6B nieuwtjes
6B bruist ... 6B is oké!
Inhoud blog
  • De Eerste Wereldoorlog
  • Geheim agent
  • Powerpoint alternatieve energie
  • Een powerpoint over alternatieve energie.
  • Lego movie
  • Tijd afstand snelheid deel 2
  • Tijd afstand snelheid
  • Heksen ...
  • Wetenschap en techniek is sjiek : de poort van Pascal (besturingen).
  • Liefdesplein



    Klik op bovenstaand plaatje!

    Actua
  • Karrewiet
  • VRT de redactie
  • De Standaard
  • De Morgen
  • websites 6B , SFB en SFI
  • KLASWEBSITE 6B
  • schoolwebsite SFB
  • oudercomité
  • schoolwebsite SFI
  • sfeerfoto's 6b
  • sfeerfoto's SFB
  • Tips voor leerlingen
  • Yeti
  • Ketnet
  • Kid city
  • Chatten for kids
  • Kids top 20
  • Hallmark e-cards versturen
  • Kinder + jongerentelefoon
  • Voetbal jupiler pro league
  • Kinepolis film
  • Spelletjes ter ontspanning
  • Air hockey 2
  • Winkelwagenheld
  • Dogfight
  • Penalty schieten
  • Voetbal
  • Biljart-pool
  • BMX Stunt Race
  • Mahjong
  • Bomberman
  • Bubble trouble
    04-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.La conjugaison du verbe vouloir!

    Ecoutez et répétez!






    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-10-2011, 21:04 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    02-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Scholenveldloop

    Eerst opwarmen met de limbo.
    Vervolgens alles geven tijdens de veldloop.
    Onze zesdeklassers halden allen de eindmeet.
    Een dikke proficiat!!!!



    Scholenveldloop Slideshow: Meester’s trip to Melle (near


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    02-10-2011, 01:04 geschreven door 6B  
    Reacties (3)
    29-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.006 brengt verslag uit.

    006 Jarne had de opdracht Kelsey te schaduwen.
    Hij kwam af met volgend filmpje ...


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    29-09-2011, 12:51 geschreven door 6B  
    Reacties (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een zoektocht naar MI


    Mensen leren op verschillende manieren. De een leert door doen, de ander moet het ‘voor zich zien’ en een derde persoon moet de informatie eerst voor zichzelf ordenen alvorens deze te kunnen begrijpen.

    De Amerikaanse hoogleraar Howard Gardner onderscheidt acht intelligenties. Ieder mens bezit ze alle acht, men heeft er echter vaak slechts enkele sterk ontwikkeld. Deze sterk ontwikkelde intelligenties bepalen de manier waarop men leert, bepalen de voorkeur voor bepaalde activiteiten ...

    De 6b'ers gingen dus op zoek naar hun talenten, hun meervoudige inteligentie ...


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-09-2011, 00:03 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    28-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weekplanning 3 to 7 oktober 2011.

    Deze week wat minder taken en lessen
    zodat jullie je ook kunnen concentreren
    op de kunstkoffer!!!
    Ik ben uitermate benieuwd naar het eindresultaat!

    meester Frederic



    Bijlagen:
    Taken en lessen 6B 4.pdf (384.9 KB)   


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-09-2011, 22:24 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    27-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Actua ... BHV.

    We hebben bijna een nieuwe regering.
    Het probleem Brussel - Halle - Vilvoorde is (hopelijk) opgelost.
    Wil je meer weten over Brussel - Halle - Vilvoorde,
    bekijk dan onderstaand filmpje.
    Daarin wordt het probleem klaar en duidelijk uitgelegd.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-09-2011, 20:07 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.6B kunstig bezig ...

    Tekenen, opnieuw tekenen, geblinddoekt tekenen.
    Van een precieze tekening naar een abstract werk gaan.
    Geen sinecure, maar met Seppe de kunstenaar aan onze zij
    kwam iedereen tot een mooi resultaat.

    https://picasaweb.google.com/sfbmelle/STARTKUNSTPROJECT6DELEERJAARB#

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-09-2011, 18:06 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gelukkige verjaardag, Arnaud!!!

    Happy birthday ...
    Geniet toch een beetje van je jaartje wijzer
    en let niet op de tekst van jouw filmpje
    want op je elfde is je leven nog niet over ...

    Van harte ...

    meester Frederic


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-09-2011, 00:00 geschreven door 6B  
    Reacties (1)
    26-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kunstkoffer van Escher.

    Escher, een wiskundig genie?

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Maurits_Cornelis_Escher

    http://www.google.be/search?q=escher&hl=nl&rlz=1T4ADFA_nlBE435BE436&biw=1536&bih=680&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=9OKATpuYJcjtOdLVxNQP&sqi=2&ved=0CE0QsAQ

    http://www.kinderpleinen.nl/showPlein.php?plnId=1761

    http://kunst-en-cultuur.infonu.nl/biografie/1477-m-c-escher-een-geniale-kunstenaar.html




    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-09-2011, 22:48 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kunstkoffer van Dali.
    Nog een surrealist ... Dali

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Salvador_Dal%C3%AD

    http://www.google.be/search?q=Dali&hl=nl&rlz=1T4ADFA_nlBE435BE436&biw=1536&bih=680&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=l-CATrfXLMeE-waLopSSDQ&ved=0CE4QsAQ

    http://www.kinderpleinen.nl/showPlein.php?plnId=1501






    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-09-2011, 22:36 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kunstkoffer van René Magritte.

    Bekijk onderstaand filmpje.
    Tracht de term surrealisme uit te leggen.

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Ren%C3%A9_Magritte

    http://www.google.be/search?q=magritte&hl=nl&rlz=1T4ADFA_nlBE435BE436&biw=1536&bih=680&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=R96ATueABsvm-gbfgP26Dw&sqi=2&ved=0CKgBELAE

    http://www.musee-magritte-museum.be/Portail/Site/Typo3.asp?lang=FR&id=languagedetect

    http://www.musee-magritte-museum.be/Portail/Site/Typo3.asp?lang=FR&id=languagedetect

    http://www.cultuurarchief.nl/kunstenaars/magritterene1898.htm

    http://www.authorstream.com/Presentation/halloran95-136676-rene-magritte-education-ppt-powerpoint/


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-09-2011, 22:36 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kunstkoffer van Monet.
    Monet ... de impressionist

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Claude_Monet

    http://www.google.be/search?q=monet&hl=nl&rlz=1T4ADFA_nlBE435BE436&biw=1536&bih=680&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=jt2ATvqoHoar-gbe_pCSDQ&sqi=2&ved=0CE0QsAQ

    http://kinderenwebhotel.be.previewmysite.com/knutselen/claude_monet.htm

    http://www.kinderpleinen.nl/showPlein.php?plnId=1320


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-09-2011, 22:35 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kunstkoffer van Picasso.
    Picasso ... in de blauwe, roze en kubistische periode.

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Pablo_Picasso

    http://www.google.be/search?q=picasso&hl=nl&rlz=1T4ADFA_nlBE435BE436&biw=1536&bih=717&site=webhp&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=1tuAToeIAs6e-waj8KySDQ&sqi=2&ved=0CE8QsAQ

    http://www.kinderpleinen.nl/showPlein.php?plnId=1036

    http://art.pppst.com/picasso.html


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-09-2011, 22:35 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kunstkoffer van Edvard Munch.
    Verkies je liever een expressionist.
    'De schreeuw' van Edvard Munch is wereldberoemd.

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Edvard_Munch

    http://www.google.be/search?q=Munch&hl=nl&rlz=1T4ADFA_nlBE435BE436&biw=1536&bih=680&site=webhp&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&ei=CNeATru-GM2eOrP08N4P&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CBkQ_AUoAQ

    http://www.schooltv.nl/eigenwijzer/project/2293609/kunst-is-mensenwerk-kunst-uit-de-20e-eeuw/2157317/ckv/item/2311364/het-expressionisme-1910-1920/

    http://www.digischool.nl/ckv2/bevo/munch/edvard_munch.htm

    http://www.authorstream.com/Presentation/xmarltonx-156555-edvard-munch-presentation-education-ppt-powerpoint/




    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-09-2011, 22:35 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kunstkoffers van Kadinsky en Van Gogh.
    Kadinsky

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Wassily_Kandinsky

    http://www.google.be/search?q=kadinsky&hl=nl&sa=X&rlz=1T4ADFA_nlBE435BE436&biw=1536&bih=717&site=webhp&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=9dOATpL8E8-e-QbsqoiSDQ&ved=0CDcQsAQ

    http://www.schooltv.nl/eigenwijzer/index.jsp?site=site_eigenwijzer&item=2309771&template=templates/infoblok.jsp

    http://www.kinderpleinen.nl/showPlein.php?plnId=1860



    Van Gogh ....

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Vincent_van_Gogh

    http://www.google.be/search?q=van+gogh&hl=nl&rlz=1T4ADFA_nlBE435BE436&biw=1536&bih=717&site=webhp&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=VdWAToXYGM6e-QaRyviRDQ&sqi=2&ved=0CFUQsAQ

    http://www.schooltv.nl/vroegerenzo/?item=2291552&nr=2202017&site=site_vroegerenzo

    http://superspreekbeurt.nl/geschiedenis/spreekbeurt-over-vincent-van-gogh

    http://www.youtube.com/watch?v=ObEn3NFUzZA

    http://www.kinderpleinen.nl/showPlein.php?plnId=191





    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-09-2011, 22:06 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    25-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kunst : ideeën

    Wil je nog wat info voor je spreekbeurt
    of nog wat creatieve ideeën voor je kunstwerken,
    ga dan nog even naar onderstaande link.

    http://kralingscheschool8.yurls.net/nl/page/721120
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-09-2011, 00:00 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Middeleeuwen


    Op onze Vlaamse feestdag herdenken we namelijk een belangrijke historische gebeurtenis uit die tijd.
    Beleef de Guldensporenslag vanop de eerste rij:
    http://www.youtube.com/watch?v=OmakjKAlJnM

    In de morgen van 11 Juli 1302 stonden op de Groeningekouter bij Kortrijk ongeveer 9.000 Vlaamse strijders, grotendeels gewone burgers, ambachtslieden en boeren, zij aan zij te wachten op de aanval van het Franse ridderleger. Frankrijk had twee jaar daarvoor Vlaanderen volledig geannexeerd en geprobeerd de Vlaamse steden te onderwerpen. Het Vlaamse volk echter, bewust van haar eigenheid, ging in het verzet en stond op tegen de Franse agressie. Die strijd in 1302 is om twee redenen uitzonderlijk: vanuit sociaal en vanuit militair oogpunt.

    De opstand ontstond uit het volk zelf, zonder aansturing van een vorst (de Vlaamse graaf en zijn belangrijkste heren waren in gevangenschap in Frankrijk). Slechts nadat de opstand algemeen werd, werd de militaire leiding gewaarborgd door de grafelijke familieleden die nog in vrijheid waren. Maar in de eerste plaats was dit de strijd van een volk tegen een vorst (de Franse koning), niet de strijd tussen twee vorsten.

    De slag zelf was ook uitzonderlijk. Voor de eerste maal in de bekende geschiedenis zou een leger van voetvolk een ridderleger verslaan. De Vlamingen behaalden een onmogelijk geachte zege. De oorlogsvoering zou in de toekomst dezelfde niet meer zijn.



    Wil je een Middeleeuwse stad maken, dan kan je dit via onderstaand computerprogramma. Begin met de achterste stadsomwalling en huizen en werk zo naar voren toe. Benieuwd wie de echte bouwmeesters zijn!

    Volg de link:
    http://www.citycreator.com/build.city?city=3

     


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-09-2011, 00:00 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    22-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weekplanning 26 september tot 30 september.

    De weekplanning voor de volgende week.
    Zorg ervoor dat je de W.O.-les grondig en op voorhand inoefent.
    Oefen iedere dag een stukje WO in.
    Veel succes!

    meester Frederic

    Bijlagen:
    Taken en lessen 6B 3.pdf (387 KB)   


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-09-2011, 16:32 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    21-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat een toffe bende!

    Dames en heren,
    graag uw aandacht
    voor 6b is oké
    anno 2011 - 2012

    starring ...
    Esmeralda, Quinten, Jesper, Robin,
    Kelsey, Ruben, Jarne, Sofie,
    Thomas M, Jolien, Riccardo, Thomas S,
    Dagmar, Sharondeep, Jana, Margot,
    Kirsten en Arnaud!


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    21-09-2011, 23:26 geschreven door 6B  
    Reacties (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Les jours de la semaine!



    Lundi, je m'ennuie
    Mardi, je me fais du souci!
    Mercredi, c'est la folie
    Jeudi, j'attends la sortie.
    Vendredi, pas d'énergie!
    Mais Samedi je me dis
    Vive le dimanche pardi
    que je puisse lire au lit.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-09-2011, 23:07 geschreven door 6B  
    Reacties (0)


    Klik op bovenstaand plaatje!



    Klik op bovenstaand plaatje!


    Archief per week
  • 16/01-22/01 2017
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 14/12-20/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 26/09-02/10 2005
  • 29/11-05/12 2004
    Zoeken in blog

    Zoekrobots
  • Google
  • Kennisnet
  • Meestersipke
  • Davindi
  • Look4
  • 8 tot 12 jaar info
  • huistaak
  • Europa-taak
  • wereldgodsdiensten
  • kinderrechten
  • landen
  • beeld-videomateriaal
  • Europa-landen
  • Anne Frank : huistaak
  • Meer weten over Anne Frank
  • Thema elektriciteit
  • Speurneus ... door de EU ...
    Kunst
  • huistaak kunst
  • Kijken naar kunst
  • Kunstroof
  • Kunstwerk
  • Moord op Mozart of niet?
  • Surrealisme : Dali
  • Renaissande : Leonardo da Vinci
  • Impressionisme : Monet
  • Kubisme : Picasso
  • Kangoeroe Leonardo da Vinci
    Kangoeroe-internettaak
  • Oefenen maar
  • spEUrnEUs
  • Latijn voor dummies
  • Kennismaking met het Latijn
  • Kennismaking met het Latijn 2
  • Kennismaking met Engels
  • Wiskunde in het secundair
  • Webkwestie Kinderkruistochten
  • Webkwestie optische illusies
  • Oefenen maar...
  • Huiswerkweb groep 8
  • Digischool
  • Digitips
  • Herhaling wiskunde 5de leerjaar
  • Inoefening wiskunde 6de leerjaar
  • Hot potatoes oefeningen 6de leerjaar
  • Oefentoetsen piramide
  • KITS
  • Wero : De Europese geschiedenis
  • De oudste tijden : de prehistorie
  • De oudste tijden : Egypte
  • De klassieke oudheid : Grieken
  • De klassieke oudheid : Romeinen
  • De Middeleeuwen
  • De Middeleeuwen : vikingen
  • De nieuwe tijd : ontdekkingsreizen
  • De nieuwe tijd: Lodewijk XIV
  • De nieuwste tijd : stoommachines
  • De nieuwste tijd : WO 2
    wrts
  • mijn wrts-site
  • wrts Franse oefeningen overnemen
  • wrts wiskunde oefeningen overnemen
  • wrts woordpakketten tijd voor taal

  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs