Inhoud blog
  • Enkele foto's
  • Een maandje verder
  • Ontgoocheling
  • We zitten niet stil
  • Tegels zijn geleverd!
    Zoeken in blog

    Archief per maand
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek
  • Proficiat
  • hoi!!
  • Welkom, en veel plezier met je nieuwe blog

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Dankzij deze mensen wordt ons huisje gebouwd :
  • Abric (bouwcoördinator)
  • Atrio (architectenbureau)
  • Gemabo (ruwbouw)
  • Franken Stefan BVBA (dakwerken)
  • HC-Trans (opslagcontainer)
  • Plafonneerwerken Garello (bepleistering)
  • Vlieghe (ramen en deuren)
  • Selfmatic (materiaal elektriciteit, verwarming,...)
  • Wat staat er op de agenda?

    Belangrijke data in mijn agenda

    Spelvojestraat 30, 3500 Hasselt
    Onze bouw van begin tot eind...
    21-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lotgenoten

    De laatste weken kreeg ik verschillende mailtjes van andere mensen die in zee zijn gegaan met Abric of dit zouden willen gaan doen. Wel fijn om eens hun ervaring te horen en ik hoop ook dat alles goed gaat bij hun bouw.

    21-04-2010 om 22:09 geschreven door Yoke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.We weten nog geen datum

    Geert had contact opgenomen met Abric om toch al iets te weten te komen over een mogelijke datum dat de bouw zou beginnen, maar buiten "Het zal nog dit jaar zijn" weten we niets extra. *sad*

    21-04-2010 om 12:19 geschreven door Yoke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weinig beweging

    Momenteel is er weinig beweging, we wachten op de materiaalkeuze en hopen stiekem dat er daarna snel begonnen kan worden. In mijn hoofd ben ik al aan het inpakken om te verhuizen. Waar we nu wonen zijn ze bezig met wegenwerken tot rond Kerst, dus we gaan vele maanden in een bouw/werf-mood zitten.

    Verder ben ik bezig met de plannetjes voor de inrichting en zo al een beetje, dan kan ik me een beter beeld vormen van wat het gaat worden en... dan weet ik of ik genoeg bergruimte ga hebben. Er is nog maar 1 probleem : mijn knuffels. Het gaat om in totaal zo'n 6-7 "vuilniszakken" vol. Dat wordt even een moeilijke beslissing. Verder gaan er zeker enkele meubels die we nu hebben verkocht worden of een laatste rustplaats krijgen in het containerpark / de kringloopwinkel. Een nieuw huisje waar we samen aan beginnen moet vind ik ook aangekleed worden met spulletjes die we samen kiezen. Wat ik nu heb zijn vooral dingen die ik kocht toen ik nog bij mama en papa woonde of van als ik naar Brussel verhuisde of als ik naar Hasselt kwam. Maar allemaal "mijn" dingen dus.

    Van mijn schat heb ik al een zomaar-cadeautje gekregen : een eiken keltisch kruisje van zo'n 7 inch hoogte. Dat is al gereserveerd om boven de deur te hangen. Ik zoek ook nog naar een niet te moeilijke tekening van een mooi keltisch kruis die ik in ons huisje ga verwerken.

    17-04-2010 om 08:07 geschreven door Yoke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)



    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs