Inhoud blog
  • DKMF
  • TECHNIEK: Anti Stalking 1
  • Is krav maga nog close combat?
  • De zoektocht naar een bekwaam instructeur
  • Zelfverdediging en commercie
  • BOEK: Leef Safe
  • Close combat en zelfverdediging
  • Krijgers
  • Self Preservation
  • Wat is zelfverdediging?
    Zoeken in blog

    Mijn naam is Jo DB, 34, ik heb 1 zoon en mijn job is mijn leven.

    Na actief te hebben meegewerkt aan de close combat blog van Tim die momenteel op non-actief staat heb ik beslist een eigen initiatief te starten. Zodra de initiatiefnemer van de close combat blog opnieuw tijd heeft voor zijn uit de hand gelopen hobby zal ik ook daar terug mijn bijdrage aan leveren.

    Mijn insteek is anders, ik hou geen charlatans tegen het licht. Het is een nobel maar onbegonnen werk. Het kan pretentieus klinken maar ik kan het onderscheid maken tussen een professioneel instructeur en een amateur.

    Ik ben geen instructeur maar ik heb een functie waarin close combat belangrijk is en waar training centraal staat. De laatste jaren plan ik mijn verlofen in functie van seminars en trainingen in het buitenland. Ik heb getraind met de sterren van het close combat, met would be's en met oplichters.

    Ik wil je vertellen waar je wat kunt leren en ik wil je enkele nuttige tips meegeven om je persoonlijke veiligheid en die van je vrienden en familie te verbeteren. Anti homejacking tips en zelfverdeding inzichten deel ik graag.
    Rafaelli Snackers (echt) privé
    Tony Blauer (echt) 2dagen
    Luc Van Laere (echt) privé
    Javier Ruiz (echt) 1 dagen
    Mick Gould (echt) 2 dagen
    Eric Scorba (echt) 4+2dagen
    Branimir Tudjan (echt) 1 les

    Albert Timen (soms echt) 4dagen
    Hock Hochheim (soms echt) 3dagen

    Haim Gidon (grap) 4dagen
    Yigal Arbiv (grap) 4dagen
    Haim Peer (grap) 5dagen
    Itay Gil (grap) 5dagen
    Mike Kanarek (grap) 2dagen
    Vladimir Vasiliev (gigagrap) 1dagen
    David Chemoul (grap) 1 dag
    Jean-Michel Lerho (grap) 1 dag
    Alain Formaggio (grap) 1 dag
    Alex Vanderlinden (grap) 1 dag
    Jim Wagner (grap) 1 dag
    Raffi Liven (gigagrap) 1 dag
    Danny Hazan (gigagrap) 1 dag
    Richard Douieb (grap) 2 dagen
    Moni Aizik (grap) 1dagen
    Didier Coppens (gigagrap) proefles
    Moshe Galisko (gigagrap) 1dag
    Chris Snoek (grap) proefles
    Koos Cuijpers (grap) Youtube
    Zelfverdediging
    tips, trics en informatie
    Krav Maga, Systema, Close Combat... wat werkt en wat niet?
    05-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOEK: Leef Safe
    Gisteren kreeg ik van een kameraad het boek "Leef Safe" van Branimir Tudjan. "Lezen", zei hij. Voor het eerst heb ik een boek in één ruk uitgelezen. Vooral door een gebrek aan airco hier.

    De schrijver zal nooit mijn beste vriend worden (leg ik later uit) maar wat hij schrijft is op een paar uitzonderingen na correct. De tips die hij geeft zijn bruikbaar en het verhaal is gemakkelijk leesbaar.

    Tudjan is een Krav Maga instructeur die blijkbaar kennis heeft van persoonlijke veiligheid. Het boek is een aanrader en als je door de vals bescheiden verhaaltjes kijkt kun je er best een pak tips uit halen. 

    http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/leef-safe/1001004006415985/index.html

     

    Categorie:Boek
    Tags:Branimir, Tudjan, Leef safe


    Categorieën
  • algemeen (7)
  • Boek (1)
  • DVD (0)
  • Techniek (2)
  • website (0)

  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Gastenboek
  • dhr

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Over close combat en zelfverdediging
  • Tim's close combat blog
  • Forum zelfverdediging
  • Close combat links

  • Een interessant adres?


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs