Onze dromen zijn in de echte gevangenis is geblokkeerd onder de dorsvlegel
Vandaag de dagZuogongjiaochethuis,nietin de autoeenlangevoortandensamen dekinderennaar zijnmoederpraten over dedroomgehoord, zei hij:"Ikwileenwetenschapperte zijn,ik moetrakettenuit te vinden,de uitvinder van devliegtuigvond eenpistool."
Ikkan het niet helpenmaarlacheneenbeetjein die tijd,de uitvindingmbt van deze dingengoed zijn,moet u ookhet verzonnen?
Echter,na hetvoltooidlachen,begon ikte kijken naar dediepte vanhun eigen land.Dit kindwasgezegdeenheelvaag,nietduidelijkarticuleren,ik niette veelte horen, maarikdenk dat veelvan ... ...
Ikzal moetendoen?
Ik vind dit eenkindniet langvoortandenvan dembt shoes kinderen samen,als een droomverheven.Kan geleidelijkgroeien,onder het juk vande wredewerkelijkheid, ben iksteeds meersteriel.Wat meernietdroom.
Of,ik ben opgegroeid, cognitievedie onmogelijke(in feite,netonder zijnonderbewustzijndat het onmogelijk is, maar het waskunnen doen), dusdoor middel vande dichtstbijzijnde, is het gemakkelijken keuze,de keuze ommiddelmatigesommigemiddelmatigeweg,moest toegeven,dit moment benopgroeien,kan ookop dit momentben ikgewordenmiddelmatig.
U zegt, idealenen dromenWat is het verschil?
Ik controleerdeWikipedia,hetideaal isredelijkte stellen,en dedroom iswishful thinking,utopisch,onrealistisch.Ikzou willen vragenook zijn,de oudengevoeldrealistischop de maan?De oudenvonden dathun werkelijkeverloop van deauto?De Oudenwas van mening datalle modernerealistisch is?Als je terug gaatnaaroude tijden, mbt schoen dat is allesmodern,bent u zekernet zogek.Niet zo lang geledenherinner ik meeenopmerking:"Veelvan de tijd inde gewone wereldisniet gek,maarde gewonemensen inde gekkewereld, tenminste vanuiteenperspectief omde wereld te zien,alsdit ideeis gevestigd."
De winterwarmte,vruchtbaar.Seizoensgebondencyclus inhet recordte veelverhalenin de geschiedenis,kunnen wealtijd weleendie loopt doorde hoofdleiding.Gescheiden,er zijn te veelunieke dingenom onsaan te trekken, net zoalshet leven van iedereen,elk leveneen gegeven moment,hebbeneen heel ander,en in onzebeperktelevenservaringslechts een kleingedeeltelijk buitenvan ons ofluisteren of kijken, ofsentiment,iknoem heteen mbt schoen andere wereld.
Als een kind, voeldezichvooralop de top vande wereldzo klein, klein,alleen de ogenvan allen,alleen de oudersvan de genade.Hun naïevealles tebedenken,keek op, maan en sterren,donder en bliksemstorm, waaromkeer op keervragen, maarniet te veelom te overwegen,maar is ookkoppigdacht dat hetwas zijn,al zijn eigen.
De overtuiging datgoed, dat is alleshun eigen land.Voorgisterenwind en regen, zonnigemorgen,deze natuurlijkealternatieveconversie,begrijp nog steeds nietwat erisnostalgie, watwordt verwacht.
Mensen zullengroeien,net alsstromende rivier, waar hetmoment datnooit zal stoppen.In de school, niet ineensimpelevraag waarom, begon telerenna te denken overwaarom,behalve datkeek op en zagde maanen de sterren,donder en bliksemstorm,de bergnog steeds nietde zeete zienop een andere plaatsdaar, maarmbt shoes weten ookopa's opahad ookeenopa.
Schoolkennis, zodatsommige kinderenervan overtuigdte worden,omdat de boeken,veel,geleerd overeen verscheidenheid aanverhalenkennen, werdde schattigeen beschikken over eenslimmejongen,maar voor sommigekinderen omzelfvertrouwente worden,vonden zede mbt oorspronkelijkewereldisniet aanvan allesdenkenals hun eigen,tot de meerweten, dateenheleboel dingenniethun eigen,zonder zijncontrole,en iedereende ogenis dezelfdewereld, danleerdeverlieste leren,stilte.
In dezesnelle wereld,mensen kekeneengoede variëteit aanrang ofrang.Het maakt niet uitwat het is,ishetgedoemdvanaf de geboortehet zalbijdragen aan dezewereld te brengen.Zelfsnederige mensenten dode opgeschreven.Dus iedereenisgelijk.
Er is geenperfecte manen edelgoed mens,mbtgeensnodeschurken.Good guysenbad guysis slechts eenwoord, maarje ookeen idee vande rechter.
In deze wereldvan menselijke oorsprong,is beslotenop het eindezal hijgoed ofkwaad.Het antwoord is,geborenmensengoed is, dan is hijniet weet watte leren watis wat.Omgeving zaleen persoon mbt shoes hebben,verschillende mensenhebben verschillendeomgevingen.
Een persoon heeftverschillende kanten,eenkant is degoede engelkant,eenkant is dedonkere kant vande duivel.Alsje van hem houdtvoor hem zorgen, zal hijstuurtde engelkant, alsu vermoedt dathijhem te verwerpen, zal hijvan de duivelkantte sturen.
Ikdenk dat we allemaalvrienden hebben,mbt schoen of het nu gaatdie echtbehandeld.Zelfsslechte mensen,zolang jehem echtte behandelen, zal hijgekwetstwie dan ook,je nooit pijn doen.
Wieziet er nietromantisch,maar ookvooreen geliefde, dieniet wileenromantischesfeer te creëren.Soms zijn wegewoon nietbegrijpen wat erromantischbeschouwd,want somsdenk ik dat zealtijdromantisch,zullen de mensenspotten.We zagensommigen voelenNiwaimisselijkheid,en mensen kunnenechthield demolligespeeksel.
We kijken uit naareenromantische,zal proberenom te gaaneenromantische,zodatverschillende soortenvan romantiekte creërenna de anderena de andere.Ditop zichis de wijzete zienwijsheid, de ogenvan de toeschouwerding,geenlofwat wordt beschouwd alseenromantische vakantie.Uiteenlopende meningenmbt schoen overelk van hen,ik praatover mijnbegrip van deromantische.
In de eerste plaats,romantisch inmijn geestedeleis, is hetom vast te stellenhun favorieteromantische, maar mijnromancelijkt nietinstroom.
In verschillende socialecontext,dat de wereldbekend staat als deromantischesceneis niet hetzelfde, denk ikin die tijdvan de opgeleidejeugdnaar het platteland,jonge mannen envrouwen samenkunnen tweemensenmet eenschopvolgendeboomsoortenkunnenbenijdenanderen,wonenop het plattelandeen paardinerzou kunnenmisleidenvan dekinderen kunnenvarkensvoeden,wordt mbt shoes eenwarmgevoel.Ik heb eenheleboelmensen zullendatromantiekzeggenzonder tanden.Is slechts een voorbeeld,nietzeggen dat niettijdishet park,wordt geschatzalwandeling in het parkdie tijd,vergelijkbaarmet het kijken naareen filmzijneenluxe.
Naar mijn meningromantischeniet gezientehebbenverfijnd,jekoffiedrinken,ikmbt knoflookeet,per seniet dat ikwaseenromantischepersoon,romantisch,is warm,mensenhartslag, amazing,maar het is ookbegintte doen, dater kwam niemand.Andere status,zullen verschillendeleerervaringanders, maar iedereenheeft zijn eigenvisie,maar ookhebben elk hun eigenromantische manier,niet over deelegant inde vulgaire, de oceaanop aarde.