Ik ben jewel, en gebruik soms ook wel de schuilnaam jewel.
Ik ben een vrouw en woon in iets verder van de tuin (jhaa?) en mijn beroep is school.
Ik ben geboren op 09/03/1998 en ben nu dus 27 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: mode,zingen,dansen.
{TITEL_VRIJE_ZONE}
all you need is fashion...
hipste trends over here!
13-07-2011
foute brillen!
Veertig procent van de Nederlanders vindt een fout brilmontuur een even grote modeblunders als een paar lelijke schoenen, dat blijkt uit een recente enquête.
Lady Gaga heef met haar donkere bril een montuur gekozen dat niet echt bij haar kapsel past.
Het ronde montuur van Josh Hartnett past niet bij de vorm van zijn gezicht.
De bril van celebblogger Perez Hilton is te groot voor zijn gezicht.
Actrice Amanda Seyfried had beter voor een lichter gekleurd montuur gekozen.
13 procent van de 1000 ondervraagde Nederlanders meent dat veertigplussers geen hip montuur meer mogen dragen. Tegenwoordig is dit niet meer iets dat je moet dragen, maar een belangrijk modeaccessoire. Het is zelfs zo dat een kwart van de mensen met een perfect zicht toch een bril dragen als fashion statement. Het meest populaire design is het zwarte montuur met veertig procent, daarnaast zijn aardetinten erg in. Wat past? Wanneer je een bril gaat kopen, is het belangrijk dat je hier genoeg tijd voor uitrekt, zodat je geen foute keuze maakt. Het is belangrijk naar je kapsel, gezicht en persoonlijkheid te kijken om te ontdekken wat bij je past.
Ovaal Een ovaal gezicht met een ronde kin en rond voorhoofd is vaak goed geproportioneerd. Kies voor een montuur dat zo breder is dan het breedste deel van je gezicht. Een montuur in de vorm van een walnoot flatteert je vormen. Maar eigenlijk past alles bij je.
Rechthoek Als je gezicht wat hoekiger is, met een vierkante kin, een sterke kaaklijn en een langere neus, kies je best voor een montuur met strakke lijn. Dit brengt je vormen in evenwicht. Een opvallend detail aan de beentjes van de bril, maken je gezicht breder. Een lage brug verkort de neus.
Driehoek Een driehoekig gezicht heeft een breed voorhoofd en een smalle, ronde kin. Het beste montuur laat de bovenkant van je gezicht kleiner lijken. Dit kun je doen door een bril die onderaan breder is. Kies voor lichte kleuren en lichte materialen.
Vierkant Een vierkant gezicht heeft een breed voorhoofd en een uitgesproken kaaklijn. De ideale bril maakt je trekken zachter en je gezicht langer. Kies voor een smal montuur om dit te bereiken, blijf ver weg van vierkante modellen.
Rond Wie volle kaken en een ronde kin heeft, kiest best voor een model dat je gezicht langer en smaller laat lijken. Koop een smalle, hoekige bril. Een onopvallende brug benadrukt de ogen.
Haarkleur Als je een lichte haarkleur hebt, sta je beter met zachte pastelkleuren, transparante of metalen monturen. Deze zorgen ervoor dat ze je gezicht niet overheersen. Zwart of bruin haar gaat goed samen met meer dramatische monturen.
de bleeeeeh is voor al het bont!!! De creaties die je op de couture modeweek in Parijs ziet, zijn sowieso erg chique. Ook pakken designers dan steevast uit met luxueuze materialen. Tussen de gigantische lagen tule, handwerk en onberispelijke afwerking door, zagen we heel wat veertjes en bont op de catwalk.
De langere rok met franjes bij Chanel.
Rode jurk bij Valentino.
De creaties voor de prêt-à-portercollecties van komende winter waren al een nachtmerrie voor dierenrechtenorganisatie PETA, deze trend wordt in de couturewereld enkel verder gezet. We zagen dierlijke materialen onder meer bij Givenchy, Giambattista Valli en Jean Paul Gaultier. Lang Een andere duidelijke trend zijn de lange rokken, sowieso zijn de chique couturejurken langer dan de meeste ready-to-wearcreaties, maar ook bij de mantelpakjes van Chanel zagen we ook duidelijk langere rokken. Ook keerde bij zowel Gaultier als Chanel de rok met franjes terug.
Wit en rood Qua kleur werd het meestal erg licht en zacht gehouden met metallictinten, gris wit en beige. Een rode of oranje toets bij onder meer Valli, Valentino en Armani Privé zorgden voor wat contrast.
De Amerikaanse zangeres Rihanna wordt het nieuwe gezicht van 'Armani underwear'. Ook de jeanscollectie van het Italiaanse label zal voor de herfst en winter van 2011-2012 wereldwijd uitpakken met beelden van de 23-jarige zangeres.
Het Italiaanse modehuis maakte maandag bekend dat Rihanna het gezicht van de nieuwe ondergoed- en jeanscollectie wordt. Daarmee stapt de roodharige diva in de voetsporen van actrice Megan Fox, die het campagnebeeld in de lente- en zomercollecties van 2011 sierde.
Eerder waren bekende koppen als Christiano Ronaldo, Victoria en David Beckham al het gezicht van de 'Emporio Armani underwear' campagne.
Eerder dit jaar werden in New York al beelden gemaakt. Rihanna zelf lichtte afgelopen week op Twitter zelf al een tipje van de sluier op. Met "Jullie raden NOOIT wat ik nu aan het doen ben!!! Hint Hint #Armani" werd het fijne modenieuws al aangekondigd. De campagne met Rihanna wordt in september van dit jaar gelanceerd.