Foto
Over mijzelf
Ik ben Poppe alain, en gebruik soms ook wel de schuilnaam schildpad.
Ik ben een man en woon in oostende (belgie) en mijn beroep is militair.
Ik ben geboren op 10/08/1962 en ben nu dus 61 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: lopen.
Mijn favorieten
  • bereken uw eigen route
  • MARATHON

    1998 antwerp marathon 3.20.49

    1999 rotterdam marathon 3.23.26

    1999 middelkerke marathon 3.24.26

    2000 parijs marathon 3.37.17

    2000 torhout marathon 3.18.13

    2005 kustmarathon       3.09.52


    2006 echternach marathon 3.04.38

    2008 lanzarote marathon 3:13:08

    2009 parijs marathon  3:13:18

    2011 marathon berlijn 2:59:24
    BESTTIJDEN
    marathon 2.59.24

    1/2 marathon 1.22.31

    10 km 37.32
    schildpad

    05-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het gaat goed
    Klik op de afbeelding om de link te volgen nog een laatste test gedaan woensdag
    het was een korte cross in de kazerne
    eens vol doorgegaan om eens te zien hoe ver ik stond
    met zo n 150 mannen aan de start
    redelijk vlug gestart en onmiddelijk met een 7 tal gasten vooruit waaronder ik
    na een kleine km een versnelling van viane rudy die ik niet kon beantwoorden
    die liep zo n kleine 100 meter voor ons
    dan dejaeger yves die het gaatje kon toelopen en bij viane bleef zitten
    na 2 km de duinen in,dat was het moment om eens aan de boom te schudden
    ik kwam redelijk vlot dichterbij en niemand in het groepje met mij die me kon volgen
    nu een betonbaantje met de wind vol op kop
    yves ging vlot weg van viane en dat was het moment op te proberen aan te sluiten bij viane
    dit lukte goed en bleef dan nog 30 meter in zijn  spoor zitten
    yves had al een 100 meter voorsprong
    terug de duinen in en wind tegen waagde ik het nog eens om dit gat samen met viane goed te maken
    maar na 20 meter moest viane eraf
    dan maar alleen alles op alles gezet om bij yves te komen
    nog 1 km te gaan en ik kwam bij yves en ging erop en erover
    nu de piste op en niet alles moeten geven om die 20 meter voorsprong die ik had te behouden
    als eerste over de meet komen is toch nog altijd iets speciaals hoor
    conclussie: ben klaar voor donderdag het bk vett militairen tegemoet te treden
    niet dat ik daat potten zal breken hoor
    vorig jaar was een mooie 76 plaats goed
    nu zou ik graag in de eerste 50 zitten
    zo zie je maar je mag nooit denken dat je goed bent he
    het niveau ligt daar ook hoog hoor
    voor mensen die geintreseerd zijn
    donderdag 11 maart is het wereldkampioenschap veldlopen op de schorre
    de korte cross beint om 10 hr
    de lange cross om 11hr
    het b.k veldlopen vett militair +50 en dames starten om 13 hr
    en de vett + 40 waar ik aan meedoe starten om 13H45
    je moet niet betalen om binnen te mogen
    het is achteraan op de schorre waar het w.e het b.k burger plaatsvind
    grtz en tot donderdagavond met een verslagje
    grtz poppetje  

    05-03-2010 om 19:26 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    01-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.20 KM VAN BRUSSEL
    Klik op de afbeelding om de link te volgen HALLO
    IK BEN BIJ DE 30.000 GELUKKIGEN DIE BEN DOOR GERAAKT OP DE SITE
    IK BEN BEGINNEN KIJKEN OM 8.30 HR EN ZE WAREN AL BEZIG MET DE INSCHRIJVINGEN
    DAN MAAR VLUG GEPROBEERD EN DIREKT BINNEN
    BINNEN 10 MIN IK EN RITA INGESCHREVEN
    ALS JE HOORT VAN SOMMIGE ANDEREN DIE 2 A 3 UUR HEBBEN GEPROBEERD AMAAAAAAAI
    WE ZIJN ER DUS WEER BIJ EN HET STAAT MET RODE STIP GENOTEERD IN MIJN AGENDA
    TOT LOOPS

    01-03-2010 om 21:41 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    23-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.geen oostende -brugge voor mij
    Klik op de afbeelding om de link te volgen vandaag besloten om niet deel te nemen aan oostende -brugge
    de reden is simpel op 7 maart is er oostende brugge
    en de BK vett is op 11 maart op de schorre
    in 4 dagen 2 wedstrijden is te doen maar een van die 2 moet ik mij dan een beetje inhouden
    ik heb beloofd om op 11 maart klaar te staan voor het bk aan mijn sportmonitor
    het is een individueele wedstrijd maar nadien worden de 5 beste tijden van alle kazernes samengeteld
    en is er nog een rangschikking per ploeg
    en we staan met een goede ploeg
    ik kan dat mijn werkcollega s niet aandoen om 3 dagen voordien een tien mijl te lopen he
    ik hoor je al denken loop dan oostende brugge niet volle bak door maaaaaaaaaaaaaaaar
    je kent mij he,als martin desmet en nog zoveel andere mij voorbij snellen
    is de kans groot (heel groot )dat ik zal proberen mede te gaan
    ik zal wel eens komen gluren(supporteren) ;-)
    maar meedoen niet
    tot later nog eens he
    grtz poppetje

    23-02-2010 om 14:24 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    17-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.op schema
    Klik op de afbeelding om de link te volgen hallo
    hier alles ok
    zit goed op schema;geen problemen,nu en dan een toertje lopen
    mis wel een beetje het wedstrijdritme
    dat het maar vlug 11 maart is
    dan doe ik mee met het militair b.k voor veteranen
    en dan nog in mijn eigen stad op de schorre
    het parcour zal ik wel van buiten kennen
    nu en dan gaan trainen op de schorre
    we zullen zien he
    rita ook terug begonnen na haar operatie
    weer veel werk aan de winkel na 3 maand niks te mogen (kunnen ) doen
    maar de eerste wedstrijd is binnen 6 weken
    tijd zat
    alles op zijn tijd
    grtz poppetje

    17-02-2010 om 21:48 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    07-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zeer tevreden
    Klik op de afbeelding om de link te volgen vandaag de sasloop gelopen
    had er wel een goed oog in maar had dat in lombardsijde ook en deze viel tegen
    geen kwaaltjes;goed in koptje;en goed gemotiveerd
    goed vertrokken op 2 de startlijn
    na 400 meter in het spoor van gino
    nu de beslissing,blijf ik bij hem want hij is tenslotte beter dan ik he
    een gok,het was maar 7.400 meter ik ging het wagen om erbij te blijven
    de eerste ronde constant in het zog van gino gelopen
    de tweede ronde hetzelfde alhoewel hij nu en dan een lichte prik uitdeelde kon ik erbij blijven
    net iets te vlug om eens te kunnen overnemen (sorry daarvoor)
    nog 500 meter te gaan en mijn concurenten die ik verwachte nog niet gezien
    ( martin,johan;jacky;watthy;fiers;hein;vincent;francis;luypaert enz enz)
    nu pas besefte ik dat ik nog geen ene keer achter mij had gekeken(van vertrouwen gesproken;-) )
    nu toch eens achteruit piepen en de eerste achtervolger was johan watthy op zo n 50 meter
    nog 200 meter te gaan nog een prikje van gino
    na al dat werk dat hij heeft opgeknapt(mij constant uit de wind gezet) heb ik hem dan laten gaan de laatste 100 meter
    het zou aan mijn geweten hebben geknaagd en niet in mijn natuur liggen om dan zo iemand te verslaan in de sprint
    en dan was ik nog niet zeker dat ik hem zou kloppen he ;-) 
    een mooie 28 plaats met 27 min 11 sec op 7400 meter
    van een druk bezette deelnemersveld gesproken (pas 10 in mijn cat h3)
    zeer tevreden en na enkele leffe s naar huis
    nu wel nog 7 weken voor de volgende loop
    grtz poppetje

    07-02-2010 om 19:30 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    31-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zo gezond als een vis
    Klik op de afbeelding om de link te volgen vandaag naar de vosseslag geweest
    wou me eigen nog eens testen voor de wedstrijd van volgende week zondag op het sas
    met een tevreden gevoel thuisgekomen
    het ging goed en al de kleine kwaaltjes weg
    juist nog de achille 10% niet in orde
    maar tijdens het lopen geen last
    twas redelijk van weer ook niet te koud en wind mee op strand
    wat me wel opviel was dat lazy horse scherp staat;dat beloofd
    we zien wel zondag he ;-)
    grtz poppetje

    31-01-2010 om 17:49 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    21-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.blij
    Klik op de afbeelding om de link te volgen gisteren de veldloop mede gedaan in ieper
    in de cat vett was ik de 15 op de 91 deelnemers en was daarmee
    de 1 vett van de kazerne
    er waren 4 ronden van 1500 meter
    niet supersnel gestart maar mee in de 25 eersten
    de eerste 2 ronden bij mijn betere collegas van de kazerne kunnen blijven die in schaffen meer dan 1 minuut voor mij waren
    de 3 ronde eens over genomen van die collegas en ik voelde me nog prima
    einde van de 3 ronde nog een tandje bijgestoken  want ik had nog wat over
    nog 5 man ingehaald in laatste ronde en nog een sprintje aan de finich
    met het ploegenklassement een mooie 3 plaats behaald
    zodus iedereen en zeker ik tevreden
    voor de jean vrancken enkele statistieken ;-)
    de jean heeft het w.e daarvoor ook gelopen op hetzelfde parcour maar 7 km in een tijd van 31:51
    ik maar 6 km in 25:15
    zodus dit wil zeggen dat de jean gelopen heeft aan 4:24/km
    ik aan 4:18 de km ;-) ;-) ;-) ;-)
    begrijp je
    het zullen nog spannende wedstrijden worden in het o.l.c
    grtz poppetje

    21-01-2010 om 14:06 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    19-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.veldloop
    Klik op de afbeelding om de link te volgen morgen een veldloop in ieper met het t leger
    een herexamen voor lombardsijde ;-)
    geen pottekijkers van het o l c
    ga me eens goed laten gaan alhoewel het niet mijn ding is in het slijk ploeteren
    we zullen zien he
    alles mag niks moet
    grtz poppetje

    19-01-2010 om 17:43 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    10-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SLECHTE TEST
    Klik op de afbeelding om de link te volgen HAD DE NIEUWJAARSCORRIDA VAN LOMBARDSIJDE AANGESTIPT OM MIJN EIGEN EENS TE TESTEN
    HOEVER IK AL STOND
    NA ENKELE WEKEN GOED TE KUNNEN TRAINEN EN EEN BEETJE VERTROUWEN
    TE HEBBEN GEWONNEN HAD IK ER GOEDE HOOP IN
    REDELIJK GOED GESTART ;MAAR VANAF DE 2 KM BEGONNEN DE MENSEN MIJ VOORBIJ TE STEKEN
    DAT IS NIET RAAR VINDEN JULLIE;MAAR ALS DIE MENSEN JE BLIJVEN VOORBIJSTEKEN DE HELE WEDSTRIJD DOOR
    EN JE KAN ZELF GEEN ENE BIJBENEN DAT IS RAAR HE
    MAAR EEN PAAR VOORBEELDEN TACK KOEN MEER DAN 5 MIN VOOR MIJ
    DERAMOUDT JOHAN 4.30 MIN VOOR MIJ; FRANCKO NICK 4 MIN VOOR MIJ
    LUYPAERT DIRK 3 MIN VOOR MIJ ;PROVOST RIK 1 MIN VOOR MIJ ENZ ENZ ENZ
    EN HET WAS VOOR IEDEREEN KOUD EN VOOR IEDEREEN VEEL WIND HE
    MOET GEEN VERZACHTENDE OMSTANDIGHEDEN ZOEKEN
    CONCLUSIE :ER IS NOG HEEL HEEL HEEL VEEL WERK AAN DE WINKEL OF
    WE WORDEN OUD MENEER
    VANDAAG MAAR EEN BEETJE RUST EN VANAF MORGEN ERIN VLIEGEN ZEKER
    GRTZ POPPETJE
     

    10-01-2010 om 13:58 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    03-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nieuwjaarsduik
    Klik op de afbeelding om de link te volgen gisteren mijn eerste nieuwjaarsduik gedaan
    na wat spierversterkende oefeningen de laatste maand een klein beetje aangekomen (zie foto)
    maar kon wel een beetje meer kracht gebruiken om mij te profileren aan de start van een loopwedstrijd
    nu de nieuwjaarsdijk is zeker niet voor herhaling vatbaar denk ik
    niet normaal hoe koud een mens kan hebben
    en het ergste van al ik kreeg dan een jenever aangeboden
    en tegen ik hem aan mijn lippen kon zetten was hij al leeg van te schudden en te beven
    niet normaal
    twas wel leuk omdat we met 16 leden van de olifant waren
    en nadien (2 hr later) was het ook genieten want dan vloeide de duvels en de leffe s gemakkelijk naar binnen
    met een beetje zand tussen de tenen en een mooie loopmuts tevreden dat ik weer thuis was
    nu nog een beetje power training en dan het bedje in ;-)
    grtz en tot later nog eens
    poppetje

    03-01-2010 om 20:39 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    25-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.prettige feestdagen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen prettige feestdagen
    laat je maar eens goed gaan
    de boog mag niet altijd gespannen staan
    wij wensen ook iedereen een goede gezondheid
    een blessurevrij jaar
    veel toptijden
    en heel veel loopplezier
    vele kussen
    rita, alain, greq

    25-12-2009 om 11:16 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    15-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ai aai aaai aaaai
    Klik op de afbeelding om de link te volgen vandaag terug naar dokter geweest met rita
    en terug geen goed nieuws
    eerst moeten een foto maken
    en vastgesteld dat
    de pin  ietjes verschoven is en vrijft  tegen het bot
    ze moet terug binnen in een dagkliniek om de pin terug te verwijderen
    hij had een mooie datum 31 dec
    hebben dan maar een week uitgesteld tot 7 januari
    zo zie je maar dat je niet teveel mag plannen he
    maar we sleuren haar erdoor
    daar ben ik goed in
    grtz poppetje



    15-12-2009 om 17:43 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    12-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TEVREDEN
    Klik op de afbeelding om de link te volgen vandaag mede gedaan in bredene
    de 9 km
    had niet veel geen zin maar mocht van peter vermeersch zijn vrouw kussen als ik de winkel passeerde
    dat heeft natuurlijk veel goed gemaakt 
    had me voorgenomen om aan 4 min 30 sec per km te lopen
    niet te snel gestart maar toch sneller dan 4:30
    veel concurenten mij voorbij gegaan maar mij niet zot gemaakt
    na 3 km een goed tempo van 4:10 de km en kon dit gemakkelijk aanhouden zonder mijn hartslag
    de hoogte in te jagen
    na 5 km nog niks van last aan de achille en nog een klein beetje versneld nadat ze me de verkeerde richting hadden
    ingestuurd op de splitsing 9 km-12 km
    ze zullen het ook nooit leren ;ze staan daar met 5 bij elkaar en niemand die iets zegt of de richting zegt jammer
    dan de kus aan peter zijn vrouw en terug op weg naar de aankomst
    een mooie tijd van 36:36 voor een 8km 810 meter
    dit is aan 4:08 de km
    conclussie:
    geen pijn gehad tijdens en na het lopen
    een mooi constante tempo
    had nog beetje over op het einde
    hs niet in het rood geweest
    zodus zeer blij met deze loop en met de evolutie van de kwetsuur
    nu niet te zot beginnen doen
    rustig verder werken
    en
    vlug achter mijn verrassing (zie foto)
    oei oei daar gaan de kilo s terug de hoogte in
    grtz en tot een van deze
    poppetje(de man met de glimlach) 

    12-12-2009 om 00:00 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    07-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.snel als een schildpad
    Klik op de afbeelding om de link te volgen na al een week of 4 aan het trainen
    de achille tot 80 percent gedaan
    er blijft toch nog iets klein hangen en daar heb ik smorgens toch last van
    nu regelmatig 10 km lopen maar het gaat gewoon niet vooruit
    de souplesse is weg en ik loop gelijk pinnokio
    ik heb dan ook nog niet veel snelheid
    daarom de naam schildpad ben ik nu wel waardig
    zaterdag zal ik toch eens afzakken naar bredene
    normaal voor de 6 km maar ik heb al gehoord dat er daar geen uitslag van gemaakt word
    dan word het meschien de 9 km maar dat is nog ietjes te ver voor mij
    kweet nog niet wat dak zal doen
    de woensdag erop ga ik dan een veldloopje doen in schaffen
    het militair kampioenschap veldlopen
    morele verplichting met de kazerne
    totaal 8,5 km maar veel berg op en af
    zal er een training van maken
    ik weet nu al dat de jean vrancken me gaat zot maken maar bij deze
    HET GAAT JE NIET LUKKEN HOOR
    de eerste keer dat ik het ga opnemen tegen de bende van het olc zal met de sasloop zijn  
    (denk ik)
    tot zaterdad
    poppetje          

    07-12-2009 om 20:31 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.heet van de naald
    Klik op de afbeelding om de link te volgen het nieuw puntensysteem van het o.l.c van 2010 staat online
    heb dit eens nagekeken
    vind het een raar systeem
    wie haalt hier het meeste voordeel uit
    kan men nog voordien rekenen hoeveel punten je voorstaat enz enz
    graag eens jullie gedacht daarover
    grtz poppetje

    01-12-2009 om 00:00 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KNAP LASTIG
    Klik op de afbeelding om de link te volgen hallo
    de laatste 14  dagen geregeld 10 km gelopen
    de pijn in de achille bijna weg
    juist bij het opstaan nog een stijf gevoel in de achille
    wist niet dat de conditie na 2 maand niks doen zo vlug weg is
    terug van nul beginnen want na 14 dagen is de hartslag nog 12 slagen per minuut hoger dan vroeger
    de spieren willen zo goed niet mee,en het loopt zeker niet vlot
    maar dat komt wel zeker
    dan zit ik ook nog met een gekwetst vrouwtje thuis en vallen de taken dan ook op mijn konto
    ik help normaal altijd in het huishouden,maar nu ik er alleen voorsta sta ik verstelt wat er nog allemaal bijkomt
    nu weet ik ook dat je geen wollen pyiama bij de kookwas mag steken he
    maar ja dat is dan ook weer goed voor mijn petekind,nu past het voor haar barbypop
    met rita alles ok
    geluk dat haar pijngrens redelijk hoog is
    ze pikkelt al terug rond en maakt al terug een planning op
    zal nu sluiten want heb nog een klein beetje werk (rita wassen)
    tot later nog eens he
    poppetje 
      

    27-11-2009 om 19:50 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.operatie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen rita vandaag geopereerd aan voet
    al bij al nog meegevallen, ik heb geen pijn gehad
    nee de pijn was menselijk
    vanavond alleen thuis want rita moet nog tot zaterdag in het hospitaal blijven
    tijd om eens na te denken voor het volgend jaar
    olc of houtland crit?
    een marathon in berlijn of een andere?
    het kustcrit of een kleine rustpauze?
    of een rustjaar kwestie  wedstrijden??
    wie zien wel he
    met achille al veel beter
    bijna gedaan zou ik zeggen
    s morgens nog een beetje stijfheid maar voor de rest alles ok
    heel heel rustig aan het opbouwen,zoals martin zegt eerst fladderen voor ik erin vlieg
    mijn eerste wedstrijd ??????????????????
    wie zien wel ik ik hou je wel op de hoogte he  
    grtz de eenzame man
    poppetje

    19-11-2009 om 20:36 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.groen licht
    Klik op de afbeelding om de link te volgen de scenar sessie zit erop
    achille 80 a 85 percent beter
    van een wondermiddel gesproken
    de kilo s zijn erbij gevlogen van 73 kg naar 79,5 kg
    de kilometers van 80 per week naar 0 per week
    de mentaliteit van optimaal naar rampzalig (vraag maar aan het vrouwtje )
    maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
    het groene licht brand
    de trainingen mogen terug beginnen
    ik ben gelijk een klein kind die terug naar school mag
    uitgenomen de snoep en het lekker eten dat moet ik nu ook laten he
    ik leg mezelf nog geen verplichtingen op
    zeer zeer langzaam opbouwen 
    en alles dag per dag bekijken
    nog geen planningen maken van wedstrijden
    en eens het vrouwtje in de watten leggen
    dat heeft ze nu wel verdiend na zo n 2 lastige maanden 
    ze zeg dat ik geen normalen ben
    maar zo erg is het nu ook weer niet hoor
    tot een van die dagen
    nu word het weer leuk om iets te schrijven he
    grtz poppetje 

    13-11-2009 om 20:12 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    29-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de eerste kilometers
    Klik op de afbeelding om de link te volgen hallo
    nog eens goed nieuws op deze blog
    gisteren woensdag mijn eerste 2 km gelopen
    vandaag donderdag nog eens 3 km
    vrijdag en zaterdag rust
    ik zie je al denken ineens zo vlug hersteld??
    na van alles te hebben geprobeerd ben ik via via bij iemand terecht
    gekomen die met een scenar werkt
    wat is een scenar?
    dit is een apperaat die een soort electriche golven opwekt en die  diep inwerkt op de kwetsuur
    bij mij de achille maar ook tenniselleboog,scheurtje in gevrichtsband,verrekking en nog zovele dingen
    vol ongeloof de eerste sessie gedaan en waarlijk na 1 behandeling voelde ik al een klein beetje beterschap
    nu voor een tweede sessie geweest en pijn al meer dan gehalveerd
    en ik mocht zelfs al een tourtje lopen van hem
    nu normaal nog 1 a 2 keer teruggaan en het zou volledig moeten gedaan zijn 
    ik weet het klinkt ongeloofwaardig maar ik ben er bijna van verlost
    je kan altijd eens zoeken op googhle en scenar belgie indrukken
    daar kan je meer over lezen
    ik ben alvast overtuigt
    meschien kan ik andere mensen helpen die op de sukkel zijn
    je weet nooit he
    nu voorzichig opbouwen en zeker niet te zot doen
    grtz poppetje 

    29-10-2009 om 19:49 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    23-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BLIKSEM INGESLAGEN
    Klik op de afbeelding om de link te volgen wat een titel maar het is gebeurd
    vandaag met rita naar de doker geweest
    de voet was het probleen
    na wat foto s te hebben genomen sloeg de bliksem in
    rita moet geopereerd worden op 19 november
    dit wil zeggen zeker 5 a 6 maand  niet lopen
    zo mag ze al haar marathondebuut vaarwel zeggen
    eerst operatie,2 weken er niet op steunen,dan nog 4 weken krukken
    dan 2 weken later de eerste keer normale schoenen aan
    wat een ontgoocheling
    na zoveel trainingsarbeid en een goede plateau gelegd te hebben om volgend jaar een marathon te lopen
    zal ze in mei weer mogen beginnen van nul
    van een tegenslag gesproken
    we zullen een nieuwe sport moeten uitvinden waar we ons voeten niet moeten gebruiken
    nu kunnen we elkaar troosten
    grtz van een werkloze trainer
    poppetje

    23-10-2009 om 18:03 geschreven door poppe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.



    Welkom op mijn blog!
    Gastenboek
  • uitslag berlijn
  • berlijn
  • marathon berlijn
  • vraagje
  • gevonden

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs