Volg dagelijks mijn voorbereiding op Luik-Bastenaken-Luik op 12 juni 2011
Foto
Archief per maand
  • 03-2013
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 03-2012
  • 11-2011
  • 06-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
    Lopende promoties Bruynooghe's Koffie: filters 10 + 1 gratis
    Inhoud blog
  • Mooiste, té groot?
  • Superontdekking!
  • De verkrachting van Varsenare.
  • Koersfiets Eddy Merckx te koop,
  • Sandra...
    Laatste commentaren
  • Ronde van Vlaanderen (maria)
        op Mooiste, té groot?
  • 2013 (Natalie)
        op Superontdekking!
  • Mtb (Mike )
        op Superontdekking!
  • Sporten (maria)
        op Superontdekking!
  • politiek (wim)
        op De verkrachting van Varsenare.
  • 2012 (Natalie)
        op Sandra...
  • Sandra (Natalie)
        op Sandra...
  • ! (wim)
        op Sandra...
  • genieten (Natalie)
        op En toen,...kwam Sarah.
  • liefde is ..... (wim)
        op Luik wordt Parijs.
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Gastenboek
  • foto's
  • Hallo
  • Starttijd in Brugge ?
  • RVV
  • ???

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Luik-Bastenaken-Luik 2011.
    Tilff-Bastogne-Tilff 2011.
    08-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Laat dit toch niet waar zijn !
    Dag marathonblogvolger,
    hoeveel kan een mens emotioneel eigenlijk aan?!!Om mijn privé-miserie wat te verlichten wilde ik niets aan het toeval overlaten en mij volledig op een perfecte training storten om in optimale omstandigheden aan de start te staan van de NVV op 19 juni.De theorie stond netjes zwart op wit op papier.Crescendo de trainingskilometers omhoog trekken,enkele voorbereidende halve marathons meelopen om wedstrijdervaring op te doen,enz...Helaas,het zat er al een paar dagen aan te komen,ik sukkel opnieuw met een blessure,dit keer een achillespeesontsteking an het rechterbeen.Ik ben vandaag gestart met de ontstekingsremmer Mobic die ik verleden jaar gebruikte voor mijn scheenbeenontsteking,toen met goed resultaat.Ook de Tendosol zalf wordt verder gebruikt evenals om de paar uur een ijszak.En...looprust!Alles kraakt en spokt (letterlijk!!)aan de pees dus MOET ik stoppen met lopen,om te beginnen voor 2 weken.Dat wil zeggen dat ik mij daarna in een achttal weken tijd zal moeten klaarstomen om aan de Nacht deel te nemen...Onbegonnen werk ?Ik weet het niet,de komende dagen en weken zullen het uitmaken zeker ?
    Feit is dat ik ,in het beste geval over veertien dagen ,onmiddellijk zal moeten kilometers malen om afstandsritme en conditieopbouw op te doen,en de uitloopfase,de laatste week voor de Marathon ,zit daar ook nog in,pfff,'t wordt heel moeilijk vrees ik om mijn beoogd doel te bereiken.(31313).En wat als ik niet op tijd klaar raak? Nog eens Ieper meedoen? Of me voorbereiden op mijn volgend doel,het rijden van de Ronde van Vlaanderen? Dan heb ik wel een ganse winter verspild,uren en uren afgezien in de koude voor...niets.Verdomme toch,...hoeveel kan een mens emotioneel eigenlijk aan?!!
    Logboek: Blessurerust.YTD: 28800 meter.
    Medisch rapport:Achillespeesblessure,Mobic,Tendosol en rust moeten voor genezing zorgen
    GHS:350...
    DE PARIJS-ROUBAIX POLL STAAT TER JULLIE BESCHIKKING.

    08-04-2009 om 21:28 geschreven door Guy  


    >> Reageer (3)
    07-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vluchtkoers.
    Dag midweekblogger,
    na twee rustdagen mocht ik weer de loopschoenen uit de kast halen voor een eerste training van week 11.Zes rondjes in het park,goed voor 9,6 km.De pijn aan mijn rechterkuit die me zaterdag deed stoppen na 26,4 km.,bleef weg tot aan ronde drie.Dan was ze er weer,draaglijk,dat wel,maar vervelend en vooral verontrustend...Het eigenaardige is dat ik er enkel en alleen bij het lopen last van heb.Ik heb in ieder geval een cold-pack gelegd en de pijnlijke zone ingewreven met Tendosol zalf.Het lopen zelf ging heel goed vandaag,de ademhaling-lees hartslag-was rustig en dat de ondergrond er goed bijlag,dat wist je al,die ligt er altijd perfect bij.Morgen moet ik 10 rondjes afleggen,16 kilometer dus.Dat is allemaal voor na de koers,tussen Gent(Deinze) en Wevelgem wordt de volgende voorjaarsklassieker afgewerkt.Ik denk dat er maar één topfavoriet is en dat is Cavendish.Verleden week testte hij zich eens op de Kemmelberg,waar hij als tweede boven kwam na Boonen.Diezelfde Kemmelberg is morgen scherprechter in de finale van deze vluchtkoers.Gent-Wevelgem wordt voor een stuk langs de kust gereden maar vooral De Moeren,de streek tussen Houtem en Adinkerke is ideaal om 'waaiers' te trekken.Even proberen uit te leggen: de eerste renner rijdt met zijn neus pal in de wind,uiterst rechts van de weg,de tweede rijdt er schuin achter,het voorwiel naast het achterwiel van de eerste,de derde rijdt schuin achter de tweede enzovoort.Als de wind van rechts komt,dan rijdt de eerste helemaal rechts van de weg en de renner in tiende -vijftiende positie rijdt dan al helemaal links.Als de eerste renner van de kop af komt pikt hij dan helemaal achteraan zijn wagonnetje terug aan.Een beetje vergelijkbaar met de v-vorm die de ganzen trekken als ze overvliegen.Het is een typisch Vlaamse manier van koersen,die Spanjaarden en Italianen die hier voor het eerst rijden verschieten zich een bult en worden er letterlijk uitgewaaid.Koers over !In de halve marathon van Cadzand werd het ook gedaan,ik vond het bij momenten echt bangelijk,maar ik vond eigenlijk alles in Cadzand bangelijk...Tot de volgende,bye.
    Logboek:Afstand:9,6 km.Tijd: 43'22".Snelheid:13,282/u.YTD: 28800 meter.
    Medisch rapport:rechterkuit zevert,Tendosol zalf.
    GHS:166.

    07-04-2009 om 00:00 geschreven door Guy  


    >> Reageer (1)
    05-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sterk !

    Dag blogger,
    niet Boonen,Pozzato of Nuyens,de top drie uit de poll,maar een berensterke Stijn Devolder won Vlaanderens mooiste.Als schaduwkopman rekende hij op de Muur van Geraardsbergen af met zijn medevluchters om aan 50 km/uur (!) naar Meerbeke te snellen.Wie ooit al eens op een koersfiets gezeten heeft weet dat dit gigantisch snel is,zeker na een loodzware koers van meer dan 250 km.Devolder dus toch in topvorm na een niet al te overtuigende 3 DvDP.Of speelde hij idd voor zandmannetje?Dat zal hij volgende week zondag alvast niet meer kunnen in Parijs-Roubaix,waar hij nu als superfavoriet van start zal gaan.De poll hieromtrent verschijnt eerstdaags op het blogske.Ikzelf mocht rusten vandaag,evenals morgen.Wonden likken.Dinsdag loop ik zes rondjes of 9,6 km,woensdag 16 km,donderdag terug 9,6 en vrijdag wordt fietsen.Zaterdag doe ik dan opnieuw een poging om voor het eerst dit seizoen door die dertigergrens te komen.Een drukke sportweek alweer met een dagelijks verslagje.Nog 75 dagen...Bye.
    Logboek:Rustdag.YTD: 28800 meter.
    Medisch rapport:de gel werkt nu langzaam in op de rechterkuit...
    GHS:-.

    05-04-2009 om 22:06 geschreven door Guy  


    >> Reageer (2)
    04-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LEEG...
    Dag Rondeblogger,
    leeg,kapot,total loss,...na 26,4 km reeds.Wat nu weer ?Niks met het linkerbeen dit keer,het is een troost dat deze het volgehouden heeft,neen,'t was nu de rechterkuit die me parten speelde.Na mijn tweede drinkstop (km 24),had ik weer last om in het goede ritme te komen,een weinig later moest ik zelfs wat stretchen om de kuitkramp te doen afzwakken.Een tweetal minuten later ben ik dan terug vertrokken en dat ging redelijk goed voor zo'n anderhalve ronde,de snelheid lag toen wel onder de 12/u.Halverwege ronde 17 heb ik er dan de brui aan gegeven.Ik was nochtans gestart zonder streeftijd,op zijn Gerts dus.Maar ik wordt daardoor precies in slaap gewiegd,denk dan aan andere zaken dan het lopen en dat is niet goed,die drive ontbreekt dan en de concentratie op het lopen verdwijnt.Volgende keer weer op zijn Guys dus. Potvolkoffie!!Ik weet het,het is nog 11 weken naar de Nacht toe,dat is veel en niet veel.Verleden jaar ging ik heel tevreden zijn met die 26,4 km.maar toen trainde ik voor een aankomsttijd van 3u30'00".Nu ga ik voor ruim een kwartier minder en word ik wat nerveus.Ik had namelijk graag een zestal dertigers gelopen en dat zal stilaan puzzelen worden.Ook die PR-poging op de HM staat nog op stapel,over twee weken,dat zal nu toch allemaal netjes moeten ingekadert worden,waardoor er geen plaats meer is voor blessureleed...En om langer over de marathon te doen dan 3u23'00" heb ik geen zin.Daar train ik geen 20 maanden voor.Met alle respect voor diegenen die het er wel voor over hebben.Maar als je minutieus een ganse winter lang door koude en wind gaat trainen,soms op een onhebbelijk uur in het pikkedonker,na een harde werkdag,dan wil ik ook dat er een resultaat behaald wordt,navenant aan die opofferingen.Om nu al te panikeren is het nog wat vroeg,maar toch...Morgen,zondag zal ik nu eens geen klop uitvoeren zie.Dat wordt Ronde van Vlaanderen van acht uur 's morgens,met de start live op de Grote Markt in Brugge,en 's namiddags een uur of vier televisie,hopelijk om duimen en vingers bij af te likken.Maar eerst vanavond mijn gasten in de watten leggen,en wat bijpraten,mag ook eens hé?Tot morgen,na de koers!
    Logboek:Afstand:26,4 km.Tijd:-Snelheid:-YTD:28800 meter.
    Medisch rapport:linkerbeen alles ok,nu rechterkuit die lastig doet.
    GHS:158.

    04-04-2009 om 00:00 geschreven door Guy  


    >> Reageer (0)
    03-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog 11.

    Dag weekendblogger,     
    omdat ik de voorziene training van donderdagavond uitgesteld heb tot vandaag moest ik net zoals verleden week twee trainingen afwerken.Immers,de fietstraining was ook voor vandaag voorzien omdat ik morgen mijn lange duurloop zal afwerken.En 't wordt een lange,voor het eerst bij deze marathontraining een + dertiger.Na de middag ben ik eerst gaan lopen,zes rondjes of 9,6 kilometer.Het was bijlange geen 20° zoals men voorspeld had maar het was droog en er stond niet teveel wind,ideaal om in te lopen dus.Het ritme zat er meteen goed in maar het belangrijkste was dat ik volledig zonder pijn heb kunnen lopen.De laatste weken was het altijd wel iets,ofwel de achillespees,ofwel de kuit die lastig deed.Niet zo vandaag, dus juist op tijd klaar voor die lange duurloop van morgen.Om 19.00 u ben ik dan nog vertrokken voor mijn fietsritje,alles nog eens losmakend op dat kleine verzet.Bij het fietsen was het ook al niet te warm en eerlijk gezegd,ik was blij terug thuis te komen,het begon al wat donkerder te worden en ik rij altijd door een stukje bos.Overdag geen probleem natuurlijk maar bij valavond op een fiets zonder licht,echt veilig is het niet.Wat die duurloop van morgen betreft zal ik voor één keer geen rekening houden met mijn eindtijd.Er volgen nog zo'n stuk of zes van die lange trainingen waar ik mij dan wel op die tijd kan focussen.Morgen is het mij enkel te doen om een goed gevoel te creeëren over die afstand en om blessurevrij de laatste 11 weken te kunnen ingaan...Het verslag volgt uiteraard in de vooravond.
    Wat de poll voor de Ronde betreft,daar is eigenlijk weinig verandering in gekomen,al staan drie renners nu met evenveel stemmen achter hun naam,Boonen,Nuyens en Pozzato.Als je een andere favoriet hebt dan kun je nog altijd een bolletje aanklikken.Bye.
    Logboek:Afstand:9,6 km.Tijd:42'42".Snelheid: 13,489/u.YTD: 28800 meter.
    Medisch rapport:-
    GHS:-

    03-04-2009 om 00:00 geschreven door Guy  


    >> Reageer (1)
    02-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kalmte-aanmaning...
    Hey blogpoller,
    de Ronde van Vlaanderen,dat is emotie!!Zelfs mijn blogske blijft er niet van gespaard.Duyckske jaagt zich nogal op als ik zijn reactie lees op het verslagje van gisteren.Al heeft hij wel een punt natuurlijk,we hebben het er hier vroeger al over gehad,cocaïnegebruik voor een topsporter is uit den boze.Omwille van zijn voorbeeldfunctie alleen al!!Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat Boonen momenteel,naar ik mag hopen zonder oppepmiddelen,toch als absoluut topfavoriet zal vertrekken zondag.Samen met Pippo Pozzato,die wel in erg goede doen is voor het ogenblik.Het is toch twee trapjes verder naar beneden zoeken naar een derde favoriet dacht ik,objectief bekeken.Volgens bloglezer Roland vliegen de Italianen ook,en niet alleen in de gracht... Maar je kent het spreekwoord,als 2 honden vechten om één been...Wie die derde zou moeten zijn weet ik niet,hij zal wel in het lijstje staan op de poll.Ik heb er nog 2 namen aan toegevoegd,Cancellara om Luc te kalmeren en Frederiek Willems die ik over het hoofd gezien had en als eindwinnaar van de 3DvDP niet mag ontbreken.Als je nog niet gestemd hebt doe het dan nu,voorlopig is Pozzato winnaar voor Boonen en Nuyens.Geen loopnieuws vandaag,mijn avondloopje verhuist naar vrijdagvoormiddag en de fietstocht wordt 's namiddags gereden.Tot morgen,met 2 verslagjes,bye.
    Logboek:Rustdag.YTD:28800 meter.
    Medisch rapport:-
    GHS:-

    02-04-2009 om 00:00 geschreven door Guy  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ronde van Vlaanderen Poll.
    Hey blogvolger,
    de loopkilometers volgen elkaar snel op vanaf nu.Na mijn korte loop van gisteren stond vandaag een halflange duurloop op de planning.16 kilometer of tien parkrondjes.Zoals steeds lag de ondergrond er voortreffelijk bij.Ook het weer zat opnieuw prima mee,het was zelfs iets warmer dan dinsdagavond.Dat de conditie nog verre van goed is bewijst mijn snelheidsgemiddelde die maar net boven de 13/u. uitkwam.Niet dat ik mij daar zorgen om maak,'t is nog meer dan elf weken naar mijn wedstrijd toe.Wie niet zovel tijd meer heeft,dat zijn de renners die zondag willen meestrijden voor de overwinning in de Ronde van Vlaanderen.En er zijn er blijkbaar  veel die nog naar de topconditie op zoek zijn.Naast Boonen en Pozzato is het al nivellering wat de klok slaat.Stijn Devolder eruitgewaaid vandaag of speelt hij zandmannetje ?Hoste tegen de vlakte,Van Aevermaet ook niet top,Haussler wat aan het terugzakken,Gilbert ook al niet in beste doen,...het zou wel eens de gemakkelijkste overwinning voor T.Boonen kunnen worden.Of net niet mss !Zondagnamiddag rond een uur of vijf gaan we het allemaal wel weten.Als je echter nu al weet wie zal winnen,breng dan je stem maar uit op de Poll hiernaast.Ciao.
    Logboek:Afstand: 16 km.Tijd: 1u13'46".Snelheid: 13,014/u.YTD: 28800 meter.
    Medisch rapport:wat voeling aan linkerkuit,toch weer 'den achilles' niet zeker ??!
    GHS:-.

    02-04-2009 om 00:00 geschreven door Guy  


    >> Reageer (3)
    31-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maandoverzicht maart.
    Dag marathonblogvolger,
    voor het eerst sinds lang kon ik weer eens een midweekse training afwerken in de Koude Keuken wat toch een heel ander gevoel geeft.Niet alleen letterlijk-voor de benen-maar ook op mentaal vlak is het volledig anders.Zie het als de omschakeling van het cross-seizoen naar het zomercircuit bij de 'echte atleten'.Ik denk dan in de eerste plaats aan Natalie Tijtgat die ook opnieuw aan haar zomerseizoen begonnen is,uiteraard met een...overwinning .(Ingelmunster,28/03,je moet maar eens haar blogske bekijken).Wat maart betreft had ik eigenlijk wat meer trainingskilometers gepland(+ 200) maar uit voorzorg heb ik een paar trainingen ingekort en een tweetal andere geannuleerd door mijn-lichte-achillespeesblessure.In maart nam ik ook aan twee wedstrijden deel,de Ten-Miles tussen Oostende en Brugge waar ik zeer tevreden was met mijn resultaat,en de Halve Marathon van Sluis,waar ik strandde op 28" van mijn PR.Revanche op zaterdag 18 april in de Lakosta HM met vertrek in Kortemark en aankomst in Langemark.Wat de gemiddelde snelheid per training betreft,die 13/u zit nu toch definitief in mijn loopritme ingebakken,wat nodig is voor het lopen van de Marathon in 3u13'13". Een vooruitblik op april dan.De trainingskilometers worden opgetrokken van 28,8 naar 36,8 wat meteen ook de maximale trainingsafstand is.In april staan 2 of 3 dertigers gepland,dat zal afhangen van mijn achillespees.Bij het minste protest wordt onmiddellijk gerust,ik heb geen zin om alles weer drie maanden uit te stellen tot in september(IFF)en aldus opnieuw te moeten verzaken aan de Nacht.Het aantal voorziene trainingskilometers bedraagt deze maand 270,70,verdeelt over 17 looptrainingen.Er zijn ook nog vier fietstrainingen voorzien.Een zware oefenmaand dus,die hopelijk beter zal voorbij gaan dan vorig jaar...De beloofde Poll voor de Ronde komt er morgen aan,ik wil eerst de uitslagen van de 3-daagse van De Panne afwachten.Tot dan!Bye.
    Logboek:Afstand: 9,6 km.Tijd:43'31".Snelheid: 13,236/u.YTD: 28800 meter.
    Medisch rapport:-
    GHS:166.

    31-03-2009 om 23:37 geschreven door Guy  


    >> Reageer (1)
    29-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Super trainingsweekend !

    Hallo blogvolger,
    terwijl 'de moral' bij  het begin van de week onder nul stond,zo staat hij nu op 10.Na mijn eerste voorzichtige looptest zaterdagmorgen en mijn pijnloze fietstocht was het toch nog ietwat bang afwachten deze namiddag hoe de lange duurloop zou verlopen.Ik heb juist voor mijn start besloten om voor de 24 kilometer te gaan om de achillespees niet al te lang te moeten belasten.De dertigertraining verhuist hiermee naar volgende week zaterdag.Normaal moet ik er dan 24 lopen,nu worden dat er dus 32.Zoals gewoonlijk op die 24 km.afstand had ik mijn streeftijd ingesteld op 1u.50'00".De eerste drie rondjes werden afgelegd met een bonus van 12" per ronde,na zes rondjes,bij mijn eerste drinkstop had ik een bonus van 45",wat me toeliet om rustig te drinken en toch op mijn snelste uurschema verder te kunnen lopen.Na twaalf rondjes-km.19,2-had ik weer een drinkstop en toen had ik nog een bonus van een half minuutje.Weer kon ik vertrekken met wat reserve,zodat ik de vijftiende en laatste ronde zonder aandringen kon uitlopen om toch nog ruim op tijd binnen te zijn.De 24 km.duurloop levert dus geen problemen meer op zodat ik vol overgave die 32 kan aanpakken komende zaterdag.Maar het opent ook perspectieven voor mijn target over drie weken: mijn PR scherper stellen op de Halve Marathon van 14-08-1988.De training voor de marathon is nu,samen met het zomeruur, echt goed en wel van start gegaan.Moet ook wel want we zijn ondertussen aan week 12 gekomen.Nog 12 zware weken te gaan dus.Dinsdagavond volgt het maandoverzicht van maart en een vooruitblik op april.Ik geef wel nog de training mee van deze week: maandag rustdag en dan volgen vijf actieve sportdagen op rij.-zondag is het de Ronde van Vlaanderen en dan moet zelfs de marathontraining verschoven worden-dinsdag 9,6 km.,woensdag 16,0 km.,donderdag 9,6 km.,vrijdag wordt fietsdag en zaterdag dus die eerste dertiger.Daarna volgen drie welverdiende rustdagen.Tot morgen met de Ronde van Vlaanderen Poll !Greetz.
    LogboekAfstand:24 km.Tijd: 1u49'32".Snelheid:13,147/u.YTD: 28800 meter.
    Medisch rapport:-
    GHS:165.

    29-03-2009 om 21:24 geschreven door Guy  


    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dubbel verslag.
    Dag zondagblogger,
    na mijn training van woensdagavond heb ik besloten om af te zien van verdere looptrainingen op verharde ondergrond.Donderdag nam ik weer een lichte pijn gewaar aan mijn geteisterde achillespees en ik heb dus gewacht tot gisterenmorgen om terug te lopen,in het park weliswaar,en dat zal vanaf nu niet meer veranderen tot en met de marathon.Enkel de halve marathon tussen Kortemark en Langemark zal ik nog ter voorbereiding afwerken en that's it.Vanaf nu wordt dat dus constant toertjes lopen in de Koude Keuken.Gisterenmorgen waren dat er zes,goed voor 9,6 kilometer.Na de regenbuien van de afgelopen dagen lag het parcours er nogal drassig bij maar dat is enkel nefast voor de schoentjes en de kledij.Voor de benen is dat eigenlijk ideaal,want die blijven dan schokvrij.Ik had er ook zin in,het zonnetje kwam zo nu en dan eens van achter een watergordijn piepen en dat maakte het nog wat plezanter,wat een verschil met die koude,donkere winteravonden,blij dat ze achter de rug zijn.De rondjes vlogen zo voorbij en dat resulteerde in een schone tijd van dik 42 minuten.Na de weinige training van deze week was ik daar best tevreden mee.Maar het belangrijkste was toch wel dat de pijn uitbleef.Na de middag ben ik dan met Rudi gaan 'crosstrainen',een fietsritje van goed dertig kilometer.Het redelijk weer van 's morgens was omgeslagen en veranderd in een strakke wind en wat regen.Maar ook aan het fietsen hield ik een goed gevoel over.Ik hoop dat ik nu definitief verlost ben van alle narigheid en vol aan de eindfase van mijn marathontraining kan beginnen.Vandaag stond mijn eerste dertiger gepland,ik zal zien tijdens de training hoeveel ik er zal afmalen.Als alles optimaal meezit ga ik voor die 32,als het stroef verloopt zullen het er 24 worden en stel ik die dertiger uit tot volgende week.Gewoon switchen dus.Na het actief-sporten mocht ik nog wat passief-sporten,tv kijken dus naar de E3 prijs in Harelbeke.En,het mag gezegd,om een zeer sterke TB te zien.Op iedere kuitenbijter met de grote molen naar boven,de anderen los uit het wiel rijden,dat beloofd voor volgende week zondag.Op die bergjes mocht die grote molen dan een bondgenoot zijn,in de spurt had hij toch beter wat kleiner getrapt vind ik.Of was hij gewoon te zegezeker ?Zo'n verzet,waar was dat nu voor nodig? Tegen dat hij op volle snelheid zat was Pozzato al een halve fiets voor,en dat is ook al geen pannenkoek natuurlijk.Eén ding was overduidelijk vandaag,het zal een tweestrijd Quick-Step vs Rabobank worden volgende zondag.En de Lotto's?Geen sprake van,op één week tijd maken ze die conditionele achterstand nooit goed,wie in Harelbeke nog niet in goede doen is bakt er ook in Vlaanderens mooiste niks van.Tenzij ze daar allemaal verstoppertje spelen maar voor een ploeg die nog geen platte prijs gewonnen heeft zal dat wel het geval niet zijn vrees ik.Allez,tot vanavond met een tweede verslagje.
    Logboek:Afstand: 9,6 km.Tijd: 42'12".Snelheid: 13,649/u.YTD: 28800 meter.
    Medisch rapport: pijnvrij.
    GHS:-

    29-03-2009 om 01:52 geschreven door Guy  


    >> Reageer (1)
    26-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Garfield.
    Hey blogpoller,
    alhoewel,blogpoller,ik mag dat eigenlijk niet zeggen.Het is nu bijna elf uur 's avonds en ik kreeg tot nu toe 26 bezoekers vandaag.Slechts 2 keer werd er op de Poll gestemd,en daar zit dan nog een stem bij van mij.Wachten jullie allemaal nog wat af of interesseert de koers jullie niet meer vanwege al die dopingperikelen?Allez,ik ben benieuwd wat het morgen zal geven,'t is wel de laatste dag hé mannekes (en vrouwkes).Trainen heb ik niet gedaan vandaag,ik was er niet gerust in om twee dagen naeen te moeten lopen op die harde ondergrond en bovendien voelde ik weer lichtjes mijn achillespees.Uit voorzorg behandel ik die verder met de gel.Als ik morgen niet te laat thuiskom dan zal ik mss eerst gaan lopen ipv te eten.Dan kan ik nog de training in het park afwerken,op zachte grond.Dit is niet alleen belangrijk voor het sparen van benen en pezen,maar ook voor het kopje.Als je telkens met de daver op het lijf vertrekt,hopend dat je geen kwetsuur zult oplopen,is dat nogal belastend voor de hersenpan.Op de duur ben je meer bezig met anticiperen dan met je eigenlijke training.En als 't tussen de oren niet goed zit mag je ook het resultaat vergeten.Ik toch,die het toch ook vooral van mijn mentale sterkte moet hebben.Vandaar dat ik nu niet veel meer zal aandringen om op die tarmacweggetjes te lopen.Eerst mijn kwetsuur volledig laten genezen en dan vanaf volgende week volle bak gaan parklopen, met de hulp van het zomeruur zou dat moeten lukken.Met nog een beetje zonnewarmte erbij zou dat al helemaal in orde zijn,maar dat zit er helaas vooralsnog niet in.Waar het ondertussen wel weer beter mee gaat is met mijn lichaamsgewicht.Dat was historisch laag gezakt in december(52,500 !) na alle prive miserie.Van de 6,500 kg die ik in vijf weken tijd verloor zijn er ondertussen alweer vier bijgekomen.(56,500).Mollig als Garfield zal ik wellicht nooit worden,maar stilaan gaat het toch weer richting 60,000 kg...oef !Zo,tot morgenavond,dan komt mijn dochter weer thuis,voor veertien dagen dit keer. .Feest!Adios.
    Logboek:Rustdag.YTD: 28800 meter.
    Medisch rapport:nog steeds niet 100% pijnvrij.
    GHS:-.

    26-03-2009 om 23:54 geschreven door Guy  


    >> Reageer (2)
    25-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gematigd positief.
    Dag blogsporter,
    deze morgen bij het ontwaken voelde ik niets van pijn meer aan de achillespees.Mijn voornemen was om,indien ik de ganse dag pijnvrij zou blijven, de draad terug op te nemen en opnieuw te starten met de looptraining.En het licht mocht idd.op groen gezet worden.Om halfnegen ben ik er voorzichig aan begonnen,twee rondjes van 4,9 km.,helaas nog steeds op het asfalt.De enkel goed ingetaped met een strak rekverband passeerde ik de eerste keer voorbij mijn deur zonder de minste last.Ook na 9,8 km.bleef de pijn uit,enkel bij het trappenlopen zou ik iets durven gewaar worden,zij het zeer miniem.Dat asfaltlopen,de boosdoener van veel blessureleed,is hopelijk voorbij na deze week.Met het zomeruur zullen de dagen gevoelig langer zijn vanaf volgende week wat me in staat moet stellen iedere training in de Koude Keuken af te leggen,op die super ondergrond.De training van vandaag heb ik puur gelopen op voorzichtigheid,wat resulteert in een matige snelheid.De gevoelstemperatuur was warmer dan ik had verwacht en ik had het dan ook behoorlijk warm met twee trainingsvesten boven elkaar.Of ik morgen,donderdag,ga lopen hangt af van de toestand van mijn achillespees.We zullen wel zien.Iets anders nu.Het Belgische wielerseizoen is al een tijdje geleden op gang geschoten,maar komt nu pas echt op kruissnelheid.Vandaag werd in helse omstandigheden Dwars door Vlaanderen gereden,ideaal als laatste test voor wat komen zal de komende vijf weken.Te beginnen nu zaterdag met de E3-prijs in Harelbeke.Daar moet natuurlijk een polleke aan vasthangen waarop je jouw favoriet kunt aanklikken als winnaar.Geldprijzen zijn er niet mee te verdienen,het is enkel voor de fun,hou het dan ook sportief en klik slechts één keer op je favoriet aub.Als ik er eentje over het hoofd heb gezien,mail of reageer en ik zet er hem alsnog bij.Bye.
    Logboek:Afstand: 9,8 km.Tijd: 45'30".Snelheid:12,923/u.YTD: 28800 meter.
    Medisch rapport:voor en tijdens het lopen geen last,nu wat minieme pijn.
    GHS:-. 

    25-03-2009 om 22:51 geschreven door Guy  


    >> Reageer (1)
    23-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gel werkt.

    Dag bloglezers,
    traditioneel op maandag geen training maar ik kan de rust goed gebruiken.Als de anti-ontstekingsgel maar werkt.En dat doet ze,de pijn aan de achillespees is veel afgezwakt tov gisteren.Wat niet wil zeggen dat ik morgen al terug van start ga,de training van dinsdag zal waarschijnlijk verschuiven naar woensdag of helemaal wegvallen,zodat ik pas donderdag terug van start zou gaan.Ik zal wel zien,de conditie is nu toch al van die aard dat het niet op die ene training zal aankomen.En 't is ook nog bijna vier weken naar de Lakosta toe,panikeren hoeft dus niet.Wie dat waarschijnlijk wel doet is Lance Armstrong,out met sleutelbeenbreuk.Mannen op leeftijd in loopoutfit dat gaat nog maar ouwe venten op een koersfiets,...oei,oei oei (Ai,nu krijg ik het Alziend Oog weer op mijn dak).Hou de komende dagen het blogske maar in de gaten,zodat je kan meestemmen op de poll nav de E3 prijs Harelbeke.Tot één dezer,adios.
    Logboek:Rustdag.YTD: 28800 meter.
    Medisch rapport: gel en rust doen hun werk tijdens peesblessure.
    GHS:-.    

    23-03-2009 om 00:00 geschreven door Guy  


    >> Reageer (0)
    22-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Miserie!

    Hallo blogger,
    donderdag had ik reeds last van wat pijn rond de enkel,vrijdag voelde ik dat het de Achillespees was die irriteerde en vandaag heb ik na elf rondjes van 1600 meter,,het zekere voor het onzekere genomen en mijn training stopgezet,na 17,6 km in plaats van de voorziene 24.Bij mijn eerste drinkstop aan km.9,6 voelde ik de pijn opsteken,maar het ging behoorlijk om opnieuw te vertrekken.Na mijn tweede drinkstop,aan km.17,6,voelden mijn benen precies als kussens aan.De pijn was ook te fel om verder aan te dringen.Vandaar mijn beslissing om te stoppen.
    Thuisgekomen heb ik onmiddellijk een ijszak gelegd en behandeld met onstekingsremmende gel.En nu? Tja,afwachten zeker,de pees de tijd geven om te genezen.Het probleem is natuurlijk dat mijn training in een cruciale fase zit,enerzijds naar de Lakosta HM en mijn PR-poging en anderzijds naar de Marathon toe.Precies hetzelfde scenario als verleden jaar,ook toen moest ik aan beide wedstrijden verzaken omwille van mijn scheenbeenblessure.Wat wel moeilijker en langduriger te behandelen was dan een Achillespees,althans dat hoop ik !Morgen is een rustdag voorzien,de eerste training staat dinsdag gepland,woensdag is 't weer rustdag en donderdag en vrijdag,net zoals dinsdag telkens 9,8 km.Zaterdag is een korte fietstocht voorzien van 30 km.,dat zal vanaf nu iedere week zo zijn tot na de Nacht.Rudi zal het niet graag lezen,maar wel begrijpen.In verzuring gaan en de dag nadien een duurloop houden,bevorderlijk is het allemaal niet.Zondag moet ik dan voor het eerst de kaap van de dertig ronden (32).De komende 48 uur zal ik de pees met de beste zorg behandelen om dinsdag alsnog te kunnen trainen.De training van deze namiddag verliep nochtans lekker qua tijd en snelheid,ook de hartslag begint te zakken wat aanduidt dat de conditie stijgende is.Nu maar hopen dat Achilles zich koest houdt,tot morgen met een stand van zaken! Bye.
    Logboek:Afstand: 17,6 km.Tijd:1u19'45".Snelheid:13,241/u.YTD:28800 meter.
    Medisch rapport: Achillespees ontstoken,behandeling met ijs en Fastumgel.
    GHS:166.

    22-03-2009 om 23:06 geschreven door Guy  


    >> Reageer (4)
    21-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Primavera.

    Dag lenteblogger,
    na een lange,harde winter de ramen van de slaapkamers openzwieren,de boompjes snoeien,de eerste keer het gras afrijden,de zonneluifel voor het eerst uitlaten,de terrassen met fris geurende zwarte zeep afschuren,het zijn van die kleinigheden die een mens opnieuw doen heropleven.Straks weer buiten eten,een bbq of wat dan ook,de babbel met de buren,grasmaaiers als achtergrondmuziek horen ronken.Het vijverfonteintje die watercapriolen maakt,gestuurd door een zwoele,afkoelende wind.Zalig toch,die eerste lentedagen.Innige deelneming aan al wie op een eng flatje zijn of haar tijd moet doorbrengen .Enfin,genoeg zeemzoeterigheid,er diende,naast gewerkt,ook gesport te worden vandaag.Met de fiets de weg op,samen met Rudi.Begin november had ik een nieuw stuk in ons parcours ingelast om zo aan een afstand van 75 km.te komen.Ik was wel vergeten of het oude parcours integraal in dit nieuwe was opgegaan of niet.Bij thuiskomst bleek dit wel het geval te zijn,want we hadden slechts 58,500 km.op het computertje staan.Niet dat ik er kwaad om was want aan kilometer 50 begon ik alweer te verzuren in de bilspieren.En zo konden we toch nog de finale van Milaan-San-Remo meepikken.Nu ja,finale,ik zei het gisteren al,een flutkoers is het.295 km.lang,dat wel,maar als je ziet dat een spurter pur sang deze klassieker kan winnen weet je al genoeg.We hebben bovendien geen enkele aanval gezien op de Poggio.Zijn die nu allemaal bang geworden van elkaar of is de intrede van een 'zuivere' wielersport eindelijk ingezet zodat er een vorm van nivellering onstaan is bij de toppers ?De nabije toekomst zal het wel uitwijzen,te beginnen met volgende zaterdag,de E3 prijs Harelbeke.De poll hieromtrent staat begin volgende week op 't blogske.Morgen,zondag is het weer duurloop,24 kilometer of 15 rondjes in de Koude Keuken.Streeftijd:1u.50'00".Tot morgen,met het verslagje.Bye.           
    Logboek:Fietsen.Afstand:58,500 km.Tijd:-Snelheid:27,1 km/u.YTD:28800 meter.
    Medisch rapport: beterschap in Achillespees.
    GHS:-.

    21-03-2009 om 21:56 geschreven door Guy  


    >> Reageer (0)
    20-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Achilles.
    Dag weekendblogger,
    de wintertraining begint weer zijn tol te eisen.Steeds maar weer moeten lopen op die harde tarmac-ondergrond,het is echt niet goed voor het beendergestel.Gisterenavond voelde ik juist boven mijn linkerenkel wat irriterende pijn.Ik dacht aan een spierscheurtje en had de pijnplaats ingewreven met Fastum-gel.In de loop van de dag heb ik er weinig van gevoeld.Na mijn looptraining in het park was de pijn verschoven naar de Achillespees.Zodoende heb ik nu daar de gel aangebracht.Morgen,zaterdag is er geen looptraining,Achilles mag rusten en hopelijk vlug genezen.Er staat wel een ferme fietstocht op de planning van 75 km.die ik samen met buurman Rudi zal rijden,richting Koekelare alwaar enkele molshopen liggen om alles een klein beetje selectief te maken.Nu ja,niet dat de Ruidenberg en Keiberg zo'n mastodonten zijn maar allé.Vandaag kon ik dus gaan trainen in het park en dat is me goed bevallen met dat mooie weer.Het parcours lag er weer uitstekend bij,met dank aan de Brugse groendienst voor het geleverde snoei-en ander opsmukwerk.Nog een maandje geduld en dan ligt het park er weer op zijn mooist bij met de ontluikende knoppen en eerste groene blaadjes.(Die laatste aan de bomen,niet zittend in het gras of op een bank,vetzakjes!! ).Ik snak nu echt naar dat zomeruur om dan iedere loopsessie daar te kunnen gaan afwerken ipv op die vervelende tarmacweggetjes,alleen in het donker,en met nog meer kans op blessures.Nog een weekje tandenbijten en het is zover,die quasie dagelijkse parktrainingen geven ook het gevoel dat de marathon razendsnel dichterbij komt.Nog drie maandjes en het is van dat.A la bonheur !Morgen,zaterdag staat met Milaan-San-Remo de eerste grote wielerklassieker op het programma.Niet dat het een schitterende wedstrijd is maar elke toprenner heeft hem wel graag op zijn palmares.Omwille van de veelheid aan mogelijke winnaars heb ik er geen poll aan gewijd,dat is voor volgende week,met de start van de Vlaamse wielerweek.Eerste afspraak daarin is Harelbeke,de mini RVV,waar TB voor de vijfde keer kan winnen,als hij niet voor de wielen gereden wordt door Frank VDB tenminste.Deze week nam ik een passage mee in Kruishoutem van Nokere Koerse.VDB was juist gaan aanvallen,het talrijk opgekomen publiek scandeerde zijn naam als had hij net de Tour gewonnen.Wie is hier nu zot,VDB of die bewonderaars van een sedert 10 jaar verloren gegane vedette ??!Beiden vrees ik.Tot morgen,na het fietsen.Ciao.
    Logboek:Afstand:9,6 km.Tijd: 42'02".Snelheid: 13,703/u.YTD: 28800 meter.
    Medisch rapport: last van Achillespees,behandeld met Fastum-gel.
    GHS:168.

    20-03-2009 om 22:43 geschreven door Guy  


    >> Reageer (1)
    19-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weekendplanning.
    Dag vrijdagblogger,
    zo,we zijn weer vertrokken,na drie rustdagen ben ik vanavond gestart met de eerste van vier sport-actieve dagen op rij.Twee rondjes op het harde asfalt of 9,8 kilometer.Het loopgevoel was goed,de tijd en snelheid ook,dat beloofd voor het weekend.Vrijdag ben ik in verlof,dus kan ik in het park de training af gaan werken.Niets boven een zachte ondergrond en die in de Koude Keuken ligt perfect,de keuze is dus vlug gemaakt.Wat dat verlof betreft,je moet dat niet te letterlijk nemen.Met het mooie weer wordt dat in volgorde: snoeien catalpa's,ramen lappen buitenshuis,terrassen schuren,gras afrijden,vijver uit zijn winterslaap halen,...en mss.nog het belangrijkste: naamplaatje aan deurbel aanpassen .Zaterdag volgt de fietstraining met Rudi,75 km.op een Houtlands 'bergparcours'.Zondag moet ik dan duurlopen,24 kilometer,alweer in de Koude Keuken.Tussendoor nog Milaan-San-Remo meepikken en het huis aan de binnenkant onder handen nemen.Een weekend die goed gevuld is dus.Na de inspanning nog wat ontspanning met het blogske te pennen en een bezoekje te brengen aan andere bloggertjes.Soms kom je dan wel eens opmerkelijke zaken tegen.Zo nam ik gisteren de uitslag nog even door van de Lakosta halve marathon in Staden van verleden jaar.Sandra Cauwels,'Cauwels' zuster',liep daar toen 2 volle uren over.Zondag laatst in Sluis liep ze nog geen anderhalf uur over diezelfde afstand !Van gerichte training gesproken! Coach Luc Duyck neemt ook deel aan de Lakosta,die dit jaar start in Kortemark en aankomt in Langemark.Hij is reeds ingeschreven,ik zal eerstdaags hetzelfde doen.Allez,ben ermee weg,tot morgen,na het 'buitenwerk'.Bye.
    Logboek: Afstand: 9,8 km.Tijd:44'16".Snelheid: 13,283/u.YTD: 28800 meter.
    Medisch rapport:-
    GHS:166.

    19-03-2009 om 23:33 geschreven door Guy  


    >> Reageer (0)
    17-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto Halve Marathon Sluis.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Nog geen kilometer ver en al moeten werken als de beesten om vooraan te geraken,samen met Ingelmunsternaar Gert Luyckx(417)...
    Met dank aan Chris,vriendin van Gert, voor het vastleggen op pixels.Vergroten foto via muisklikskes.

    17-03-2009 om 22:19 geschreven door Guy  


    >> Reageer (2)
    16-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verre vooruitblik.

    Hallo blogloper,
    De zwinstedenloop is zogoed als verteerd.Fysiek dan toch.Mentaal blijft die 1'50" wel wat hangen.Echt ontevreden mag ik niet zijn,ik deed ruim 4'30" minder over de afstand dan in Cadzand, maar dat leek daar meer op een surviveltocht,zoals Luc het uitdrukt.Maar goed,volgende maand beter.Deze week wordt rustig getraind,donderdag pas voor het eerst,en ook volgende week blijft het gewoon onderhoudend lopen.Vanaf 29 maart begint de eigenlijke marathontraining dan vaste vorm te krijgen.De duurlopen worden opgedreven,de weekafstanden gaan naar 70-80 km.met week 22 (eind mei)als absoluut hoogtepunt waarin 109,2 kilometer gelopen moet worden in acht dagen.Maar,...eerst dat half marathon varkentje wassen in Langemark
    Logboek:Rustdag.YTD:28800 meter.
    Medisch rapport: bovenkant billekes nog wat trekkend.
    GHS:-

    16-03-2009 om 23:28 geschreven door Guy  


    >> Reageer (1)
    15-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zwinstedenloop update.

    Hey bloggertjes,
    'k ben hier al terug.De correcte tijd van mijn halve marathon is uiteindelijk 1u31'50" geworden.
    Gemiddelde snelheid: 13,786/uur.
    Of 28" boven mijn persoonlijk record van 1988.Het spijt me,Natalie,maar die 14 augustus moet van mijn PR ranking op 18 april Het was idd.een schitterende dag toen,die kustmarathon werd onder een loden zon gelopen langs het kanaal Oostende-Nieuwpoort om langs de wandelpaadjes tussen de duinen opnieuw Middelkerke te bereiken.Moordend met die hete temperaturen,maar toch goed voor een PR die meer dan 20 jaar later nog standhoudt...

    15-03-2009 om 23:19 geschreven door Guy  


    >> Reageer (2)

    2008 : Marathon
    2009 : Marathon
    2010 : RvVlaanderen
    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben Guy Devreker
    Ik ben een man en woon in Varsenare (België) en mijn beroep is comm.afgevaardigde.
    Ik ben geboren op 12/08/1962 en ben nu dus 61 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: wielrennen,lange afstandslopen,levensgenieter en nog zoveel meer.
    Het huis wordt gedeeld met een schat van een dochter,Latoya(°11.08.1992)en,tot voor kort, Minou,de poes°1998- +10.08.09
    Mijn favorieten
  • Jasmina 's fotografie

  • Foto

    Aangekomen aan station 45 even teruggeblikt naar wat verwezenlijkt werd en ...wat niet.Enkele sportieve uitdagingen wilde ik toen graag nog aangaan.Target One: het lopen van een Marathon: gelopen op 14 IX 2008 én op 19 VI 2009.Target Two: het fietsen van de Ronde van Vlaanderen: gereden op 03 IV 2010.
    Hieronder enkele foto's met buurman/trainingsbuddy Rudi,in loondienst bij Bianchi...
    Foto

    Foto

    Foto

    Mijn Persoonlijke Besttijden.

    *5 km : 20'51",01maart2009
    *14 km: 59'35",01maart2009
    *10 mijl - 16,095 km: 1u08'23",01maart2009
    *Halve Marathon:21,1 km:1u31'22",14augustus1988
    *Marathon,42,195 km: 3u22'27",19juni2009


    Target One:In Flanders Fields Marathon,Ieper 14.IX.2008.Tijd: 3u.23'10".
    Target One bis:Marathon Nacht van W.-Vlaanderen,Torhout 19.VI.2009.Tijd:3u22'27".
    Favoriete loopblogs
  • ann's loopblog
  • gert luyckx
  • karine vanhecke
  • katrien rogiers
  • natalie tijtgat en zoontje mathis
  • stijn fincioen
  • vince
  • wim

    Andere favorieten
  • bruynooghe's koffie*
  • ronde van vlaanderen
  • groen!
  • in flanders fields marathon ieper
  • miko
  • nacht van west-vlaanderen torhout
  • p-magazine
  • prorun
  • saab

    Foto

    Parcours RVV 2010
  • Officiëel parcours RVV 2010

  • Aantal gefietste kilometer als voorbereiding op de Ronde van Vlaanderen 2010, vanaf 1 juli 2009.

    juli : 654,8 km
    augustus : 771,8 km
    september : 395,7 km
    oktober : 587,5 km
    november : 407,5 km
    december : 386,6 km
    januari : 492,7 km
    februari : 51 km (knieontsteking)
    maart : 826,8 km
    aantal gelopen kilometers als voorbereiding op de NVV-Marathon,vanaf 20 september 2008.

    september: 33,00
    oktober: 112,20
    november: 59,50
    december: 31,30
    blogverslagen van december leren jullie waarom de klm.in november en december zo laag liggen.
    januari: 152,00
    februari: 166,50
    maart: 187,20
    april: 168,70
    mei: 290,40
    juni: 136,30
    totaal aantal gelopen kilometers t/m 17 juni:
    1337,10 + 42,195 op 19.VI.2009.


    aantal gelopen kilometers als voorbereiding op de IFF-Marathon,vanaf 01 november 2007.

    november: 59,50
    december: 97,90
    januari: 120,10
    februari: 138,60
    maart: 171,00
    april: 122.20 shinflints blessure,zes weken inactief.
    mei: 20,20
    juni: 176,00
    juli: 241,60
    augustus: 300,80
    september: 73,60
    totaal t/m 12 september:1521,500 km.+ 42,195 op 14.IX.2008.


    Foto

    Niks dan lachende gezichten voor de start,een uurtje of twee later was dat al heel wat minder...
    Vlnr.:Gert Luyckx,ikzelf,mijn superb-coach-begeleider Luc Duyck. 
    Foto

    Afzien als nooit tevoren op weg naar Ieper,samen met een supergeconcentreerde 'coach-begeleider' Luc Duyck.
    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs