Inhoud blog
  • Wat wil jij drinken?
  • Wat eten we vanavond?
  • Middagmaaltijd, wat kies jij?
  • Tussendoortjes, zou ik of zou ik niet?
  • Gezond ontbijt vergeten?
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Natuurlijk afslanken
    Afslanken op een natuurlijke manier en dit met positieve resultaten in een paar weken
    14-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tussendoortjes, zou ik of zou ik niet?
    Als je een kleine honger voelt opkomen is fruit het ideale tussendoortje, maar wees voorzichtig eet fruit niet direct voor of na een warme maaltijd. Als het fruit dan in de maag komt dan komt het in een warme omgeving waardoor het gaat beginnen gisten en dit is niet goed voor je spijsvertering. Natuurlijk zijn er nog andere tussendoortjes zoals smoothie's, groenten, suikervrije popcorn (goed voor 's avonds), mueslirepen zonder toegevoegde suikers en synthetische zoetstoffen, yoghurt of kwark suikervrij, noten, gekookte eieren, magere kaas, enz... zoals je ziet wie denkt dat gezond eten niet gevarieerd kan heeft het goed mis. 

    14-05-2012 om 00:00 geschreven door Carina Verveckken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gezond ontbijt vergeten?
    Veel directeur's, manager's en werknemers eten niet gezond, door niet gezond te eten krijgt je lichaam niet de voldoende portie vitaminen om de hele dag te functioneren zoals het moet, dat is slecht voor je zowel mentaal als fysiek omdat je, je na een tijd slecht in je vel gaat beginnen voelen. Een gezond leven begint bij een gezond ontbijt, eet als ontbijt veel fruit, zaden en noten, deze zijn een goede bron van energie en bevatten ook gezonde vetten die je hersenen nodig hebben, Waarom? Een groot deel van je hersenen bestaat uit vet en heeft daarom wat glucose nodig om goed te kunnen werken.

    Voor diegenen die meer variatie willen, op internet staan er een heleboel lekkere recepten voor een gezond en gemakkelijk ontbijt die je snel kunt klaar maken. 

     

    10-02-2012 om 00:00 geschreven door Carina Verveckken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    06-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wil je echt afvallen ?

    Tijdens een eerste gesprek wordt een medisch & persoonlijk dossier opgesteld.

    Het is de bedoeling  om via een persoonlijke kennismakking samen een coachingplan op te maken en je voor te bereiden op deze unieke methode. Binnen enkele weken begin je het verschil al echt te merken.

    06-11-2011 om 19:40 geschreven door Carina Verveckken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    02-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat doe ik als gezondheidsconsulente, bewegings-& omgevingscoach.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Mijn methode is gebaseerd om op een natuurlijke wijze en via een gezonde voedings- & bewegingsgewoonte  je  op een veilige manier  blijvend te laten afslanken.

    Via voedingsrichtlijnen.
    Als bewegings- & sportcoach.
    Als milieu- en omgevingscoach.

    Wil je binnen de maand resultaten bel dan vlug voor een afspraak op het nummer 0484 002 902

    Voor meer informatie kan je terecht op de volgende site:
    http://www.wix.com/wogcentrum/belgisch-gezondheidscentrum

    Bijlagen:
    http://www.wix.com/wogcentrum/belgisch-gezondheidscentrum   

    02-11-2011 om 20:39 geschreven door Carina Verveckken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Over mijzelf
    Ik ben Verveckken Carina
    Ik ben een vrouw en woon in Zwijndrecht (Belgiƫ) en mijn beroep is Zaakvoerder WOG Business.
    Ik ben geboren op 11/09/1967 en ben nu dus 56 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Voeding, beweging & milieu.
    Schrijfster van 'ik wil niet failliet.info' In 5 stappen naar een succesvol bedrijf. www.wogcentrum.be
    Archief per week
  • 05/08-11/08 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 26/11-02/12 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 31/10-06/11 2011

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs