6B nieuwtjes
6B bruist ... 6B is oké!
Inhoud blog
  • De Eerste Wereldoorlog
  • Geheim agent
  • Powerpoint alternatieve energie
  • Een powerpoint over alternatieve energie.
  • Lego movie
  • Tijd afstand snelheid deel 2
  • Tijd afstand snelheid
  • Heksen ...
  • Wetenschap en techniek is sjiek : de poort van Pascal (besturingen).
  • Liefdesplein



    Klik op bovenstaand plaatje!

    Actua
  • Karrewiet
  • VRT de redactie
  • De Standaard
  • De Morgen
  • websites 6B , SFB en SFI
  • KLASWEBSITE 6B
  • schoolwebsite SFB
  • oudercomité
  • schoolwebsite SFI
  • sfeerfoto's 6b
  • sfeerfoto's SFB
  • Tips voor leerlingen
  • Yeti
  • Ketnet
  • Kid city
  • Chatten for kids
  • Kids top 20
  • Hallmark e-cards versturen
  • Kinder + jongerentelefoon
  • Voetbal jupiler pro league
  • Kinepolis film
  • Spelletjes ter ontspanning
  • Air hockey 2
  • Winkelwagenheld
  • Dogfight
  • Penalty schieten
  • Voetbal
  • Biljart-pool
  • BMX Stunt Race
  • Mahjong
  • Bomberman
  • Bubble trouble
    25-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kunst : ideeën

    Wil je nog wat info voor je spreekbeurt
    of nog wat creatieve ideeën voor je kunstwerken,
    ga dan nog even naar onderstaande link.

    http://kralingscheschool8.yurls.net/nl/page/721120
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-09-2011, 00:00 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Middeleeuwen


    Op onze Vlaamse feestdag herdenken we namelijk een belangrijke historische gebeurtenis uit die tijd.
    Beleef de Guldensporenslag vanop de eerste rij:
    http://www.youtube.com/watch?v=OmakjKAlJnM

    In de morgen van 11 Juli 1302 stonden op de Groeningekouter bij Kortrijk ongeveer 9.000 Vlaamse strijders, grotendeels gewone burgers, ambachtslieden en boeren, zij aan zij te wachten op de aanval van het Franse ridderleger. Frankrijk had twee jaar daarvoor Vlaanderen volledig geannexeerd en geprobeerd de Vlaamse steden te onderwerpen. Het Vlaamse volk echter, bewust van haar eigenheid, ging in het verzet en stond op tegen de Franse agressie. Die strijd in 1302 is om twee redenen uitzonderlijk: vanuit sociaal en vanuit militair oogpunt.

    De opstand ontstond uit het volk zelf, zonder aansturing van een vorst (de Vlaamse graaf en zijn belangrijkste heren waren in gevangenschap in Frankrijk). Slechts nadat de opstand algemeen werd, werd de militaire leiding gewaarborgd door de grafelijke familieleden die nog in vrijheid waren. Maar in de eerste plaats was dit de strijd van een volk tegen een vorst (de Franse koning), niet de strijd tussen twee vorsten.

    De slag zelf was ook uitzonderlijk. Voor de eerste maal in de bekende geschiedenis zou een leger van voetvolk een ridderleger verslaan. De Vlamingen behaalden een onmogelijk geachte zege. De oorlogsvoering zou in de toekomst dezelfde niet meer zijn.



    Wil je een Middeleeuwse stad maken, dan kan je dit via onderstaand computerprogramma. Begin met de achterste stadsomwalling en huizen en werk zo naar voren toe. Benieuwd wie de echte bouwmeesters zijn!

    Volg de link:
    http://www.citycreator.com/build.city?city=3

     


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-09-2011, 00:00 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    22-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weekplanning 26 september tot 30 september.

    De weekplanning voor de volgende week.
    Zorg ervoor dat je de W.O.-les grondig en op voorhand inoefent.
    Oefen iedere dag een stukje WO in.
    Veel succes!

    meester Frederic

    Bijlagen:
    Taken en lessen 6B 3.pdf (387 KB)   


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-09-2011, 16:32 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    21-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat een toffe bende!

    Dames en heren,
    graag uw aandacht
    voor 6b is oké
    anno 2011 - 2012

    starring ...
    Esmeralda, Quinten, Jesper, Robin,
    Kelsey, Ruben, Jarne, Sofie,
    Thomas M, Jolien, Riccardo, Thomas S,
    Dagmar, Sharondeep, Jana, Margot,
    Kirsten en Arnaud!


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    21-09-2011, 23:26 geschreven door 6B  
    Reacties (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Les jours de la semaine!



    Lundi, je m'ennuie
    Mardi, je me fais du souci!
    Mercredi, c'est la folie
    Jeudi, j'attends la sortie.
    Vendredi, pas d'énergie!
    Mais Samedi je me dis
    Vive le dimanche pardi
    que je puisse lire au lit.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-09-2011, 23:07 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    19-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cartoons!
    Zelf cartoons maken ... niet zo moeilijk.

    Cartoons zijn tekeningen die je maakt met een humoristische blik.
    Ze maken je vrolijk als je ze ziet en als je ze tekent.
    Bedenk dat cartoons niet echt hoeven te lijken.
    Je moet vooral verzinnen en overdrijven ...
    Alles mag, maar het moet wel herkenbaar zijn.
    Bedenk wel kenmerk je wilt benadrukken.
    (grote tanden, grote voeten, rare gezichtsuitdrukking, ..

    Veel succes!!!!







    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    19-09-2011, 13:12 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    17-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Veel beterschap!

    Beste Dagmar en Kirsten,
    via deze weg wil ik jullie
    samen met de hele klas
    veel beterschap toewensen.
    Arnaud en Sharondeep hebben heel de vrijdag
    hard hun best gedaan om de leerstofblaadjes
    voor jullie bij te houden.
    Rust goed uit in het weekend
    en hopelijk tot maandag!


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    17-09-2011, 08:22 geschreven door 6B  
    Reacties (10)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrijdag ... hoekenwerk!


    Iedere vrijdag mogen de leerlingen zelfstandig aan het werk in het hoekenwerk.
    Ze maken bouwsels, leren een plan volgen, doen aan bewegingsexpressie,
    oefenen hun technische vaardigheden in, leren logisch nadenken, ...
    Bekijk de foto's maar!


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    17-09-2011, 08:16 geschreven door 6B  
    Reacties (1)
    15-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eucharistie ...vieren
    Een eucharistieviering is vieren, samen beleven als broers en zussen van elkaar.
    Ook wij kunnen leren van andere continenten zoals Amerika en Afrika,
    hoe zij het katholieke geloof beleven.






    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-09-2011, 23:48 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weekplanning 19 tot 23 september 2011

    Rust roest ... vandaar de planning voor de komende week.
    Veel succes!!!

    Meester Frederic

    Bijlagen:
    Taken en lessen 6B 2011 3.pdf (315.5 KB)   


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-09-2011, 20:45 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    13-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moord in de Nieuwe tijd ...
    De Nieuwe Tijd (1500 - 1800) , een tijd van machtige vorsten en ontdekkingen, ...
    maar ook van intriges en MOORD.
    Los het mysterie op ...
    Wie weet word je ervoor beloond ...
    Volg de link en veel succes ...
    http://stadsarchief.amsterdam.nl/onderwijs/spelletjes/moord_spel/index.nl.html

     
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    13-09-2011, 20:09 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    12-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gelukkige verjaardag, Dagmar !!!

    Happy birthday, Dagmar!
    Hopelijk ga je niet zo wild tekeer als het konijn uit je verjaardagsfilmpje.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    12-09-2011, 14:30 geschreven door 6B  
    Reacties (3)
    10-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uitdagingen

    Een nieuw schooljaar,
    nieuwe gezichten ...
    Tijd om elkaar te leren kennen.
    6B kreeg de opdracht om 5 opdrachten tot een goed einde te brengen.
    Samenwerken en elkaar vertrouwen zijn ontontbeerlijk om te slagen.
    Deze klas toont reeds een groot samenhorigheidsgevoel ...
    en slaagde reeds in 2 opdrachten. Proficiat 6B (is dik? oké)


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    10-09-2011, 21:17 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoekenwerk in 6B

    Vandaag hebben we het hoekenwerk opgestart.
    Voor sommigen was dit even wennen.
    Zelfstandig werken en een opdracht lezen alvorens die uit te voeren
    is immers niet evident.
    Toch mochten we spreken van een geslaagde start ...


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    10-09-2011, 21:00 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    08-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weekplanning 12 tot 16 september 2011

    In bijlage vinden jullie de taken en lessen voor volgende week.
    Plan goed zodat lessen en taken grondig voorbereid / gemaakt zijn.
    Succes!!!

    Meester Frederic

    Bijlagen:
    Taken en lessen 6B 2011 2.pdf (203.8 KB)   


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-09-2011, 20:24 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    07-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Video's bij unité 21.

    le verbe venir








    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-09-2011, 21:28 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Je me présente ...

    Ik ben ervan overtuigd dat jullie dit Franse dialoogje reeds begrijpen.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-09-2011, 20:23 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oefenen op bingel!
    Bingel: huistaak op de pc

    Een deel vaan de taken worden nu ook digitaal maken. Op Bingel nogwel!
    Ga naar de site. http://www.bingel.be/. Via de klaswebsite is er ook een link naar de bingelsite.
    Kies de ballon van de leerlingen
    Alvast de code: 2526
    Daarna kies je de klas.
    Je geeft je klasnummer in.
    Je typt je wachtwoord. Die vind je in de klasagenda.
    In de circustent is het huiswerk klaargezet. Per oefening kan je wat punten verdienen, met die punten kan je spelletjes spelen. Zijn je punten op, moet je weer nieuwe verzamelen.
    Je kan ook vrij rondsurfen op het eiland. Daar kan je extra oefeningen maken van allerlei vakken. Ook daar kan je punten verzamelen.
    Alvast veel succes.

    Heb je thuis geen internet en kan je deze digitale taken niet maken, dan wordt er op school wel een momentje voorzien om de oefeningen daar te maken. Graag een seintje a.u.b.

    meester Frederic

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    07-09-2011, 20:00 geschreven door 6B  
    Reacties (0)
    05-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schoolmonsters
    Bavo Dhooge, geboren en getogen in Gent is toch een speciale schrijver.
    Al zijn boekentitels beginnen met de S van Superman.
    Wil je wat meer te weten komen over deze eigenaardige auteur,
    surf dan naar zijn website
    http://www.bavodhooge.be/home.php



    Een korte samenvatting van het boek Schoolmonsters ...

    Sonny mag naar een nieuwe school omdat hij zo slim is. Maar hij maakt zich zorgen want ze krijgen nooit huiswerk en dat doet hij nu net zo graag. Hij merkt dat er in de klas iets vreemds aan de hand is. Elke dag moet er een leerling naar de directeur en als er na een poosje een zware toets gegeven wordt, heeft de helft van de klas alle antwoorden juist, wat volgens Sonny volstrekt onmogelijk is. Hij beseft dat er iets mis is en gaat op onderzoek. Gaat hij zichzelf nog kunnen redden voor het te laat is?


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    05-09-2011, 23:39 geschreven door 6B  
    Reacties (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gelukkige verjaardag, Jolien!


    Hoera!! Jolien is jarig.
    Een dikke
    proficiat vanwege de hele klas!!


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-09-2011, 00:00 geschreven door 6B  
    Reacties (1)


    Klik op bovenstaand plaatje!



    Klik op bovenstaand plaatje!


    Archief per week
  • 16/01-22/01 2017
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 14/12-20/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 26/09-02/10 2005
  • 29/11-05/12 2004
    Zoeken in blog

    Zoekrobots
  • Google
  • Kennisnet
  • Meestersipke
  • Davindi
  • Look4
  • 8 tot 12 jaar info
  • huistaak
  • Europa-taak
  • wereldgodsdiensten
  • kinderrechten
  • landen
  • beeld-videomateriaal
  • Europa-landen
  • Anne Frank : huistaak
  • Meer weten over Anne Frank
  • Thema elektriciteit
  • Speurneus ... door de EU ...
    Kunst
  • huistaak kunst
  • Kijken naar kunst
  • Kunstroof
  • Kunstwerk
  • Moord op Mozart of niet?
  • Surrealisme : Dali
  • Renaissande : Leonardo da Vinci
  • Impressionisme : Monet
  • Kubisme : Picasso
  • Kangoeroe Leonardo da Vinci
    Kangoeroe-internettaak
  • Oefenen maar
  • spEUrnEUs
  • Latijn voor dummies
  • Kennismaking met het Latijn
  • Kennismaking met het Latijn 2
  • Kennismaking met Engels
  • Wiskunde in het secundair
  • Webkwestie Kinderkruistochten
  • Webkwestie optische illusies
  • Oefenen maar...
  • Huiswerkweb groep 8
  • Digischool
  • Digitips
  • Herhaling wiskunde 5de leerjaar
  • Inoefening wiskunde 6de leerjaar
  • Hot potatoes oefeningen 6de leerjaar
  • Oefentoetsen piramide
  • KITS
  • Wero : De Europese geschiedenis
  • De oudste tijden : de prehistorie
  • De oudste tijden : Egypte
  • De klassieke oudheid : Grieken
  • De klassieke oudheid : Romeinen
  • De Middeleeuwen
  • De Middeleeuwen : vikingen
  • De nieuwe tijd : ontdekkingsreizen
  • De nieuwe tijd: Lodewijk XIV
  • De nieuwste tijd : stoommachines
  • De nieuwste tijd : WO 2
    wrts
  • mijn wrts-site
  • wrts Franse oefeningen overnemen
  • wrts wiskunde oefeningen overnemen
  • wrts woordpakketten tijd voor taal

  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs