Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto

Na een vrij zwaar hartinfarct ben ik begonnen met lopen: van een start to run naar 10 km, naar een halve marathon en zo naar een marathon. Ik neem deel aan veel joggings en doe ook in de week de nodige kilometertjes. Natuurlijk loop ik deze niet alleen maar met verschillende andere joggers.

Foto
Foto
Foto
Foto
Het loopverhaal van Danny

28-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.midweeknieuws
Het midweeknieuws zal kort zijn deze week. Tot giseren bijlange niet de conditie om al te gaan lopen (ook de goesting was er in totaal niet) en hevige hoestbuien en lichte koorts deden de rest. Dus 's avond doodmoe de zetel in en in de verste verte geen kilometers trainen.
Deze morgen opgestaan met goede moed waar tegen de middag voelde ik mij alweer heel loom; Deze avond toch alle courage samengeraapt en meer op karakter dan op gezond verstand toch een kilometer of vijf gaan lopen; Tijdens het lopen ging het nog maar daarna was alsof mijn longen geingen openspringen. maar ja we zijn toch weer vertrokken en deze week nog kalmpjes aan en volgende week kunnen we er weer vol tegenaan.

28-01-2009 om 19:57 geschreven door danny  


>> Reageer (0)
26-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het laatste nieuws van vrijdag 23/01
Klik op de afbeelding om de link te volgen

 

26-01-2009 om 11:47 geschreven door danny  


>> Reageer (4)
25-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.griep een smerig beestje
Ja geen uitgebreid verslag deze keer van de wedstrijden die ik gedaan heb want de griep (of de naweën ervan) heeft mij nog steeds stevig in de macht. Donderdag en vrijdag waren de betere dagen en in mijn gedachten was ik al volop aan het lopen maar zaterdag steeg de koorts opnieuw tot 38 graden - vandaag weer iets beter. Ik ga proberen om morgen toch het werk te hervatten. Lopen zal er nog niet bij zijn het zou fysich ook niet gaan denk ik maar moet eerlijk zeggen ook de 'goesting' is er nog niet. Een van de loopmaatjes Anne Verelst had mij nochtans verwittegd dat ik niet te optimisisch mocht zijn want zij had de week voor mij de griep gehad en zij is ook nog steeds niet aan lopen toe (de start van haar voorbereiding voor de 10 miles is hier ook grondig door verstoord).
Mijn loopbuddy Valerie is wel haar kilometers aan het afmalen maar ... maakte deze morgen kennis met het asfalt op de gladde wegen. Ze heeft er echter geen kwetsuren aan over gehouden (en dat is het voornaamste).
Om mij niet te erg te vervelen en toch wat met lopen 'bezig' te zijn heb ik mij wata bezig gehouden met administratie:

Rotterdam: alle administratie rompslomp is ok en deze week het officiele startbewijs ontvangen.
Berlijn: nog op zoek naar een gepast hotel, want de groepsreizen die worden ge-organiseerd zijn nogal aan dure kant - Mag wel niet te lang meer wachten met inschrijven want het gaat ook hier razendsnel volgeboekt zijn.
Goteborg: Franky De Gucht had mij door zijn verhalen over de halve marathon in Zweden al dikwijls het water in de mond laen krijgen; Dus wat meer informatie ingewonnen (voor mezelf had ik eigenlijk al beslist om deel te nemen). De prijs inschrijving, prijs hotel, prijs vlucht allemaal best doenbaar; De ontnuchtering kwam in de laatste zin van de mail:"Het grootste probleem is de inschrijving, ik ben naar de site geweest en de inschrijvingen zijn stopgezet op 30 November, ze hadden dan al meer dan 53.000 inschrijvingen". Het is geen typefout. Nog proberen om via, via nog aan een startbewijs te komen maar het zal moeilijk worden. Maar ja moeilijk gaat ook, héé

25-01-2009 om 17:10 geschreven door danny  


>> Reageer (1)
21-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het loopmaatje...
Klik op de afbeelding om de link te volgen Elke woensdag en vrijdag loopt er een duo samen - zij vallen niet direkt op maar doen zonder dat ze daar veel poespas om maken vele kilometers en (in tegenstelling met wat ze zelfs soms beweren) telkens aan een goed tempo.

Ik ga ze zich zelf en hun motivatie voor het lopen laten voorstellen:

"Wij zijn Veerle De Meyer en Els De Greef uit Overmere. Samen met Danny (en nog vele anderen) komen wij elke woensdag en vrijdagavond rond 18u30 samen in " ’t kotteken van den atletiek" om enkele kilometerkes te joggen in en rond Overmere.

Ik, Els, startte in 2001 met de allereerste start to run in Overmere. Ik had toen, net zoals zovelen, nooit kunnen denken dat ik de eindstreep zou halen. Na het diploma van 5 kilometer te hebben gelopen moest ik echter afhaken omwille van avondschool tijdens de trainingsuren. In 2002 nam ik de draad weer op en de loopmicrobe is nooit meer verdwenen.

Tijdens de cross in Overmere in 2003 kwam Veerle eens informeren hoe dat lopen in zijn werk ging. En meteen trok ook zij haar loopschoenen aan en kwam ons groepje vergroten. De loopmicrobe had haar ook te pakken!

Ondertussen lopen wij al ruim 5 jaar samen, twee keer in de week. Echte ambities hebben wij niet: we lopen voor de fun en om de conditie op peil te houden! En af en toe eens lopen voor het goede doel zoals in Stekene met berkenboomloopt, waar ook Danny aan heeft meegedaan. (Bedankt Danny, Valérie en alle andere lopers van Overmere – opbrengst van deze loop voor onze school: € 4,403,92)

Tijdens het lopen doen we graag een babbelke over het werk en allerlei andere zaken. En na het lopen wordt er regelmatig nen drink gegeven in ’t kotteken voor iemand zijn verjaardag. De joggers van Overmere hebben altijd wel iets te vieren!"

21-01-2009 om 20:04 geschreven door danny  


>> Reageer (2)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Midweeknieuws
Maandag:39 - Dinsdag:39,1 - Woensdag:38,7 .... Neen dat zijn helaas niet de kilometers die ik gelopen heb maar was de aanduiding op de koortsthermometer. Dus ja ik ben geveld door griep. Het is alsof de duivels erop zitten; Of kwetsuren of ziek. Men heeft mij ook p het hart gedrukt om eigenlijk twee weken niet te lopen: Het is sowieso al gevaarlijk om intens te sporten na koorts en in mijn geval moet ik nog extra voorzichtig zijn. Na 1 week mocht wandelen al wel ... we zullen zien.

Wat "De weg naar Rotterdam" betreft kunnen we deze week kort zijn ipv een 60km-week is het nu een 0-km week. Ook geen halve marathon in Lier en geen Leffe-loop in Markegem. Ik hoop echt dat na deze griep alle miserie geleden is en dat ik er dan volop tegen aan kan gaan.

21-01-2009 om 08:53 geschreven door danny  


>> Reageer (3)
18-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De eerste week ...
.... van 60 km zit erop. Na in het begin van de week enkele kortere duurlopen gedaan te hbben zijn er de laatste dagen nog enkele langere bijgemoken. Donderdag 7 km in Warandapark in Brussel; Zaterdag 9 km in het winderigeg Destelbergen (Damvallei) en vandaag 16 km rond het donkmeer  met de enkle keren de omloop langs de eendekooi daarop aansluitend. Het was alles behalve goed loopweer vandaag en deze voormiddag was regen en wind van de partij. Wind is nu iets waar ik absoluut niet graag in loop en waar ik het fysisch ook het moeilijkst mee heb (hartslag gaat vlug de hoogte in). We waren echtermet zijn tweeën om te lopen (Valerie was afgezakt uit West Vlaanderen) en zo gingen de kilometers toch vlug voorbij.

De afgelopen week bevatte ook 6 loopdagen (met zelfs op maandag 2 loopsessies)

Al bij al toch een zeer positieve week na de blessure-perikkelen op het eind van vorige week. Volgende week hoop ik er nog een week van 60 kilometer aan toe toe voegen met op het eind van de week de halve marathon in Lier en de Leffe-loop in Markegem.

18-01-2009 om 17:44 geschreven door danny  


>> Reageer (2)
17-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De weg naar Rotterdam
Klik op de afbeelding om de link te volgen Op 5 april is het zover dan hoop ik aan de start te staan van mijnderde marathon (na Rotterdam en Amsterdam 2008); Daar we in de laatste 12 weken voor de marathon beland zijn staat nu alles in het teken van de voorbereiding van dit evenement.

Motivatie: In mijn geval is de tijd van geen enkel belang (alhoewel dat ik er natuurlijk enkele minuten af wil knijpen - dat is een logische redenering denk ik). maar met mijn hartproblematiek staat het lopen van de marathon vooral in het teken van op een gezonde en verantwoorde manier de loopsport te be-oefenen en om alzo in een optimale konditie te verkeren.

Training Door de gekende problemen zal mijn training qua intensitiviteit wel danig verschillen met andere marathonlopers - interval bv. is bij mij totaal uit den boze en alle trainingen worden afgewerkt aan een hartslag tussen de 125 en 130. Tot midden februari worden mijn duurlopen opgedreven tot ong 20 km. In tegenstelling met vorige voorbereidingen zou ik nu mijn weektotalen willen opvoeren naar de 55 à 60 kilometers (vroeger 45). Na half februari een tweetal duurlopen van 25 km inlassen en één van 30. Er zijn enkele wedstrijden die zich daar ideaal voor aandienen (Waterliet 27 km en Lier (nog 2 halve marathons en een 25 km), Oostende-Brugee, Damme-Brugge-Da:mme). Het komt er voor mij op aan om in een ideale konditie aan de start te staan en niet trainen om daar een snelle tijd neer te zetten. Da raad die ik van dokters meekrijg is dan ook om niet te veel te focussen op die lange duurlopen van boven de 30 km want op die manier zijn mijn 'bobijn' al kunnen af zijn vooraleer ik aan de start kom. Alle tips en raadgevingen omtrent training zijn van harte welkom

Trainingsmakkers Om zoveel mogelijk kilometers te kunnen doen zal ik ook alle "loopmaatjes" aanspreken om de eentonigheid te doorbreken en de trainingen zo aangenaam mogelijk te maken. Er zal soms onder de middag getraind worden (Vrijbroekpark Mechelen en Warandapark Brussel). Natuurlijk zullen ook vele kilometers gelopen worden met de mensen van de jogclub van Overmere. Het meest aantal kilometer zal ik echter lopen met Valerie die ook zal starten in Rotterdam (eveneens haar derde marathon). Mijn voorbereiding zal wel iets minder zwaar zijn dan de hare, dus mij niet vergalloperen zal de boodschap zijn.

Voeding Bij elk doktersbezoek wordt bij op het hart gedrukt dat ik ook enorm op mijn gewicht moet letten en dus om geen extra kilo's mee te sleuren in Rotterdam zal ik eerst het gewicht laten zakken van 65 naar 62 kg. Dan is er ook nog de afwisselende periode's van koolhydraatrijke voeding en koolhydraatarme voeding. Qua drank wordt het nu trainen op extran (de drank die door de organisatie ter beschikking gesteld wordt in Rotterdam).

Wekelijks zal ik het wel en wee van de trainingen doorgeven (in één van de rubrieken) - typische zaken die gerelateerd zijn aan de marathon zullen steeds in deze rubriek komen.

17-01-2009 om 00:00 geschreven door danny  


>> Reageer (1)
14-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Midweeknieuws
Na het disaster van zondag in Aalst werd de week met de nodige argwaan en bezorgdheid ingezet. Ergens moeten opgeven is nooit plezierig en knaagt enorm aan het zelfvertrouwen.

Maar niet bij de pakken blijven zitten en maandag ben ik erdan ook direkt ingevlogen (wel op een verstandige manier). Onder de middag ben ik afgezakt naar het Vrijbroekpark in Mechelen waar ik een 45-tal minuten gelopen heb met regelmatige stretching. Dit heb is 's avonds dan nog eens herhaald op de piste in Overmere. Moet wel zeggen had nog lasst maar door de regelmatige stretching kon ik de laatste kilometers toch vrijuit lopen.

Dinsdag ben ik dan naar het Warandapark in Brussel getrokken om met enkele collega's een zestal kilometer te lopen (jaja de str's van Brussel hebben besloten om de afstand op te trekken). Wel lagen er de omlopen zowel maandag als dinsdag heel slecht bij.

Vandaag woensdag heb ik dan een tiental kilometer gelopen: "den tour langs het donkmeer" en da ging vrij vlot.

Hiermee is dan ook de rush naar "5 april" ingezet en iedere meter dan nu gelopen wordt staat in het teken van de marathon van Rotterdam. Elke week zal er ook een rubriekje verschijnen met als titel "De weg naar Rotterdam", waarin ik de verschillende aspecten van een voorbereiding op een marathon (wel op mijn niveau) wil behandelen en waarbij ik ook hoop van tips binnen te krijgen zodat ik kan bijsturen wat ik verkeerd doe.

14-01-2009 om 22:00 geschreven door danny  


>> Reageer (2)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Laarne lauwert sportkampioenen 2008

Het gemeentebestuur en de sportraad hebben de individuele kampioenen en de kampioenenploegen van 2008 gehuldigd. De Trofee voor Sportverdienste werd uitgereikt aan Daniël Lemaire van Atletiekclub Sparta Laarne. De andere genomineerde was Gerda Van Hulle omwille van de organisatie van diverse fietstochten voor OIGO.


Het is elk jaar opnieuw vaste prik bij de wissel van oud naar nieuw: de sportwereld maakt de balans op van de voorbije twaalf maanden competitie en evalueert de sterkste resultaten over de diverse disciplines heen. Ook in de heksengemeente liet de sportraad zijn licht schijnen over de staat van verdienste van de lokale sporters.
Voor de Trofee van Sportlaureaat waren er drie kandidaten: turner Thomas Haenebalcke en atletiekdames Eline Dalemans en Sarah Missine. Eline ontving de trofee omdat ze Belgisch, Vlaams en provinciaal kampioen werd in de 2000m steeple en veldlopen. Eline en Sarah werden eveneens als individuele sportkampioenen gehuldigd, evenals Lieselotte Van De Voorde (atletiek) en Thomas Haenebalcke. En de volgende kampioenenploegen werden in de bloemetjes gezet: de miniemenploeg (4 x 80 en 4 x 100 m) van Atletiekclub Sparta Laarne, Zaalvoetbalclub Italiaantje, de miniemen van Hoger Op Kalken, de scholieren van KVV Laarne – Kalken en de damesploeg van BBC Sparta Laarne.
Danny Clincke kreeg een pluim voor zijn vermeldenswaardige prestatie: na een zwaar hartinfact liep Danny alweer twee marathons.

14-01-2009 om 12:25 geschreven door danny  


>> Reageer (1)
11-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dirk Martens Corrida Aalst
Dit verslag zal even kort zijn als  mijn wedstrijd in Aalst. Na amper 2 km heb ik reeds moeten stoppen. De pijn in het been waar ik de infiltratie gekregen heb was onhoudbaar; Verkramping van in de heup tot in de kuiten. Ik had nochtans slimmer moeten zijn want vorige keer kon ik ook pas na 3 dagen deftig lopen. Maar ja de domheid om te willen lopen had het gehaald boven het gezondverstand. Nochtans dacht ik dat ik minder last ging hebben daar het schaatsen deze morgen wel lukte. Doch na en 500m was er al verkramping en pijn die niet verbeterde. Dus was stoppen de beste oplossing. Maar één troost. Hoe beer een infiltratie geplaatst is, hoe meer pijn de eerste dagen --> zenuw wordt extra geprikkeld.

Een tegenslag maar de volgende week gaan we er weer met nieuwe moed tegenaan. Valerie, die gisteren een halve marathon gelopen had, was weer goed op dreef en lipe de 12 km in 1u10'.

11-01-2009 om 20:12 geschreven door danny  


>> Reageer (3)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schaatswinter 2009

Het blijft winter in onze contreien. Donderdag een 5 tal kilometer gaan lopen met de tsr's in Brussel (een prachtig ondersneeuwd warandapark). En vrijdag een 5-tal km op de (ondergesneeuwde) piste in Overmere. Ondertussen nog een tweede infiltratie gehad voor het bilprobleem dat nu volledig van de baan zou moeten zijn.

En voor de rest lag de nadruk weer op het schaatsen (moet wel zeggen dat de meeste joggers van overmere ook vrij aktief zijn op het ijs).
De hiebij ingesloten foto's gaan dan ook niet over het lopen maar over het schaatsen, waar we nu eens volop kunnen van genieten; Wel hadden de meeste al klachten over krampen in de kuiten bij het lopen (ligt dit aan het schaatsen of opp het loepen van een besneeuwe ondergrond?).

Deze morgen kon ik het ook niet laten om nog vlug een half uurtje te gaan schaatsen. Deze namiddag staat echter de Dirk Martens corrida in Aalst op het programma en ik vrees wel dat de spierkes wel wat hinder gaan ondervinden van het schaatsen, maar "So what - deze unieke gelegenheid om te schaatsen mogen we niet aan ons laten voorbijgaan".

Deze namiddag is ook de start van de definitieve voorbereiding voor Rotterdam (december had al zeer goed geweest qa voorbereiding); Ik kreeg ook al de volgende opmerking van mijn loopmaatje:"Denk je dat ze de afstand van de marathon gaan inkorten omdat er ijs ligt om veel te schaatsen". Dus vanaf nu worden de loopkilometers serieus opgedreven.

De hierij geplaatse foto's spreken voor zichzelf:











11-01-2009 om 11:47 geschreven door danny  


>> Reageer (4)
07-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.midweeknieuws
De dag ziekte van zondag is enkele dagen serieus in de kleren blijven hangen en ook nog wat nasleep (hoofdpijn en keelpijn) zorgden ervoor dat ik tot vandaag niet gelopen had. Maar volledig stil zitten hebben we niet gedaan want het is en blijft winter en dat betekent in onze streek "Schaatsen op het donkmeer". Deze namiddag had ik dus opnieuw de schaatsen aangebonden en het was een prachtig schouwspel op het donkmeer echt schilderachtige taferelen met de sneeuw en de vele schaatsers en wandelaars; En het belangrijkste niks dan lachende en opgewekte mensen!!!

Deze avond dan een kilometer of vijf gaan trainen. Daar het op de weg wa te gevaarlijk lopen was door de aangevroren sneeuw ben ik op de piste en in "den hof" gebleven; Ook hier weer een prachtig uitzicht met de sneeuw en daar de verlichting op. Ja de laatste dagen geeft alles een zeer winters uitzicht. En ja het heeft toch wel wat zo eens in de sneeuw lopen. Deels natuurlijk ook omdat ik voorstander ben van de 'echte kilometers" (in om het even welke weersomstandigheden) te doen en niet de loopbandkilometers

Voor de rest van de week staat er morgenmiddag nog een 5 km op het programma en vrijdag zullen er dat een 8-tal zijn. De planning om zaterdag een halve marathon te doen is opgeborgen (zal binnen 2 weken in Lier ene lopen) en in de plaats loop ik zondag in Aalst de Dirk Martens corrida over 12 km - dit zal me beter liggen na de gezondheidsperikkelen in het begin van de week. Natuurlijk zal er tussendoor ook nog wel eens een uurtje geschaatst worden want als je wil schaatsen moet je dat nu doe want zo'n kans krijgen we niet veel.

07-01-2009 om 20:26 geschreven door danny  


>> Reageer (3)
04-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het is winter ...
Vrijdag een goede duurloop gedaan van een 10-tal kilometer rond het bevroren donkmeer; Samen met Valerie kwam ik uit aan een gem. van 9/uur. De koude viel nog mee vrijdagavond.

Zaterdag stond in het teken van het schaatsen en reeds vrij vroeg waren we afgezakt naar het donkmeer. Het was er een soort reuni van de amsterdamgangers (Franky,Geert,Dirk,Kurt, Hendrik,Sonja,Ann,Carine en mezelf). Ja voor sterren op het ijs zullen we wel nooit uitgenodigd worden. Franky was de beste schaatsers; Ikzelf ging eens zwaar onderuit, terwijl ook Kurt op een onzachte manier kennis maakte met het ijs; De sierlijkste val had Dirk in petto en deed het in stijl met een 'chique buiklanding'. Ook in de namiddag heb ik nog verder geschaatst. Ik was zeer tevreden over mijn conditie.

In de nacht van zaterdag op zondag veranderde echter veel. Ik werd wakker rillend van de kou en heb gans de nacht over de pot gehangen en maakte ook koorts. Blijkbaar is er een soort 'rol' in het land want ik ben blijkbaar niet de enige die er last van heeft. Dus vandaag geen sport en ik denk dat ik wijselijk eerst enkele dagen zal uitzieken alvorens de draad weer op te nemen.

04-01-2009 om 17:26 geschreven door danny  


>> Reageer (1)
02-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Midweeknieuws
Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze week had ik nog bijna volledig verlof, dus hebben we nog wat kunnen doortrainen.

Dinsdag ben ik naar de Damvallei in Destelbergen gaan lopen, een vijftal tourkens van 1800m. Woensdag en op nieuwjaarsdag heb ik het gehouden op een tourken van 5 km bij ons in de buurt. Op nieuwjaarsdag werd ik echter met een fenomeen geconfronteerd waar iedere loper wel shrik van heeft. Dat is een loslopende hond. Ik hoorde de hond eens achter mij blaffen en grommen en heb gedaan wat mij altijd gezegd geweest is : blijven stilstaan en de hond aankijken. En effektief na een tweetal minuten van grommen draaide hij zich om en liep terug den hof op.

Naast het lopen is er sinds woensdag een andere sport bijgekomen en dat is schaatsen. Het donkmeer is volledig dicht gevroren en daar moeten we natuurlijk van profiteren. En zowel woensdag als op nieuwjaarsdag werd er geschaats. De vraag is natuurlijk of dit goed is voor de loopspieren? Maar ja voor de keren dat we die kans maar klrijgen mogen we die niet laten liggen, héé.

Voor het weekend staan er geen joggings op het programma, maar staat er wel een duurloop van 10 en 15 km op het programma. Natuurlijk zal het schaatsen ook weer duidelijk aan bod komen.

02-01-2009 om 10:57 geschreven door danny  


>> Reageer (0)
01-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2009

Aan Iedereen:


BESTE WENSEN VOOR 2009 !!!!

01-01-2009 om 12:52 geschreven door danny  


>> Reageer (3)


Foto

REGLEMENTEN VELDMEERSRUNNERS
Foto

Foto

Foto

Foto

Aantal leden Veldmeers:   141


Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Gastenboek

Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto

Blog als favoriet !


E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Archief per maand
  • 03-2024
  • 02-2024
  • 01-2024
  • 12-2023
  • 11-2023
  • 10-2023
  • 09-2023
  • 08-2023
  • 07-2023
  • 06-2023
  • 05-2023
  • 04-2023
  • 03-2023
  • 02-2023
  • 01-2023
  • 12-2022
  • 11-2022
  • 10-2022
  • 09-2022
  • 08-2022
  • 07-2022
  • 06-2022
  • 05-2022
  • 04-2022
  • 03-2022
  • 02-2022
  • 01-2022
  • 12-2021
  • 11-2021
  • 10-2021
  • 09-2021
  • 08-2021
  • 07-2021
  • 06-2021
  • 05-2021
  • 04-2021
  • 03-2021
  • 02-2021
  • 01-2021
  • 12-2020
  • 11-2020
  • 10-2020
  • 09-2020
  • 08-2020
  • 07-2020
  • 06-2020
  • 05-2020
  • 04-2020
  • 03-2020
  • 02-2020
  • 01-2020
  • 12-2019
  • 11-2019
  • 10-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 02-2019
  • 01-2019
  • 12-2018
  • 11-2018
  • 10-2018
  • 09-2018
  • 08-2018
  • 07-2018
  • 06-2018
  • 05-2018
  • 04-2018
  • 03-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 05-1979
  • 05-1976


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs