Als eerste activiteit heb ik een taaltest(je) afgenomen op de website van Linguapolis. Aanvullend daarop waren enkele vragen verbonden waar ik mijn kennis over de tekst kon toetsen. In bijlage vind je de reflectie.
Als tweede activiteit heb ik een film gezien zonder Nederlandse ondertiteling. Hier zijn dus de duur en het geconcentreerd blijven de grootste uitdagingen. In bijlage vind je de reflectie.
Als derde activiteit heb ik een Leerstoel (lezing) gevolgd die in het Engels gegeven werd. Hier zijn dus de duur,geconcentreerd blijven en het worstelen met de academische taal de grootste uitdagingen. In bijlage vind je de reflectie.
Als vierde activiteit heb ik gekozen voor een Engelstalig boek(je). In de bibliotheek koos ik voor het boekje Penguin readers'. Deze activiteit was alvast een meevaller. In bijlage vind je de reflectie.
Als vijfde activiteit heb ik gekozen voor een soort tussentijdse evaluatie. Ik heb namelijk opnieuw een taaltest afgenomen. Een reflectie ervan kan je in de bijlage terugvinden.
Als zesde activiteit heb ik voortgebouwd op activiteit 2. Deze activiteit bestond dus ook uit een film (documentaire) zien, deze keer mét Engelstalige ondertiteling. Een reflectie vind je in de bijlage.
De zevende activiteit is een eerste 'echte' stap richting mijn uiteindelijk doel. Een eerste wetenschappelijke tekst wordt namelijk aangewend. In bijlage kan je de reflectie vinden.
Als negende activiteit heb ik gekozen voor een Engelstalige tekst uit de syllabus van het keuzevak Volwasseneneducatie. Deze activiteit is vooral bedoeld op het blijven toepassen van wat ik geleerd heb. In bijlage vind je de reflectie.
Als tiende en laatste reflectie heb ik gekozen om nog eens een taaltest te doen. Het was vooral de bedoeling om te vergelijken met de vorige taaltest, om namelijk mijn eventuele progressie te meten. In bijlage kan er een reflectie terug gevonden worden.