Foto
Foto
Trainer: Dirk Snoeys
Afgevaardigde: Peter Van Der Voort

Inhoud blog
  • Lode is 13 jaar geworden
  • Samenvatting april / slotwoord
  • Samenvatting Maart
  • Jarigen!!!
  • Samenvatting Februari
  • Samenvatting maand januari
  • trainingsnieuws
  • Trainingsnieuws
  • Info vorige week
  • Ian is 12 jaar geworden!
  • Training 13 en 15/11/2013
  • Cédric is 11 jaar
  • Training 6 en 8/11/2013
  • Fabrice is 12 jaar!
  • Training 29/10/2013
  • Training 23 en 25/10/2013
  • Training 9/10/2013
  • Training 2 en 4/10/2013
  • Uitslagen en stand
  • Training 25 en 27/09/2013
    agenda

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Zoeken in blog

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    zwankendamme
    www.bloggen.be/zwanken
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    fjos
    www.bloggen.be/fjos
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    woordjeshoek
    www.bloggen.be/woordje
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    frankloopt
    www.bloggen.be/franklo
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    biekes
    www.bloggen.be/biekes
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    fjos
    www.bloggen.be/fjos
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    linken
    www.bloggen.be/linken
    Foto
    Foto
    Foto
    Provinciale Miniemen Zwarte Leeuw
    Seizoen 2013-2014
    08-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voorstelling Simon
    Hallo,
     
    Ik ben Simon. Ik ben geboren op 31 maart 1999. Mijn sterrenbeeld is ram.
    Ik ben de kapitein van de ploeg.
    Mijn lievelingsnummer is 11 en daar speel ik ook mee.
    Ik speel zo wat overal, vanachter, in het middenveld en vooraan.
    Ik doe alle sporten graag maar voetbal het liefst.
    Wij hebben 2 poezen, Koda en Klifferd. Koda is van mij.
    Ik heb 1 broer Ruben.
    Ik ben supporter van Anderlecht en Chelsea. Mijn favoriete speler is Didier Drogba.
    Mijn lievelingseten is pannenkoeken. Ik lust geen frietjes.
     
    Simon
     

    08-02-2010 om 12:51 geschreven door wilfried  


    Categorie:Spelers
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.training donderdag 11/02
    Donderdag gaan we iets minder lang trainen.
    We gaan stoppen om 19.15 uur.
    Gelieve hiermee rekening te houden.

    08-02-2010 om 12:22 geschreven door wilfried  


    Categorie:Training
    06-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.enkele sfeerbeelden van de wedstrijd van vandaag
    Op de eerste foto scoort Nikas het 1e doelpunt.

    Met dank aan onze fotografe Chris Meeusen.
















    06-02-2010 om 23:01 geschreven door wilfried  


    Categorie:Wedstrijden
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voorstelling Tuur
    Hallo,

    ik ben Tuur  en ben geboren op 18/04/1999. Ik ben dus een ram.In de loop van dit seizoen ben ik overgekomen van de A-preminiemen. Mijn rugnummer is 5 en ik speel vooraan. Als ik niet naar Zwarte Leeuw kan gaan kijken, supporter ik voor Club Brugge. Lestienne en Perisic zijn mijn favoriete Club-spelers.
    En in het buitenland C.Ronaldo en Messi.
    Mijn andere hobby is crossen aan de kapel in Achtel met mijn BMX.
    Als ik daarvan moe ben, speel ik Fifa 10 op de playstation 2.
    Mijn lievelingseten:pannenkoeken en frietjes.
    Ik zit in het 5de leerjaar in de Sint-Luciaschool .
    Ik heb één zus Cato.
     
    Groetjes, Tuur!

    06-02-2010 om 00:00 geschreven door wilfried  


    Categorie:Spelers
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.06/02 : Zwarte Leeuw - Antonia : 4-2
    Na een stevige trainingsweek,moesten onze jongens het opnemen tegen Antonia.
    Nikas en Toon, twee duiveltjes, waren de vervangers van de gekwetste Daan en Thibaut.Zij vervulden hun taak met brio,want na 8 minuten wedstrijd trof Nikas raak uit een scherpe hoek.
    Twee minuten later was alles te herdoen want Antonia kwam terug op gelijke hoogte.
    Maar na een gezamelijke actie,die werd afgewerkt door Tuur, konden we gaan rusten bij een 2-1 stand.
    Na een fysieke zware veldslag slaagde onze jongens erin om uit te lopen tot 4-1 na schitterende doelpunten van Jolan en Geoffrey.
    Op het einde kon Antonia nog milderen tot 4-2.
    Maar aan al onze jongens een dikke proficiat,zeker als je weet dat Antonia speelde met allemaal 2de jaars préminiemen!!
    Nikas en Toon bedankt voor jullie deelname!

    spelers: Stef,Sebastiaan,Remko,Geoffrey,Simon,Tuur,Jolan,Mattias,Toon,Nikas.

    gekwetst: Daan en Thibaut

    doelpunten: Nikas,Tuur,Jolan,Geoffrey.


            verslag: Walter

    06-02-2010 om 00:00 geschreven door wilfried  


    Categorie:Wedstrijden
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voorstelling Remko
    Ik ben Remko,

    Mijn geboortedatum is 16/05/2000.
    Ik heb twee broers Roy en Brent. Mijn hobby is voetbal maar ik zwem en fiets ook graag. Mijn favoriete voetbalploeg is Club Brugge en Barcelona. Mijn lievelingsspeler is Wesley Sonck. Het liefst eet ik friet met mayonaise en curry ketchup.
    Als ik niet buiten kan spelen of voetballen dan speel ik het liefst op de nintendo, de wii of de playstation.

    groetjes aan iedereen
    Remko

    06-02-2010 om 00:00 geschreven door wilfried  


    Categorie:Spelers
    05-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voorstelling Jolan
    Hallo, ik ben Jolan,
     
    Ik ben geboren op 29 oktober 1999.  Ik ben de beste links-achter van de ploeg(  omdat ik de enige ben) en heb nummer 6.
    Mijn hobby's zijn alles wat met sport te maken heeft, maar vooral voetballen bij Zwarte Leeuw en lopen bij de atletiekclub doe ik het liefst. Als ik niet buiten kan spelen of voetballen doe ik ook graag modelbouw, Lego en computerspelletjes.  Ik lees heel graag strips, maar aan dikke boeken lezen heb ik een hekel.
    Mijn lievelingsploeg is Club Brugge en Real Madrid en mijn lievelingsspeler is C. Ronaldo. 
    Lievelingseten : frieten of rode kool met worst.   Ik zit in het 5e leerjaar van de St. Luciaschool, en ik heb 1 zus, Eline.
     
    Groeten,
    Jolan

    05-02-2010 om 00:00 geschreven door wilfried  


    Categorie:Spelers
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voorstelling Stef
    Ik ben Stef,

    Ik ben geboren op 31 juli 2000 en ben dus een leeuw als sterrenbeeld.
    Mijn hobby's zijn voetballen en met de mobilhome op reis gaan.
    Bij minder goed weer speel ik op de playstation of nintendo.
    Ik hoor graag muziek van Spring, Clouseau en Gene Thomas.
    Mijn favoriete voetbalclubs zijn Club Brugge en Zwarte Leeuw en als buitenlandse club Real Madrid.
    Als beste speler van de Belgische competitie kies ik Perisic en internationaal C Ronaldo. 

    gr, Stef

    05-02-2010 om 00:00 geschreven door wilfried  


    Categorie:Spelers
    04-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stef
    Onze doelman Stef zal zondag het doel verdedigen van de provinciale miniemen in de wedstrijd tegen Merksplas.
    Wij duimen voor Stef.

    04-02-2010 om 08:43 geschreven door wilfried  


    Categorie:Spelers
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zwarte Leeuw - Antonia
    WIJ SPELEN ZATERDAG OM 14.00 IPV OM 13.45 UUR.
    Gelieve om 13.00 uur aanwezig te zijn.

    Omdat Daan en Thibaut gekwetst zijn, zullen Mathias, Toon  en Nikas met ons meespelen.
    Mathias heeft reeds verschillende malen aangetoond dat hij het niveau aankan.
    Voor onze duiveltjes zal het wel even wennen zijn om te spelen op een groter veld, maar zowel Toon als Nikas hebben tijdens de trainingen in de zaal laten zien dat ze kunnen voetballen.






    04-02-2010 om 00:00 geschreven door wilfried  


    Categorie:Wedstrijden
    03-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.23/01: Zwarte Leeuw - Arendonk: 1 - 6
    Nogmaals blijkt dat Arendonk een stevige ploeg heeft. We zijn op voorsprong gekomen maar al snel werd duidelijk dat we deze voorsprong niet zouden kunnen behouden. Arendonk heeft dan ook verdiend gewonnen.

    spelers: Stef, Geoffrey, Jolan, Mathias, Daan, Tuur, Remko, Sebastiaan, Lennert, Simon

    doelpunten: Geoffrey

    03-02-2010 om 16:05 geschreven door wilfried  


    Categorie:Wedstrijden
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.03/02: training zaal
    Wegens de slechte staat van het veld trainen we vandaag in de sporthal van St. Jozef van 13.00 tot 15.00.

    03-02-2010 om 11:58 geschreven door wilfried  


    Categorie:Training
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.02/02: kwetsuur Daan
    Daan valt op training op zijn vinger. Gevolg vinger gekneusd en gespalkt.
    Hij mag 1 week niet sporten.

    03-02-2010 om 11:57 geschreven door wilfried  


    Categorie:Ziekenboeg
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.07/01: kwetsuur Thibaut
    Thibaut valt op school en breekt zijn arm. Hij krijgt een plaaster aan en zal 4-5 weken niet mee kunnen voetballen.

    03-02-2010 om 11:50 geschreven door wilfried  


    Categorie:Ziekenboeg
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trainingen zaal
    Op 06/01, 13/01 en 16/01 werd er in de zaal van St. Jozef getraind owv het slechte weer.

    03-02-2010 om 11:47 geschreven door wilfried  


    Categorie:Training
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.03/01: zaalvoetbaltornooi Westmalle
    Voor vele jongens was het de eerste keer dat ze een officiële wedstrijd in de zaal zouden spelen. De spanning was dan ook af te lezen op hun gezichten.
    De volgende 5 wedstrijden werden gespeeld:
    -Zwarte Leeuw - Oosterzonen: 3 - 0
    -Zoersel A - Zwarte Leeuw: 1 -4
    -Zwarte Leeuw - Berchem: 0 - 3
    -Zwarte Leeuw - Lentezon: 1 -1
    -Zoersel B - Zwarte Leeuw: 1 - 2

    Uiteindelijk behaalden we een schitterende 2e plaats. Berchem was de verdiende winnaar








    03-02-2010 om 11:26 geschreven door wilfried  


    Categorie:Wedstrijden
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.30/12: zaalvoetbalwedstrijd jongens - papa's: 10 -10
    Iedereen had al lang naar deze datum uitgekeken. Een pronostiek werd ingevuld.
    De papa's begonnen het best aan de wedstrijd en liepen al snel uit tot 4 - 1. Tijdens de rust werden dan de batterijen wat opgeladen en in de 2e helft werd duidelijk dat de papa's niet veel getraind hadden en dat ze het fysiek toch wat moeilijk kregen.
    Dankzij de felle aanmoedigingen van de mama's, die toch de kant van hun zoon kozen, knokten onze jongens zich terug in de wedstrijd.
    Met nog 2 minuten te spelen kwamen ze terug tot 10 - 9. In de blessuretijd werd dan alsnog de gelijkmaker gescoord: 10 -10
    Tijdens het penalty trappen bleken beide ploegen even sterk te zijn: 3 - 3.
    Zo eindigde deze wedstrijd onbeslist.
    Menig papa's en jongens hebben al een replay voorgesteld op het eind van het seizoen, maar dan buiten op het gras.








    03-02-2010 om 11:11 geschreven door wilfried  


    Categorie:Wedstrijden
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.12/12: Westerlo - Zwarte Leeuw: 2 - 10
    Na 2 weken verplichte rust door het slechte weer moesten we naar Westerlo waar we nog iets recht te zetten hadden.
    Onze jongens waren super gemotiveerd. Na een speech van de trainer waren de spelers er zich van bewust dat we zeker even sterk waren dan Westerlo. En of dat we even sterk waren. We hebben Westerlo gewoon overklast. Na de wedstrijd bleek dat ze dit toch niet verwacht hadden.
    We hebben dan ook onze beste wedstrijd tot nu toe gespeeld. Ik noem niet graag namen maar Daan verdeelde het spel als een echte nummer 10 en Thibaut scoorde met zijn ogen dicht.

    spelers: Stef, Geoffrey, Jolan, Daan, Thibaut, Remko, Sebastiaan, Mathias, George, Tuur
    Simon gekwetst

    doelpunten: Thibaut 4x, Daan 3x, Tuur 2x, George

    03-02-2010 om 10:52 geschreven door wilfried  


    Categorie:Wedstrijden
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.21/11: Balen - Zwarte Leeuw: 0 -5
    Ruime en verdiende zege tegen toch een iets minder sterke tegenstrever.

    spelers: Stef, Geoffrey, Daan, Thibaut, Sebastiaan, Tuur, Jolan, Remko, Mathias
    Simon gekwetst

    doelpunten: Geoffrey 2x, Daan, Thibaut, Mathias

    03-02-2010 om 10:45 geschreven door wilfried  


    Categorie:Wedstrijden
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.14/11: Zwarte Leeuw - Lille: 2 - 2
    Zeer spannende wedstrijd tussen 2 ploegen die elkaar waard zijn.

    spelers: Stef, Mathias, Geoffrey, Jolan, Daan, Thibaut, Remko, Sebastiaan, Tuur, Simon

    doelpunten: Daan 2x

    03-02-2010 om 10:37 geschreven door wilfried  


    Categorie:Wedstrijden


    Klik hier voor meer gratis plaatjes



    Uitslagen en standen Zwarte Leeuw
  • Prov U17
  • Gew U17
  • Prov U15
  • U15 A
  • U15 B
  • Prov U13
  • U13 A
  • U13 B

  • Categorieën
  • Activiteiten (59)
  • Afspraken (1)
  • Intermezzo (46)
  • Interview (1)
  • Kalender (4)
  • Ploeg in de kijker (8)
  • Pronostiek (72)
  • Spelers (123)
  • Training (246)
  • Wedstrijden (375)
  • Ziekenboeg (21)


  • BEKIJK AL DE FILMPJES OP ONDERSTAANDE LINK
    Mijn filmpjes
  • you tube

  • Voor de 14-daagse weersverwachting.
    Klik op Rijkevorsel en selecteer 14 daagse.


    Het weer in Rijkevorsel
    Archief per maand
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010

    Gastenboek
  • Klop klop een bezoekje Wilfried
  • Ben is op bezoek geweest. (I like it)
  • goede morgen
  • leuke blog
  • sudoku

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Laatste commentaren
  • oyFK (christian louboutin canada)
        op Interview met Gert Martens
  • NWEV (discount air max)
        op Zwarte Leeuw - Retie 18/11/2012
  • U13 leeuwen (kurt)
        op Samenvatting maand januari
  • spoedig herstel! (walter)
        op Training 2/11/2012
  • verjaardag (matthias)
        op Jasper Jochems wordt 12jaar
  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Mijn favorieten
  • Afgelastingen
  • U13 Hoogstraten VV
  • Club Brugge
  • KFC Zwarte Leeuw
  • E-card
  • voetbaltraining
  • Lokale tijd per land

    Over mijzelf
    Ik ben Wilfried Rombouts
    Ik ben een man en woon in Rijkevorsel (België) en mijn beroep is Bediende bij Acros Organics in Geel.
    Ik ben geboren op 01/04/1971 en ben nu dus 53 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Jeugdcoördinator en Secretaris bij KFC Zwarte Leeuw..
    Iedereen wint graag. Maar het plezier en een goede sfeer tussen de jongens en tussen de ouders primeert.
    AANTAL BEZOEKERS TEGELIJK ONLINE:



    Een interessant adres?

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs