Inhoud blog
  • Misa Dirty Sexy tip
  • Sweet Swirls
  • Black Valentine
  • Polka Dots in Blue
  • China Glaze Urban-Night
  • Black Tip Stickers
  • Double Pink
  • Half Gold
  • China Glaze Sea Spray
  • Rode Kanten Tip
  • Luxury Cherry Blossoms
  • Mojito Mix
  • Witte Rozen
  • French tip Teentjes
  • Green Ombré
  • Matte Magic Black Tip
  • Wat heb je nodig voor nailart?
  • Sexy Kant
  • China Glaze Electric Beat
  • Roze spons nailart
  • Essie mint candy apple
  • Easy Black
  • Purple Rose with Gold
  • Aqua Baby Rose
  • Winter Chique
  • Blue Reef Flowers
  • Bow, Dots & Stripes
  • Music Nails
  • Bordeaux Roos
  • No Water Marble
  • Chunky Glitter & Lace
  • Pink & Sweet
  • China Glaze Aqua Baby
  • Vintage Flowers
  • Tips bij Konad stempel nailart
  • Roze Ombré
  • Easy Yellow
  • Cherry French Tip
  • Cherry Tip Toe
  • China Glaze Something Sweet
  • Ombré versus Spons Nailart
  • China Glaze Lemon Fizz
  • Schattige Kersen
  • Kersenbloesems
  • Kersenbloesems Teentjes
  • Kersenbloesems Nailart Ring
  • Pretty Polish
  • Smart Nails Flower
  • Vergeelde nagels
  • Essie Blanc vs LA Girl Matte White vs China Glaze White on White
  • French Tip in Pink
  • Tip Toe in Pink
  • Goedkope stempel platen
  • Enchantra
  • Lace Corset
  • Color Club Factory Girl
  • China Glaze First Mate
  • Sea Spray Diamant
  • Lelie Teentjes
  • Lelies in Glitter
  • Cute Purple
  • China Glaze Fast Freeze Quick Dry spray
  • Groen met Kant
  • Swirly Flowers
  • French tip met blauwe bloemetjes
  • Girly Pink Tips
  • French Tip Stickers Zwart
  • Dark Blue Tip
  • Red Squares
  • Lacy Tip
  • Blauw Dambord
  • China Glaze Flyin'High
  • China Glaze Fifth Avenue
  • Elegante Roos
  • Angie nails
  • Oosters Geruit in Roze
  • Nailsupplies
  • Gold and Black
  • China Glaze City Siren
  • China Glaze Below Deck
  • Nagellakremovers
  • Multicolor polka dot teentjes
  • Vlinders met zilver
  • Sea Swirls
  • Lemon Plaid
  • Kant en kleur
  • Bordeaux rooster
  • Ilona's Nails
  • Mojito vlinders
  • Polka dot teentjes
  • Sunny French Tip
  • Sunny Tip Toe
  • Multicolor dots
  • French tip met strikje
  • Roze teentjes
  • Roze Bloemen
  • Electric Zilver
  • First Mate strikjes
  • French nails
  • Strikje en Polka dots
    Categorieën
  • Andere (22)
  • Favoriete webshops (9)
  • Kleur Swatches (14)
  • Konad M20 (4)
  • Konad M36 (4)
  • Konad M40 (1)
  • Konad M44 (3)
  • Konad M56 (9)
  • Konad M57 (6)
  • Konad M60 (5)
  • Konad M65 (1)
  • Konad M71 (5)
  • Konad M73 (1)
  • Konad M77 (2)
  • Konad M79 (3)
  • Konad M88 (1)
  • Konad M89 (3)
  • Ombré Nailart (9)
  • Zoeken in blog

    Nails & stuff
    Leuke nailart die u makkelijk zelf thuis kan doen
    25-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lelie Teentjes
       
    Met de lente die heel langzaam begint, kunnen de teentjes ook al weer eens gelakt worden. En aangezien mijn laatste nailart ook heel geschikt is voor op de tenen, heb ik die gekozen. Het is nog niet te zomers, de kleurcombinatie past een beetje bij het weer, soms wat bewolkt en fris, soms wat fleurig. De methode is hetzelfde als op de vingers, enkel op de kleine teentjes heb ik maar een stukje van een bloem gestempeld, is anders al vlug te druk. En uiteindelijk is dit wel een makkelijke nailart, neemt niet echt veel tijd in beslag.


    Categorie:Konad M36
    Tags:Konad M36, Bloemen, Lelies
    >> Reageer (0)
    24-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lelies in Glitter

    Deze keer heb ik een nailart gemaakt met lelietjes. Na de basecoat, heb ik een witte glitter nagellak gebruikt, China Glaze Frosty. De nagellak is niet erg dekkend, ik heb er twee lagen opgedaan, maar je ziet het wit van mijn natuurlijke nageltip er wel nog een beetje door. Aangezien ik er toch nog nailart overheen doe, heb ik er geen derde laag opgedaan. Vóór ik met het stempelen begin, heb ik een topcoat gebruikt, als ik dan een foutje maak met het stempelen moet ik niet helemaal herbeginnen met lakken.
    Ik heb Konad stempelplaat M36 gebruikt, en om te stempelen gewone paarse nagellak China Glaze Urban Night. Ik had geen paarse stempellak, en deze ging goed om te stempelen, is wel vaker zo met lakjes van China Glaze of Essie.
    Ik heb verschillende lelies door elkaar gestempeld, ik begin altijd met de eerste bloem gewoon recht in de midden, en de rest er rond wat opvullen.
    Om het glittereffect wat meer te versterken heb ik een doorzichtige glitter topcoat gebruikt. Eventueel nog een gewone topcoat om de nailart een tijdje mooi te houden.
    Je kunt ook één lelie per nagel stempelen, maar ik zie het liever anders.



    Categorie:Konad M36
    Tags:Konad M36, Bloemen, Lelies
    >> Reageer (0)
    18-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cute Purple
      
    Ik heb deze nailart eens op youtube gezien, maar vind de juiste link niet meer terug. Je kunt onderaan in bijlage het filmpje bekijken, ik had het nog ergens op mijn computer staan.
    Eerst een basecoat, en daarna twee lagen China Glaze Urban Night. Dit is een donkerpaarse nagellak. Eens iets anders dan de gewone kleuren zoals wit, zwart, rood of blauw. Na het drogen van de paarse nagellak, een base-topcoat erover. Voor het stempelen heb ik Konad stempel plaat M56 gebruikt en witte stempel lak. Onder de gestempelde tip heb ik met een zilver glitter striper van Lemax een lijntje getrokken. Het strikje is gemaakt van één ronde zilverkleurige rhinestone, en twee lichtroze hartjes, aan elke kant één. Afgewerkt met Seche Vite topcoat, zo blijven de rhinestones goed zitten.
    Dit is een erg klassieke nailart vind ik, heel girly, maar past evengoed voor volwassen vrouwen. Ik vind hem passen bij tienermeisjes, moeders en zelfs grootmoeders, maar dit is mijn mening natuurlijk. Op het filmpje was het origineel in het roze in plaats van paars, je kunt kiezen in welke kleur je de basis wil doen.

    Bijlagen:
    Tinawilson Cute French Tip Bow.avi (2.6 MB)   


    Categorie:Konad M56
    Tags:Konad M56
    >> Reageer (0)
    17-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.China Glaze Fast Freeze Quick Dry spray
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik heb deze spray gekocht bij Nailpolish Fashion voor 12,10€ in een flesje van 59ml.
    http://www.nailpolishfashion.nl/chinaglazefastfreezequickdryspray-p-1276.html
    Ik doe heel graag nailart, maar het wachten tijdens het drogen van basecoats, nagellak en topcoats vind ik vervelend. Daarom kocht ik eens zo'n spray die de nagellak heel vlug laat drogen. Maar het is niet echt mijn ding. Ik heb mijn nagellak opgedaan, dan een gewone topcoat, alles 60 seconden laten drogen, en de spray gebruiken. Precies zoals op de gebruiksaanwijzing. Het duurt dan nog twee minuten voor alles droog is, en het is niet dat je ergens tegenaan moet stoten of je mag terug herbeginnen met lakken. Tegenwoordig vindt je overal sneldrogende topcoats die vlugger drogen dan deze spray. En het grootste nadeel voor mij is dat het niet meer lukt om daarna nog te stempelen op de nagel, doordat de spray op oliebasis is. Geef mij dan maar Seche Vite topcoat, is veel vlugger droog en je kunt er nog makkelijk nailart overheen stempelen.
    Iemand anders ook ervaringen met deze spray, of een gelijkaardig product? Laat maar weten...

    Categorie:Favoriete webshops
    Tags:Nagels drogen
    >> Reageer (0)
    13-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Groen met Kant

    Voor deze nailart ben ik begonnen met een basecoat, en daarna drie lagen groene nagellak. De nagellak is er eentje die ik in het buitenland had gekocht voor weinig geld, van het merk Andreia pocket. Doordat deze kleur niet heel erg dekkend is, zijn er wel meerdere lagen nodig.
    Na het lakken, alles goed laten drogen, en een base-topcoat erbovenop. Ik heb Konad stempelplaat M57 gebruikt, en witte stempellak van Konad. Om af te werken nog wat rhinestones en best een topcoat erover.
    Ik heb gemengde gevoelens bij deze nailart. Ik wou een nailart nadoen die Konad per stempelplaat met wat voorbeelden heeft gemaakt. Klik op de foto en het is de tweede op de onderste rij.

    Maar toen ik de stukjes die bij Konad boven en onder het kant zijn gestempeld probeerde, was het niet mooi. Ik denk dat mijn nagels momenteel te kort waren voor deze nailart, en dat het daarmee niet heel goed lukte of overkwam. Want ik heb het daarna nog eens op een valse nagel geprobeerd, en dan vond ik het wel mooi. Het zwarte deel onderaan heb ik met gewone zwarte nagellak gestempeld, en NIET met stempellak, anders komt het zwart veel te fel over. Mijn rhinestones zouden eigenlijk ook iets kleiner moeten, maar ik weet niet of dit bestaat.




    Categorie:Konad M57
    Tags:Konad M57,Kant
    >> Reageer (0)


    English
    Archief per maand
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Links
  • Ilona's Nails
  • Nailsupplies.us
  • Nail budget store
  • CBC Beauty
  • Mardy Makeup Shop
  • Enchantra

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    adel
    www.bloggen.be/adel

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs