Welkom op de blog van 1spo1
Rondvraag / Poll
Favoriete Schoolvak;;?
Plastische Opvoeding
Lichamelijke Opvoeding
Technologische Opvoeding
Muzikale Opvoeding
Bekijk resultaat

Inhoud blog
  • Proclamatie
  • laatste les to :cry:
  • laatste les TO. :-(
  • T.O.-Blog
  • Fotos Groepsblog ;d - Jessie
    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda

    1spo1

    10-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. hey bloggers!!!!!!!!!
    Hey bloggers,

    Het was weer een leuke les t.o.
    Eerst moesten we ons boekje "het vakantiehuisje" opzij legen voor het project "de logische trein".                                                                                                                                                                                  We mochten echter met de ''legotrein'' van meneer Goddé spelen!  
    Eerst moesten de matriaalmeesters, zoals Ulrik, een doos met of-poorten, en-poorten, niet-poorten enz... halen.
    We moesten de moederplaat op een wagon plaatsen en de  aan de locomotief aansluiten.
    Dan moesten we de drukknop op de moederplaat plaatsen en aansluiten aan de motor.
    Als we dat gedaan hadden moesten we op een knopje van de drukknop blijven drukken
    en dan reed de trein.                                                                                                                                            

    Maar er was een probleem:  
    als we het knopje losten stond de trein onmiddellijk stil.                                                                                                                                                                                  Dus hebben we een oplossing moeten zoeken ... en ook een gevonden,
    We gingen rond het spoor verspreid staan en gaven de trein door (door om beurten te drukken), we moesten zeker een keer rond gereden zijn.  
    Zo bleef de trein rijden. volgende les moet hij wel veel ingewikkeldere dingen kunnen.

    Groetjes,
    Robbe, Jordy G., Jordy met de krukken en Ulrik.





                        

                                                               De stoomlocomotief!



    10-06-2010 om 17:43 geschreven door 1spo1  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hallo bloggers
    Hey bloggers

    Vandaag was het weer een leuke les TO.
    We hebben van alles gedaan.
    Eerst en vooral controleerde mr. Goddé onze opdrachtjes.
    Daarna moesten we onze map gaan halen om het thema vakantiehuisje 
    er in te stoppen, om dan met een nieuw thema "de logische trein" te kunnen beginnen.
    We kregen eerst de inleiding van het boekje en daarna mochten we zelf aan de slag.
    De bedoeling was dat de trein (zie foto's) zou rijden door draadjes met elkaar te verbinden dat was bij de meeste groepjes heel goed gelukt.
    Spijtig genoeg ging toen de bel en was de les TO. afgelopen.
    Net toen het echt leuk begon te worden   






    groetjes 
    Lien, Maarten, Jinte en Jens

    10-06-2010 om 17:37 geschreven door 1spo1  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Groepsblog ;d - Jessie

    Heaa folks,
    tweede keer goeie keer..
    Wel, daarnet was ik net klaar met een marginaal lange blog.
    Ineens INTERNET EXPLORER WERKT NIET MEER.
    Dus een goede tip : WERK EERST IN KLADBLOK !!!!!!!!!
    Dit was dus het vreselijkste wat ik in m'n leven heb meegemaakt,
    even bekomen dus.

    Hier komt het verslag over de les TO van 4 Juni 2010
    Omdat niemand de vorige blog had geschreven moest ieder groepje een blog verslag doorsturen.
    De persoon die zich kanidaat stelde om de blog te schrijven was ook verantwoordelijk voor de punten van heel het groepje.
    Dus mijn best doen dan maar.
    We hadden die vrijdag de twee eerste lesuren TO.
    We moesten eerst onze huistaak laten beoordelen en vervolgens gingen we verder met de andere opdrachten die we moesten opzoeken en afprinten.
    We moesten beginnen met de beroepen die iets te maken hadden met de bouw
    en daar de jobadvertenties over opzoeken en afdrukken.
    Vervolgens moesten we opzoeken wat het goedkoopst mogelijke vliegtuigticket naar een vakantiebestemming was.
    Nadat we nog wat over de vluchtlijnen van een perspectieftekening moesten laten beoordelen kwam het leuke nieuwe thema genaamd:"IR13", wat staat voor ingenieur vanaf 13 jaar. Het gaat over het in elkaar steken van een logische trein die we met opdrachtjes moeten vooruit , achteruit, traag en snel laten rijden.
    Eerst kregen we informatie over de benodigdheden die in de grote nog vreemde doos voor ons stond. Wat ons opviel was het grootste paneeltje dat er in zat genaamd het moederbord. Daarnaast hadden we het batterijbord.
    Om het moederbord aan te sluiten op het batterijbord hadden we de connectorkabel nodig, die ook in de doos zat. Met die connectorkabel kan je de sturingswagon aan de locomotief aansluiten en van stroom voorzien.
    Het ledje controleert of de sturingswagon spanning krijgt. Normaal staat er een spanning van 5volt op.  Logische modules zaten er ook in bv. :  invoerelementen, poorten en uitvoerelementen.
    De sturingswagon geeft commando's aan de locomotief. De eenvoudigste manier om de locomotief te laten rijden, is door de schakelaar-component met de 'aan'-bus van de motor te verbinden. Om de sturingsmodulen te plaatsen gebruiken we de connectorpinnetjes en die drukken we dan in de poort connectoren.
    Om ze eruit te halen en ongelukken te voorkomen gebruiken we de moduletang. We brengen de sturingssignalen over via geleiders die we in de
    aansluitbuisjes steken. Na het plaatsen van de componenten en de geleiders test je je opstelling met het batterijpack. Pas daarna klik je je moederbord op je wagon en laat je de trein rijden. De trein bestaatd uit de locomotief en de wagon ( moederbord )
    Op de locomotief bevindt zich de verbruikerskring, en op de wagon de stuurkring. Op de locomotief vinden we het plaatje met de hoofdschakelaar, de connector, controleledje van 5v, de resetknop (die ervoor zorgt dat alle toestanden weer op 0 springen), de sturingsbusjes, controleledjes, en het lampje dat bij een sturingssignaal gaat branden.
    Voor de motor van onze trein heb je 6 batterijen van 1.5v nodig, anders zal de trein niet rijden. de sturingselementen kunnen niet meer dan 5v verdragen dus daarom zet de spanningsregelaar de 9v ( 1.5 x 6 ) om naar 5v. Om ons boekje gezellig en simpeler te maken hebben we verschillende mannetjes die ons helpen met het doorlopen van ons boekje.
    Max de treinbestuurder geeft ons praktische opdrachtjes.
    Cindy de ingenieur geeft ons extra tips om dit project tot een goed eind te brengen.
    Charlie de kaartjesknipper aka conducteur geeft ons zoekopdrachtjes.
    Nadat alles uitgelegd was moesten we aan het werk.
    Max geeft ons een opdracht : Laat de trein rijden met een drukknop. Dus we namen het moederbord en het batterijpack en lieten alle lichtjes branden.
    Dus dat gaf ons het gevoel dat we klaar waren. Toen we gingen aanschuiven om het te proberen zei menneer Goddé : ' DE TREIN MAG NIET STOPPEN. '
    Ken, Jessie, Isha en Axelle zaten toe te kijken hoe iedereen sukkelde met te wisselen en rond te lopen en het bleek niet echt te werken.
    Voor de 1e keer in haar leven schoot het brein van Jessie in gang en kwam met het idee om 2 drukknoppen te gebruiken omdat het iets of wat eenvoudiger was.
    Nadat dat vlot verliep eindigde de les spijtig genoeg. Ik kijk uit naar de volgende les !
    Een elektrische trein is een vervoersmiddel dat wordt aangedreven door een of meerdere elektromotoren. De trein komt aan zijn stroom door het gebruik van een bovenleiding.
    Bb.
    Jessie

    10-06-2010 om 00:00 geschreven door 1spo1  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    08-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.onze Jitte


    Jitte in het gips. 


    Jitte moest gaan bmx'en en raad eens wat er is gebeurd, ja zijn been is gebroken.
    Nu zitten we al met twee man die met krukken lopen in onze klas.
    Eerst Jordy Verloy met zijne motocros en nu Jitte met zijne bmx.
                                             

    Hopelijk moeten ze niet te lang met krukken lopen!


    groetjes Matthew    

    08-06-2010 om 00:00 geschreven door 1spo1  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen



    Hallo blogger's, 


    We hebben weer een leuke les T.O. achter de rug.
    Vrijdag hebben we het over beroepen gehad.
    Er zijn vele interessante beroepen die met het bouwen van een huis te maken hebben.
    bv.
    -Architect
     
    -Metselaar 
    -Loodgieter
    Je kan jobadvertenties vinden in de krant of op het internet (bv. Jobat ).



    Logo's

    Logo's zijn ook afbeeldingen, maar ze zijn niet internationaal afgesproken, ze zijn bedacht door bedrijven om hun producten overal en vlug herkenbaar te maken.
    Hieronder zie enkele veiligheidspictogrammen, die zijn wel internationaal afgesproken.

                                                                                             

    De logische trein slimmer en veiliger!
                                   
    Hallo, ik ben Max de treinbestuurder. Ik geef jullie praktische opdrachtjes.
                                          
    Hallo, ik ben Charlie de kaartjesknipper en ik geef jullie zoekopdrachtjes.

                                            
    Hoi! Ik ben Cindy ! Ik ben ingenieur en geef jullie extra tips om dit  project tot een goed einde te brengen.
    groetjes                             
    (zie foto): vlnr:Preccilla,Alessia,Kaat,Jozefien,Julie

    Bijlagen:
    Afbeelding 760.jpg (5.2 MB)   
    Afbeelding 762.jpg (5.8 MB)   

    05-06-2010 om 00:00 geschreven door 1spo1  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hallo bloggers!!
                                                                                       Hallo Bloggers!!!

    Vandaag hebben wij weer een leuke les T.O. achter de rug! 

    Vrijdag 07-05-2010 hebben wij een theelichthoudertje gemaakt dat was super leuk! 
    Wat heb je nodig:
    1.een botervloot je
           

    2.een lepel
          

    3.een theelichtje
            

    4.zand en cement

                  

    Wat moet je doen:
    1.
       1 volumedeel cement

       3 volumedelen zand

          water 

             
           (bijvoegen tot een vochtige maar klevende brij)

    2.
    Na dat je klaar bent met het mengen, lichtjes schudden met je botervlootje dat de meeste lucht er uit is.

    Foutjes:


    Te veel water krijg je een soepje! 
    Te weinig water een harde koek! 

    Weetje: Mortel bestaat uit cement,zand en water.  
    Meestal gebruiken we in de volksmond het woord cement,terwijl men mortel bedoelt.
    Cement is een onderdeel van mortel.

    Daag!!!!!!!

    Alessia  jacobs     



    10-05-2010 om 00:00 geschreven door 1spo1  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hallo bloggers!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo bloggers.

    We hebben weer een leuke les T.O. achter de rug.
    Eerst legde meneer Goddé ons de specifieke kleuren van de aanzichten uit.
    Zoals het vooraanzicht: Geel, het boven aanzicht: Rood, het zijaanzicht: Blauw en de schuine zijdes: Oranje
    .
    Het volgende wat meneer Goddé ons uitlegde waren de vluchtlijnen die van een vluchtpunt vertrokken.
    Zo kan je bijvoorbeeld een heel huis terug tekenen met de hulp van de vluchtlijnen.
    Meneer Goddé heeft ons ook de perspectieven: Isometrisch en Cavalier uitgelegd.
    Het Isometrisch perspectief had een hoek van 30° en het Cavalier perspectief had een hoek van 45°.
    We deden met deze perspectieven proefjes met de aanzichten.
    En het laaste wat we deden was Axelle tekenen met behulp van perspectiefvoorstellingen.
    We moesten het vooraanzicht, de zijaanzichten en het bovenaazicht van haar tekenen.
    Dit was weer een intersante les T.O.

    06-05-2010 om 00:00 geschreven door 1spo1  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    30-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een geslaagde les TO.
    Hallo bloggers,
    Vandaag was het eindelijk zover.
    We mochten onze brug bouwen voor ons eindwerk.
    Dat was bij zo goed als iedereen gelukt.
    Na of voor sommige onder het bouwen van de brug liet mr.Goddé onze powerpoints zien.
    Die waren over het algemeen wel goed.

    Bij het bouwen van de brug mochten we gebruik maken van verschillende materialen
    en dat was voor somminge groepjes wel handig maar de brug hield dan wel stand en de eigenaars van de bug mochten daarna gezellig op de foto (zie foto).
    (vlnr: Lien,Jens,Maarten en Jinte)

    De groetjes
    Lien Houdenaert

    30-04-2010 om 15:49 geschreven door 1spo1  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    22-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vakantiehuisje.

    Hallo bloggers,

    Meneer Goddé heeft ons weer een zeer interessante en zeer leuke les T.O. bezorgd.
    We zijn ook al reeds een nieuw thema gestart:'Vakantiehuisje'.
    Meneer Goddé heeft ons leren omgaan met een architectenplan van een huis,waarbij hij ons ook wegwijs in gemaakt heeft.
    We mochten de grote delen benoemen waaruit een bouwplan bestaat:funringsplan,doorsnede en liggingsplan.
    We hebben ook de delen van het plan mogen benoemen:kamers,ramen,deuren,muren en tuinen.
    Nadat we vele informatie over het architectenplan hadden gekregen moesten we natuurlijk ook zelf een huis tekenen in een Indische stijl,(niet zo makelijk dus)met uiteraard;een vooraanzicht,een zijaanzicht en een achteraanzicht.
    Daarin was de ene wat beter in dan de andere.
    Sommige waren al zelfs bereid om architect te worden!
    We gaan ook een architectenplan van ons eigen huis meebrengen,ik kijk er al vast naar uit.
    Tot gauw,daag!

    Met vele groeten;Priscilla Van Rooy 1spo1.



                                                                       

                                                          

    22-04-2010 om 00:00 geschreven door 1spo1  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    25-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe werkt een GPS?
    Hoi bloggers ,

    We hebben weer een toffe les T.O. achter de rug.
    We moesten groepje per groepje naar voor gaan en uitleggen hoe een gps werkt, voor punten.
    Daarvoor mochten we nog wat zoeken op de computer voor nog wat extra gegevens.
    Als we vanvoor stonden moesten er 1 of 2 mensen tekenen en 1 of 2 mensen uitleggen.
    We mochten het smartbord en de wereldbol gebruiken met daarop een aantal miniatuursatellieten gebruiken, maar door een klein ongelukje werkte het smartbord niet meer.
    Dan mochten we de kleine bordjes die naast het smartbord hangen gebruiken. 
    Daarna moesten we een kruiswoordraadsel invullen voor punten, dat was voor sommigen moeilijk
    Er stonden vanalle vraagjes op over de vorige lessen, maar het is toch gelukt.

    groetjes,

    Julie



                                                                         

                                                                         

    25-03-2010 om 00:00 geschreven door 1spo1  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hallo bloggers!

    Hallo bloggers!

    Vandaag hebben we weer een leuke les T.O. achter de rug. Het eerste lesuur hebben we met meneer Goddé besproken over de voeding van een sportman. We hebben ook besproken wat we eten tijdens onze sport. Daarna gingen we proefjes doen. We kregen van meneer Goddé een drank en we moesten met de clinistix testen hoeveel suiker er in zit. Maar ook met de albustix hoeveel eiwitten er in zitten. Als we dat hadden gedaan moesten we naar de verpakking gaan kijken en opschrijven hoeveel er in zit. Daarna hebben we dat besproken met meneer Goddé. Op het einde van het tweede lesuur moesten we opzoeken wat een GPS is en hoe het werkt. We mochten de hulp gebruiken van de computers. Daarna heeft ook al een groepje geprobeert uit te leggen wat het is en volgens mij deden ze dat heel goed voor de eerste keer.

    Daaaaag, groetjes Jordy

    18-03-2010 om 21:48 geschreven door 1spo1  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.heey bloggers!!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo,

    We hebben weer een leuke les TO achter de rug.
    We moesten voor punten het broeikaseffect, opwekken van elektriciteit, waterkracht, ... uitleggen.
    Dat was zeer moeilijk omdat de meneer Goddé zeer streng was samen met de meisjes die als jury dienst deden.
    De meisjes gaven ons een onvoldoende.
    Gelukkig was meneer Goddé nog niet zo streng en kon onze punten via vraagjes nog omhoogbrengen tot een voldoende.
    Daarna kregen we nog een beetje uitleg hoe een GPS systeem in elkaar zit.


                                          Pittomvils Jenthe 1SPO1

    11-03-2010 om 00:00 geschreven door 1spo1  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.halo bloggers!
    We hebben weer een leuke les T.O achter de rug!

    We hebben wat filmpjes en afbeeldingen van onze GWP week in Genk gezien,er zaten wat grappige afbeeldingen bij.

    KAMSA GWP 2010 mountainboard 6      KAMSA GWP 2010 pannenkoeken     KAMSA GWP 2010 bosspel 2

    Dan hebben we nog wat uitleg gehad over tandwielen.als 1 tandwiel met de wijzers mee draaiden dan draaiden het ander tandwiel tegen de wijzers in. Bekijk de afbeelding op ware grootte
    Bekijk de afbeelding op ware grootte






    nu hebben we weer een leuke les T.O achter de rug!

    Daaaag,Groetjes Jinte!

    26-02-2010 om 23:20 geschreven door 1spo1  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hallo bloggers!
    hallo bloggers,

    Vandaag hebben we er weer een leuke les T.O. achter de rug. Het eerste lesuur zijn we met ons groepje naar voor moeten gaan en het broeikaseffect,opwekken van elektriciteit,het transporteren van elektriciteit,windkracht en waterkracht moeten uitleggen.Wat bij iedereen redelijk goed gelukt was.


    Na het uitleggen zijn we met een nieuw project begonnen genaamd "Mountainbike".Eerst hebben we een paar vraagjes moeten beantwoorden zoals "hoeveel fiets jij per week" en daarna hebben we de mountainbike een beetje besproken.En ook een paar onderdelen geleerd op de mountainbike die werken zoals het principe van een hefboom.Dat waren de wielen,de pedalen,het stuur en het tandwiel.



    En dat was weer een leuke les T.O.


    daaaaag, groetjes jens.

    29-01-2010 om 00:00 geschreven door 1spo1  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    24-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hallo bloggers
                                                                  Hallo bloggers,


    We hebben weer een toffe les TO achter de rug. We moesten in kleine groepjes naar voren komen en 1 van de 5 kaartjes met opdrachten trekken.
    Hierop stond wat we moesten uitleggen en ons groepje moest de waterpompcentrale uitleggen.
    We hebben ook meer uitleg gekregen over de verschillende manieren om milieuvriendelijke elektriciteit op te wekken.


    DAAAAAAAAAAAAAAAG
    Groetjes Kaat.

    24-01-2010 om 21:43 geschreven door 1spo1  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    hallo bloggers
    we hadden weer een geslaagde les TO achter de rug met mr goddé 
    en dat was super tof
    We moesten kunnen uit leggen hoe electriciteit word gemaakt,vervoerd
    ook hoe het broeikas effect in elkaar zit (zie foto)
                                    
    Maar we hebben ook geleerd hoe we groene-energie maken bv: windmolens berg riviertjes met een water rad in.
    Een windmolen draait door de wind en dan gaan de wieken draaien en dat zet een dinamo aan die tegen een kopere draad vrijft en dan electriciteit.(zie foto's)
     
                                         M
    Maar er bestaan ook nog windmollens met de turbines onder water (zie foto)


    21-01-2010 om 19:29 geschreven door 1spo1  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.to

    hey bloggers
     Jitte moest er een blog op zetten maar wist niet hoe dat moest,
     dus stuurt hij naar mij hoe moet ge er een blog op zetten.
     Gelukkig wist ik het, anders had hij een 0
      Nu weet meneer Goddé ook dat Jitte in het begin van het jaar niet heeft opgelet. Toen meneer Goddé aan het uitleggen was hoe je iets op onze blog moet zetten. Want morgen vroeg lezen we de nieuwe bloggen samen in de klas.

    Groeten Matthew
                  
     

    21-01-2010 om 19:19 geschreven door 1spo1  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    08-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1spo1 vrijdag 08/01/2010 JOPPE DE COCK

    hey bloggers

    vrijdag 8januari hadden we weer een coole les T.O 
    we moesten met onze eigen woorden uitleggen hoe elektricieteit opgewekt/gemaakt werd en oke hoe de broekas/effect komt

    daarna moesten we een stuurkring maken met sensors
    heel moelijk maar we mochten zelf de sensors kiezen was niet makkelijk  xo

    daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

    08-01-2010 om 17:28 geschreven door 1spo1  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    07-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hey bloggers
    HEY BLOGGERS!
    Het was weer een leuke les t.o.
    Het eerste uur heeft meneer Goddé verteld hoe aardolie wordt gemaakt en over de aarde, het broeikaseffect.  Het tweede uur moesten we per groepje voor punten de propellor van een vliegtuigje laten draaien. Dan als er licht is en als er lawaai is. Maar daar moeten we eerst een schets van maken. Ken, Jessie, Axel en Isha waren als eerste klaar.

    Ulrik Lefévre

    07-01-2010 om 17:25 geschreven door 1spo1  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Hey bloggers!!!

    04/12/09Vandaag hadden we WEER een geslaagde les TO achter de rug.
    Het eerste uur hebben we een filmpje over aardolie bekeken en moesten daarmee een toets maken.Die was wat moeilijk omdat je het niet zo goed verstond.
    Het tweede uur moesten we met het powerpoint bord de LED,voeding,sensor,transistor,LDR,en de EN-poort juist verbinden en daarna mosten we het zelf doen maar dan in het echt!

    Groetjes blogmaster Robbe Abé

    05-12-2009 om 14:12 geschreven door 1spo1  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)



    Archief per week
  • 05/07-11/07 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009

    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs