Foto

  Image and video hosting by TinyPic
Welkom op mijn blog !!!! Een lach en een traan !!!!! Wens jullie een zeer fijne dag
Foto

  Image and video hosting by TinyPic
Foto

  Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

  Image and video hosting by TinyPic

     Image and video hosting by TinyPic
        Klik hier voor een kaarsje  branden

Foto

  Image and video hosting by TinyPic
Foto

  Image and video hosting by TinyPic
Foto

  Image and video hosting by TinyPic
Foto

  Image and video hosting by TinyPic
Foto
Foto

  Image and video hosting by TinyPic

  Image and video hosting by TinyPic
Foto
Inhoud blog
  • Even eens iets van me laten horen
  • Dit vond ik mooi
  • Voor al mijn trouwe blogmaatjes
  • Dag blogmaatjes
  • Vrijdag laatste dag van de week

      Image and video hosting by TinyPic
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

      Image and video hosting by TinyPic


      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic


      Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic
    Hier klikken zo bij Maskyno
        


      Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic 
    Hier klikken zo bij Brigitta


      Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic
    Hier klikken zo bij Diana


      Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic 
    Hier klikken kom je bij Mariska


      Image and video hosting by TinyPic

    Image Hosted by ImageShack.us
    Hier klikken zo bij Monique


      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto
    Foto
            Image and video hosting by TinyPic

                  Hier klikken om een kaarsje
                             aan te steken 
             
    Een lach en een traan

    Image and video hosting by TinyPic
    Image and video hosting by TinyPic
    15-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maandag een beging van een nieuwe week

    Image and video hosting by TinyPic

        liefs aan iedereen

    15-02-2010 om 17:08 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    11-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Morgen zijn we al vrijdag 12 februari

     

    Image and video hosting by TinyPic liefs

    11-02-2010 om 20:46 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    02-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een fijne midweek

     

    Image and video hosting by TinyPic

    Geniet met heel je hart vandaag
    Het is alles wat je heb
    vernietig je zorgen laag voor laag
    en zorg dat je eigen vrede schept

    02-02-2010 om 22:35 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    22-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weer Vrijdag

    Image and video hosting by TinyPic  

                            
    Ik wil juist zeggen
    Gekruiste wegen,
    je bracht een glimlach
    je veegde mijn tranen
    en gaf een luisterent oor
    ook al riep ik , je hoorde mij niet
    je luisterde heel goed naar mijn gedachten
    raakt mijn gevoelens, en mijn woorden
    ik ben blij dat ik je ontmoeten over het net
    want heel diep in mijn hart
    ben jij een grootse schat
    mijn beste vrienden dat ... is niet gelogen
    Bedankt voor de vriendschap
    en te zijn wie je bent.
                                       

    22-01-2010 om 12:55 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    16-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dag lieve vrienden
                       Image and video hosting by TinyPic


    Onze vrienden zijn dierbaar

    Het gebeurt de laatste tijd wel eens.
    Dat ik mezelf even verlies.
    Dan is het simpelweg beter.
    Dat ik mijn isolement verkies
    Boven alle dingen en de mensen om me heen.
    Mijn vrienden accepteren en begrijpen dat meteen.

    We zitten met zijn allen dan niet op één lijn..
    Onvoorwaardelijk zal onze vriendschap altijd blijven zijn

    Dat je even niet wil praten"
    "heb ik heus wel in de gaten"
    "Toch leg ik even een arm om je heen"

    Zonder een woord begrijpen zij
    dat het even niet zo lekker gaat
    dan is het zo belangrijk
    dat er een vriend achter je staat.

    Soms zie ik alleen de donder en de regen.
    Terwijl de zon net nog volop scheen.
    Maar door hen kan ik er straks weer tegen
    Slaan we elkaar er wel door heen.

    Na de regen schijnt altijd weer de zon.
    Dat klinkt nog steeds erg cliché;
    Maar waarheid is het nog steeds.
    Zeiden mijn vrienden al reeds


    Zeer veel liefs en nog een fijne Zondag

    16-01-2010 om 23:39 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Midweek en nog een rustig dag veder

    Image and video hosting by TinyPic 
    zeer veel liefs

    12-01-2010 om 23:29 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    11-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een begin van de week
    Klik hier voor meer gratis plaatjes  




    Dromen


    Als een ster zo onbereikbaar,
    dat ben jij
    Maar vannacht in mijn droom,
    was je weer even bij mij.

    Maar net als iedere ochtend,
    opende ik mijn ogen.
    De dag is weer gestart,
    mijn mooie droom vervlogen .

    Ik mijn leven weer beginnen,
    jij weer terug naar daar.
    Maar vannacht ga ik weer dromen,
    dan droom ik ons weer bij elkaar.


    Aan iedereen wens ik jullie nog een zeer fijne week

    liefs Marleen

    11-01-2010 om 23:14 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Winterse Weekeind

     

    Image and video hosting by TinyPic Liefs aan iedereen

    09-01-2010 om 00:00 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vriendschap

     Vriendschap

    Vriendschap is zwijgen,niets zeggen 
    Maar een arm om schouders leggen .
    Vriendschap is in iemands leven . 
    Samen vreugde en verdriet delen .
    Vriendschap is niets vragen ,
    maar gewoon helpen dragen .
    Vriendschap is gauw even mailen ,
    om laatste nieuwjes te delen .
    Vriendschap is durven tonen .
    welke gevoelens er in je wonen .
    Vriendschap is delen in iemands geluk en dan
    bidden "Ga toch nooit stuk "
    Vriendschap zit in kleine dingen , 
    die je niet tot wedervriendschap dwingen .
    Aan een goede vriendschap komt geen end ,
    waar ter wereld je ook bent .
    Vriendschap is een kostbaar kleinood ,
    dat met je meegaat tot in de dood ,
    En heb je echte vriendschap gevonden ,
    leg ze een pleister op vele wonden .
    Daarom is het fijn
    om goede vrienden te zijn .

    Aan iedereen nog een zeer fijne dag;
    en wens jullie allemaal nog een zeer fijne week

    liefs

    06-01-2010 om 11:42 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aan iedereen een fijne week


    zeer veel liefs

    14-12-2009 om 00:00 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voor Steven en Davy

     

    09-12-2009 om 00:00 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    30-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weer een nieuwe week

    Lieve vrienden

    Weer zijn we aan een nieuwe week
    Morgen beging  december maand
    De laatste maand van het jaar 2009
    Vandaag was het hier eens geen regen
    en hopelijk morgen ook nog een droge dag

    Image Hosted by ImageShack.us

    30-11-2009 om 18:01 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een zeer fijne dinsdag allemaal
    Image Hosted by ImageShack.us
    Liefs Marleen

    24-11-2009 om 20:10 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aan iedereen een zeer fijn weekeind
             Image Hosted by ImageShack.us
    veel liefs

    21-11-2009 om 16:02 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe moeilijk het ook allemaal mag wezen
    Image Hosted by ImageShack.us
    Groetjes Marleen

    12-11-2009 om 22:39 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voor morgen al een zeer fijne dag
                    Image Hosted by ImageShack.us
    Groetjes Marleen

    09-11-2009 om 22:55 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aan iedereen een zeer fijne dag


    Groetjes Marleen

    05-11-2009 om 00:00 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    04-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Woensdag en neem even de tijd om langs te komen
                                      []www.krabbelme.nl    
                                         Image Hosted by ImageShack.us

    Dag Lieve Bloggen Vrienden

    Nu kom ik toch even langs na zo een lange afwezig te zijn
    Daar mijn man veel problemen had met zijn gezondheid
    Is nu toch allens een beetje voorbij
    Hopelijk toch je weet maar nooit
    Mijn man heeft er toch drie weken ziekenhuis op zitten
    en moet nu toch nog even herstellen

    Aan iedereen wil ik toch mijn dank woordje neer zetten
    Die hier trouw blijven langs komen
    Ik moet hier nog zoveel lezen Maar zal nog even moeten wachten
    Het zal er zeker van komen
    Maar ik ga het nog zeer langzaam aan doen

    Maar verder wil ik iedereen nog een zeer fijne week toe geven
    De zon schijn zo af en toe
    Maar warm is het toch zeker niet meer
    Groetjes Marleen

    04-11-2009 om 17:13 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hallo lieve blog vrienden
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    02-09-2009 om 00:00 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een zeer fijne maandag iedereen

    groetjes marleen en caroline

    13-07-2009 om 00:00 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)



      Image and video hosting by TinyPic

    Marleen en mijn vriendin Caroline !!!!

      Image and video hosting by TinyPic

    Foto


      Image and video hosting by TinyPic

    Foto


      Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

        Image and video hosting by TinyPic
         Klik hier voor een kaarsje branden

      Image and video hosting by TinyPic

    Foto


      Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic
    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



      Image and video hosting by TinyPic


      Image and video hosting by TinyPic

      Welkom bij De Vrolijke Bloggers
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • boomer
  • caroline
  • marleen
  • kelsey
  • animatietrotje
  • snoopyke
  • krikie
  • roosje
  • tinneke2

    Mijn favorieten
  • zientje en rea
  • kathleen
  • jef44
  • jose
  • patty en freddy
  • jaen pierre
  • ria
  • aarina
  • allinforu,rudy en solange
  • leona

    Mijn favorieten
  • Karina_de_bryn1
  • Mieke
  • Elisabeth1959
  • Wiely
  • Eliane
  • sven en greetje
  • inanna

  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    We zijn de 17de week van 2024
    Laatste commentaren
  • Lieve midweekgroetjes (Nikki)
        op Even eens iets van me laten horen
  • Lieve groetjes (annelien)
        op Even eens iets van me laten horen
  • Nog eens komen zien (annelien)
        op Dit vond ik mooi
  • Hallo blogvrienden (annelien)
        op Even eens iets van me laten horen
  • Bezoek (annelien)
        op Dit vond ik mooi
  • Archief per maand
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 09-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009

    Image and video hosting by TinyPic
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    killingthebeast
    www.bloggen.be/killing
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    evertsuitlaatklep
    www.bloggen.be/evertsu
    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image and video hosting by TinyPic
    Categorieën

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image Hosted by ImageShack.us

    Foto

       Image and video hosting by TinyPic
            Hier klikken om een kaarsje
                       aan te steken   

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs