Ik ben jewel, en gebruik soms ook wel de schuilnaam jewel.
Ik ben een vrouw en woon in iets verder van de tuin (jhaa?) en mijn beroep is school.
Ik ben geboren op 09/03/1998 en ben nu dus 27 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: mode,zingen,dansen.
{TITEL_VRIJE_ZONE}
all you need is fashion...
hipste trends over here!
03-06-2011
mode à la olsens
Mary-Kate en Ashley Olsen, designers van de kledinglabels 'The Row' en 'Elizabeth and James', dromen ervan om samen een kledingwinkel te openen. Toch willen de tweelingzusjes zich niet halsoverkop in het avontuur storten en wachten ze voorlopig het juiste moment af.
"Ik denk dat iedere modeontwerper ervan droomt om een winkel te openen. Wanneer andere winkels jouw kledinglijn verkopen, dan hangen er misschien maar tien stukken van de hele collectie in de rekken. Door een eigen kledingzaak doe je wat je wil en kun je wel 150 verschillende exemplaren aanbieden" vertelt Ashley.
Waar, wanneer en of die winkel er ooit zal komen is echter onduidelijk: "Het draait allemaal om de juiste timing. Het is bovendien een erg grote stap dus het is nog niet zeker of we ooit effectief een winkel zullen openen."
De 24-jarige tweelingzusjes staan bekend om hun vreemde kledingstijl. Een bewuste keuze, volgens Ashley: "We kleden ons vaak ongewoon omdat we niet willen dat mensen foto's van ons maken wanneer we op straat lopen. We willen gewoon opstaan en naar school gaan zonder dat daar fotografen aan te pas komen. We zien de gekke kledij als een soort van bescherming."
P!nk is bevallen!!!!! Na zolang wachten is er eindelijk een dochter geboren:
Pink is gisteren bevallen van een meisje, met de welluidende naam Willow Sage Hart. "We zijn superblij met ons geweldige en gezonde meisje", schreef de zangeres op haar Twitter. "Ze is subliem, net als haar vader (nvdr: Carey Hart)."
Nog gisteren had Pink al een mysterieuze boodschap voor haar fans achtergelaten. "Nieuwe maan in tweelingen vandaag :) een mooi moment om iets nieuws te beginnen. Ook wel wittebroodsweken genoemd."
Pink bevestigde haar zwangerschap in november nadat ze gefeliciteerd werd door een vriend op Twitter. De eerste rondingen waren toen al zichtbaar. "Maar ik wilde er niet over praten omdat ik heel bang was voor een miskraam", biechtte de zangeres in de talkshow van Ellen DeGeneres op.
En dat gemaakt door niemand minder dan Karl lagerfeld!! take a look:
Laat je Ray Ban-zonnebril en XL-flaphoed maar thuis, want deze zomer sier jij het straatbeeld met een funky Cola-flesje in de hand. Topontwerper Karl Lagerfeld vond namelijk een gaatje in zijn drukke agenda om tussendoor een trendy Coca-Cola-flesje te ontwerpen. En dat terwijl de Chanel-designer zijn handen vol heeft met ontwerpen, delegeren, acteren, fotograferen en met kapsalons uit de grond te stampen...
Lagerfeld zweert al een decennium lang bij Cola Light. Het mode-icoon verklapte onlangs in een interview dat hij op korte tijd meer dan 40 kilogram kwijtspeelde door een dieet van Cola Light en gestoomde groenten. Een team van butlers zou altijd paraat staan om hem op ieder moment van de dag te voorzien van zijn favoriete drankje.
Disco op een flesje Het is ondertussen de tweede Cola-collectie van Lagerfeld's hand. De flesjes werden voorzien zijn eigen silhouet maar ook van witte en roze lijnen, discomotiefjes en sterren. Hij brengt als het ware een vleugje disco op een flesje.
"Ik ben dol op de eerste lijn flesjes die ik mocht ontwerpen, maar het was dringend tijd voor iets nieuws. Daarom koos ik voor drie gloednieuwe designs. Ik hield er in 2010 een schitterende samenwerking met Coca Cola op na en keek er dan ook ontzettend naar uit om ook dit jaar de handen in elkaar te slaan." zegt Lagerfeld.
In het verleden kregen Matthew Williamson, Gianfranco Gerre, Marni en Roberto Cavalli de eer om het wereldbekende Coca-Cola-flesje geheel naar hun eigen smaak te versieren. Net zoals vorige collecties is snel zijn de boodschap: er wordt verwacht dat deze limited edition nog voor de zomer goed en wel begonnen is uitverkocht zal zijn.
Na het nieuwe model van Louis vuitton dat amper 16 is, heeft Miu Miu (aanhanger van prada) ook een nieuw model gevonden die niet ouder is dan 14.
Modehuis Miu Miu heeft een nieuw gezicht gekozen. Na Lindsay Lohan, Maggie Gyllenhaal, Katie Holmes en Kirsten Dunst is Oscargenomineerde Hailee Steinfeld aan de beurt. Hailee is amper 14, maar heeft een serieuze en rustige uitstraling.
De piepjonge actrice droeg voor het eerst iets van Miu Miu op de uitreiking van de SAG Awards. Het hele awardsseizoen lang bleef Steinfeld jurken van Miu Miu en Prada uitkiezen. "Het is perfecte match tussen het merk en de actrice", verklaart styliste Karla Welch.
De modejournalisten gaan akkoord met die stelling, getuige de lovende kritieken die Steinfeld over haar stijl kreeg. "Ze houdt het gewoon zo simpel: geen bling, basic make-up, simpele kapsels. Perfect voor een tiener."
Steinfeld werkte zich in de kijker door als onbekende actrice een belangrijke bijrol te scoren in de film 'True Grit'. De film werd voor vele filmprijzen genomineerd, en Steinfeld kreeg ook bijna altijd een nominatie voor beste vrouwelijke bijrol, waaronder bij de Oscars. Dat ze maar enkele keren ook werkelijk won is bijzaak: de hele film- en modewereld weet wie ze is.
Dat ze haar Oscarjurk mee hielp helpen ontwerpen, leverde haar vele goede punten op. Dat ze haar bescheiden pumps later die avond verruilde voor Converse sneakers, speelde zelfs in haar voordeel.
Laten we hopen want nu het merk verkocht is kan er wat veranderen:
Het schoenenmerk Jimmy Choo, bekend om de peperdure torenhoge stiletto's, is verkocht aan luxegroep Labelux. Die telden ruim 600 miljoen euro neer voor het merk en richten zich ongegeneerd op de kapitaalkrachtigen in de wereld.
"Ik ben zo trots op wat we bereikt hebben de laatste 15 jaar, en ik ben heel blij dat we nu deel uitmaken van Labelux, een partner die onze waarden en passie deelt, en ambitieus wil groeien in het luxesegment," verklaart CEO Tamara Mellon. De eerste markt waar Labelux zich wil op toespitsen is de Aziatische markt.
Het is slecht nieuws voor de originele oprichter van Jimmy Choo, de schoenenontwerper Jimmy Choo zelf. Hij zocht 550 miljoen euro om zijn eigen bedrijf terug te kopen. Dat plan verwaterde al snel, zodat Choo zijn merk door de vingers zag glippen.
OMG! mooie schoenen zou je denken als je deze schatjes ziet,maar als je de prijs ziet hang je ze snel terug!
De Italiaanse schoenenontwerper Giuseppe Zanotti maakte een paar roze schoenen met diamanten en saffieren. Hij durft hier een duizelingwekkende 126000 EURO!!!!voor vragen.
Of het ontwerp geslaagd is, laten we aan jullie over, maar de designer werkte wel met alle elementen waar vrouwen dol op zijn: roze, torenhoge hakken en heel wat juweeltjes van Chopard. Voor die torenhoge prijs krijg je gelukkig wel een extraatje: het bandje rond de enkel kun je ook als armband dragen.
Ik vertelde al dat dé Christian louboutin Yves saint laurent had aangeklaagd omdat hij zijn schoenen ook rood verfde. Nu komt YSL in actie:
Vraag aan een fashionista wat de belangrijkste schoenenmaker ter wereld is, en 9 kansen op 10 antwoordt ze 'Christian Louboutin'. 'Louboutins' of 'Loubi's' zoals ze liefkozend worden genoemd zijn vooral te herkennen aan de bloedrode zool. Een handelmerk als het ware. Maar zo denkt ontwerper Yves Saint Laurent er niet over: "Christian Louboutin heeft de rode zolen niet uitgevonden, dat deden wij al in de jaren '70."
Het modehuis YSL wordt aangeklaagd voor 1 miljoen dollar door Louboutin, 'omdat ze bijna identieke schoenen met rode zolen op de markt brachten', die ook nog eens in dezelfde winkels als Louboutins creaties worden verkocht. Louboutin wil deze praktijk stopzetten en stapte daarom naar de rechter.
"Wij zijn de eerste" "Mr Louboutin is de eerste ontwerper die rode zolen toepaste op vrouwenschoenen. De locatie van het rood op de schoenen zorgt ervoor dat een wandelende vrouw af en toe iets rood laat zien, op straat of op de rode loper."
Dat de schoenen naast de Louboutins staan in winkels als Saks, Barneys en Bergdorf zorgt volgens Louboutin voor 'verwarring, misverstanden en misleiding'. Vier ontwerpen van Yves Saint Laurent moeten uit de handel worden genomen, net als schoenen van het Braziliaanse label Carmen Steffens.
"Eeuwenoud idee" In zijn verdediging stelt Yves Saint Laurent dat rode schoenzolen nauwelijks een nieuwigheid zijn. "Wij gebruikten het al sinds de jaren '70, maar eigenlijk bestaat het al eeuwenlang, zoals de rode schoenen van koning Louis XIV en de rode schoentjes van Dorothy in The wizard of Oz." Dat Louboutin claimt dat hij het 'exclusieve recht' heeft, schiet YSL in het verkeerde keelgat. "Dat is gewoonweg fraude. Als professional die zijn leven gewijd heeft aan vrouwenschoenen, wist Louboutin (of had hij moeten weten) dat zijn statements over zijn 'handelsmerk' fout zijn."
Sinds 1996 Ook Carmen Steffens laat van zich horen: "Wij versieren schoenen al met rode zolen in 1996, dus lang voor Louboutin zijn 'trademark' heeft neergelegd in 2008. Wij vinden het verbazingwekkend dat een merk probeert om een kleur te claimen," klinkt het daar nog. "Het rood is niet eens dezelfde toon, en wij kunnen aantonen dat we al sinds 1996 onze zolen kleuren in verschillende kleuren, waaronder ook rood."
het moet je maar gebeuren. eerst ben je een schoolmeisje en opeens ben je het gezicht van louis vuitton! dit meisje overkwam het:
De zestienjarige Nyasha Matonhodze is het nieuwe gezicht van modemerk Louis Vuitton. In 2009 won de Britse de prestigieuze Elite Model Look wedstrijd, nadat ze door een talentscout gespot was in de straten van haar thuisstad NorthamptonshireHet in Zimbabwe geboren schoolmeisje, dat op haar eerste casting verscheen in schooluniform, was meteen na modellenwedstrijd ongemeen gewild in de modellenwereld.
In haar eerste seizoen als model liep ze op de Londense modeweek voor Louise Gray, Clements Ribeiro, Jonathan Saunders en in Parijs voor labels als Loewe, Emanuel Ungaro, Jean-Charles de Castelbajac en Louis Vuitton.En nu is de nieuwkomer dus het uithangbord voor de nieuwe collectie voor het Franse luxemerk. De campagne werd bedacht door de Amerikaanse mode-ontwerper en artistiek directeur Marc Jacobs en de fotograaf van dienst was de wereldberoemde Stephen Meisel. Jacobs vertelt dat ze voor de nieuwe campagne jonge, frisse gezichten wilden combineren met prachtige oude auto's en kleine hondjes.
"Wie zou niet de prachtige jonge dame op de achterbank van deze schitterende auto willen zijn", vraagt Jacobs retorisch. "En waar ze ook gaat, ze is altijd stijlvol gekleed door Louis Vuitton."Maar Matonhodze is niet het enige jonge gezicht in de campagne, op de reclamefoto's duiken nog vijf andere jonkies op. De gemiddelde leeftijd van de modellen op de foto's is achttien jaar: Zuzanna Bijoch is 17, Daphne Groeneveld 16, Gertrud Hegelund 20, Anaïs Pouliot 19, en Fei Fei Sun 21.
Deze meisjes nemen over van eerdere Louis Vuitton gezichten als Kristen McMenamy (46), Raquel Zimmermann (28) en Freja Beha Erichsen (23). Zij gaven het label de voorbije twee seizoenen elegantie en een zekere maturiteit. Maar ook actrice Uma Thurman (nu 41) en 'Queen of Pop' Madonna (52) poseerden eerder al voor Louis Vuitton. Maar nu is het dus tijd aan de jeugd.
Nicole richie is terug! En goedgekleed want de ster heeft een eigen wintercollectie gemaakt! check it out:
De kledinglijn 'Winter Kate' van Nicole Richie is al klaar voor de herfst. De collectie ademt Nicole: bohemienprints, losse topjes gecombineerd met shorts of een minirok en superkorte jurkjes. Opvallend zijn de wijd uitlopende mouwen en de donkere kleuren: veel zwart, donkerblauw en donkerrood .
Helaas lijken de stofjes ook flinterdun en helemaal niet bestand tegen regenbuien, sneeuwstormen of vriestemperaturen.
de nieuwste badmode werd onlangs geshowd in hartje rio de janeiro:
De catwalk in Rio de Janeiro bulkt van de strand- en badmode. Salinas showde kleurrijke bikini's met retro-invloeden. Ook de zomerhoed was van de partij.
Ook de catwalkshow van Blue Man was speciaal. Het transseksuele model Lea T. showde er een badpak met roze shortje en bikini. De catwalk verliep niet helemaal vlekkeloos, maar daar had Lea T. niets mee te maken: een van de modellen struikelde en kwam op haar poep terecht. Een behulpzame collega trok haar recht, zodat ze snel de catwalk kon verlaten...
zie je nu wel! iedereen heeft het. cellulitis oftewel "sinaasappelhuid". zo ook Khloe kardashian:
Feit is dat de sterren er niet graag voor uitkomen dat ze cellulitis hebben, op een paar uitzonderingen na. Khloe Kardashian bijvoorbeeld. Ze werd door beautymerk Nivea zelfs gevraagd als gezicht van de nieuwe cellulitiscampagne 'Goodbye cellulite, Hello bikini'."Natuurlijk heb ik cellulitis, dat is geen geheim. Dus heb ik mij geëngageerd om vrouwen te helpen zelfzekerder te worden over hun lichaam, zeker omdat ik weet wat het is."De campagne bestaat uit een programma dat fitness, voeding, beautyproducten en stijl combineert om vrouwen van cellulitis af te helpen. Khloe zal normaal gezien de vooruitgang op haar Facebookaccount posten, al valt er nu nog niets te zien.Khloe is een van de meest welgevormde van de Kardashian-zussen. Dat is niet altijd gemakkelijk voor haar, en ze levert een constante strijd tegen de kilo's. Met de hulp van manlief Lamar en haar zussen Kim en Kourteney probeert Khloe in het reine te komen met haar lichaam."Ik zal altijd aan mijn gewicht moeten werken, voor de rest van mijn leven. Maar ik ben op een punt gekomen dat ik leer om van mezelf te houden, en me niet te spiegelen aan iemand anders standaarden."
Na de ogen, de mond! Een aantrekkelijke zebra, een onbeschaamde tijger, een zwoel luipaard, het klinkt alvast uniek! Violent Lips is een nieuwe cosmeticamerk, die de trend van tijdelijke lippentatoeages gelanceerd heeft.Na het verwijderen van de tatoeage blijft er een leuke print in de vorm van een bolletjespatroon, dambord, regenboog, zebra's en luipaarden ... Of nog beter: een kleurrijke regenboog! Volgens de instructies op de website moet je de tattoo naar de vorm van je lippen uitknippen alvorens ze te bevochtigen en op de lippen aan te brengen. Oogverblindend resultaat gegarandeerd. kusje?
Slecht nieuws voor Madonna. De Queen of Pop wordt door Versace gepasseerd voor niemand minder dan Halle Bery. Madonna was lang de onaantastbare nummer één op de troon van Versace, maar nu is de Bond-girl het nieuwe gezicht van het modehuis.
Modefotograaf Mario Testino heeft Halle Berry uitgebreid voor zijn lens laten poseren voor de nieuwe Verscace-campagne, staat in de New York Post te lezen. Halle Berry is de eerste celebrity die Madonna als Versace-inspiratiebron vervangt.
Paris Hilton staat bekend als een dierenvriend, maar een aap bijhouden als huisdier is misschien te veel van het goede. Paris ging met haar aap Baby Luv winkelen in New York. In de lingeriewinkel Agent Provocateur zette Baby Luv plots zijn klauwen in Paris. Dat was niet alles, op de koop toe beet de aap haar zelfs. Baby Luv moest meteen aan de ketting. Paris liet het niet aan haar hart komen en winkelde voor maar eventjes 4000 dollar bij elkaar, zegt de New York Post .
dat gaga italiaans is weten al veel mensen. dus dan weten ze ook dat ze kan koken. Lady Gaga is "geobsedeerd" met kookshows.
De excentrieke zangeres houdt van experimenteren met nieuwe recepten en biechtte ze zich inspireren door het kijken naar programma's over eten.
"Als ik tijd vrij te krijgen, ik wil koken-programma's kijken, ik ben echt geobsedeerd door hen," zei GaGa."Ik ben echt goed koken nu, net uit het kijken naar deze shows. Mijn specialiteit is Italiaans. "
Ondanks haar hectische levensstijl, de Judas zangeres onthulde ze houdt te halen met haar jeugdvrienden over lekker eten en wijn.
"Ik ging naar een all-girls 'school, dus de paar van mijn vrienden die ik heb bewaard sinds de middelbare school, zullen we allemaal samen te komen en koken en te drinken zes of zeven flessen rode wijn en gewoon praten over het leven en chill out, "zei ze.
Ondanks haar passie voor koken, GaGa onlangs beweerde dat ze op een "dronken dieet", zoals het nuttigen van alcohol haar creativiteit helpt.
"Ik ben op de dronken dieet," zei ze. "Ik leef mijn leven zoals ik wil, creatief. Ik wil whisky en dat soort dingen te drinken terwijl ik bezig ben. Maar de deal is dat ik heb aan het werk elke dag, en ik werken hing over als ik hing over. En het gaat over de cross-training en het houden van jezelf inspireren.Ik moet zeggen, ik doe een ton van yoga. "
iedereen likes "jersey shore"!zo niet?? dan is dit nieuws niks voor jouw. maar toch. de kleine schattige snooki viel meteen op door het drankgebruik op dag 1. nu twee seizoenen later is zij de ster van de serie en haalt heel wat fratsen uit.zoals dit:
Nicole "Snooki" Polizzi crashte in een politie auto maandag in Italië.
Volgens People magazine, de Jersey Shore ster - in Florence op tape het vierde seizoen van de reality show - reed toen ze achter het voertuig eindigde de patrouillewagen, die optrad als een escorte voor haar.De crash ingeklemd Polizzi auto tussen de politie voertuig en een snelweg muur.
Haar Shore Costar Deena Cortese en een bemanningslid werden ook in de auto op het moment van de crash., Zij raakten niet gewond, maar twee politieagenten werden behandeld in een lokaal ziekenhuis voor whiplash en kleine verwondingen.
Een bron dicht bij de productie vertelde TMZ dat "zero alcohol betrokken was."
Polizzi en Cortese werden meegenomen naar een politiebureau in te vullen een ongeval verslag vorm, maar werden niet gearresteerd.
Ambtenaren in Florence hebben verboden de Shore productie van schieten op een aantal van de meest bekende locaties in de Renaissance stad, waaronder het beroemde Uffizi galerie en de beeldentuin gevulde Boboli-tuinen.
hopelijk niet,maar Yves saint laurent heeft sigaretten ontworpen! hoe je dat ontwerpt is mij een raadsel maar het lijkt "in" te zijn want ook al versace,cartier en pierre cardin deden het al.
Rokende vrouw De modewereld bant geen sigaretten. Zo zorgde topmodel Kate Moss tijdens de modeweek in Parijs voor opschudding door op de catwalk van Louis Vuitton een sigaret op te steken. Ook zangeres en mode-icoon Lady Gaga verscheen tijdens haar catwalkdebuut voor modehuis Thierry Mugler met een rokende sigaret op de catwalk.
big troubles Yves Saint Laurent ontwierp voor het huidige seizoen een rode pump met bijpassende rode zool. Christian Louboutin, de man die in het mooie modewereldje. Christian louboutin klaag Yves saint laurent aan!! what happened??
Yves Saint Laurent ontwierp voor het huidige seizoen een rode pump met bijpassende rode zool. Christian Louboutin, de man die bekend staat om zijn schoenen met rode zolen, grijpt zijn kans om daar een slaatje uit te slaan en klaagt YSL aan.
Volgens team Louboutin zou de schoen verwarring veroorzaken onder klanten en lijkt de kleur te veel op de kleur die hij voor zijn schoenen gebruikt. De Yves Saint Laurent pump is ook verkrijgbaar in het donkerblauw, groen en paars, maar daar doet schoenenkoning uiteraard niet moeilijk over.
In 1992 gebruikte Louboutin een potje nagellak om de onderkant van een paar rood te verven. Sindsdien zet hij de kenmerkend rode zool in voor al het schoeisel dat hij ontwerpt, zo meldt New York Daily News.
we houden allemaal van louboutin. niet??? en dan vooral omdat die hakken zo HOOG zijn. en natuurlijk zijn we allemaal jaloers op Christina aquilera. waarom? zij heeft zo'n 300(!!!!!) paar louboutins. if i was a rich girl...
louboutins en hun beroemde rode zool.
de killerheels waarmee emma roberts werd gespot zijn superdupermooi!!!!
Omdat de eenvoud en uniformiteit de keywords van het modejaar 2011 zijn, moet je qua kleuren denken aan kleuren die dicht bij de natuur staan. Denk aan aarde en herfstkleuren zoals grijs (blijft populair), maar ook beige en bruin. Nu moet gezegd worden dat deze kleuren vooral in de bovenkleding worden gebruikt en dat dus juist een eenvoudige strakke jeans hier prima bij past. Zwarte jeans zijn uit, maar heel donker blauw of zeer donker grijs zijn daarentegen helemaal 2011. Een lichte stonewash mag, maar spijkerbroeken met gaten of rare stiksels verdwijnen (gelukkig) langzaam uit het straatbeeld.
Naast eenvoud is uniformiteit een van de modetrends van 2011. Uniformiteit kan natuurlijk heel goed met kleuren bereikt worden. Neem dan bijvoorbeeld een beige jeans en een leuke trui of blouse die net een tintje donkerder is.
Voor de echte fashionistas zijn er jeans met print op de markt, maar 1) je moet er van houden en 2) je moet het kunnen hebben.
de nieuwste collectie guess-tassen is echt geweldig!! bijvoorbeeld deze typische grote guidette(half-italiaans vrouw) tas. met luipaardprint of course.
of deze drie nieuwe juweeltjes. de zwarte is mijn favo!
Het Britse modelabel Alexander McQueen is populairder dan ooit. Dat merken ook de organisatoren van de 'Savage Beauty' tentoonstelling die de expositie met een week verlengen.
Het is misschien niet heel erg netjes om te zeggen maar net als veel andere artiesten geniet Alexander McQueen post mortem van meer naambekendheid dan tijdens zijn verblijf op deze wereld. De ontwerper stapte in februari 2010 onder vreemde omstandigheden uit het leven en dat leverde de nodige persaandacht op. Sarah Burton nam het roer als creatief directeur over en het was ook zij die de eer had Kate Middleton's trouwjurk te ontwerpen. Met alle mediabelangstelling tot gevolg.
Begin mei opende de 'Alexander McQueen: Savage Beauty' tentoonstelling in New York wat heel wat bezoekers lokte. De expositie zal nu een week langer (tot 7 augustus) te bezichtigen zijn en ook de 'Met Mondays with McQueen' beloven een publiektrekker te worden. Vanaf maandag 6 juni betalen de bezoers 50 dollar per persoon voor een bezoek buiten de gangbare openingsuren.