Foto
Over mijzelf
Ik ben Poppe alain, en gebruik soms ook wel de schuilnaam schildpad.
Ik ben een man en woon in oostende (belgie) en mijn beroep is militair.
Ik ben geboren op 10/08/1962 en ben nu dus 61 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: lopen.
Mijn favorieten
  • bereken uw eigen route
  • MARATHON

    1998 antwerp marathon 3.20.49

    1999 rotterdam marathon 3.23.26

    1999 middelkerke marathon 3.24.26

    2000 parijs marathon 3.37.17

    2000 torhout marathon 3.18.13

    2005 kustmarathon       3.09.52


    2006 echternach marathon 3.04.38

    2008 lanzarote marathon 3:13:08

    2009 parijs marathon  3:13:18

    2011 marathon berlijn 2:59:24
    BESTTIJDEN
    marathon 2.59.24

    1/2 marathon 1.22.31

    10 km 37.32
    schildpad

    03-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.leve de warmte
    Klik op de afbeelding om de link te volgen gisteren de konterdamloop mede gedaan
    twas wel heel warm maar ik was op warmtestage (tunesie) geweest en daar toch 10 x gelopen
    zodus dit mocht geen probleem zijn
    een niet zo snelle start genomen en direct in het zoch van gino en koen gekropen
    na de 1 ronde de waterbevoorraading gepasseerd en in het groepje van 4 had de watermadam maar 2 bekertjes vast
    conclusie ik en gino geen water
    godverslimme toch
    gino kreeg nog een slokje van koen en ikke ???????????   kinne kloppen
    begin 2 ronde; na het missen van het water wist ik dat er een kameraad halfweg de 2 ronde met mijn flesje water stond
    het commando over het groepje overgenomen en het tempo goed hoog gehouden
    halfweg 2 ronde blij dat ik luc zag met mijn flesje
    na mijn verfrissing nog een half flesje over en zo braaf of stom ik ben het overschot gedeeld met mijn concurenten
    de rest van de 2 ronde de kop getrokken en zeker op het einde van de 2 ronde de eerste blijven lopen om
    zeker de waterbevoorraading niet te missen
    de watermadam stond daar terug met 2 bekertjes in een hand
    ik nam het eerste bekertje en het 2 bekertje viel tegen de grond
    ik hoorde terug godverslimme of verdomme achter me roepen
     mijn bekertje zat maar halfvol en na 1 slokje was het al leeg
    zodus mijn concurenten geen water
    de derde ronde, ik nog altijd de kop van de groep aanvoeren en niemand die overnam
    niet kunnen of niet willen wie zal het zeggen
    nog 1,5 km nog altijd op kop
    nog 1 km nog op kop,was ik nu zo sterk ??????????
    de laatste rechte lijn opdraaien ,nog 500meter
    mocht niet meer te lang wachten met mijn versnelling want er zaten nog 4 man op vinkenslag
    nog 450 meter nu moet het gebeuren
    een versnelling geplaatst en ze moesten ervan
    conclussie ze konden niet overnemen ik was te sterk ;-) of ik kon beter tegen die hitte
    binnengekomen op een mooie 11 plaats op 188 deelnemers met een tijd van 39:37 op 10,5 km
    dit is aan 3:44 de km in dit weer wel een goede presatie
    de 11 plaats en toch maar weer de 5 in mijn cat
    sterke gasten die oude mannen
    rita 10 min voor de start de voet omgeslagen
    na onze reis nog geen goed gevoel in de benen ,pijn aan de buikspieren en nu die voet
    toch een mooie race gelopen  een 42 plaats op 92
    7km in 36:24 dit is aan 5:10/km
    al bij al toch een mooie tijd en plaats
    nu rust en woensdag het kustcriterium
    7 km van nieuwpoort
    daar naartoe met als leuze
    alles mag en niks moet
    tot later grtz poppetje

    03-07-2010 om 18:36 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    12-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vuurtorenloop
    Klik op de afbeelding om de link te volgen gisteren vuurtorenloop in oostende
    mooie avond niet teveel wind en veel rechte stukken
    was dat geen mooi parcour voor de achillepees
    eens niet borduur op en af en geen 87 bochten
    een snelle start genomen (3;30) en dan zat ik al direct in een groepje waar ik thuis hoorde (gino;johan)
    de tweede km (3.31) na 3 km kwam er dan een vreemde eend aansluiten in ons groepje en nam resolut
    het tempo over
    voor mij was het juist op het limiet om er bij te blijven
    gino had nog kracht om eens over te nemen
    bij ingang 2 ronde nog altijd hetzelfde groepje en ik was het tempo al gewoon en kon zonder problemen
    bijbenen en hier en daar konden we lopers inhalen
    de derde ronde nog 100 meter achter groepje peter haemers die bijna de volledige tijd de kop moest trekken
    nog een halve ronde te gaan en koen tackx moest lossen uit het groepje voor ons
    voelde me goed en ging zelf eens aan de boom schudden
    gino moest onmiddelijk een klein gaatje laten samen met onze onbekende vriend die veel kopwerk had verricht
    nog 400 meter en koen tackx bijgehaald en er direkt op en erover
    voor mij nog peter haemers (1ste olifant) nu nog eens proberen maar ik zag me niet naderen
    nog 50 meter en koen kwam me terug voorbij maar had nog over en het was nog een pittig sprintje
    die ik won ;-) 
    de 10.850 m in 40.23 een mooie 16 plaats op 177 deelnemers
    en spijtig genoeg weer eens een 4 plaats in mijn cat 
    rita een mooie 40 plaats op 91 deelnemers met een tijd van 36.23 op 7.250 m
    allebei tevreden nog eentje gedronken en deze jaar zeker naar de kermis achter de hoek om een zak oliebollen te eten
    de vorige jaren steeds te lang blijven plakken en het was dan al gesloten
    na enkele leffe s nog naar het oliebollenkraam geweest maaaaaaaaaaar
    helaas het was weeral gesloten (weer slechte punten)
    dan maar een frietje gaan eten ergens anders
    morgen op reis naar tunesie voor 14 dagen
    grtz en tot een van de volgende weken he

    12-06-2010 om 13:30 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    31-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.brussel 2010
    Klik op de afbeelding om de link te volgen gisteren terug naar brussel met de autocar
    om 11u30 vertrokken en maar om 14u15 toegekomen
    redelijk laat dus en dan nog een sanitaire stop en de box in
    stond al redelijk achteraan vergeleken bij verleden jaar en mijn hazen (gino johan vincent en jan)
    stonden nog een heel stuk voor mij
    na de start een duw en trekwerk om toch overeind te blijven en dan stond ik nog redelijk vooraan
    wat moeten die mensen achteraan dan zeggen
    van de loop zelf kan ik kort zijn geprobeerd de eerste paar km aan 4 min de km te lopen maar door de
    drukte daar niet aan toegekomen
    vanaf km 6 vlotjes aan de 4 min de km geraakt maar de tijd dat je verloren hebt in het begin
    is bijna niet goed te maken
    de laatste 3 km bergop ging redelijk vlot tot zelfs 3:53 de km
    aangekomen op 1:21:57 op een 631  plaats
    toch redelijk tevreden maar al bij al had ik nog teveel over op het eind en dat mag normaal niet
    de achille nog pijnlijk maar te doen (de dag zelf)
    vandaag al veel minder ben gelijk 70 jaar nu
    rita een zeer gelijkmatige wedstrijd
    binnengekomen in 1:57:44 en dat is toch weeral 1 volle minuut beter dan vorig jaar
    dan wetende dat ze startnr 19342 had zodus redelijk moeten vringen heeft om overal door te geraken
    dan nog gaan eten en een dansje gedaan (ja ik ook) en tuisgekomen om 3h15
    en vandaag een beetje pijn aan mijn haar
    maar ja voor wat hoort wat ;-)

    31-05-2010 om 10:52 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    15-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tevreden over resultaat
    Klik op de afbeelding om de link te volgen gisteren keignaertloop
    na toch weer een rustige periode van trainingen (achille) wist ik niet wat ik kon verwachten
    na een korte opwarming wist ik al weer genoeg,de achille was weer lastig.
    mij weer laten wegdrummen aan de start en gestart op de 3 rij
    gino daarintegen zeer goed weg en direkt een gaatje van een 30 tal meter
    de eerste ronde was het proberen in het groepje van gino te geraken
    einde eerste ronde in het groepje van 6 gekomen samen met gino;koen;ea
    de hele tweede ronde was het aanklampen geblazen want dit gaatje in de eerste ronde dichten was er teveel aan
    de derde ronde vielen er al gasten af en bleven we over met 3 man
    ik gino en koen
    pas de laatste kilometer eens kunnen overnemen vooraan maar niet voor lang
    gino verdiend de sprint van 3 gewonnen voor koen en ik
    tijd 32:20 voor 8km830meter dit is aan 16,4/H  of  3,39/km op  een 22plaats op 230 deelnemers
    conclusie de conditie is nog altijd goed na toch weinig training
    3,39/km op een bochtig parcour met een grasstrook die niet geheel effen lag, mag ik zeker niet klagen
    geklopt van gino,en dit was geen verjaardagskado hoor
    hij heeft het dik verdiend en er zwaar moeten voor knokken
    rita een goede wedstrijd
    de 5km820meter in een tijd van 29:49
    dit is aan 5:07/km een 46 plaats op 110 deelnemers
    het word tijd dat de vrouwen ook eens een 10 km wedstrijd mogen lopen
    dan komt ze zeker en vast nog beter uit de verf
    voor de volgende weken redelijk veel rust en brussel erbij nemen zonder doel te stellen
    na brussel rust tot met de konterdamloop
    daartussen 15 dagen op reis naar de zon en hopelijk vergeet ik daar mijn achillepezen op mijn nachttafel en
    kom ik herboren terug ;-)

    15-05-2010 om 10:05 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    08-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.rita is in vorm ole ole
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ik zal nu eenmaal niet beginnen over mijn eigen maar over mijn vrouwtje
    vandaag halve marathon in veltem (bij leuven)
    na 3 maand niet gelopen te hebben na een operatie en 3 wedstrijdjes van een kleine 8 km tijd voor het grote werk vandaag
    3 rondjes van 7km en 30 meter,geen regen en geen wind of toch niet veel
    zij durfde er geen tijd tijd op plakken maar als voorbereiding op de 20 km van brussel was dit een goede training
    rita aangekomen op een 121 plaats met een tijd van 1h 59 min 51 sec
    het is eindelijk de eerste keer dat ze onder de 2 hr duikt
    het is al eens gebeurd maar de afstand klopte niet
    nu was het wel de juiste afstand
    zodus dit was een geslaagde examen voor de 20 km van brussel he
    ikzelf gestart met het gedacht om aan 4 min de km te lopen
    eindtijd zou dan 1.24.23 zijn
    na 4 km wist ik al genoeg de beentjes waren niet goed genoeg vandaag
    en mijn langste duurloop was maar 14 km zodus..............................
    aangekomen op een 20 plaats in 1.27.12
    toch tevreden met mijn tijd maar moet wel een beetje mijn tijd voor brussel bijstellen hoor
    ik had gedacht aan 1.20 maar zal tevreden moeten zijn met 1.24
    de km nog niet onder de knie en de trainingen niet vlot kunnen uitvoeren door de achille
    nu zitten er 2 tevreden mensen in de zetel aan het denken wat ze zullen eten ??

    08-05-2010 om 21:20 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    03-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUWESTADLOOP
    Klik op de afbeelding om de link te volgen gisteren mede gedaan aan de nieuwe stad loop beter gekend als apenplaneet
    tijdens het loslopen al direkt gevoeld dat de achille aan geen kanten mee wilde
    de hele week massage ,ijs,fricties,electriek erop en de pijn een klein beetje weg maar
    niet helemaal
    redelijk vlug gestart en weg bij de eerste 5
    na 1 km goed op mijn plaats (15)
    daar kwam gino en luc al aan en dan maar mee gegaan in de loop van die mannen
    na 2 km ging luc er al van door en redelijk vloeiend ook
    gino paste en ik dacht teveel aan achille en kon ook niet veel sneller meer
    de rest van de 1 en 2 tour in het zog van gino gebleven en proberen de pijn te verbijten
    de derde ronde overgenomen van gino en hem 25 meter gelost
    zo blijven lopen tot het einde
    een 17 plaats voor 8km 880 meter in een tijd van 32:25
    conclussie
    moet blij zijn want ben voor gino
    toch vandaag serieus aan het afzien
    kan nooit eens deftig doortrainen met oog op nog iets scherpere tijd
    hoe lang hou ik of achille dit nog vol??????????????????????????????????????????????
    rita een zeer goede wedstrijd gelopen
    het is een van de eerste keren dat ze in haar loopcarriere onder de 5 min de km blijft
    de 5km870meter afgelegd in 29:04 dit is aan 4:59 /km
    zodus heel goed bezig
    volgende week naar brussel de halve marathon ivo vandamme gaan lopen
    we zijn reeds ingeschreven zodus ik moet zeker gaan
    deze week heel de week rust en we zien wel zondag he
    grtz poppetje

    03-05-2010 om 20:53 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mooie foto sint jansloop
    volg deze link en je komt uit op een site met allemaal mooie foto s
    van de sint jansloop
    www.meninsport.com
    grtz poppetje

    29-04-2010 om 21:39 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    25-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SUPERDAG
    Klik op de afbeelding om de link te volgen vandaag de sint jansloop gelopen
    redelijk vlug gestart
    als 8 weg maar vlug kwamen enkele kleppers mij voorbij gelopen
    tot luc deketelaere bij me kwam ik haakte mijn karretje aan en weg waren wij
    in een groepje van drie probeerde ik nu en dan eens over te nemen maar twas moeilijk
    na 1 ronde nog altijd hetzelfde groepje en eens achterom gekeken waar gino en martin zat
    zo n 50 a 70 meter voorsprong
    na de 2 ronde nog altijd dezelfde voorsprong
    de 3 ronde zag ik dat martin de gino enkele meters had losgelopen en dichterbij ons kwam
    dan nog een tandje bijgestoken en het viel mee
    de laatste km het gevoel dat ik nog overhad
    nog een versnelling doen ??
    weeral twijfels met die 2 mannen in mijn zog
    toch proberen en wonder bij wonder het ging nog heel vlot en luc en dirk moesten ervan
    het tempo trok ik dan nog op en zag nog koen tackx voor me uitlopen
    daarnaartoe dus en ik ging er zeer vlot over
    gestrand op 4 sec van peter haemers maar zeer tevreden
    een minpuntje de achille speelde de ganse wedstrijd parten
    zal moeten voorzichtig zijn hoor
    binnengekomen op 37:24 op 10km 150 meter
    dit is aan 3:40 per km en een mooie 19 plaats
    voor luc(vrijdag gelopen in torhout)
    en voor gino(14 dagen geleden marathon in parijs)
    volgende week zal het weer helemaal anders zijn he
    rita een zeer goede en mooie wedstrijd gelopen
    de 6.8 km in 34:26 dit is aan 5:03 de km
    dit is terug haar oude niveau in een zeer korte tijd na de operatie
    allebei tevreden naar huis met een fles wijn en een waterkoker
    en op naar de volgende
     

    25-04-2010 om 20:22 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    17-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.achille
    Klik op de afbeelding om de link te volgen met de achille een beetje beter
    moet wel geweldig opletten
    niet te zot doen dus
    morgen eens naar de vossenslag,een laatste test
    mijn medicatie is salamandervlees met stiereklotensap en  bloed van de meikever
    en dan oplengen met ketjup
    en ketjup is nu juist iets dat ik niet graag mag
    neen rust, een goede massage van het vrouwtje, geen schotels doen,
    zeker niet kuisen, en strijken verboden
    mag wel koers en voetbal kijken maar mag de tv niet zelf verzetten ;-)
    zo zie je het gaat al wat beter he mijn humor komt al terug
    grtz poppetje
    rita ook goed bezig maar ze heeft niet veel tijd om te trainen met zo n vent als ik he ;-)

    17-04-2010 om 19:38 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    04-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.blij, tevreden, content
    Klik op de afbeelding om de link te volgen hallo
    vandaag het hazegrasloop
    vandaag was een beetje durf het motto
    na een goede opwarming een niet te snelle start genomen
    gino puystjens in het vizier en blijven volgen
    we zaten in een groepje van 6 waaronder ieder zijn deeltje van het werk deed
    het liept vlot en kon dan ook redelijk goed volgen met de gino
    halfweg 2 ronde kwam luc de ketelaere terug bij ons
    hij nam over van ons een maakte een gaatje van een 10 meter
    gino ging of kon niet mee
    ikzelf was weer aan het twijfelen
    zou ik meegaan of bij gino blijven
    tegen ik de beslissing nam was luc al 25 meter voor en durfde ik het niet meer aan
    dan maar bij gino blijven
    de 3 ronde nog wat reserve over maar op 75 meter voor ons een groepje van 7 man
    zou ik het risico nemen om daar proberen naartoe te lopen????????????????????
    weeral die twijfel dan maar besloten bij gino te blijven en hem eens proberen te kloppen
    dat is al 2 jaar mijn doel en daarmee moet ik meer dan tevreden zijn
    de laatste 500 meter een versnelling geplaatst en gino ging niet meer mee
    examen geslaagd den gino geklopt
    binnengekomen op een 20 plaats op 167 deelnemers
    tijd 37:39 op de 10 km
    nu,is de gino voluit gegaan ? want volgende week loopt hij toch een marathon he
         moest ik mee zijn gegaan met luc?
    deze vragen zal ik oplossen binnen de 3 weken dan is er terug een wedstrijd ;-)
    rita ook een sterke loop achter de rug
    6,6 km in 35:41 dit is aan 5:24 / km  wetende dat dit nog maar
    haar tweede wedstrijd is na haar operatie is dit zeker een positief punt
    nu verder opbouwen naar de sint jans loop binnen 3 weken
    een minpuntje vandaag weer een beetje last van de achille
    we zien wel he



    04-04-2010 om 17:45 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    27-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.noordzeeloop
    Klik op de afbeelding om de link te volgen vandaag de noordzeeloop gelopen
    ik kan kort zijn daarover
    tevreden van mijn wedstrijd mooie tijd mooie plaats maaaaaaaaaaar
    ik moet meer durven
    heb vandaag vastgesteld dar ik meer moet durven
    het groepje van gino +- 8 man liep voor mij en ik durfde niet mee te gaan
    nadien bekeken met de tijden en plaatssen had ik moeten bij dat groepje blijven
    ze waren met 8 en werkten goed samen en eens je in dat groepje zit past jij je wel gemakkelijk aan
    durven durven we zien wel volgende week
    maar alles bij alles toch zeer tevreden
    de 10,5 km in 40,30 met een mooie 16 plaats op de 163 deelnemers en de 4 in mijn cat
    rita ook een zeer mooie come back
    na weinig kilometers en niet weten wie en wat de 7 km gelopen in 38:47
    dit aan een gemiddelde van 5,35 de km
    dat had ze zeker niet verwacht
    ik was al blij met 6 min de km
    zodus ons weekend geslaagd
    en als beloning mag ik een uur minder slapen en moet ik morgen werken (
    grtz en tot volgende week
    poppetje

    27-03-2010 om 20:19 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    12-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.B.K MILITAIREN VETT
    Klik op de afbeelding om de link te volgen hallo
    gisteren het militair kampioenschap vett gelopen op de schorre
    eerst en vooral wil ik al de mensen die hun kelen schor hebben geschreeuwd en van her en der zijn gekomen om te supporteren bedanken
    het heeft mij echt deugd gedaan en mij vooruit gestuwd
    er waren zelfs mensen van kortemark gekomen
    namen zal ik niet noemen want de lijst is te lang en ik moest  maar eens iemand vergeten ;-) 
    van de wedstrijd kan ik kort zijn,de eerste aanvangsronde goed gestart  op een +- 42 plaats
    dan 3 dezelfde rondes 6:47  6:50  en 6:48 aan eenzelfde snelheid kunnen afwerken
    alhoewel er 3 bergjes per ronde in zaten niet verzwakt op het einde
    ik was de 2 vett van mijn kazerne
    mijn doel was top 50 daar ik verleden jaar ook goed had gelopen en de 76 plaats behaalde
    aangekomen als 33 met een tijd van 23:59
    een gemiddelde snelheid van 3:46/ de km
    een zeer tevreden loper (ik) heb dan nog eens getrakteerd in de sportzaal aan mijn trouwe supporters (gelukkig zijn ze niet allemaal mede gegaan   )
    dan met nog een ander koppel een goeie gaan drinken in stad en een vettige pizza gaan eten als beloning
    tegen 22 hr thuis en mijn bedje in
    vandaag geen stijve spieren juist klein beetje pijn aan mijn haar ;-)
    mijn volgende doel de 20 km van brussel
    mijn beste tijd 1:21:35
    zou graag eens gaan om 1:20 te halen
    we zullen zien he
    het belangerijkste is dat we gezond blijven
    grtz poppetje 

    12-03-2010 om 00:00 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    05-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het gaat goed
    Klik op de afbeelding om de link te volgen nog een laatste test gedaan woensdag
    het was een korte cross in de kazerne
    eens vol doorgegaan om eens te zien hoe ver ik stond
    met zo n 150 mannen aan de start
    redelijk vlug gestart en onmiddelijk met een 7 tal gasten vooruit waaronder ik
    na een kleine km een versnelling van viane rudy die ik niet kon beantwoorden
    die liep zo n kleine 100 meter voor ons
    dan dejaeger yves die het gaatje kon toelopen en bij viane bleef zitten
    na 2 km de duinen in,dat was het moment om eens aan de boom te schudden
    ik kwam redelijk vlot dichterbij en niemand in het groepje met mij die me kon volgen
    nu een betonbaantje met de wind vol op kop
    yves ging vlot weg van viane en dat was het moment op te proberen aan te sluiten bij viane
    dit lukte goed en bleef dan nog 30 meter in zijn  spoor zitten
    yves had al een 100 meter voorsprong
    terug de duinen in en wind tegen waagde ik het nog eens om dit gat samen met viane goed te maken
    maar na 20 meter moest viane eraf
    dan maar alleen alles op alles gezet om bij yves te komen
    nog 1 km te gaan en ik kwam bij yves en ging erop en erover
    nu de piste op en niet alles moeten geven om die 20 meter voorsprong die ik had te behouden
    als eerste over de meet komen is toch nog altijd iets speciaals hoor
    conclussie: ben klaar voor donderdag het bk vett militairen tegemoet te treden
    niet dat ik daat potten zal breken hoor
    vorig jaar was een mooie 76 plaats goed
    nu zou ik graag in de eerste 50 zitten
    zo zie je maar je mag nooit denken dat je goed bent he
    het niveau ligt daar ook hoog hoor
    voor mensen die geintreseerd zijn
    donderdag 11 maart is het wereldkampioenschap veldlopen op de schorre
    de korte cross beint om 10 hr
    de lange cross om 11hr
    het b.k veldlopen vett militair +50 en dames starten om 13 hr
    en de vett + 40 waar ik aan meedoe starten om 13H45
    je moet niet betalen om binnen te mogen
    het is achteraan op de schorre waar het w.e het b.k burger plaatsvind
    grtz en tot donderdagavond met een verslagje
    grtz poppetje  

    05-03-2010 om 19:26 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    01-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.20 KM VAN BRUSSEL
    Klik op de afbeelding om de link te volgen HALLO
    IK BEN BIJ DE 30.000 GELUKKIGEN DIE BEN DOOR GERAAKT OP DE SITE
    IK BEN BEGINNEN KIJKEN OM 8.30 HR EN ZE WAREN AL BEZIG MET DE INSCHRIJVINGEN
    DAN MAAR VLUG GEPROBEERD EN DIREKT BINNEN
    BINNEN 10 MIN IK EN RITA INGESCHREVEN
    ALS JE HOORT VAN SOMMIGE ANDEREN DIE 2 A 3 UUR HEBBEN GEPROBEERD AMAAAAAAAI
    WE ZIJN ER DUS WEER BIJ EN HET STAAT MET RODE STIP GENOTEERD IN MIJN AGENDA
    TOT LOOPS

    01-03-2010 om 21:41 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    23-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.geen oostende -brugge voor mij
    Klik op de afbeelding om de link te volgen vandaag besloten om niet deel te nemen aan oostende -brugge
    de reden is simpel op 7 maart is er oostende brugge
    en de BK vett is op 11 maart op de schorre
    in 4 dagen 2 wedstrijden is te doen maar een van die 2 moet ik mij dan een beetje inhouden
    ik heb beloofd om op 11 maart klaar te staan voor het bk aan mijn sportmonitor
    het is een individueele wedstrijd maar nadien worden de 5 beste tijden van alle kazernes samengeteld
    en is er nog een rangschikking per ploeg
    en we staan met een goede ploeg
    ik kan dat mijn werkcollega s niet aandoen om 3 dagen voordien een tien mijl te lopen he
    ik hoor je al denken loop dan oostende brugge niet volle bak door maaaaaaaaaaaaaaaar
    je kent mij he,als martin desmet en nog zoveel andere mij voorbij snellen
    is de kans groot (heel groot )dat ik zal proberen mede te gaan
    ik zal wel eens komen gluren(supporteren) ;-)
    maar meedoen niet
    tot later nog eens he
    grtz poppetje

    23-02-2010 om 14:24 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    17-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.op schema
    Klik op de afbeelding om de link te volgen hallo
    hier alles ok
    zit goed op schema;geen problemen,nu en dan een toertje lopen
    mis wel een beetje het wedstrijdritme
    dat het maar vlug 11 maart is
    dan doe ik mee met het militair b.k voor veteranen
    en dan nog in mijn eigen stad op de schorre
    het parcour zal ik wel van buiten kennen
    nu en dan gaan trainen op de schorre
    we zullen zien he
    rita ook terug begonnen na haar operatie
    weer veel werk aan de winkel na 3 maand niks te mogen (kunnen ) doen
    maar de eerste wedstrijd is binnen 6 weken
    tijd zat
    alles op zijn tijd
    grtz poppetje

    17-02-2010 om 21:48 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    07-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zeer tevreden
    Klik op de afbeelding om de link te volgen vandaag de sasloop gelopen
    had er wel een goed oog in maar had dat in lombardsijde ook en deze viel tegen
    geen kwaaltjes;goed in koptje;en goed gemotiveerd
    goed vertrokken op 2 de startlijn
    na 400 meter in het spoor van gino
    nu de beslissing,blijf ik bij hem want hij is tenslotte beter dan ik he
    een gok,het was maar 7.400 meter ik ging het wagen om erbij te blijven
    de eerste ronde constant in het zog van gino gelopen
    de tweede ronde hetzelfde alhoewel hij nu en dan een lichte prik uitdeelde kon ik erbij blijven
    net iets te vlug om eens te kunnen overnemen (sorry daarvoor)
    nog 500 meter te gaan en mijn concurenten die ik verwachte nog niet gezien
    ( martin,johan;jacky;watthy;fiers;hein;vincent;francis;luypaert enz enz)
    nu pas besefte ik dat ik nog geen ene keer achter mij had gekeken(van vertrouwen gesproken;-) )
    nu toch eens achteruit piepen en de eerste achtervolger was johan watthy op zo n 50 meter
    nog 200 meter te gaan nog een prikje van gino
    na al dat werk dat hij heeft opgeknapt(mij constant uit de wind gezet) heb ik hem dan laten gaan de laatste 100 meter
    het zou aan mijn geweten hebben geknaagd en niet in mijn natuur liggen om dan zo iemand te verslaan in de sprint
    en dan was ik nog niet zeker dat ik hem zou kloppen he ;-) 
    een mooie 28 plaats met 27 min 11 sec op 7400 meter
    van een druk bezette deelnemersveld gesproken (pas 10 in mijn cat h3)
    zeer tevreden en na enkele leffe s naar huis
    nu wel nog 7 weken voor de volgende loop
    grtz poppetje

    07-02-2010 om 19:30 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    31-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zo gezond als een vis
    Klik op de afbeelding om de link te volgen vandaag naar de vosseslag geweest
    wou me eigen nog eens testen voor de wedstrijd van volgende week zondag op het sas
    met een tevreden gevoel thuisgekomen
    het ging goed en al de kleine kwaaltjes weg
    juist nog de achille 10% niet in orde
    maar tijdens het lopen geen last
    twas redelijk van weer ook niet te koud en wind mee op strand
    wat me wel opviel was dat lazy horse scherp staat;dat beloofd
    we zien wel zondag he ;-)
    grtz poppetje

    31-01-2010 om 17:49 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    21-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.blij
    Klik op de afbeelding om de link te volgen gisteren de veldloop mede gedaan in ieper
    in de cat vett was ik de 15 op de 91 deelnemers en was daarmee
    de 1 vett van de kazerne
    er waren 4 ronden van 1500 meter
    niet supersnel gestart maar mee in de 25 eersten
    de eerste 2 ronden bij mijn betere collegas van de kazerne kunnen blijven die in schaffen meer dan 1 minuut voor mij waren
    de 3 ronde eens over genomen van die collegas en ik voelde me nog prima
    einde van de 3 ronde nog een tandje bijgestoken  want ik had nog wat over
    nog 5 man ingehaald in laatste ronde en nog een sprintje aan de finich
    met het ploegenklassement een mooie 3 plaats behaald
    zodus iedereen en zeker ik tevreden
    voor de jean vrancken enkele statistieken ;-)
    de jean heeft het w.e daarvoor ook gelopen op hetzelfde parcour maar 7 km in een tijd van 31:51
    ik maar 6 km in 25:15
    zodus dit wil zeggen dat de jean gelopen heeft aan 4:24/km
    ik aan 4:18 de km ;-) ;-) ;-) ;-)
    begrijp je
    het zullen nog spannende wedstrijden worden in het o.l.c
    grtz poppetje

    21-01-2010 om 14:06 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    19-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.veldloop
    Klik op de afbeelding om de link te volgen morgen een veldloop in ieper met het t leger
    een herexamen voor lombardsijde ;-)
    geen pottekijkers van het o l c
    ga me eens goed laten gaan alhoewel het niet mijn ding is in het slijk ploeteren
    we zullen zien he
    alles mag niks moet
    grtz poppetje

    19-01-2010 om 17:43 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)


    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.



    Welkom op mijn blog!
    Gastenboek
  • uitslag berlijn
  • berlijn
  • marathon berlijn
  • vraagje
  • gevonden

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs