Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
E-mail mij

Ik zou het leuk vinden,om een mailtje te krijgen.

Willekeurig Bloggen.be Blogs
martijnwaignein
www.bloggen.be/martijn
Laatste commentaren
  • Dhr. (Wim Pasing)
        op oproep
  • w (wlp)
        op sterven
  • Als men eens zelf eens mocht beleven. (Frans Wouters)
        op
  • Wat is precies bidden. (Frans Wouters)
        op
  • 3 verschijningen (Soof)
        op JEZUS VERSCHIJNINGEN
  • ervaringen (ilse)
        op dromen
  • Bertha Dudde, een Openbaring (J de Groot)
        op kijk onder google
  • hello (laura )
        op demon
  • was eens mijn blogs aan het bekijken en kwam hier nog eens bij jou op bezoek.. (Annick)
        op ziek zijn-straf of genade?
  • Prachtig en ontroerend (Theejoo)
        op ziek zijn-straf of genade?
  • Bewondering (Appie)
        op engel
  • HEEY (ilse)
        op engelen
  • verwijdering (erna pelle)
        op JEZUS VERSCHIJNINGEN
  • verwijdering (erna pelle)
        op JEZUS VERSCHIJNINGEN
  • Mooi, troostvol en waar! (Theejoo)
        op Jij mag er zijn
  • Kom tot Jezus (G Dijkstra)
        op toeval
  • leuk (G Dijkstra)
        op kijk onder google
  • Wat een geweldige troost (Theejoo)
        op engel of gids verschijning
  • BEWUST BLIJVEN dat U bij ons bent... (Gerard van Hees)
        op Geen tijd voor onze liefhebbende vader
  • De zegen van geven (Theejoo)
        op over de zegen
  • dhr (PETER)
        op oproep
  • Wauw!!! (Theejoo)
        op Nog iets vergeten om een mooi getuigenis op te schrijven
  • Geweldig!!! (Theejoo)
        op Genezingen
  • ... (Jean-Luc SALOMEZ)
        op JEZUS VERSCHIJNINGEN
  • reactie (ursula)
        op engelen
  • geen (Maria Anna)
        op engelen
  • reactie op spritualiteit (ursula)
        op sterven
  • Spiritualiteit (Maria Anna)
        op sterven
  • reactie (URSULA)
        op JEZUS VERSCHIJNINGEN
  • jezus verschijning (erna pelle)
        op JEZUS VERSCHIJNINGEN
  • wat lief (URSULA)
        op engel
  • Liefdevol (Neeltje Diepeveen)
        op engel
  • spiritueel
    Jezusverschijningen
    free image hosting hosted images

    free image hosting

    06-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ervaring met Jezus
    Klik op de afbeelding om de link te volgen wil even iets delen Heb een zoon van 23 jaar, die niet van zijn wiet af kan komen, hij heeft verkeerde vrienden, helaas. Hij was bij mijn geweest en vroeg me of ik mijn handen op hem kon leggen en voor hem kon bidden. natuurlijk deed ik het graag voor hem. Toen ik klaar was, zag ik Jezus voor hem staan en zijn handen had hij naar mijn zoon in liefde uitgestoken en hij keek zo vol van liefde naar hem, Ik vertelde hem wat ik zag en mijn zoon barste in het huilen uit, omdat hij die tegenwoordigheid van hem voelde. Niet lang erna ging ik naast mijn zoon zitten en en ik zag Jezus arm om de schouder van mijn zoon liggen. hij zag die arm niet maar hij voelde het wel. dagen later ging het beter met hem, maar helaas is hij later weer terug gevallen, het vlees is zo zwak, maar ik geloof,dat de dag komt, dat hij tot inzicht komt en met de hulp van god, die goede kant kiest. liefs Ursi
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    28-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn ervaring
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Beste vrienden en gelijk gezinden Had iets moois meegemaakt wat ik wil delen.
    Had altijd een gewoonte van gemaakt om alles wat ik geestelijk zie en ook mijn dromen in een boek op te schrijven. Ik had dit tot en met afgelopen jaar september gedaan en was gestopt i.v.b. met een huis wat ik aangeboden kreeg en die drukte om mijn heen, had mij gesloopt. Het boekje met al mijn ervaringen had ik gisteren toevallig in mijn handen en ging het vluchtig door lezen en stopte bij een berichtje wat ik hier wil op schrijven. 24.09.07 In een droom zat ik met een geestelijk wezen te praten en ze vertelde mij dat mijn engel moemie heette en ik zag een groot engel tegen mijn raam aan. De engel was van goud en had de vleugels uitgespreid zodat niemand er doorheen kon. Ook vertelde mij het wezen, dat mijn gezondheid wat achteruit ging. Toen ik gisteren deze droom las, ging ik deze engel bij naam noemen en had een klein gesprekje met haar, wat ik normaal nooit doe. Toen ik in bed lag en de slaap niet wilde komen, had ik een pracht van een visioen. Ik zag in de verte een pracht van goud en uit het goud kwam deze engel, die ik ook in de droom zag, ook was ze van van een goud wat je niet kan uitleggen zo mooi en stralend. Daarom mijn advies aan jullie schrijf alles op wat jullie mee maken, ook al duurt het een tijd tot je er achter komt, wat die betekenis is, maar als het een betekenis heeft, dan kom je er zeker met de hulp van boven achter. warme groetjes Ursi
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (6 Stemmen)
    12-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Materie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Materie werkt als een waar blusmiddel het vuur des levens tegen. en verhindert zo het spoedig ontwaken van de geest.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (7 Stemmen)
    09-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Der Wunderheiler
    http://video.google.com/videoplay?docid=5193388363624290201&q
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een mens bestaat uit....
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De mens bestaat uit: Een lichaam van vlees en bloed en het is het voertuig voor de ziel. De ziel, het geestelijke van de mens, dat juist op aarde komt om weer heel te worden en dus ook gericht moet zijn op wat werkelijke waar en goed is, omdat dit het enige echte is wat uiteindelijk bestaat. Ooit heeft bewustzijn (een ziel) gedacht buiten de heelheid, buiten de waarheid te kunnen leven en ging zij daarmee haar eigen weg. Dit was de geboorte van de ego: Bewustzijn wat zich van de Heelheid, de waarheid af beweegt, in plaats van er deel aan te willen hebben. Het zich van God af bewegen, vormt het ego (e-go(d), is van god af bewegen) afzonderen. Dit is het zondig zijn van de mens. Niet meer heel zijn. Afgescheiden willen, of denken te zijn van de Heelheid en daarom deze niet meer ervaren, God niet meer ervaren. Dit brengt lijden.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    08-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.geestelijke ogen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Alleen met de ogen van de geest kunnen wij God's werken op de juiste wijze leren kennen. Daaruit put de ziel dan een waar begrip, en dat geeft de mens de echte vreugde die onvergankelijk is.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    23-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hij is de weg
    Best images, comment images, layouts and more for your profile on SparkleTags.com
    Best graphics, layouts, and more for your profiles! Click Here!
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.paradijs
    Best images, comment images, layouts and more for your profile on SparkleTags.com
    Best graphics, layouts, and more for your profiles! Click Here!
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (9 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beproevingen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vaak komen beproevingen in ons leven.
    B.v.b.
    Je wordt zo maar beschuldigt of aangevallen door een persoon.
    Maar nu komt het.
    Hoe ga je ermee om?
    Blijf je nederig en kan je vergeven?
    Of geef je de volle laag terug, zo dat er nog meer ruzie komt?
    Als we toch nederig blijven, dan zijn we de overwinner van de lage machten.
    en God kan ons voor meer dingen gebruiken.
    Denk niet als je een christen ben,dat je voor alles beschermd word,
    dan krijg je juist aanvallen te verwerken,.
    Het fijne is, dat we die kracht en de inzicht van boven mogen te ontvangen
    en geestelijk steeds sterker worden en dat we zelfs kunnen zien, wat van God en niet van God
    afkomt.
    Laat ons mensen samen in vrede leven, het leven is al kort genoeg.
    Het is al teveel ellende op de wereld en laat ons wijs zijn.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (7 Stemmen)
    21-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uitzichtloos
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Alles lijkt uitzichtloos
    mensen staren naar je,
    je voelt je steeds onzekerder
    probeert aan hun beeld te voldoen.

    Maar nee,het lukt je niet
    dat kan je niet.
    Hoe je het ook probeert,
    je valt en je valt.

    Teleurgesteld kijk je om je heen,
    is er iemand die om mij geeft
    of ben ik hier alleen
    alleen in een wereld,
    waar iedereen aan je kleeft.

    Hoe vaak je het ook probeert,
    wat je ook doet
    je word opgezogen door de massa,
    je zit vast tussen tijd en ruimte.

    Totdat er iemand is die je aankijkt,
    een man met onbekende ogen
    op een manier zoals je dat nog nooit gezien hebt
    met liefdevolle ogen kijkt hij je aan.

    Plotseling zie je bloed lopen,
    vol onbegrip zie je dat hij aan een kruis hangt
    dat deze man vervloekt is.

    Opnieuw zie je die ogen,
    deze man begrijpt je verwarring
    Hij zegt je dat hij daar hangt voor jou,
    voor al jouw pijn en zonden
    omdat hij zoveel van je houd.

    Je beseft dat jij daar had moeten hangen,
    dat ze jou met spijkers hadden moeten doorboren
    doordat jij God ongehoorzaam was.
    Maar deze man die hing daar in jouw plaats,
    en hij vergaf de mensen die hem lieten doodbloeden.

    Je word er stil van,
    het lijkt of de tijd stil staat
    en je weet dat er nu iemand is die om je geeft,
    je hoeft alleen nog maar 'ja' te zeggen tegen hem.
    Hij zegt dat hij je wil omhelzen als een liefdevolle vader,
    strekt zijn handen naar je uit,
    diep van binnen wil je die handen vastpakken,
    maar je bent bang,wat zullen anderen ervan denken.

    Hij weet het en zegt dat je nog eens in zijn ogen moet kijken,
    langzaamaan probeer je omhoog te kijken,
    eerst durf je niet,maar dan toch,je wilt ze zo graag zien,ze zijn zo mooi.
    Dus je kijkt en kijkt en kijkt,je blijft staren.
    Je wilt die blik niet meer loslaten,
    die ogen zullen je altijd aan blijven kijken,vol liefde
    en met een brandend hart vol van vuur voor jou.

    Op dat moment wil je alleen nog bij die man zijn,
    Je weet nog niet goed wie hij is,maar dat komt nog wel.
    je weet en ziet dat je hem kunt vertrouwen,
    en dan kies je toch voor Hem,
    het maakt niet meer uit wat anderen denken,
    want het gaat erom wat God van jou denkt.

    De man met die onbekende,liefdevolle ogen,zijn naam is Jezus
    en als je weer eens bang bent voor pijnlijke reacties,
    dan kijk je opnieuw in die prachtige,glinsterende ogen........

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (7 Stemmen)
    15-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jij mag er zijn
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Jij mag er zijn !!!

    Ben jij niet tevreden over wie jij bent?
    Weet dan dat God jou persoonlijk kent.
    Hij wilde dat jij werd geboren,
    en dat jij er bij zou gaan horen.
    Ongeacht wie jij bent,
    God is het die jou werkelijk kent.

    Maar soms heeft het leven je al pijn gedaan,
    en ziet niemand jou meer staan.
    Je bent niet mooi genoeg of slim,
    geloof daar nu niet meer in.
    Ga eens voor de spiegel staan,
    en kijk jezelf eens goed aan.

    Dank God voor wie jij bent,
    en wees blij dat Hij jou werkelijk kent.
    God zal jou dan gaan herstellen,
    en je zult horen wat Hij jou wil vertellen.
    Je bent 'volwaardig' in Gods ogen,
    en is met jouw leven zeer bewogen.

    Jij bent uniek jij mag er zijn,
    ondanks al je verdriet en pijn.
    Minderwaardig komt bij God niet voor,
    nee , de wereld daar komt het door.
    Je mag alles aan Jezus geven,
    hij wandelt dan met je mee in dit leven.

    Je bent als een bloem die weer gaat bloeien,
    en met Jezus zal jouw zelfvertrouwen weer gaan groeien

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (5 Stemmen)
    11-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vandag ben je er nog.........
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Bij het leven hoort ook de dood
    alleen God weet jouw tijd;
    ben je klaar om Hem te ontmoeten?
    Ben je klaar voor de eeuwigheid?


    Niemand weet van tevoren
    wanneer hij sterven gaat;
    nu kun je nog je zonden belijden
    morgen is het misschien te laat.


    Allemaal komen we een keer "boven"
    voor Gods rechterstoel te staan;
    elk mens staat daar alleen, Hij zal vragen
    wat je in je leven zoal hebt gedaan.


    Had je oog voor je naaste
    of leefde je alleen voor "ikke";
    had je tijd voor die zieke of zwakke
    kon God over jouw talenten beschikken?


    Als je morgen eens zou sterven
    wat zou je dan nog willen doen vandaag?
    Wat heb je verzuimd, of nog goed te maken,
    voordat men je naar het kerkhof draagt?

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (7 Stemmen)
    04-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.engel of gids verschijning
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Van daag belde ik mijn moeder op die in het ziekenhuis ligt en ze vertelde mij iets, wat ik graag wil delen met de lezers van mijn blog.
    Een dag voor ze met spoed naar het ziekenhuis moest. zag ze een verschijning.
    Ze ziet de laatste tijd vaker verschijningen omdat ze al op leeftijd is. Maar deze wat ze zag was de mooiste van alles wat ze ooit had gezien.
    Ze vertlelde dat ze 2.30uur in de ochtend wakker ging worden en ze zag een jonge vrouw staan die zoooo mooi was en zo lief naar haar ging kijken. Om haar heen straalde licht en alles was in een roze roode mist gehuld. Deze verschijning wilde haar een mooie bloem geven. wat op een orchide lijkt en daarna ging ze langzaam verdwijnen.
    Heerlijk deze getuigenis, had er kippenvel van gekregen en kreeg tranen in mijn ogen van ontroering.
    Als je al oud ben en je moet de aarde bijna verlaten en je ben.t gelovig, dan ben je nooit alleen. Er zullen engelen bij je zijn van zooo een schoonheid, die je mee zullen nemen en het zal een heerlijke overgang zijn naar de geestenwereld en ze zullen je leiden naar je echte huis, waar nooit meer tranen en verdriet zal zijn.
    Ursula
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    23-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geen tijd voor onze liefhebbende vader
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Beste vriend,
    Toen je vanochtend opstond keek ik naar je en ik hoopte dat je iets tegen me zou zeggen, al waren het maar een paar woorden. Even vragen naar mijn mening, een bedankje voor iets goeds dat je gister overkwam, maar ik zag dat je het te druk had met het uitzoeken van de kleren die je vandaag aan moest hebben, dus ik wachtte.

    Toen je door het huis holde, bezig om alles klaar te krijgen, wist ik dat er een paar minuutjes vrij zouden zijn om even te stoppen en met te groeten, maar je was te druk. Op een gegeven moment moest je vijftien minuten wachten en had je niets anders te doen dan een beetje op een stoel te zitten.
    Toen zag ik je opspringen en dacht dat je wat tegen me zou gaan zeggen, maar nee, je rende naar de telefoon en belde een vriend voor de laatste roddeltjes.
    Ik zag je vertrekken voor je dagelijkse werkzaamheden en wachtte de hele dag geduldig af. Met al je bezigheden had je het denk ik te druk om ook maar iets tegen me te  zeggen.
    Ik zag dat je voor de lunch om je heen keek. Misschien voelde jij je voor gek zitten als je met me praatte, daarom boog jij je hoofd natuurlijk niet. Je keek drie of vier tafels verder en zag een paar van je vrienden kort met mij praten voor ze gingen eten, maar jij deed het niet. Dat geeft niet, er is nog steeds tijd over en ik heb nog steeds hoop dat je nog met me zult praten.
    Je ging naar huis en het leek erop dat je nog veel dingen te doen had. Na een paar daarvan stopte je en zette de televisie aan. Ik weet niet of je de TV leuk vind of niet, maar er komt van alles op en je zit er heel wat uurtjes voor. Meestal denk je nergens aan en laat je de beelden op je af komen. Ik wachtte geduldig af terwijl je TV keek en je eten op at, maar je praatte alweer niet met me.
    Toen jij je met de rest van je huishoudelijke klusjes bezig was wachtte ik opnieuw terwijl jij deed wat je moest doen. Tegen bedtijd was je denk ik te moe. Nadat jij je huisgenoten welterusten had gewenst dook je in bed en viel je bijna meteen in slaap. Dat geeft niet want je beseft misschien niet dat ik er de hele tijd voor je ben.
    Ik heb meer geduld dan jij ooit zult beseffen. Ik wil je zelfs leren hoe je geduldig met anderen kunt zijn. Omdat ik zoveel van je hou, verliet ik lang geleden een prachtige plaats genaamd hemel en kwam naar de aarde. Ik gaf dat mooie op om bespot en uitgelachen te worden. Ik stierf zelfs, zodat jij nooit mijn lijden hoeft te lijden.
    Ik hou zoveel van je dat ik iedere dag wacht op een gebaar, een gebed, een gedachte of een dankbaar stukje van je hart.
    Het is moeilijk om een eenzijdig gesprek te hebben. En nu sta je weer op en opnieuw zal ik wachten met niets dan liefde voor jou, hopend dat je vandaag wat tijd voor me zult hebben.
    Nog een goede dag toegewenst!!! Je vriend, Yeshua.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (10 Stemmen)
    22-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.over de zegen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Wist u, als u in gebed aan God vraagt om die mensen, die u kent of die in nood zijn, om ze te zegenen,dat er ook een zegen over u komt???
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    28-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hier een mooie link:

    http://www.real-life.nl/tranen.html
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (5 Stemmen)
    28-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog iets vergeten om een mooi getuigenis op te schrijven
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Wat net in mijn hoofd kwam, was, dat er een vrouw was die in eens een hersensbloeding kreeg, ik kende die vrouw en ging haar vaker opzoeken. Ze was erg van streek, omdat ze halve kant verlamt was. Ze kon haar thuiswerk niet meer verichten en ook niet meer fietsen wat ze altijd gewend was. Haar man,die een harde werker was, moest alles overnemen. Het was een triest geval.
    Iedere keer,dat ik bij haar was, ging ik voor haar bidden en legde die handen boven haar hoofd en ook op die verlamde plekken. Dank zij God, kan ze weer fietsen en haar linker been en arm gebruiken.
    God is goed en zoooooooooo genadevol. Amen.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    21-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.visioen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hier een mooi getuigenis wat mijn broer en zijn vrouw die op het zelfde  moment, die zelfde visioen hadden.
    Ze zagen Jezus op de wolken, zijn armen wijd uit gestrekt en ze zagen een lange rij van mensen, die naar hem knielend toe zweefden, met de hoofd gebogen en die handen gevouwen.
    Dat is eeen teken, dat Jezus wederkomst nabij is.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    14-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Genezingen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Op aanraden van een goede geloofs vriend,wil ik een paar getuigenissen geven, wat God met mensen, die ziek waren, gedaan heeft.
    Verhaal nummer een:
    Er kwam een oudere man naar mij toe en hij had ontzettend veel pijn in zijn been. Hij zei, dat hij zich niet kon voorstellen, om ooit zonder pijn te leven. Ik had medelijden met hem en vroeg of ik mijn handen op hem mocht leggen en voor hem mocht bidden. Na het bidden, voelde hij helemaal niets en ik zei, dat het ook later kon komen,zo als ik het uit ervaring weet. Na 2 dagen, had ik een mooie mail binnen gehad en hij delde me mee, dat het zo lang geleden was, dat hij zonder pijn leeft en hij was heel dankbaar. Ik dankte God en schreef hem, dat hij  niet mij moet danken, maar God. Amen.
    Een ander verhaal is:
    Er was eens een vrouw, die niet kon lopen en ook bij haar legde ik die handen op en ook al was ze al oud, maar daarna kon ze weer rennen.Het was leuk om te zien.
    Weer een ander verhaal over mijn hond, die een dierenarts af wilde maken.
    Had een hond gehad en hij had een ongeluk gehad en zijn achterpoot was helemaal gebroken, wat op de foto bij de dierenartst goed te zien was, hij wilde dat arme dier een spuit laten geven, om het in te laten slapen, wat ik ging weigeren. Ik ging met het beestje naar huis en legde die handen op en vroeg aan God, of hij wilde helpen. Volgende dag liep het hondje weer normaal en vrolijk rond.
    Dat waren 3 van mijn verhalen, ik ga ze niet allemaal opschrijven, anders word het te veel.
    Een ding weet ik wel. God heeft altijd een bedoeling, als er mensen zijn, die niet door hem genezen worden. Er zijn een hoop, gebedsgenezer op deze wereld en niet iedereen wordt beter, anders zou die hele wereld gezond zijn. Er zijn ook een hoop mensen bij, die innerlijke genezing nodig hebben,b.v.b naar het woord van god leven en andere kunnen vergeven en angsten en schuldgevoelens los kunnen laten, dan komt de rest ook goed.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    07-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bescherming
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Van nacht had ik iets moois gezien.
    Mijn slaapkamer deur is altijd open. Ik zag in de opende deur een heel mooi licht van  doorschijnend  goud. Het kan alleen maar betekenen, dat het een bescherming is, zo dat die boze machten er niet doorheen komen. Want het zal het boze nooit lukken, door het licht van god te komen.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)


    Over mijzelf
    Ik ben ursula
    Ik ben een vrouw en woon in (nederland) en mijn beroep is huisvrouw.
    Ik ben geboren op 09/07/1954 en ben nu dus 69 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: verdiepen in het geestelijke.
    De goddelijke wereld bestaat echt.........lees a.u.b. naar mijn ervaringen.

    Gastenboek
  • Bonne-Fooi...Een Man's Hobby Band.
  • RESPECT
  • Hoor niets meer van jou!
  • Gastenboek
  • Mijn eerste bezoek in 2011

    Ik verheug mij over ieder klein berichtje


    Blog als favoriet !

    Zoeken met Google



     
    Archief per dag
  • 30-03-2011
  • 29-11-2010
  • 22-07-2009
  • 18-03-2009
  • 10-01-2009
  • 06-01-2009
  • 28-08-2008
  • 12-06-2008
  • 09-06-2008
  • 08-06-2008
  • 23-02-2008
  • 21-01-2008
  • 15-01-2008
  • 11-01-2008
  • 04-01-2008
  • 23-10-2007
  • 22-10-2007
  • 28-09-2007
  • 28-08-2007
  • 21-08-2007
  • 14-08-2007
  • 07-08-2007
  • 17-07-2007
  • 09-07-2007
  • 26-06-2007
  • 22-06-2007
  • 07-06-2007
  • 02-06-2007
  • 17-05-2007
  • 06-05-2007
  • 03-05-2007
  • 02-05-2007
  • 26-04-2007
  • 20-04-2007
  • 19-04-2007
  • 15-04-2007
  • 01-04-2007
  • 30-03-2007
  • 25-03-2007
  • 24-03-2007
  • 22-03-2007
  • 20-03-2007
  • 18-03-2007
  • 14-03-2007
  • 11-03-2007
  • 09-03-2007
  • 07-03-2007
  • 04-03-2007
  • 03-03-2007
  • 02-03-2007
  • 26-02-2007
  • 25-02-2007
  • 24-02-2007

    Blog als favoriet !

    Een interessant adres?

     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com

     
    Courtesy of SparkleTags.com

     
    Courtesy of SparkleTags.com

     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
      
    Courtesy of SparkleTags.com

     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
    Courtesy of SparkleTags.com
     
     
     
     
     

     
     
    Best images, comment images, layouts and more for your profile on SparkleTags.com
    Best images, comment images, layouts and more for your profile on SparkleTags.com
    Best images, comment images, layouts and more for your profile on SparkleTags.com
    Best images, comment images, layouts and more for your profile on SparkleTags.com
    Best images, comment images, layouts and more for your profile on SparkleTags.com
    Gastenboek
  • Bonne-Fooi...Een Man's Hobby Band.
  • RESPECT
  • Hoor niets meer van jou!
  • Gastenboek
  • Mijn eerste bezoek in 2011

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs