exclusief de vrouwen wagen heel orgineel maar ook heel kitch typisch voor vrouwen met een brede portefeuille en een dik gat omdat de auto zo breed is en als het uit is met hun man kunnen ze erin gaan wonen hij is toch zo groot en ruim en agressieve vrouwen kunnen zich afreageren op de auto door in het verkeer tegen alle auto's te rammen met de brede bumper
schetstekening
BMW X6
Aston Martin DB5
Ferrari F350
Lamborghini Muciélago
Maserati MC12
Porsche 911
Rolls Royce Phantom
Caddillac Eldorado
Corvette Grand SPORT
Hummer H3
Pontiac Catalina
Mercedes-Benz SLR
Porsche 911
Mercdes-Benz 300SL
Ferrari Enzo
Porche GT-3
Porche GT-3 RS
T-Bucket
new Mc Claren
Pontiac Firebert
Buggati Veyron
Buggy (Beache Car)
Ford GT
start your engine !
Start Your Engine: je vind hier alles van auto's motoren autosport
Caddilac Eldorado : De Cadillac Eldorado is een automodel van Caddilac en werd in de periode van 1953 t/m 2002 op de markt gebracht.De woorden El dorado betekenen De gouden in het Spaans. De naam werd in 1952 aan een conseptauto gegeven, ter ere van het vijftig jarig bestaan van het merk Cadillac.Er zijn acht generaties ElDorado's uitgebracht:1953 t/m 1954, de 1e generatie: Dit model was de gebaseerd op de eerder genoemde conceptversie. Deze wagen was in de kleuren blauw, wit, rood en oker te krijgen. 1955 t/m 1958, de 2e generatie: In 1957 kwam een extra luze versie, de Eldorado Brougham uit. Deze was zelfs duurder dan de Rolls Royse Siver Cloud van destijds. 1959t/m 1966, de 3e generatie: Van deze versie werd de caressori met de hand gemaakt door hetItaliaanse Pinifarina. 1967 t/m 1970, de 4e generatie: Deze had een compleet ander ontwerp. Hij had hetzelfde platform als de Oldsmobiel Tornado. 1971 t/m 1978 de 5e generatie: Deze wagen had zogenaamde fender skirts, waarmee de achterwielen grotendeels werden afgedekt. In 1976kwam de extra luxe Biarritz-versie op de markt. 1979 t/m 1985, de 6e generatie: Voor het eerst werd de Eldorado kleiner dan haar voorgangers. 1986 t/m 1991, de 7e generatie: Ook deze was weer kleiner en voor het eerst was het dak gewoon onderdeel van de carrosserie, i.p.v. dat er een apart onderscheidende hard top op zat. 1992t/m 2002, de 8e generatie: Dit was het laatste model. De meeste franje was verdwenen. In 2002werd als afscheid nog een aparte oplage geproduceerd in dezelfde witte en rode kleuren waarin destijds de eerste generatie was geproduceerd. Hierna viel het doek voor de Eldorado.
Land Rover: De Land Rover is op de Amerikaanse Willy's Jeep na het oudste terreinwagenmerk ter wereld. De wagen ontleent zijn naam aan de verwachting dat hij veel op het land gebruikt zou worden. Zo droeg de eerste brochure die werd uitgegeven nog voordat de auto in productie was de titel "The Land Rover for the farmer, the countryman and general industrial use".De Land Rover wordt al sinds 1948 gebouwd. De productie startte in Engeland, maar al snel werden Land Rovers in licentie gebouwd in onder meer Australië, Spanje, België en Duitsland. Dit kwam doordat deze landen grote partijen terreinwagens nodig hadden voor onder andere het leger en de politie. In Spanje werden de Land Rovers door Santana Motor S.A. (in licentie) gebouwd, in België door Minerva en in Duitsland door Tempo.De Roverfabriek, die in 1947 werd gerund door twee broers, Maurice en Spencer Wilks, had na de oorlog overcapaciteit, omdat er jarenlang voornamelijk militaire goederen geproduceerd werden. In 1948 bouwden de broers de fabriek opnieuw op. Ze maakten een auto die op meer gebieden kon worden gebruikt dan de Willys Jeep. Hiervoor haalden ze hun oude Willys Jeep uit elkaar en bouwden met nieuwe en verbeterde onderdelen hun eigen terreinwagen: de Land Rover. De allereerste Land Rovers leken daardoor technisch nog veel op de Willys Jeep.De Land Rover werd aanvankelijk geproduceerd door Rover. In 1967 werd Rover een onderdeel van Leyland Motors Ltd, later British Leyland(BL). In 1975 werd Land Rover een afzonderlijke werkmaatschappij binnen BL. De Rover Group werd in 1986 een onderdeel van British Aerospace, en werd in 1994 overgenomen door BMW dat Land Rover afsplitste en in 2000 verkocht aan de Ford Motor Company. Deze laatste verkocht het merk in april 2008 aan het Indiaase Tata Motors.
Aston Martin DB9: De Aston Martin DB9 is een 2+2 GT van de Britse autobouwer Aston Martin. De wagen werd voor het eerst aan het publiek getoond op het autosalon van Frankfurt in 2003 en is te verkrijgen als coupé of cabriolet als de DB9 Volante.
De DB9 volgt de DB7 op en bouwt qua design voort op de Vanquish. Ian Callum zorgde voor het ontwerp en een gelijkaardige radiator vooraan met luchthappers onderaan zijn terug te vinden in de DB9. Later werd het ontwerp nog wat bijgeschaafd door Henrik Fisker.
Voor het bouwen van de DB9 werd een nieuw platform ontwikkeld, het VH Platform (vertical/horizontal platform), wat gebruikt wordt voor alle nieuwe Aston Martin modellen. De wagen heeft een aluminium frame en ook in de carrosserie werd aluminium gebruikt. Het droog gewicht komt hiermee op ongeveer 1710 kg.
De motor is een 6L V12 die zorgt voor 455 pk. De DB9 heeft achterwielaandrijving en de motor is vooraan geplaatst. Het schakelen kan met 2 peddels achter het stuur, of met een traditionele zesbak.
In 2004 werd op het autosalon van Detroit een cabriolet versie van de DB9 voorgesteld. De cabrio kreeg de naam DB9 Volante. Henrik Fisker zorgde opnieuw voor het ontwerp. In 2004 presenteerde Aston Martin ook de circuitversie, de DBR9. Daarmee zou het automerk definitief terugkeren in de racerij, en in totaal met drie raceteams meedoen aan de Le Mans van 2005 en 2006. Begin 2006 lanceerde Aston Martin ook de DBRS9, een afgeslankte, goedkopere versie van de DBR9. Deze wagen is gebouwd volgens de FIA GT3-reglementen.
Ik ben Adriaan
Ik ben een man en woon in () en mijn beroep is .
Ik ben geboren op 11/09/1998 en ben nu dus 26 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Auto's Gitaar.
Ik ben het meest geintereseert
in auto's en daarom maak ik er
een blog van