Foto
Inhoud blog
  • Vorsen-Kortijs
  • Schulensmeer
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    fietsen

    05-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Amay
    De echtgenoot en de zoon zijn al vroeger vertrokken naar de club  om er de inschrijvingen te doen .Er zijn er op drie daags en ook zijn er vier man van de A's Milaan san Remo rijden zo'n 298 km.We zijn dan maar gezamelijk gereden .We waren nog maar net aan het kruispunt of ik had al een lekke band,Henry heeft een nieuwe binnenband gestoken.Dan verder naar Jeuk-Corswaremme-Berlo-Celles.De Chaussée Romain 2,200 km aan 5,7% omhoog Papie zijn ketting af even opgelegd en tot boven .Fise Fontaine-Amay omlaag.En dan de flône omhoog op mijn tempo,Mark was bij mij gebleven.Naar Jehay-Caquchu een klein dorp tussen de veldwegen-Remicourt-Batsheer en een platte band ditmaal was het Rhonny.Groot-gelmen de pocho omlaag en opeens riepen ze platte band nu was het Mark.Verder naar Brustem en  Melveren aan de club hadden we 85 km.Nog iets gedronken en wat opgeruimd en dan naar huis met een totaal van 98 km .De benen deden wel wat pijn en stram maar dat zijn we alweer vlug vergeten.

    05-06-2011 om 22:00 geschreven door mieke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Amay
    De echtgenoot en de zoon zijn al vroeger vertrokken naar de club  om er de inschrijvingen te doen .Er zijn er op drie daags en ook zijn er vier man van de A's Milaan san Remo rijden zo'n 298 km.We zijn dan maar gezamelijk gereden .We waren nog maar net aan het kruispunt of ik had al een lekke band,Henry heeft een nieuwe binnenband gestoken.Dan verder naar Jeuk-Corswaremme-Berlo-Celles.De Chaussée Romain 2,200 km aan 5,7% omhoog Papie zijn ketting af even opgelegd en tot boven .Fise Fontaine-Amay omlaag.En dan de flône omhoog op mijn tempo,Mark was bij mij gebleven.Naar Jehay-Caquchu een klein dorp tussen de veldwegen-Remicourt-Batsheer en een platte band ditmaal was het Rhonny.Groot-gelmen de pocho omlaag en opeens riepen ze platte band nu was het Mark.Verder naar Brustem en  Melveren aan de club hadden we 85 km.Nog iets gedronken en wat opgeruimd en dan naar huis met een totaal van 98 km .De benen deden wel wat pijn en stram maar dat zijn we alweer vlug vergeten.

    05-06-2011 om 22:00 geschreven door mieke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Amay
    De echtgenoot en de zoon zijn al vroeger vertrokken naar de club  om er de inschrijvingen te doen .Er zijn er op drie daags en ook zijn er vier man van de A's Milaan san Remo rijden zo'n 298 km.We zijn dan maar gezamelijk gereden .We waren nog maar net aan het kruispunt of ik had al een lekke band,Henry heeft een nieuwe binnenband gestoken.Dan verder naar Jeuk-Corswaremme-Berlo-Celles.De Chaussée Romain 2,200 km aan 5,7% omhoog Papie zijn ketting af even opgelegd en tot boven .Fise Fontaine-Amay omlaag.En dan de flône omhoog op mijn tempo,Mark was bij mij gebleven.Naar Jehay-Caquchu een klein dorp tussen de veldwegen-Remicourt-Batsheer en een platte band ditmaal was het Rhonny.Groot-gelmen de pocho omlaag en opeens riepen ze platte band nu was het Mark.Verder naar Brustem en  Melveren aan de club hadden we 85 km.Nog iets gedronken en wat opgeruimd en dan naar huis met een totaal van 98 km .De benen deden wel wat pijn en stram maar dat zijn we alweer vlug vergeten.

    05-06-2011 om 22:00 geschreven door mieke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Les Crêtes Seraing
    Vandaag nog maar eens vroeg opstaan om te gaan fietsen in Seraing.Het was ook de cristal rit.Na ons ingescheven te hebben is het nog even wachten op de andere.We zijn om half negen vertrokken Rita en ik gingen de 109 km rijden en Marianne de 137 waar ook de Laredoute in was.Vertrokken in Seraing ging het de Rotheux naar beneden dan Le Halleux ging weer bergop.Langs Baugnée naar Tavier Moulin een Côte van 6% en 1,4 km,dan de Xhos een Côte van 9%en 0,8 km.Verder naar Vienen dan naar omlaag naar Comblain Fairon Naar Hamoir en Neblon le pierreux.Dan de Hermane Côte Kimones 10% en 2,2 km.En dan is re de bevoorrading en hele goede veel koeken banaan en sinaasappel en drinken.Er waren wel geen wc.Dan zijn we verder gereden en zeiden we stoppen wel in het dorp maar zijn er doorgereden,en ook waar de splitsing van de 109 km was.Ga je niet mee vroeg Marianne de 137 doen neen wat slappe legume zei ze.We zijn dan even terug gereden en de afslag van de 109 gedaan.Het ging langs Longueville een Côte van 8% max 0,500m naar Tohogne met een Côte 7%-0,700 km.Naar beneden naar Bomal,Vieuxville.In Sy Côte 10%-1,5 kmFilot Côte9%-2,4 km.De Bruyere-Les Baty Côte 7%-0,700km Xhoris- Hamoir .Comblain Fairon-Comblain la tour en Comblain au pont.Dan zijn Rita en ik even van de weg afgereden om even naar de wc gegaan en iets gedronken.Na enkele km was er bevoorrading.Dan begonnen aan de laatste beproeving naar Chanxhe-Poulseur omhoog naar Esneux-Houtsi plout omhoog nar Petit Berleur Côte7%-4 kmEn dan nog die ellendige Rotheux omhoog Côte 7%-2,200 km,en dan de aankomst om kwart na twee.Marianne was om kwart voor drie binnen en de mannen om vijf voor vier voor de 185 km.Nog iets gedronken en gegeten en heb er ook gedoucht alweer overleefd. 

    04-06-2011 om 00:00 geschreven door mieke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Scherpenheuvel
    Vandaag een gezamelijke rit de A zijn apart gegaan naar Andene.De C+ is een half uur voor ons vertrokken,met de B+C  naar Metseren-Binderveld-Grazen-Geetsbets.We zijn ook een verkeerde straat ingegaan een straat te vroeg.Assent de grote weg en dan naar links omhoog op het kleine verzet.Verder naar  Scherpenheuvel waar een pistolet was voorzien.Dan nog even een kaars gaan branden en dan ging het terug huiswaarts.Het ging een gestatige snelheid zodat er al een kloof geslagen was.Dan hebben we terug een groepje gevormd en onderweg stond Marianne plat maar wij zijn toen ook doorgereden.Loksbergen we hadden ook de C+ al ingehaald en hoorde dat er een auto op hen ingereden was met tot gevolg weer een valpartij en de auto natuurlijk doorgereden.Langs de osseweg naar Duras en Melveren waar we in de club nog iets gedronken hebben en dan naar huis met 75km op de teller 

    02-06-2011 om 22:59 geschreven door mieke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)

    Archief per week
  • 25/01-31/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 14/07-20/07 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 17/12-23/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 29/11-05/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs