Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    22-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Spa Monopole

    Spa Monopole huldigt zijn nieuwe bezoekerscentrum in:

    Het Eaudyssée de Spa - Van regendruppel tot in de fles, het parcours van het natuurlijk mineraalwater van Spa

     

     

     

    Spa Monopole heeft zijn nieuwe bezoekerscentrum het Eaudyssée de Spa ingehuldigd. Met een pedagogische aanpak zet het centrum de voordelen van natuurlijk mineraalwater in de kijker, alsook het belang van een duurzame beheer van de natuurlijke waterbronnen. Kinderen en volwassenen kunnen op deze manier de magie van het parcours van het natuurlijk mineraalwater van Spa ontdekken, van de regendruppel tot in de fles. Spa Monopole mikt met het Eaudyssée de Spa op ongeveer 25.000 bezoekers per jaar en wil hiermee het toeristisch aanbod van de regio verrijken.

     

    Twee jaar na de sluiting van zijn vroegere museum, brengt Spa Monopole vernieuwing met de opening van het Eaudyssée de Spa. Deze nieuwe bezoekersruimte die zowel in het Frans als Nederlands werd opgezet, werd met een officiële ceremonie in aanwezigheid van drie ministers ingehuldigd. De ministeriële inhuldiging toont het belang aan van deze nieuwe pedagogische ruimte en nieuwe toeristische attractie in de stad en de regio rond Spa, maar ook het belang van de inspanningen van de laatste grote onafhankelijke familiale mineraalwaterproducent in België die een economische referentie is op vlak van werkgelegenheid en milieubescherming.

     

    Op een oppervlakte van 700m2 onthult dit nieuwe centrum voor klein en groot de geheimen van de puurheid en de kwaliteit van het natuurlijke mineraalwater van Spa. Met verschillende modules wil het Eaudyssée de Spa antwoorden op de vragen van de bezoekers over het belang van water voor onze aarde en het menselijk lichaam, de natuurlijke zuivering van water, de bescherming van natuurlijk mineraalwater, de verschillende types water, de botteling en de recyclage van flessen. Het parcours biedt de bezoekers een kijk op de productielijnen van de fabriek van Spa Monopole.

     

    Met dit hedendaags, modern centrum, dat exclusief voor groepen (minimum 20 personen) toegankelijk is van maandag tot vrijdag, richt Spadel zich vooral op leerlingen van de laatste jaren van de lagere school (4e, 5e en 6e jaar) en de bosklassen. Speciaal voor hen werd een ludiek ontdekkingsspel bedacht, zowel in het Frans als in het Nederlands. Elke groep kinderen kan over een digitale tablet beschikken waarmee ze de QR-codes kunnen scannen op de borden langs het parcours. Door de codes te scannen, krijgen de kinderen bijkomende informatie om de kwisvragen te kunnen beantwoorden en zo al spelend bij te leren. De tablet biedt ook de mogelijkheid om informatie in het Duits te selecteren.

     

    Spa Monopole rekent op het uitstekend imago van zijn merken natuurlijk mineraalwater, die tenslotte producten zijn van eigen bodem, om België verder te versterken op vlak van toerisme en economie en om hiermee ongeveer 25.000 bezoekers per jaar te verwelkomen, zowel uit heel ons land als onze buurlanden.

     

    Fabriek van Spa Monopole - Rue Auguste Laporte 34 - 4900 Spa

    www.eaudysseedespa.be





    22-09-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    21-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Duc d'O

    Duc d’O breekt een lans voor de Belgische truffel

     

     

    De consument van vandaag is op zoek naar authentieke, eerlijke producten, bij voorkeur van eigen bodem. En toch blijken vele Belgen de delicatessen van eigen bodem niet altijd te kennen. Zoals de Belgische truffel, de enige echte truffel met een jasje van chocolade schilfers.

     

    Dat het begrip “Belgische truffel” niet zo bekend is, blijkt uit een onderzoek van het bureau Why5 dat in opdracht van de Belgische truffelfabrikant Duc d’O werd gevoerd. De resultaten brachten aan het licht dat de Belg verlekkerd is op de schilfertruffel, zonder te weten dat deze truffel behoort tot onze nationale trots. Uit de antwoorden bleek ook waarom de consument deze truffel zo lekker vindt, wie hem eet en wanneer en hoe hij genuttigd wordt. Een smakelijke enquête met verrassende resultaten.

     

    Op de vraag wat een Belgische truffel is, bleef driekwart van de ondervraagden het juiste antwoord schuldig. Bij nader inzien had 97 % al een Belgische truffel geproefd en lekker bevonden. 43 % verwarde hem met de Franse truffel, de truffel met een laagje cacaopoeder. Drie zaken maken de Belgische truffel zo bijzonder: het feit dat hij gemaakt is van Belgische chocolade, zijn zachte romige textuur die smelt in de mond en zijn jasje van chocoladeschilfers. Dankzij het proces waarbij de truffel gerold wordt in chocoladeschilfers, is geen enkele Belgische truffel identiek. Dat maakt hem zo uniek.

     

    Gemiddeld eet de Belg 6,2 keer per jaar Belgische truffels, 46% houdt het dan per smulmoment bij een paar truffels, beheerste fijnproevers hebben zelfs de discipline om hun zoete zonde tot één exemplaar te beperken. 15 % eet er naar eigen zeggen “net genoeg” en evenveel respondenten vinden dat ze “net iets teveel” eten – beide uitspraken zijn uiteraard persoonlijk en relatief – en 6 % weet eenmaal begonnen van geen ophouden en kan gerust een hele doos aan.

     

    De belangrijkste momenten waarop truffels gegeten worden concentreren zich rond familiemomenten zoals familiefeesten, de feestdagen en familiebezoeken. Er hoeft ook niet meteen een aanleiding te zijn: velen vinden een gezellig winteravond al een gedroomd excuus om de truffels boven te halen en 63 % begeeft zich zomaar aan de truffel, bij wijze van pure zelfverwennerij. Truffels worden geschonken bij wijze van kleine attentie (61 %), als cadeautje voor een informele gelegenheid (71 %), bij een formele gelegenheid (58 %) en bij een verjaardag of moeder/vaderdag (53 %).

     

    Conclusie: de Belgische truffel is pure emotie

    Geven, delen, genieten, gezellige familiemomenten, feesten…het zijn allemaal positieve emoties die geassocieerd worden met een doosje Belgische truffels. De Belgische truffel mag dan ook als naam te weinig bekend zijn, het product zelf wordt algemeen gewaardeerd om zijn authentieke smaak, zijn zachte vulling, zijn heerlijke chocoladeschilfers en ook omwille van zijn imago: een Belgische truffel staat voor een nobel, chic en ambachtelijk product. Geven, delen, genieten, gezellige familiemomenten, feesten…het zijn allemaal positieve emoties die geassocieerd worden met een doosje Belgische truffels.

     





    21-09-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    19-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wout Bru

    Holland America Line ontvangt Wout Bru aan boord als gastchef

     

     

    Als het om gastronomische hoogstandjes gaat dan is Wout Bru een kwaliteitslabel. De Belgische chef-kok reist binnenkort mee op twee cruises van Holland America Line waar hij op elke cruise een kookdemonstratie en workshop zal geven in het ‘Culinary Arts Center’ aan boord van het schip ms Rotterdam. Holland America Line streeft als premium cruisemaatschappij een hoge kwaliteit na van haar gastronomisch aanbod. Een samenwerking met Wout Bru past binnen dit streven.

     

    Wout Bru, niet alleen bekend van Restaurant Chez Bru en bijhorend Hotel Maison Bru, en diverse televisieprogramma’s, zal op de cruises ’10 nachten Heilig land Sojourn’ van 20-30 november 2013 en op de ‘11 nachten Iberisch avontuur’ van 11-22 december 2013 een kookdemonstratie van 45 minuten geven in het Culinary Arts Center, een ultramoderne demonstratiekeuken met zaal in theaterstijl. Er zijn een 120tal plaatsen beschikbaar voor de gasten en de deelname is gratis. Dit concept is aanwezig op de gehele vloot, 15 mid-size schepen, van Holland America Line. Daarnaast zal Wout per cruise ook een culinaire workshop geven die 90 minuten duurt en waaraan maximum 12 personen kunnen deelnemen à $ 29 per persoon. Inschrijven voor deze workshop gebeurd aan boord.

     

    De tarieven voor de cruise met het ms Rotterdam ‘10 nachten Heilig Land Sojourn’ starten vanaf € 649,- inclusief retourvlucht (van/naar Amsterdam)! Het betreft een reis in de Middellandse Zee met vertrek en aankomst in het Griekse Piraeus. Stopplaatsen zijn Kusadasi (bezoek aan Efeze), Rodos, Antalya (Zuid-Turkije), Ashdod (Jeruzalem) en Haifa, Limassol (Cyprus) en Heraklion (Kreta).

    De ‘11 nachten Iberisch Avontuur,’ eveneens met ms Rotterdam, start in Civitavecchia (Rome) en eindigt in Rotterdam. Tarief voor deze cruise start vanaf € 599,- inclusief de vliegreis (van Amsterdam). Langs de route niets dan hoogtepunten zoals de rots van Gibraltar en het Zuid-Spaanse Cadiz. In Lissabon reis je via prachtige kloosters en paleizen naar de tijd van zeevaarders en machtige koningen. In Porto proef je de lekkerste wijnen en geniet je van idyllische landschappen.

     

    De workshops en demonstraties van Wout Bru maken deel uit van een veel ruimer, ambitieus culinair programma dat Holland America Line aanbiedt aan haar gasten.

    Binnen de cruise industrie neemt Holland America Line het voortouw in het nemen van culinaire initiatieven door het samenbrengen van 5 prominente topchefs in een Culinaire Raad die bestaat uit gekende chefs uit New York, Chicago en de Nederlandse topchef Jonnie Boer (van het 3-sterren Michelin restaurant De Librije, Zwolle). Op de agenda van hun bijeenkomsten staat: uitwisselen van ervaringen, actuele culinaire trends en het creëren van nieuwe gerechten voor de keuken van Holland America Line.

     

    Eén avond per cruise worden decor, menu’s, wijnen en tafeldecoratie in het fine dine restaurant ‘Pinnacle Grill’ zodanig veranderd dat de gasten de echte sfeer beleven van het befaamde toprestaurant Le Cirque in New York. Eenzelfde concept wordt toegepast op het ms Rotterdam en ms Eurodam (eveneens in de Pinaccle Grill) waar men zich één avond per cruise in het driesterren restaurant De Librije van topchef Jonnie Boer waant. Op de wijnkaart prijkt een selectie van wijnen die speciaal door de Librije zijn gekozen. www.hollandamerica.com.

    19-09-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    17-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Meribel Vallée

    Méribel Vallée – Een skigebied met allure

     

     

    Méribel Vallée is reeds sinds vele jaren een populaire wintersportbestemming. Het resort behoort tot het grootste wintersportgebied van de wereld en blinkt vooral uit door haar hoogwaardige pistes en accommodaties, talrijke evenementen en activiteiten en een eigen unieke identiteit. Deze herfst lanceert Méribel Vallée een nieuwe promotiecampagne en presenteert haar nieuwe merknaam “Méribel Vallée”.

     

    Méribel Vallée is onderdeel van de Trois Vallées in Frankrijk dat bekend staat als het grootste skigebied van de wereld. Het gebied staat garant voor meer dan 600 kilometer aan skipistes en telt 15 bergtoppen van meer dan 2500 meter. Het gebied blinkt uit door een hoogwaardige infrastructuur; dit jaar zijn in Méribel weer twee nieuwe gondelbanen geopend die het skigebied optimaal ontsluiten. Méribel Vallée heeft een ruime keuze aan chalets en hotels van 3 tot 5*. Daarnaast heeft het resort verschillende wellness faciliteiten, talrijke goede restaurants en een uitgebreid Olympisch sportcomplex.

     

    Méribel Vallée profileert zich vooral als veelzijdige familiebestemming. Naast een uitgebreid netwerk aan skipistes, telt Méribel Vallée verschillende sneeuwparken en zijn er ook allerlei non-ski activiteiten. Zo zijn er speciale educatieve programma’s en speelparken voor kinderen. Tevens worden in Méribel Vallée verschillende internationale evenementen en culturele activiteiten georganiseerd. Méribel Vallée is meer dan een ski bestemming alleen en biedt ontspanning en plezier in een prachtige natuurlijke omgeving.

     

    Kwaliteit en dienstverlening staan in Méribel Vallée voorop. Dit jaar heeft het resort twee nieuwe kwaliteitslabels ontvangen waarmee het resort zich wil onderscheiden van andere skigebieden in Frankrijk. Ook luxe, comfort en gastvrijheid staan in Méribel Vallée hoog in het vaandel. Tegelijkertijd wil het resort zijn eigen unieke identiteit bewaren, hetgeen zich weerspiegelt in de verschillende kernen van Méribel Vallée die allemaal een eigen sfeer hebben.

     

    Deze herfst lanceert Méribel Vallée een nieuwe promotiecampagne onder haar nieuwe merknaam. De merknaam Méribel Vallée moet vooral de diversiteit van het resort benadrukken en berust op 4 belangrijke eigenschappen: de unieke locatie van Méribel Vallée in het hart van de Trois Vallées, de verschillende kernen van Méribel Vallée met hun eigen identiteit, de authentieke alpine architectuur van het resort en het hoogwaardige aanbod aan toeristische producten en diensten.

    www.meribel.net

     

    17-09-2013 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs