6B nieuwtjes
6B bruist ... 6B is oké!
Inhoud blog
  • De Eerste Wereldoorlog
  • Geheim agent
  • Powerpoint alternatieve energie
  • Een powerpoint over alternatieve energie.
  • Lego movie
  • Tijd afstand snelheid deel 2
  • Tijd afstand snelheid
  • Heksen ...
  • Wetenschap en techniek is sjiek : de poort van Pascal (besturingen).
  • Liefdesplein



    Klik op bovenstaand plaatje!

    Actua
  • Karrewiet
  • VRT de redactie
  • De Standaard
  • De Morgen
  • websites 6B , SFB en SFI
  • KLASWEBSITE 6B
  • schoolwebsite SFB
  • oudercomité
  • schoolwebsite SFI
  • sfeerfoto's 6b
  • sfeerfoto's SFB
  • Tips voor leerlingen
  • Yeti
  • Ketnet
  • Kid city
  • Chatten for kids
  • Kids top 20
  • Hallmark e-cards versturen
  • Kinder + jongerentelefoon
  • Voetbal jupiler pro league
  • Kinepolis film
  • Spelletjes ter ontspanning
  • Air hockey 2
  • Winkelwagenheld
  • Dogfight
  • Penalty schieten
  • Voetbal
  • Biljart-pool
  • BMX Stunt Race
  • Mahjong
  • Bomberman
  • Bubble trouble
    02-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oppervlakte van kubus en balk.
    Om de 3D-gbouwen in te pakken moest Christo de oppervlakte weten van de verschillende gevels / zijvlakken.








    De ontwikkeling van een kubus bestaat uit 6 vierkanten.

    Om de oppervlakte van een kubus te berekenen zullen we dus eerst de oppervlakte zoeken van 1 vierkant en dit vermenigvuldigen met 6

    oppervlakte kubus = z x z x 6  of ribbe x ribbe x 6




    Om de oppervlakte van een balk te berekenen heb je verschillende mogelijkheden.

    oppervlakte balk

       1) 2 x oppervlakte voorvlak   2 x (b x H)              

       2) 2 x oppervlakte rechterzijvlak         2 x (h X H)   


       3) 2 x oppervakte grondvlak                2 x (b x h)

       4)  totale oppervlakte = 1 + 2 + 3               




    http://users.telenet.be/chris.cambre/chris.cambre/3meet_4lich_oppvol.htm



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (36 Stemmen)
    02-03-2016, 22:53 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    28-02-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tableau Vivant
    We deden zo goed mogelijk de cover van een strip na. Zoek de verschillen!
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    28-02-2016, 11:06 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ontwikkeling van kubus en balk!




    Een kubus is een zesvlak waarvan alle zijvlakken vierkanten zijn.

    http://hotpot.klascement.net/aanbod/merlo_rudy/meetkunde/Les%2015%20De%20kubus/De%20kubus.htm

    Een balk is een zesvlak warvan alle zijvlakken vierkanten of rechthoeken zijn.

    http://hotpot.klascement.net/aanbod/merlo_rudy/meetkunde/Les%2016%20De%20balk/De%20balk.htm

    De ontwikkeling van een ruimtefiguur is het openvouwen van een ruimtefiguur .





    Meer uitleg over ontwikkelingen? Klik op onderstaande link.

    http://users.telenet.be/jaaropdrachtingetassent/ONTWIKKELINGEN.html

    Wat inoefenen?

    http://users.telenet.be/kabaja/weboefeningen/ontwikkelinglichamen.htm
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    28-02-2016, 00:27 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    25-02-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Programmeren code.org

    Speel het spel 'Infinity Play Lab' en 'Speel Lab'.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-02-2016, 22:46 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    23-02-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Middeleeuwse stad
    Op stap in een middeleeuwse stad

    Afbeeldingsresultaat voor middeleeuwse stad



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    23-02-2016, 15:19 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Middeleeuwen 500 - 1500
    De Middeleeuwen











    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-02-2016, 14:33 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    21-02-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Oudheid : Tijd van Grieken en Romeinen (800 v.C - 500)




    Rond 800 v.C groeiden in Griekenland dorpen uit tot steden. De Grieken leefden van landbouw, maar ze dreven ook handel met verre streken.
    Zo verspreidde de Griekse cultuur zich in de streken rond de Middellandse Zee.
    Griekse burgers verbleven de meeste tijd buitenshuis. De woning diende enkel om te slapen en te eten. Om de warmte buiten te houden waren er weinig ramen.
    Griekenland bestond een een aantal autonome steden, met eigen bestuur en leger. De bekendste stadsstaten waren ongetwijfeld Athene en Sparta.
    Griekenland is bijna volledig omgeven door water. Daarom was de scheepvaart voor hen heel belangrijk. Ze bouwden dan ook stevige schepen met zeilen. Om nog sneller te varen moeten slaven roeien. Daarnaast bouwden de Grieken oorlogsschepen om nieuwe gebieden te veroveren of te verdedigen.







    In Italië was Rome toen nog een klein dorp. Maar de Romeinen waren goede soldaten. In een paar eeuw bouwden ze een reusachtig rijk op. Ze veroverden de Griekse wereld en Egypte. Van West-Europa tot in Afrika en Azië legden de Romeinen uitstekende wegen (heerbanen) aan. Dankzij die brede  wegen, belegd met platte stenen, konden het Romeinse leger en handelaars zich snel verplaatsen. Er waren zelfs mijlpalen die vertelden hoe ver het nog was. Aan de kruispunten van de heerbanen en andere gunstige plaatsen veranderden hun legerkampen na jaren in Romeinse steden.

    De Romeinse veldheer Julius Caesar veroverde in de eerste eeuw voor Christus onze streken. De Gallische volksstammen werden 1 voor 1 verslagen door het Romeinse leger. De Romeinse provincie Belgica werd een deel van het Romeinse rijk. Een versterkte Romeinse stad in onze streken was Tongeren.



    Rome was een wereldstad. 1 miljoen Romeinen binnen een stadsmuur zorgden voor veel problemen. : afval, werkloosheid, verkeersopstopping, .... Het water werd via aquaducten tot in de stad gebracht. Het eten werd aangevoerd vanuit het platteland. Op de markt (forum) van Rome werden producten verkocht die uit het hele Romeinse rijk afkomstig waren. De gewone man leefde in appartementsblokken (huurkazernes). Rijke Romeinen bouwen luxueuze villa's. Slaven doen er het meeste werk.
    De Romeinen hielden van paardenrennen ion het circus, toneel in de amfitheaters en gewelddadige spelen. In het colosseum knokten gladiatoren op leven en dood tegen elkaar of tegen dieren. Ook de badhuizen waren heel populair.

    Romeinen en Grieken droegen tunica's Dat waren lange hemden met een touw om hun middel. Rijke belangrijke mensen droegen een toga.

    In die periode is Jezus geboren en gestorven.







    http://www.schooltv.nl/beeldbank/shared/templates/popup/quiz.jsp?site=site_schooltv_beeldbank&nr=2829850&item=2878689



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-02-2016, 14:30 geschreven door 6B  
    Reacties (2)
    15-02-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Iedereen brullie
    Lied tegen pesten ...





    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-02-2016, 00:00 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    14-02-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van Lucy tot de homo sapiens.
    Het is niet zo gemakkelijk voor de wetenschappers om het leven van de eerste mensen correct voor te stellen.
    Het is dan ook al heel lang geleden. De mensen uit die tijd lieten geen  dagboeken of brieven na, want schrijven eden ze niet.
    Archeologen moeten dus op zoek nar voorwerpen ...
    Een bewerkte steen lijkt op het eerste gezicht niet zo belangrijk, maar archeologen kunnen er veel info uit halen.
    Zo kunnen ze bv. aan de rand van de steen afleiden waarvoor hij diende.
         - om vlees te snijden.
         - om iets op te graven
         - om dierenhuiden te bewerken
         - om een ander werktuig te maken
         - om vuur te maken

    In Ethiopië ontdekten de archeologen Donald Johanson en Tom Gray Lucy.
    Zij is een aapmens, liep al rechtop, mar klom ook nog in bomen zoals een aap.
    Lucy is 3,2 miljoen jaar oud.



    http://www.lucyonline.nl/wie%20is%20lucy/meer%20foto's%20lucy.htm

    http://www.lucyonline.nl/algemene_informatie/kinderen/filmpjes/voorouders-filmpje.html





    Bekijk hieronder de evolutie van de mens ... van Lucy tot de moderne mens, de homo sapiens!






    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-02-2016, 22:08 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Carnaval
    Samen met de leerlingen van 3A vierden we vrijdag 5 februari carnaval. 


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-02-2016, 13:41 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    12-02-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gedragsregels op het web...
    Internet is een boeiend medium maar ook gevaarlijk als we onbezonnen te werk gaan. Kies, kijk en ontdek. Een gewaarschuwd iemand is er 2 waard.



















    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-02-2016, 15:35 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Who are the champions?
    We are the champions!!!
    formule battle







    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    12-02-2016, 15:34 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    05-02-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een morfobooth maken
    Wie slaagt erin om een leuke morfobooth te maken?




    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-02-2016, 00:00 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    02-02-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Archeologen aan het werk.

    De Brit Howard Carter ontdekt het graf van de Egyptische farao Toetanchamon. Lord Carnarvon was z'n sponsor.
    Hij vond er meer dan 5000 waardevolle schatten, waaronder het gouden dodenmasker.
    Dankzij die vondsten konden  de wetenschappers het leven van de Egyptenaren heel nauwkeurig voorstellen.









    http://www.museumkennis.nl/lp.nnm/museumkennis/i000151.html

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Archeoloog
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-02-2016, 21:28 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geschminkte snoetjes!
    Wat een feest deze namiddag! Onze mete- en petekindjes van het eerste leerjaar kwamen langs. Omdat het lichtmis is, genoten we van een lekker pannenkoekje. Wij schminkten de kinderen en keken samen naar een toffe film.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-02-2016, 20:24 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Symmetrie

    We spreken van symmetrie als beide helften van een voorwerp / tekening elkaars spiegelbeeld zijn.




    Oefeningen op symmetrie-assen

    http://dinag.classy.be/symmetrie.htm

    http://hotpot.klascement.net/aanbod/merlo_rudy/meetkunde/Les%2012%20Symmetrie/Symmetrie.htm


    Bijlagen:
    Presentatie_B11L10.pptx (3.6 MB)   
    Symmetrieassen.pdf (374.9 KB)   


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-02-2016, 10:53 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    31-01-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Spiegelen
    Eventjes de theorie nog herhalen



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-01-2016, 11:23 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    24-01-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De omtrek van een cirkel berekenen.
    Hoe bereken je de rand, de omtrek van een cirkel?




    omtrek cirkel = d x 3,14
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-01-2016, 22:43 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAPPY BIRTHDAY
    Van harte proficiat, Kato!












    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-01-2016, 22:41 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwjaar vieren met onze mete- en petekindjes
    Nieuwjaar vieren met onze mete- en petekindjes
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-01-2016, 13:37 geschreven door 6B  
    Reacties (0)


    Klik op bovenstaand plaatje!



    Klik op bovenstaand plaatje!


    Archief per week
  • 16/01-22/01 2017
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 14/12-20/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 26/09-02/10 2005
  • 29/11-05/12 2004
    Zoeken in blog

    Zoekrobots
  • Google
  • Kennisnet
  • Meestersipke
  • Davindi
  • Look4
  • 8 tot 12 jaar info
  • huistaak
  • Europa-taak
  • wereldgodsdiensten
  • kinderrechten
  • landen
  • beeld-videomateriaal
  • Europa-landen
  • Anne Frank : huistaak
  • Meer weten over Anne Frank
  • Thema elektriciteit
  • Speurneus ... door de EU ...
    Kunst
  • huistaak kunst
  • Kijken naar kunst
  • Kunstroof
  • Kunstwerk
  • Moord op Mozart of niet?
  • Surrealisme : Dali
  • Renaissande : Leonardo da Vinci
  • Impressionisme : Monet
  • Kubisme : Picasso
  • Kangoeroe Leonardo da Vinci
    Kangoeroe-internettaak
  • Oefenen maar
  • spEUrnEUs
  • Latijn voor dummies
  • Kennismaking met het Latijn
  • Kennismaking met het Latijn 2
  • Kennismaking met Engels
  • Wiskunde in het secundair
  • Webkwestie Kinderkruistochten
  • Webkwestie optische illusies
  • Oefenen maar...
  • Huiswerkweb groep 8
  • Digischool
  • Digitips
  • Herhaling wiskunde 5de leerjaar
  • Inoefening wiskunde 6de leerjaar
  • Hot potatoes oefeningen 6de leerjaar
  • Oefentoetsen piramide
  • KITS
  • Wero : De Europese geschiedenis
  • De oudste tijden : de prehistorie
  • De oudste tijden : Egypte
  • De klassieke oudheid : Grieken
  • De klassieke oudheid : Romeinen
  • De Middeleeuwen
  • De Middeleeuwen : vikingen
  • De nieuwe tijd : ontdekkingsreizen
  • De nieuwe tijd: Lodewijk XIV
  • De nieuwste tijd : stoommachines
  • De nieuwste tijd : WO 2
    wrts
  • mijn wrts-site
  • wrts Franse oefeningen overnemen
  • wrts wiskunde oefeningen overnemen
  • wrts woordpakketten tijd voor taal

  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs