Inhoud blog
  • Oman
  • Thomas Cook 'stunt'
  • oostkantons label bed en bike
  • Ontdek de speelsteden van de Rode Duivels
  • Nieuwe uniformen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    millesime
    gastronomie - liftestyle - toerisme
    23-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sunny Cars premium pakket

    NIEUW BIJ SUNNY CARS : PREMIUM PAKKET

     

     

     

    Wie een auto huurt, wil zekerheid en duidelijkheid zodat men niet voor onaangename verrassingen komt te staan, noch bij het ophalen, noch bij het inleveren van de wagen. Bemiddelaar in autoverhuur Sunny Cars biedt die zekerheid met een all-in formule en nu ook met de lancering van een nieuwe PREMIUM PAKKET.

     

    Via Sunny Cars kun je wereldwijd een auto huren, in ruim 90 landen met 5000 ophaalplaatsen. Dat Sunny Cars een zorgeloze reis garandeert is al langer bekend, met een all-in formule en een super klantvriendelijke service.

     

    De zorgeloosheid bij het huren wordt nu nog groter dankzij de invoering van een premium pakket in Italië, Portugal, Spanje, Griekenland en Kroatië met volgende voordelen. De huurder krijgt gegarandeerd een jonge auto, minder dan één jaar oud of met maximum 25.000 kilometer. In het pakket is ook een extra bestuurder standaard inbegrepen (uitgezonderd Griekenland) en de wagen wordt ingeleverd met een identieke benzinestand als bij het ophalen (formule FF).

     

    Extra handig is de Quick Check-in hetgeen betekent dat je bij aankomst in de luchthaven sneller kunt vertrekken. Het is mogelijk omdat de reisagent bij de boeking meteen de rijbewijs- en paspoortgegevens van de klant invoert. Dat moet dus niet meer bij aankomst gebeuren hetgeen de wachttijd aanzienlijk verkort, zeker met een aparte Premium check-in balie op de luchthaven.

    www.sunnycars.be

    23-12-2012 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    22-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Krokus in Gambia

    KROKUS IN ZOMERS GAMBIA

     

     

     

    De Krokusvakantie heeft zijn naam niet gestolen want in februari zie je inderdaad de eerste bloemen die door de grond priemen. Maar van zachte temperaturen is er nog helemaal geen sprake. Daarvoor kun je beter op reis naar het altijd zomerse GAMBIA, naar het mooiste kleine land van Afrika dat tijdens de Krokusvakantie en het ganse voorjaar bekoort.

     

    Gambia ligt aan de westkust van Afrika en is één van de makkelijkst bereisbare landen van het continent. De verbinding is vlot, maar zes uur vliegen, en ter plaatse word je ontvangen door vriendelijke mensen die in een veilig land wonen. Omwille van deze risicoloze omgeving wordt Gambia ook wel eens “Afrika voor beginners” genoemd. Het betekent dat je er ook met kinderen kunt naartoe reizen, bijvoorbeeld tijdens de Krokusvakantie, wanneer het daar volop zomert.

     

    Het is wat om tijdens onze winter te genieten van temperaturen tot dertig graden en meer, op hagelwitte stranden met palmbomen, precies als op de aantrekkelijke plaatjes in de reisbrochures. Regenen doet het nauwelijks of helemaal niet want onze wintermaanden zijn de beste reistijd voor Gambia.

     

    Het is een klein land, twee langgerekte stroken op beide oevers van de Gambia rivier. Door de korte afstanden is het makkelijk om vanaf je verblijfplaats aan de oceaan allerlei dagexcursies te plannen die ook de kinderen zullen boeien. De natuurpracht van Gambia is overweldigend en met de oprichting van nationale parken wordt de natuur beschermd voor de komende generaties. De vogelrijkdom is uniek en ook de flora is buitengewoon. Door de mengeling van tropische temperaturen en hoge vochtigheidsgraad is Gambia een natuurparadijs waar alles uitbundig groeit en bloeit.

     

    Aan de kust van Gambia vergeet je makkelijk de thuiswinter. Je lichaam wordt gestreeld door de zon en de zachte passaatwinden in plaats van de koude en de striemende noordenwind.

     

    Reis je tijdens de Krokusvakantie naar Gambia dan moet je zeker de vliegtuigprijzen met vertrek vanuit Schiphol Amsterdam bekijken. De vakantie bij onze noorderburen valt niet in dezelfde periode en precies daardoor kun je een goedkoper ticket aanschaffen. Arkefly (www.arkefly.nl)  en Corendon (www.corendon.be) vliegen rechtstreeks op Banjul.

    www.go-gambia.com

     

    22-12-2012 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    21-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mogis, thuisgevoel en trouw

    Plezier, thuisgevoel en trouw verenigd bij Logis !

     

     

     

    Hotel-restaurantketen Logis lanceert het programma O’Logis, een pan-Europese campagne voor klantenbinding, in het kader van zijn strategie om de competitiviteit van zijn netwerk te verhogen, zich verder te ontwikkelen en de hotelhouders opnieuw in het hart van het merk te plaatsen. Daarnaast beantwoordt het concept van PlezieroLogis aan de zoektocht naar plezier van hun hedonistisch cliënteel.

     

    De Logis, het eerste netwerk van onafhankelijke hotel-restaurants in Europa, lanceert in januari 2013 zijn nieuw programma voor klantenbinding, dat zich uitstrekt over alle Europese Logis. Hierbij richt het zich op zowel zakelijke als vrijetijdsklanten, tijdens de week of in het weekend. Vanaf een aankoopbedrag van 20€ per persoon, kunnen de gasten voortaan punten verzamelen in het hotel, maar bovendien ook in het restaurant. Op deze manier kunnen loyaliteitscheques verdiend worden die uitnodigen tot nog meer plezier in de Logis.

     

    Naast de magnetische kaart O’Logis, zullen de klanten ook een persoonlijk profiel kunnen activeren op o-logis.com. Dit stelt hen bijgevolg in staat om hun puntensaldo of de geschiedenis van hun verschillende verblijven te bekijken, alsook hun loyaliteitscheques te downloaden die ze uiteraard ook aan vrienden kunnen schenken. Deze website, speciaal ontworpen voor verschillende digitale formaten (smartphone, tablet, pc,…), laat de gebruikers toe om hun klantenkaart te raadplegen

    eender waar ze zich bevinden.

     

    «Dit nieuwe programma omvat de meest ambitieuze stap uit ons strategisch plan, dat voornamelijk een verbetering van onze competitiviteit beoogt en een vooruitgang verzekert voor de komende drie jaar», beklemtoont Thierry Amirault, Voorzitter van de Internationale Federatie van Logis. «O’Logis kadert zich in de persoonlijke aanpak die trouwens al onze hotels karakteriseert.» De Logis positioneren zich bovendien meer dan ooit als plezierige bestemmingen, die zich richten op een hedonistisch cliënteel dat nood heeft aan een uitstapje, herbronning en kwaliteit. Deze levensgenieters vormen het doelpubliek voor deze klantenbindingsactie en kenmerken zich door een gezonde nieuwsgierigheid, een verlangen om te genieten van het moment en zichzelf een rustpauze te gunnen, evenals hun ontdekkingszin en hun belang aan waarden. Om zich duidelijk te onderscheiden van hotelketens, gastenkamers of herbergen, heeft dit netwerk de ‘PlezieroLogis’ ontwikkeld. Dit gaat veel verder dan een simpel concept, en promoot een authentieke denkwijze, die zich richt op het versterken van het merk op vlak van communicatie, diensten en waarden.

     

    Elke hoteluitbater verzekert een gepersonaliseerde, aandachtige en spontane ontvangst, met een permanente zorg om zijn gasten momenten van rust, welzijn en ontdekking te garanderen, zijn kennis van de omgeving te delen, de mooiste nabijgelegen plaatsjes aan te raden en onvergetelijke ervaringen voor te stellen. De 2.600 etablissementen verdeeld over 8 landen verschillen sterk en beroepen zich elk op een uniek karakter, maar toch delen ze allen eenzelfde klantgerichtheid en creëren ze zo een unieke relatie met elke gast.

    www.logishotels.com

    21-12-2012 om 21:19 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.belgen gaan voor traditie

    DE BELGEN GAAN VOOR TRADITIE TIJDENS DE EINDEJAARSFEESTEN

     

     

     

    Traditioneel, met de familie, gezellig en bereid op voorhand: dat zijn de sleutelbegrippen voor de feestmaaltijden van de Belgen met eindejaar.

     

    De resultaten van de enquête die Delhaize recent bij 2000 personen gehouden heeft rond de tendensen voor de feestmaaltijden van het eindejaar 2012 zijn duidelijk: dit jaar kiezen de Belgen voor de traditionele waarden om hun feesten voor te bereiden. Zo blijkt dat het belangrijkste voor de Belgische consument is dat hij zelf een traditionele maaltijd kan klaarmaken met de familie erbij, maar dat hij ondertussen ook bij zijn gasten kan blijven. Bovendien wilt hij dit alles binnen een democratisch budget. Delhaize merkt ook dat de meeste consumenten hun boodschappen voor de eindejaarsmaaltijd in een supermarkt zullen doen (ook via e-commerce), dat de mensen die toch een originele maaltijd willen klaarmaken eerder naar de wereldkeuken neigen om hun gasten te verbazen en dat heel wat mensen de feestdagen thuis vieren met een tête-à-tête.

     

    De eerste grote tendens die Delhaize vaststelt bij deze enquête is dat meer dan 80% van de Belgische consumenten van plan is om een traditioneel gerecht klaar te maken voor de eindejaarsfeesten, een tendens die kan verklaard worden door een terugkeer naar vaste waarden in deze tijden van economische onzekerheid. De meest populaire traditionele gerechten zijn de schotels die samen aan tafel worden klaargemaakt zoals fondue, steengrill, raclette…en de klassiekers kalkoen en wild.

    Voor de bubbels blijft de Belg de voorkeur geven aan champagne (48%), gevolgd door cava (33%).

     

    De tweede grote tendens die Delhaize vaststelt, is dat meer dan 65% van de Belgen de eindejaarsfeesten met de familie wil doorbrengen, thuis of bij iemand anders. Deze tendens wordt bevestigd voor zowel kerstavond, kerstdag als nieuwjaarsdag. Opmerkelijk is dat toch ook meer dan 42% oudejaarsavond met de familie zal doorbrengen.

     

    De derde grote tendens die blijkt uit deze enquête is dat meer dan 58% van de ondervraagde personen vindt dat bij de gasten kunnen zijn het belangrijkste criterium is voor een geslaagd feestmaal. Ook al wil de consument zelf koken, toch wil hij tijd doorbrengen met zijn gasten. Hij zal dus kiezen voor praktische producten waarmee hij tijd kan winnen in de keuken om gezellig bij zijn gasten te kunnen zijn.

     

    Naast deze 3 grote tendensen stelt Delhaize ook enkele andere opvallende zaken vast. Wanneer het gaat om de belangrijkste criteria voor een geslaagd feestmaal, staat “de gasten trakteren op een feestmaal” op de tweede plaats. De kwaliteit van de maaltijd blijft dus heel belangrijk, drie vierden van de consumenten zal bovendien zijn eigen kooktalenten aanspreken en zelf een feestmaal bereiden. Het derde belangrijkste criterium is een evenwichtig budget (+25%). Wat de uitgaven betreft, voorzien de Belgen een gemiddeld budget van 35€ per persoon voor een feestmaal, ofwel een stijging met 2€ in vergelijking met 2011.

     

    Delhaize stelt ook nog vast dat 91% van de consumenten de producten voor hun feestmaal zal kopen in een supermarkt. Ze gaan doorgaans een week op voorhand naar de winkel voor de droge voeding en de dranken, en één of twee dagen op voorhand voor de verse producten. We merken ook dat zij die niet kiezen voor traditie maar een origineel feestmenu willen klaarmaken eerder voor de wereldkeuken, en dan vooral voor de Aziatische keuken, kiezen om hun gasten te verbazen.

     

    Ten slotte brengt 12% van de Belgische consumenten de feesten door met z’n tweeën. Een maaltijd klaarmaken voor weinig mensen is een tendens die we al het hele jaar door merken.

     

    21-12-2012 om 21:14 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    20-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chauffeurs weten waarom
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Chauffeurs weten waarom!

    Jupiler NA wenst iedereen een veilig eindejaar toe!

     

     

     

    Jupiler NA, de alcoholvrije variant van het favoriete bier van de Belgen, zal tijdens de laatste week van het jaar een nationale abribus-campagne uitrollen om chauffeurs er extra op wijzen dat het belangrijk is om verantwoord om te gaan met alcohol in het verkeer.

    De beste keuze is daarom : geen alcohol drinken als je rijdt. Tegelijkertijd betekent Bob zijn echter niet dat je niet meer mee kan genieten met je vrienden van een gezellig glas bier tijdens de eindejaarsperiode.

     

    Jupiler NA biedt bijvoorbeeld een perfect alternatief. De boodschap is dus : verantwoord genieten om mooie feestdagen tegemoet te gaan door jezelf en je medereizigers veilig thuis te brengen!

     

    AB InBev droomt ervan het Beste Bierbedrijf in een Betere Wereld te zijn. Als brouwer van een breed assortiment aan bieren, hecht het bedrijf veel belang aan verantwoorde consumptie. Zo zijn er ook momenten waarop een glas alcohol minder of helemaal niet gepast is, bijvoorbeeld als men nog moet autorijden of op het werk. AB InBev heeft zich geëngageerd om tegen 2014 wereldwijd minstens een half miljard volwassen consumenten extra bewust te maken van het feit dat drinken en rijden niet samengaan. En natuurlijk dragen ook de merken hun steentje bij: na de “Drink 0,0, Blaas 0,0” campagne van Hoegaarden eerder dit jaar, promoot Jupiler NA tijdens deze feestperiode verantwoord rijgedrag via de opvallende “Chauffeurs weten

    waarom”-campagne, opdat iedereen veilig thuis komt.

     

     

     

    20-12-2012 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Online sommelier

    ONLINE SOMMELIER EN INTERACTIEVE EINDEJAARSKALENDER 

     

     

     

    De vernieuwde Delhaizewebsite maakt de voorbereiding van de feesten nog makkelijker en smakelijker

     

    Met de feestdagen in het vooruitzicht lanceert Delhaize een feestelijke versie van haar website met enkele nieuwigheden. Een herziening die zich richt op het tafelplezier, zowel voor elke dag als voor speciale gelegenheden, met heel wat suggesties voor alle smaken en alle budgetten. Naast deze vernieuwing stelt de Delhaize-site twee originele diensten voor om klanten te helpen bij het bereiden van hun eindejaarsfeesten : gratis en persoonlijk advies van een online sommelier en een eindejaarskalender die iedere dag nieuwe promoties, recepten, ideeën en tips geeft voor geslaagde feesten.

     

    Delhaize.be wil een extra service aanbieden aan haar klanten. Zo stelt Delhaize aan de internauten nieuwe oplossingen voor om ten volle zonder de geringste stress van deze periode te genieten ! Zo werden nieuwe ‘online’ diensten ‘special feesten’ op punt gesteld om de voorbereidingen van de Delhaize-klanten van thuisuit te vergemakkelijken.

     

    Hoe de juiste wijn kiezen bij de feestmaaltijd wanneer je geen kenner bent ? Ieder jaar kunnen de klanten, naast de wijnraadgevers aanwezig in iedere Delhaize-winkel, eveneens genieten van gepersonaliseerde tips van een sommelier met enkele muisklikken. Met de online sommelier biedt Delhaize de mogelijkheid een beroep te doen op een professional en positioneert ze zich als een echte wijnspecialist. Het menu, de soorten schotels, de voorkeuren, het budget, alles wordt in rekening genomen bij de selectie. De Sommelier antwoordt gratis op de vragen van de internauten binnen de 48 werkuren en stelt hen een wijnselectie voor die perfect past bij hun menu en hun budget. Een dienst die de maaltijden van de Delhaize-klanten zal doen schitteren en hun genodigden volledig versteld zal doen staan! Afspraak op http://nl.delhaize.be/acties/onlinesommelier

     

    Delhaize innoveert deze winter door een online eindejaarskalender te creëren. Iedere dag informeert deze kalender de klanten van de laatste promoties en exclusiviteiten in de winkel. Bovendien geeft dit middel heel wat tips om de organisatie van de eindejaarsmaaltijden en heel wat feestelijke recepten te plannen.

    Afspraak op http://nl.delhaize.be/eindejaar.

     

    De website van Delhaize werd in een nieuw kleedje gestoken. Er zijn verschillende nieuwigheden zodat de klantenservice van Delhaize nog verbeterd en er nog meer culinaire tips en inspiratie voor elke beschikbaar zijn. Dankzij deze verbeteringen hebben de klanten van Delhaize de mogelijkheid zich te inspireren op de verschillende seizoensthema’s, waarmee promoties, exclusiviteiten en heel wat recepten gepaard gaan. Een onmisbare website om de tafel dag na dag op te vrolijken en genodigden te verrassen ! www.delhaize.be

     

     

    20-12-2012 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)
    17-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Thomas Cook airlines

     

    Net iets meer dan 10 jaar na de oprichting zet Thomas Cook Airlines voor zomer 2013 een nieuwe en grote stap voorwaarts.

     

    Thomas Cook airlines: lijnvluchten en directe vluchten. Met focus op de meer verkoop van vliegtuigtickets wijzigt de luchtvaartmaatschappij van Thomas Cook Belgium haar statuut. Vooral gekend om de vakantievluchten (chartervluchten) stijgt Thomas Cook Airlines (Belgium) voortaan op als volwaardige commerciële luchtvaartmaatschappij met lijnvluchten.

     

    Het nieuwe statuut levert tal van voordelen op : meer vluchten: vanaf deze zomer (april 2013) plant Thomas Cook Airlines het aantal vluchten per bestemming drastisch te verhogen. Rechtstreekse vluchten, eveneens vanaf april 2013 zal Thomas Cook Airlines nog slechts een minimum aan driehoek vluchten opereren, het aantal vluchten met tussenlanding daalt hierdoor drastisch. Gekende vertrekuren: Thomas Cook Airlines communiceert voortaan de vertrekuren van haar vluchten al maanden op voorhand en geniet van klokvaste vertrekuren: voor een groot aantal vluchten liggen de vluchturen vast en zullen dus niet meer na reservatie wijzigen. Ook de IATA code werd gewijzigd, voortaan geniet Thomas Cool van de HQ-code wat staat voor High quality en wordt de maartschappij in het internationale systeem voor GDS reserveringen opgenomen.

     

    In juli en augustus wordt Nice 3 maal per week vanuit Brussel én Luik aangevlogen, Bastia krijgt 2 luchten per week, Biarritz 1 vlucht en Reykjavik 2 vluchten per week, telkens vanuit Brussel.

     

    Ondanks de lage prijs behoudt de maatschappij haar high level service met 20 kg bagage, 6kg handbagage en kunnen maaltijden worden bijgeboekt. De maatschappij biedt eveneens een ‘premium service’ van 30 of 40€ per vlucht met inbegrip van aparte check-in, 22 kg bagage, champagne en maaltijd aan boord.

     

    Om de commerciële activiteiten van Thomas Cook Airlines naar een succes te brengen, heeft de luchtvaartmaatschappij een afzonderlijke commerciële cel van luchtvaartprofessionals uitgebouwd. Dit departement zal haar activiteiten runnen naast het operationeel departement van Thomas Cook Airlines. De activiteiten van Thomas Cook Airlines Belgium blijven deel uitmaken van de toeristische groep Thomas Cook Belgium.

     

     

     

    17-12-2012 om 00:00 geschreven door rvh  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs