Foto
Inhoud blog
  • Op zoek naar coachdirk?
  • IM Lanzarote 2018
  • Ironman Vichy
  • 70.3 Lanzarote
  • Embrun 2016 - Hot - Hotter - Hottest
  • Voorbeschouwing Embrunman 2016
  • Wedstrijdverslag Hawaii 2015
  • IM Lanzarote 2015
  • Wedstrijdverslag IM Lanzarote 2014
  • Voorbeschouwing IM Lanzarote 2014
  • Wedstrijdverslag IM Lanzarote
  • Voorbeschouwing IM Lanzarote 2013
  • wedstrijdverslag roth 2012
  • overzicht trainingen 01/11/2011 - 19/05/2012
  • wedstrijdverslag IM Lanzarote
  • specifieke periode III - week 23-27
  • Specifieke periode II Lanza week 17-22
  • specifieke periode I Lanza
  • tussenevaluatie na eindejaarscorrida Leuven
  • marathon Eindhoven
    Mijn favorieten
  • Machel triatlon team
  • Atletiekclub ACKO
  • Blog Machels Triatlon Team
  • 3 athlon.be
  • triathlon links belgie
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn sportbelevingswereld

    09-05-2004
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sp geel 09/05/2004
     Eerste wedstrijd van het seizoen. Bedoeling is wat snelheidstraining uit te voeren na de vele LSD trainingen.
    Water was koud, bitter koud 16°. Zwemstart zoals steeds chaotisch en brilletje blijkt na 200m al aangedampt. Dit maakt dat ik maar 2m zicht heb en ik niet met een goed gevoel zwem, heb steeds schrik voor kloppen. Kom uit het water na 21'20'' (101ste plaats). Ongeveer zelfde tijd als verleden jaar en had nochtans slechter gezwommen kwa gevoel.

    Een rampzalige wissel maakt dat ik juist een peleton van 20 man mis! Achteraf blijkt dit voor mij de juiste groep geweest te zijn, zij bolden 1h02''. Ik samen met een andere pechvogel 3 ronden alleen gevochten om uiteindelijk opgesloprt te worden door achterkomend peleton van 20 man. Fietstijd 1h05''.

    Begin aan het lopen met serieus vermoeide benen in 107de positie. Lopen gaat na 3 km toch redelijk en ik pers er toch nog 36'10'' uit op de 10km.
    Ben daarmee nog 78ste op 180 geworden.

    Samenvatting: Als wedstrijd mislukt maar doel toch bereikt: Zware training gehad, vooral in fietsen en dat is nog steeds wat telt met Embrun in het achterhoofd.
    Volgend doel: BK kwart binnen 2 weken in Meerhout. Hopelijk met betere zwem
    en wissel!



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)




    Over mijzelf
    Ik ben Dirk Logghe
    Ik ben een man en woon in Kortenberg () en mijn beroep is Administrator.
    Ik ben geboren op 17/12/1965 en ben nu dus 58 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Triathlon.
    bedoeling van deze blog: verzameling van mijn sportverslagjes door de jaren heen.

    Wedstrijdkalender 2018


    07/05: clubkampioenschap 1/4 triathlon
    26/05: IM Lanzarote
    08/09: 1/2 triathlon Knokke

    Tussendoor meedoen loopcriterium http://runningmate.be/events.html



    Op zoek naar Coachdirk?  

    https://www.coachdirk.com


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs