exclusief de vrouwen wagen heel orgineel maar ook heel kitch typisch voor vrouwen met een brede portefeuille en een dik gat omdat de auto zo breed is en als het uit is met hun man kunnen ze erin gaan wonen hij is toch zo groot en ruim en agressieve vrouwen kunnen zich afreageren op de auto door in het verkeer tegen alle auto's te rammen met de brede bumper
schetstekening
BMW X6
Aston Martin DB5
Ferrari F350
Lamborghini Muciélago
Maserati MC12
Porsche 911
Rolls Royce Phantom
Caddillac Eldorado
Corvette Grand SPORT
Hummer H3
Pontiac Catalina
Mercedes-Benz SLR
Porsche 911
Mercdes-Benz 300SL
Ferrari Enzo
Porche GT-3
Porche GT-3 RS
T-Bucket
new Mc Claren
Pontiac Firebert
Buggati Veyron
Buggy (Beache Car)
Ford GT
start your engine !
Start Your Engine: je vind hier alles van auto's motoren autosport
21-02-2010
Bmw 850csi
De BMW 850CSI :
Hoewel de autopers initieel erg lovend was over de 8-serie, kwam er al gauw kritiek op de prestatie die leden onder het hoge gewicht van de wagen. Men verwachtte een snedige sportieve coupé zoals de E24 6-serie, maar BMW ontwikkelde een luxueuze en comfortabele autosnelwegkruiser. Een project voor een supersportwagen op het platform van de 8-serie de M8 werd al kort na de introductie van de 850i geannuleerd. Om toch tegemoet te komen aan de kritiek en zo de 8-serie weer aantrekkelijker te maken, kreeg BMW M de opdracht om de 8-serie sportiever te maken.Om dit doel te bereiken ontwikkelde BMW M een nieuwe motor gebaseerd op de M70 uit de 850i de S70B56 5,6 liter V12 met 380 pk en 550 Nm koppel. Deze motor was enkel leverbaar in combinatie met de handgeschakelde Getrag 6-versnellingsbak. Het differentieel werd vervangen door een gelimiteerd slipdifferentieel voorzien van een eigen oliekoeler. Ook de motor kreeg een extra oliekoeler. Door de zware V12 in de neus was de 850i erg onderhevig aan onderstuur. BMW M herzag de hele ophanging en door ongeveer 70% stuggere veren, 1,54 mm dikkere torsiestangen, een 15 mm verlaging van de wagen en beduidend bredere banden werd het rijgedrag veel neutraler, nauwkeuriger en directer. Ook het stuurhuis werd vervangen door een door BMW M ontwikkelde snelheidsafhankelijke Servotronic stuurbekrachtiging waardoor de stuurrespons aanzienlijk verbeterde. Het remsysteem van de 850i werd vervangen door een BMW M systeem met 4 geventileerde schijven vooraan 345 mm groot. Daarnaast kreeg de wagen een aangepast aerodynamisch pakket wat de stabiliteit bij hoge snelheden verbeterde. Maar één van de meest in het oog springende veranderingen was AHK een actieve vierwielsturing die de stabiliteit in bochten spectaculair verbeterde.Het resultaat was de 850CSi die in 1992 zijn debuut maakte en door de autopers ontvangen werd als de wagen die de 850i had moeten zijn.Helaas voor BMW kwam de 850CSi te laat en bovendien was de nieuwste telg in de 8-serie fors duurder dan de 850i. Meer dan een korte opflakkering van de verkoop zat er niet in. Vanaf 1994 werden elk jaar minder wagens in de 8-serie verkocht. In 1996, amper 4 jaar na introductie werd de productie van de 850CSi gestaakt. Vanaf 1997 golden strengere emissienormen waaraan de 850CSi niet voldeed. In de Verenigde Staten stopte de levering al een jaar eerder omwille van de verplichte OBD-II-compatibiliteit die niet zonder zware inspanningen mogelijk was met de S70. Er werden slechts 1.510 exemplaren gebouwd waarvan 225 met mindere uitrusting voor de Amerikaanse markt. De S70B56 motor heeft het laagste productieaantal van alle BMW seriemotoren.
De Audi A7 is een toekomstige vierdeurs high-end coupé van autoproducent Audi die moet gaan concurreren met onder andere de Mercedes-Benz CLS-Klasse. De productie van de A7 zal in 2010 starten in Neckarsulm1] In eerste instantie werd er gemeld dat Audi A7 gebaseerd zou zijn op de Audi A8, waardoor hij een stuk groter zou worden dan zijn directe concurrent de Mercedes CLS. Latere berichten spraken er echter van dat de A7 qua techniek gebaseerd wordt op de nieuwe generatie van de Audi A6 waarmee hij zijn platform ook zal gaan delen. De wagen wordt tussen de A6 en A8 gepositioneerd, net zoals de Audi A5 het gat tussen de A4 en A6 vult. Ook Volkswagen opereert vanaf 2008 in deze klasse met de Volkswagen Passat CC hoewel deze iets kleiner en goedkoper is en lichtere motoren heeft dan de A7. Net als de CLS zal de A7 frameloze deuren hebben. Tevens komt er een cabriolet versie van de A7.Om niet te veel in het vaarwater van de A5 te komen zal de motorisering pas starten bij zescilindermotoren met V6 FSI benzinemotoren en V6 TDI dieselmotoren. Welke motoren er exact komen is nog niet zeker. Volgens een uitgelekte planning zal de motorisering starten met de 2,8-liter V6 FSI met 203 pk bekend uit de A6 en A8 gevolgd door een nieuwe 3,0-liter V6 TFSI met 300 pk. Mogelijk komt later ook de 4,2-liter V8 FSI beschikbaar. De dieselmotoren zouden bestaan uit de 2,7-liter V6 TDI met 190 pk gevolgd door de 3,0-liter V6 TDI van 240 pk. Ook een 300 pk sterke variant van deze motor zou gepland zijn en mogelijk later nog een V8 TDI. Wel zeker is dat er een S7 komt die een nieuwe 4,0-liter V8 TFSI-motor krijgt geholpen door één of meerdere tutbo's of compressors. Later zal er waarschijnlijk nog een RS7 komen waarvan over de motorisering nog niets bekend is. Het is aannemelijk dat deze een V10-motor zal krijgen die onder meer in de Audi S6, S8 of RS6 gebruikt wordt. Wel zullen de RS7 en de zwaardere dieselmotoren uitsluitend beschikbaar zijn met een automatische versnellingsbak omdat de 7-traps S tronic met dubbele koppeling maar tot 550 Nm aan kan en deze motoren hier boven zullen uitkomen. Zoals gebruikelijk bij Audi zal de A7 beschikbaar zijn met quattro vierwielaandrijving wat voor de zwaardere motoren standaard is. De modellen met voorwielaandrijving krijgen een multitronic versnellingsbak.
Ik ben Adriaan
Ik ben een man en woon in () en mijn beroep is .
Ik ben geboren op 11/09/1998 en ben nu dus 26 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Auto's Gitaar.
Ik ben het meest geintereseert
in auto's en daarom maak ik er
een blog van