Foto

  Image and video hosting by TinyPic
Welkom op mijn blog !!!! Een lach en een traan !!!!! Wens jullie een zeer fijne dag
Foto

  Image and video hosting by TinyPic
Foto

  Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

  Image and video hosting by TinyPic

     Image and video hosting by TinyPic
        Klik hier voor een kaarsje  branden

Foto

  Image and video hosting by TinyPic
Foto

  Image and video hosting by TinyPic
Foto

  Image and video hosting by TinyPic
Foto

  Image and video hosting by TinyPic
Foto
Foto

  Image and video hosting by TinyPic

  Image and video hosting by TinyPic
Foto
Inhoud blog
  • Even eens iets van me laten horen
  • Dit vond ik mooi
  • Voor al mijn trouwe blogmaatjes
  • Dag blogmaatjes
  • Vrijdag laatste dag van de week

      Image and video hosting by TinyPic
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

      Image and video hosting by TinyPic


      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic


      Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic
    Hier klikken zo bij Maskyno
        


      Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic 
    Hier klikken zo bij Brigitta


      Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic
    Hier klikken zo bij Diana


      Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic 
    Hier klikken kom je bij Mariska


      Image and video hosting by TinyPic

    Image Hosted by ImageShack.us
    Hier klikken zo bij Monique


      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

      Image and video hosting by TinyPic
    Foto
    Foto
            Image and video hosting by TinyPic

                  Hier klikken om een kaarsje
                             aan te steken 
             
    Een lach en een traan

    Image and video hosting by TinyPic
    Image and video hosting by TinyPic
    05-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aan iedereen een zeer fijne dag


    Groetjes Marleen

    05-11-2009 om 00:00 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    04-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Woensdag en neem even de tijd om langs te komen
                                      []www.krabbelme.nl    
                                         Image Hosted by ImageShack.us

    Dag Lieve Bloggen Vrienden

    Nu kom ik toch even langs na zo een lange afwezig te zijn
    Daar mijn man veel problemen had met zijn gezondheid
    Is nu toch allens een beetje voorbij
    Hopelijk toch je weet maar nooit
    Mijn man heeft er toch drie weken ziekenhuis op zitten
    en moet nu toch nog even herstellen

    Aan iedereen wil ik toch mijn dank woordje neer zetten
    Die hier trouw blijven langs komen
    Ik moet hier nog zoveel lezen Maar zal nog even moeten wachten
    Het zal er zeker van komen
    Maar ik ga het nog zeer langzaam aan doen

    Maar verder wil ik iedereen nog een zeer fijne week toe geven
    De zon schijn zo af en toe
    Maar warm is het toch zeker niet meer
    Groetjes Marleen

    04-11-2009 om 17:13 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hallo lieve blog vrienden
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    02-09-2009 om 00:00 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een zeer fijne maandag iedereen

    groetjes marleen en caroline

    13-07-2009 om 00:00 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hallo bloggen vrienden maak er nog een zonnige weekeind van
                                www.krabbelme.nl  
                                                             marleen en caroline

    03-07-2009 om 23:52 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Julie

    Lieve Davy
    ik mis je nog elke dag
    vele tranen komen hier eens boven
    en zeker dat de zon hier zo helder aan het schijnen is
    ook jij hield van het zeer mooie weer
    doe pijn dat je er niet ben om samen het met ons er van te genieten
    ik wou dat ik je zo in mijn armen kon nemen
    ook dat luk ons niet meer


    Leef van dag tot dag
    beleef je leven
    alsof morgen je laatste dag zijn mag
    zonder het zelf op te geven

    Morgen is een dag
    dat vandaag niet bestaat
    omdat men niet weten mag
    hoe de toekomst gaat

    Leef gewoon alsof je weet
    dat vandaag je laatste dag kan zijn
    doe alsof je vergeet
    al is de kans enorm klein

    Het leven kan gedaan zijn voor je het weet
    het kan langer duren dan je denken zou
    maar als je dat vergeet
    is dit de raad voor jou

    Leef van dag tot dag
    want als morgen niet meer bestaat
    is er een ding dat je niet vergeten mag
    er is niets beter dan een toekomst die verder gaat

    veel liefs en tot de volgende.

    01-07-2009 om 00:00 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aan iedereen een zeer fijne week met zeer veel zon
    Image Hosted by ImageShack.us



     Image Hosted by ImageShack.us
                                        
                                           Image Hosted by ImageShack.us
                         Maandag aan iedereen willen we jullie allemaal een zeer fijn week met zeer veel zon
                              laten we daar verder van genieten groetjes marleen en caroline ;

    29-06-2009 om 13:53 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fijne week :::en hopelijk krijgen we beter weer
    Image Hosted by ImageShack.us
    vele groetjes aan iedereen

    15-06-2009 om 14:15 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aan iedereen een zeer fijne week

    Good Week Comments



    vele groetjes caroline en marleen

    08-06-2009 om 17:46 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    28-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Morgen is het vrijdag
                       Image Hosted by ImageShack.us
                                           lieve vrienden allemaal , 
                             Hartelijk dank voor al die lieve woordjes ,
                    Morgen vrijdag dan wordt ze geopereerd aan haar hart,
                       En daarom ga ik hier toch een kaarsje aan steken ,
                                   voor mijn allerliefst moedertje ,
                    Ik hoop dat mijn zoon davy over haar zal waken , Met mijn vader,
                                   ben er ook een beetje bang ,
                   Maar ik weet ze kunnen al zoveel dat het wel zal goed komen ,
                   Gisteren moest ik met mijn hondje ook nog vlug naar het dierenkliniek 
                   Er was iets met haar oog , hopelijk zal dit ook nog goed komen ,
                   volgende week weten we meer ,
                   En dinsdag ook mijn man aan zijn oog geopereed worden ;
                  Tus ik heb een zeer drukke weken voor de boeg
                  Maar ik ben jullie zeker allemaal niet vergeten
                  en zo dra ik even tijd heb kom ik zeker hier terug
                  Caroline ik dank je dat jij me hier een beetje op de hoogte hou
                   van al mijn bloggen vrienden hier
                               aan iedereen nog een zeer fijne dagen toe
                         en hopelijk krijgen we ook iets veel beters weer
                                      zeer veel liefs marleen

    28-05-2009 om 16:27 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bloggen vrienden
    Image Hosted by ImageShack.us
    Het mooie lang weekeind is voorbij klagen mogen we niet het weer was zeer mooi ook voor morgen geven ze nog zeer mooi weer hopelijk heeft er iedereen er kunnen van genieten lieve vrienden allemaal ik wou jullie even mededelen dat jullie me hier niet veel zullen zien daar mijn lieve moeder woensdag binnen moet in het ziekenhuis ze moet namelijk aan haar hart geopereed worden een zeer telicaate operazie ik zal er dan zeker met mijn hoofd er niet bij zijn maar ik zal echt proberen om toch even eens te komen kijken zo ik laat jullie nu en maak er verder nog een zeer fijne week van zeer veel liefs marleen

    24-05-2009 om 00:00 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hemelvaartdag
    Klik hier voor meer gratis plaatjes maak er allemaal een zeer mooie dag van

    21-05-2009 om 11:04 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    19-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een zeer fijne zonnige dag
    Klik hier voor meer gratis plaatjes zeer veel liefs marleen en caroline

    19-05-2009 om 12:05 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    16-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aan iedereen een zeer fijn weekeind
                                    Moed isÂ…Â…


                                   Moed is een kostbare gave 
                                   Je kunt veel verliezen 
                                   Zonder echt ongelukkig te zijn 
                                   Als je de moed verliest 
                                   Verliest je alles


                                  Moed heeft alles te maken met je 
                                  Op dat kleine stukje leven 
                                  Dat je eigen leven is 
                                  Heel even tussen de wieg en het graf
                                  Zo kwetsbaar en zo kort 
                                  Niks zo erg al het lijden dat je vreest 


                                 Wie de moed verliest, is als een vogel 
                                 Die zijn vleugels verliest
                                 Er zijn geen open luchten meer
                                 Er is geen zon meer geen toekomst
                                 Met de moed in je schoenen kom je niet vooruit 
                                 Zonder moed kun je niet leven,
                                 niet lachen, niet bidden 


                                Moed is een wonderlijke kracht 
                                Moed houden en anderen moed geven 
                                Is het allerbeste wat een mens kan doen 
                                In alle omstandigheden, in elke situatie 
                                Met moed geraak je overal door 
                                En doe je de zon schijnen, 
                                door alle wolken heen







       Klik hier voor meer gratis plaatjes
                                                      Vele kusjes en knufkes Marleen en Caroline
     

    16-05-2009 om 00:48 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    14-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.oeips weeral zijn we donderdag
            Image Hosted by ImageShack.us

                                                     veel liefs

    14-05-2009 om 10:44 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    11-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voel me niet echt super
                       Klik hier voor meer gratis plaatjes  

                                     

                                     Goede dag


                                     Wie ik ben
                                     Is lastig te doorgronden
                                     Om bij mij te komen,
                                     Echt bij mij,

                                     Moet er veel gebeuren
                                     Je moet torenhoge muren doorbreken
                                     En dan nog ben je er niet
                                     Dan zit er dat masker

                                     Vastgelijmt met sterke lijm
                                     Waardoor nauwelijks opvalt
                                     Dat ik het niet ben 
                                     Daarom blijven mensen

                                     Ook vaak steken;
                                     Ze kunnen mijn muur niet doorbreken,
                                     Kunnen ze het wel
                                     Stuiten ze op mijn masker 

                                     Het is lastig mij te bereiken
                                     Maar heb je me bereikt
                                     Dan raak je me ook niet gauw weer kwijt


                                  vele groetjes

                                  Image Hosted by ImageShack.us

    11-05-2009 om 23:19 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een beging van een fijne maandagweek
                 Image Hosted by ImageShack.us
                                                         liefs

    11-05-2009 om 15:51 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrijdag is daar en zo naar een mooi weekend
              Image Hosted by ImageShack.us
                                  zeer veel liefs aan alle blogvrienden

    08-05-2009 om 02:12 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Speciaal voor mijn lieve moeder
              Image Hosted by ImageShack.us
              Voor alle moeders,fijne moederdagweekend Groetjes
                        Monique www.animatietrotje.be

    07-05-2009 om 20:14 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Goede avond en voor morgen al een fijne week
           Image Hosted by ImageShack.us
                                                          liefs

    03-05-2009 om 00:00 geschreven door Smedte  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)



      Image and video hosting by TinyPic

    Marleen en mijn vriendin Caroline !!!!

      Image and video hosting by TinyPic

    Foto


      Image and video hosting by TinyPic

    Foto


      Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

        Image and video hosting by TinyPic
         Klik hier voor een kaarsje branden

      Image and video hosting by TinyPic

    Foto


      Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic
    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



      Image and video hosting by TinyPic


      Image and video hosting by TinyPic

      Welkom bij De Vrolijke Bloggers
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • boomer
  • caroline
  • marleen
  • kelsey
  • animatietrotje
  • snoopyke
  • krikie
  • roosje
  • tinneke2

    Mijn favorieten
  • zientje en rea
  • kathleen
  • jef44
  • jose
  • patty en freddy
  • jaen pierre
  • ria
  • aarina
  • allinforu,rudy en solange
  • leona

    Mijn favorieten
  • Karina_de_bryn1
  • Mieke
  • Elisabeth1959
  • Wiely
  • Eliane
  • sven en greetje
  • inanna

  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    We zijn de 19de week van 2024
    Laatste commentaren
  • Lieve midweekgroetjes (Nikki)
        op Even eens iets van me laten horen
  • Lieve groetjes (annelien)
        op Even eens iets van me laten horen
  • Nog eens komen zien (annelien)
        op Dit vond ik mooi
  • Hallo blogvrienden (annelien)
        op Even eens iets van me laten horen
  • Bezoek (annelien)
        op Dit vond ik mooi
  • Archief per maand
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 09-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009

    Image and video hosting by TinyPic
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    ericdemeyer
    www.bloggen.be/ericdem
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    angela
    www.bloggen.be/angela
    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image and video hosting by TinyPic
    Categorieën

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto

    Image Hosted by ImageShack.us

    Foto

       Image and video hosting by TinyPic
            Hier klikken om een kaarsje
                       aan te steken   

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs