Anne Frank : huistaak
  • Meer weten over Anne Frank
  • Thema elektriciteit
  • Speurneus ... door de EU ...
    Kunst
  • huistaak kunst
  • Kijken naar kunst
  • Kunstroof
  • Kunstwerk
  • Moord op Mozart of niet?
  • Surrealisme : Dali
  • Renaissande : Leonardo da Vinci
  • Impressionisme : Monet
  • Kubisme : Picasso
  • Kangoeroe Leonardo da Vinci
    Kangoeroe-internettaak
  • Oefenen maar
  • spEUrnEUs
  • Latijn voor dummies
  • Kennismaking met het Latijn
  • Kennismaking met het Latijn 2
  • Kennismaking met Engels
  • Wiskunde in het secundair
  • Webkwestie Kinderkruistochten
  • Webkwestie optische illusies
  • Oefenen maar...
  • Huiswerkweb groep 8
  • Digischool
  • Digitips
  • Herhaling wiskunde 5de leerjaar
  • Inoefening wiskunde 6de leerjaar
  • Hot potatoes oefeningen 6de leerjaar
  • Oefentoetsen piramide
  • KITS
  • Wero : De Europese geschiedenis
  • De oudste tijden : de prehistorie
  • De oudste tijden : Egypte
  • De klassieke oudheid : Grieken
  • De klassieke oudheid : Romeinen
  • De Middeleeuwen
  • De Middeleeuwen : vikingen
  • De nieuwe tijd : ontdekkingsreizen
  • De nieuwe tijd: Lodewijk XIV
  • De nieuwste tijd : stoommachines
  • De nieuwste tijd : WO 2
    wrts
  • mijn wrts-site
  • wrts Franse oefeningen overnemen
  • wrts wiskunde oefeningen overnemen
  • wrts woordpakketten tijd voor taal

  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs