Een Texaanse sheriff heeft bij het Duitse Geiger zijn Hummer laten tunen tot 700 pk. Nu ontkomt niemand hem meer.
De Hummer H2 van deze Texaanse sheriff is voorzien van een 7,0-liter supercharged motor, een verstevigde krukas en titanium drijfstangen. Ook de viertraps automaat is gemodificeerd. Het brengt het vermogen van de H2 naar 700 pk: daar hoort een maximaal koppel bij van 904 Nm.
De 3,1 ton wegende dienstauto van de sheriff haalt 250 km/u en de sprint van 0 naar 100 gaat in 6,5 seconden. Genoeg om de meesten zonder problemen bij te houden. Ook de vering en remmen van de H2 zijn aangepast. De Hummer van Geiger ligt 10,5 centimeter dichter bij het asfalt en stabilisatorstangen verbeteren het bochtengedrag.
Om goed voor de dag te komen koos de sheriff voor 28 inch wielen met Kumho-banden in de maat 325/35 R28. In de VS wordt de auto voorzien van de nieuwste communicatie-apparatuur.
Tuners raken maar niet uitgekeken op de Porsche Cayenne. Nog bijna wekelijks ploffen er fotos op de mat van alweer een aangepaste Porsche SUV. Dit keer is het de beurt aan Lumma Design.
Volgens Lumma Design vinden veel van hun klanteneen standaard Porsche Cayenne een te elegante auto. De tuners uit het Duitse Swabia maakten van de Cayenne een auto die er niet uitziet alsof hij door een boswachter in diensttijd wordt gereden.
De broers Andreas en Horst Lumma ontwikkelden de CLR 400 GT bodykit voor de Cayenne. Dat bestaat uit een radicale voorbumper/ -spoiler met met dubbele koplampen, een enorme achterspoiler met diffusor zijskirts, opzetstukken voor de portieren en driedelige grille én een Lumma-embleem. Ook is er een motorkap met ventilatieopeningen, een dakspoiler, zogeheten booskijkers voor de koplampen en aangepaste uitlaatkleppen.
Voor wie wil, kan Andreas Lumma, de technische van de twee, de Cayenne voorzien van een in hoogte verstelbaar chassis met 22 inch wielen. De 4,5-liter V8 van de S kan worden opgevoerd van de standaard 340 pk naar 470 pk met een maximaal koppel van 640 Nm. De ombouw van huis-tuin-en-keuken-Cayenne naar de Lumma CLR 400 GT duurt drie weken. De bodykit kost 22.000 euro, het in hoogte verstelbare chassis inclusief de wielen is 12.000 euro en de aanpassingen aan de motorzijn eveneens 20.000 euro.
Neen, uw blog moet niet dagelijks worden bijgewerkt. Het is gewoon zoals je het zélf wenst. Indien je geen tijd hebt om dit dagelijks te doen, maar bvb. enkele keren per week, is dit ook goed. Het is op jouw eigen tempo, met andere woorden: vele keren per dag mag dus ook zeker en vast, 1 keer per week ook.
Er hangt geen echte verplichting aan de regelmaat. Enkel is het zo hoe regelmatiger je het blog bijwerkt, hoe meer je bezoekers zullen terugkomen en hoe meer bezoekers je krijgt uiteraard.
Het maken van een blog en het onderhouden is eenvoudig. Hier wordt uitgelegd hoe u dit dient te doen.
Als eerste dient u een blog aan te maken- dit kan sinds 2023 niet meer.
Op die pagina dient u enkele gegevens in te geven. Dit duurt nog geen minuut om dit in te geven. Druk vervolgens op "Volgende pagina".
Nu is uw blog bijna aangemaakt. Ga nu naar uw e-mail en wacht totdat u van Bloggen.be een e-mailtje heeft ontvangen. In dat e-mailtje dient u op het unieke internetadres te klikken.