Inhoud blog
  • Misa Dirty Sexy tip
  • Sweet Swirls
  • Black Valentine
  • Polka Dots in Blue
  • China Glaze Urban-Night
  • Black Tip Stickers
  • Double Pink
  • Half Gold
  • China Glaze Sea Spray
  • Rode Kanten Tip
  • Luxury Cherry Blossoms
  • Mojito Mix
  • Witte Rozen
  • French tip Teentjes
  • Green Ombré
  • Matte Magic Black Tip
  • Wat heb je nodig voor nailart?
  • Sexy Kant
  • China Glaze Electric Beat
  • Roze spons nailart
  • Essie mint candy apple
  • Easy Black
  • Purple Rose with Gold
  • Aqua Baby Rose
  • Winter Chique
  • Blue Reef Flowers
  • Bow, Dots & Stripes
  • Music Nails
  • Bordeaux Roos
  • No Water Marble
  • Chunky Glitter & Lace
  • Pink & Sweet
  • China Glaze Aqua Baby
  • Vintage Flowers
  • Tips bij Konad stempel nailart
  • Roze Ombré
  • Easy Yellow
  • Cherry French Tip
  • Cherry Tip Toe
  • China Glaze Something Sweet
  • Ombré versus Spons Nailart
  • China Glaze Lemon Fizz
  • Schattige Kersen
  • Kersenbloesems
  • Kersenbloesems Teentjes
  • Kersenbloesems Nailart Ring
  • Pretty Polish
  • Smart Nails Flower
  • Vergeelde nagels
  • Essie Blanc vs LA Girl Matte White vs China Glaze White on White
  • French Tip in Pink
  • Tip Toe in Pink
  • Goedkope stempel platen
  • Enchantra
  • Lace Corset
  • Color Club Factory Girl
  • China Glaze First Mate
  • Sea Spray Diamant
  • Lelie Teentjes
  • Lelies in Glitter
  • Cute Purple
  • China Glaze Fast Freeze Quick Dry spray
  • Groen met Kant
  • Swirly Flowers
  • French tip met blauwe bloemetjes
  • Girly Pink Tips
  • French Tip Stickers Zwart
  • Dark Blue Tip
  • Red Squares
  • Lacy Tip
  • Blauw Dambord
  • China Glaze Flyin'High
  • China Glaze Fifth Avenue
  • Elegante Roos
  • Angie nails
  • Oosters Geruit in Roze
  • Nailsupplies
  • Gold and Black
  • China Glaze City Siren
  • China Glaze Below Deck
  • Nagellakremovers
  • Multicolor polka dot teentjes
  • Vlinders met zilver
  • Sea Swirls
  • Lemon Plaid
  • Kant en kleur
  • Bordeaux rooster
  • Ilona's Nails
  • Mojito vlinders
  • Polka dot teentjes
  • Sunny French Tip
  • Sunny Tip Toe
  • Multicolor dots
  • French tip met strikje
  • Roze teentjes
  • Roze Bloemen
  • Electric Zilver
  • First Mate strikjes
  • French nails
  • Strikje en Polka dots
    Categorieën
  • Andere (22)
  • Favoriete webshops (9)
  • Kleur Swatches (14)
  • Konad M20 (4)
  • Konad M36 (4)
  • Konad M40 (1)
  • Konad M44 (3)
  • Konad M56 (9)
  • Konad M57 (6)
  • Konad M60 (5)
  • Konad M65 (1)
  • Konad M71 (5)
  • Konad M73 (1)
  • Konad M77 (2)
  • Konad M79 (3)
  • Konad M88 (1)
  • Konad M89 (3)
  • Ombré Nailart (9)
  • Zoeken in blog

    Nails & stuff
    Leuke nailart die u makkelijk zelf thuis kan doen
    20-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Strikje en Polka dots




    Zoals gewoonlijk start ik met een basecoat, en zeker wanneer je rode nagellak draagt. Zonder basecoat loop je de kans dat je eigen nagel begint te verkleuren, en bij rood is dit meer dan met gelijk welke andere kleur. Daarna heb ik mijn nagels gelakt met Miss Sporty Lasting colour nummer 150, een felrode kleur. Deze nagellak is heel goedkoop en eigenlijk best goed van kwaliteit, ook mooie kleur. Na het drogen een topcoat opbrengen. Hier heb ik voor de eerste keer een andere topcoat dan die van Konad gebruikt, ik was er echt niet tevreden over. Nu heb ik de base-en topcoat 5 in 1 van Rimmel gebruikt, en ik kan het zeker aanraden. Het is niet de goedkoopste, maar voor die kwaliteit vind ik de prijs wel oké. Voor het strikje heb ik Konad plaat M56 en de witte stempellak gebruikt. De polka dots zijn aangebracht met een dottingtool, de gele die volgens mij de kleinste van 5 dottingtools is.



    Indien je geen dottingtool hebt, kun je ook een tandenstoker gebruiken. Om grotere stippen te maken, knip je een stukje tandenstoker af. Je dipt het in witte nagellak, en plaatst het op uw nagel. Afwerken met topcoat, ik heb die van Rimmel gebruikt. Is echt iets voor in de zomer, en ook heel leuk op de teentjes.



    Categorie:Konad M56
    Tags:Konad M56,Polka dots
    >> Reageer (0)
    19-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zwart Elegant Kant
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Voor deze nailart heb ik mijn inspiratie gehaald van een you tube filmpje.
    Ik vond het zo mooi en wou dit eens zelf uitproberen, maar achteraf gezien was dit misschien iets te vroeg. Dit was pas mijn derde nailart, dus ik had echt nog niet veel ervaring, en het stempelen ging dan ook niet makkelijk.

    Eerst lakken we onze nagels met een basecoat. Daarna heb ik China Glaze Frosty nagellak gebruikt, een witte parelmoer. Ik heb hier drie lagen gebruikt, maar denk in de toekomst maar twee lagen te doen. Ik vind deze nagellak niet slecht, maar ook niet supergoed.
    Vervolgens een topcoat erop, voor we beginnen stempelen.
    Na het drogen nemen we Konad zwarte stempellak en Konad plaat M57. Eerst gebruiken we het rooster of net sjabloon, die plaatsen we schuin bovenaan de nagel. Daarna gebruiken we de kanten rand, en die proberen we mooi aansluitend onder de vorige stempel te plaatsen.
    Als versiering heb ik een zilveren dazzling bloemetje gebruikt, en drie zilveren beads. Je kunt natuurlijk ook iets anders gebruiken, zoals een mooie nagelsticker, of rhinestones,...Voor zo'n spulletjes shop ik heel graag bij Ilona Nail's.nl, heel goedkoop en heel groot aanbod.
    Bij het aanbrengen van de laatste topcoat, kun je terwijl die nog nat is, met een pincet uw beads en bloemetje op zijn plaats brengen. Alles mooi laten drogen, en klaar...

    Categorie:Konad M57
    Tags:Konad M57,Kant
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Parelroze dambord
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Om te starten gebruik je een goede basecoat om uw nagels te beschermen.
    Daarna lak je de nagels in een kleur naar keuze. Hier heb ik Miss Sporty Quick Dry nummer 024 gebruikt, een soort parelroze nagellak.
    De lak is heel goedkoop, maar de kwaliteit en kleur vind ik niet zo heel goed.
    Nadat alles goed droog is, doe ik een topcoat erover. Als het stempelen dan niet direct lukt, kun je die verwijderen zonder dat je de hele nagel moet herlakken, door de topcoat wordt de onderliggende kleur beschermt.
    Na de topcoat beginnen we met het stempelen. Daarvoor gebruiken we Konad witte stempellak en Konad plaat M60, we kiezen het dambord sjabloon.
    Alles goed laten drogen en afwerken met een topcoat.

    Categorie:Konad M60
    Tags:Konad M60
    >> Reageer (0)
    18-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blue Reef French tip
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dit is één van de eerste nailarts die ik heb gemaakt. Ik hou van de klassieke french tips, maar wou daar eens een variatie op proberen.
    De french tip is met nagellak van L'Oreal color riche Blue Reef. Ik vind de nagellak redelijk duur, het is ook een klein flesje. Het is redelijk dikke lak, de kleur is wel heel mooi en dekt ook goed.
    De bloemetjes zijn erop gestempeld met Konad plaat M20, en Konad witte stempellak. Het stempelen vraagt wel enige oefening, maar er zijn vele filmpjes op you tube beschikbaar waar alles mooi wordt uitgelegd.
    Als topcoat heb ik hier deze van Konad gebruikt, omdat die in mijn eerste stempelsetje zat, maar ik ben er niet tevreden over.
    Eenmaal de topcoat begint te drogen, komen er vaak bubbeltjes op, en dat is jammer voor het werk die je eraan hebt gedaan.
    Een basecoat aanbrengen voor je je nagels begint te lakken is sterk aan te raden.

    Categorie:Konad M20
    Tags:Konad M20, French Tip, Bloemen
    >> Reageer (0)


    English
    Archief per maand
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Links
  • Ilona's Nails
  • Nailsupplies.us
  • Nail budget store
  • CBC Beauty
  • Mardy Makeup Shop
  • Enchantra

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    dansrustroest
    www.bloggen.be/dansrus

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs