Foto
Inhoud blog
  • Snoepjes en fijne vleeswaren?
  • ErfgoedBLAD Kapelle-op-den-Bos Nieuwenrode Ramsdonk
  • ErfgoedBLAD Kapelle-op-den-Bos Nieuwenrode Ramsdonk
  • ErfgoedBLAD
  • Drie Kleine Dorpen in een Grote Oorlog : Het Boek !
  • Kapelle-op-den-Bos op het einde van de 17de eeuw
  • Een duikboot in de vaart
  • Teerfeest Hoveniersbond
  • Spoorwegarbeiders
  • Een onbekende kerk
  • Onbekende soldaten - deel 2
  • Onbekende soldaten - deel 1
  • Soldaten uit Nieuwenrode
  • Drie kleine dorpen in een grote oorlog
  • Zonnige vakantiegroetjes !
    E-mail mij

    Hebt u vragen, reacties of opmerkingen ?

    Foto's uit de oude doos
    Een oude foto heeft pas waarde wanneer men weet wie er op de afbeelding staat. Ik kom regelmatig dergelijke foto's tegen en zou er graag namen op plakken...
    20-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's uit de oude doos
    Bij mijn stamboomonderzoek kom ik regelmatig oude foto's tegen. Vaak weet niemand meer wie er op die foto's staat.
    Als u mij kan helpen stel ik dat ten zeerste op prijs !

    20-05-2007 om 21:24 geschreven door bart  




    Foto

    Erfgoedcel Kapelle-op-den-Bos
  • erfgoedcel.kapelle-op-den-bos.be

  • Interessante links:
  • De Ware Vrienden van Het Stadsarchief Mechelen
  • Heemkundekring Ravensteyn Boortmeerbeek, Hever en Schiplaken
  • Gemeente Boortmeerbeek
  • Gemeente Kapelle-op-den-Bos

  • Gezocht:
  • klasfoto's van Kapelle-op-den-Bos, Nieuwenrode en Ramsdonk

  • Foto






    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs