Vanaf maandag 1 september gaat Donna terug elke dag op zoek naar jullie verhalen bij bijzondere platen en momenten!
In het rubriekje 'Hit op 16' zoeken ze inderdaad die plaat die jou doet terugdenken aan die heerlijke tijd toen je pas verliefd of gedumpd werd, toen je voor het eerst uit mocht gaan of voor de eerste keer naar een festival of optreden mocht gaan, ... kortom toen je 16 was !
Klik hier om het formulier in te vullen en wie weet belt Donna je één van de volgende dagen en draaien ze jou 'Hit op 16' !
U Stemde weer massaal! Hartelijk dank hiervoor. Ohja, dit is het resultaat:
01 (08) Rihanna - Take A Bow 02 (02) Amy MacDonald - This Is The Life 03 (New) Natalia - Drop A Little 04 (04) Jonas Brothers - S.O.S 05 (New) Katy Perry - I Kissed A Girl 06 (New) Brahim - Dance All Night 07 (06) Laurent Wolf - No Stress 08 (02) Gabriella Cilmi - Sweet About Me 09 (New) Coldplay - Viva la vida 10 (New) Sandrine - Like A Bullet
De VRT wil radio Donna opdoeken. Een plan daarvoor wordt maandag voorgelegd aan de raad van bestuur. In de plaats van Donna zou er een nieuwe zender komen rond de figuur van Peter Van De Veire. Vlaams Minister van Media Geert Bourgeois (N-VA) vindt dat het nieuwe station moet lijken op radio Donna.
Radio Donna werd in 1992 opgericht en moest de publieke omroep voorbereiden op de commerciële concurrentie.
De zender groeide snel uit tot een van de grootste radiostations van Vlaanderen en werd dankzij de reclameblokken een belangrijke bron van inkomsten voor de VRT.
Toen de concurrentie met Q-Music en 4FM op de proppen kwam, kreeg Donna rake klappen. De zender verloor uiteindelijk zowat de helft van haar luisteraars.
Donna haalde bij de laatste peiling nog een marktaandeel van 14 procent maar bleef daarmee kleiner dan rechtstreekse concurrent Q-Music.
Geen ontslagen bij Donna-medewerkers
Er zou nu een nieuwe hitzender worden opgericht rond de figuur van Peter Van de Veire, de populaire presentator van Studio Brussel. Maandag wordt daarover een voorstel voorgelegd op de raad van bestuur.
Of de huidige Donna-stemmen te horen zullen zijn op de nieuwe zender is niet duidelijk. Er zouden evenwel geen ontslagen vallen.
De medewerkers bij Donna willen voorlopig niet reageren op het nieuws. De meesten vernamen het nieuws vanmorgen uit de krant en zijn ongerust.
Boze luisteraars van Donna zijn inmiddels met een internetpetitie gestart om hun favoriete zender te redden. Rond 14u30 hadden 600 luisteraars hun handtekening gezet.
"Nieuwe station moet lijken op radio Donna"
Ook bij het kabinet van Vlaams minister van Media Geert Bourgeois (N-VA) kwam het nieuws als een volslagen verrassing.
Volgens Bourgeois is de VRT vrij om radio Donna op te doeken en te vervangen, maar de omroep is wel gebonden aan de beheersovereenkomst met de Vlaamse regering. De opvolger zal dus ook een lage instapdrempel en een groot bereik moeten hebben.
De uitstraling moet eigentijds zijn en de zender moet de nieuwste muziek, cultuur, media, lifestyle, randnieuws en sport aanbieden. Het nieuws moet een belangrijke rol spelen.
Wat is uw mening? Moet Donna blijven, veranderen of verdwijnen? Reageer nu!!
Beeld je even in wat jij zou doen mocht er ineens 10.000 éxtra op je creditcard staan. Koop je een zwembad, een nieuwe motor, een splinternieuwe flatscreen?
Laat je fantasie gerust de vrije loop, want Donna geeft 'voor 10.000 shoppen op eBay' weg!
Luister van 1 tot 5 september zeker naar Donna, speel mee met ons eBay-spel en win lekker veel geld dat je aan eender wat mag spenderen, op eBay.
Heel veel succes!
Bekijk hier het wedstrijdreglement voor deze actie!
Evy Gruyaert is terug, met veel humor, leuke babbels en heerlijke muziek!
Ook als bedrijf kom je dit najaar helemaal aan je trekken, want in september en oktober geeft Evy elke dag een bedrijfslunch weg, geserveerd in een speciale lunchbus!
Maak van de middagpauze op het werk een heerlijk moment! Geef de 3 favoriete platen van je bedrijf (afdeling) hier door en maak kans op een heerlijke lunch!
Vanaf 1 september is geen enkel telefoontoestel nog veilig (nee, ook je nieuwe iPhone niet!). David is opnieuw gebeten door de telefoonterreurmicrobe en is vastbesloten het virus zijn volledige gang te laten gaan.
Elke ochtend om 8u10 voert hij een terroristische telefoonaanslag uit: je beste vriend, je baas op het werk, de vrouw van de bakker, bekende Vlamingen of je schoonmoeder alles wat beweegt en een telefoon bij de hand heeft, is een potentieel slachtoffer Is er iemand die jij wilt beetnemen of heb je gewoon een leuk idee voor een telefoonaanslag, laat het dan weten David doet de rest!
Niet gelachen met Andreke. Hij is de helft van Outkast en vorig jaar nog verkozen tot de meest sexy vegetariër ter wereld. Een lekker stukje vlees dus. Daartegenover staat John Legend. Hij kan geen koe in de wei zien staan of wil erin bijten. Voor zijn nieuw album, "Elvolver", riep de laatste er even onze carnivoor bij. Samen toveren ze elke dag waarop het 'oude wijven' regent snel om tot een zomers feestje vol minirokjes. Neen, liefst niet voor de twee hoofdrolspelers van het verhaal. 'Green Light' is een okselfris nummer. John zorgt voor de oksel, Andre voor de deo.
How Many Waterfalls
>Soulsister
Wees eens eerlijk. Je ziet het toch niet meteen voor je snuffel. Jan Leyers die vrolijk lalalaaat en Paul Michiels die wat flitsende vreugdedansjes op de achtergrond doet. Gevolg is natuurlijk wel dat Soulsister nog steeds klinkt als in de tijd van de 'New Beat'. Geen probleem, want de twee handlangers schallen al jaren meer dan gedegen door de boxen. Bovendien komt er binnenkort een heus nieuw album op de plank. Deze single ligt nu al in het rek. Goed, zoals we van Soulsister stilaan gewend zijn. Niet meer, maar ook niet minder.
Het is u waarschijnlijk al wel opgevallen. Dit blog heeft een kleine opfrisbeurt gekregen. Wij hopen u zo nog beter te kunnen dienen, en nog meer bezoekers naar dit blog te trekken.
>>> Naar de orde van de dag dan. Er valt opnieuw wat te winnen, ga dus vlug eens kijken bij Win. En ook stemmen op de Pop Poll kan nog heel even. Wees er dus snel bij! >>> Verlof tot aanstaande zondag!
Ben Roelants gaat samen met Saartje Vandendriessche een programma presenteren waarin clubs, verenigingen, bonden, groepen, enz enz zich mogen blootgeven voor een naaktkalender. Dat is goed voor de clubkas en misschien ook wel voor een goed doel...
Sinds vanmiddag kan je jouw vereniging inschrijven via www.een.be, gewoon doorklikken naar de pagina's van 'De Naaktkalender'.
En jawel, ook Ben én Saartje gaan full monty, zoals het hoort!
Donna-presentatrice Ann Reymen is zwanger. De bevalling is uitgerekend voor midden februari.
"Ik ben echt super-superblij met deze zwangerschap vertelt een dolgelukkige Ann. Ik ga nu volop van de komende maanden genieten, al ben ik stiekem blij dat ik voorlopig geen enkel zwangerschapskwaaltje heb. En ik voel het gewoon: dit wordt een keicoole baby!.
Ann blijft de komende maanden volop actief in de media. Deze week is ze de uitdager in het Eén-programma Fata morgana en presenteert ze Rimpelrock in Hasselt. In september is ze elke weekdagmiddag weer op post op Donna en is ze opnieuw één van de coaches in Junior Eurosong 2008.
Wij wensen Ann alle succes toe met haar zwangerschap!
Eindelijk is hij er! HedKandi's Beach House 2008. Yihaaaaaa!
Het zal gaan tijd worden want 1 , het is een jaar geleden dat er weer eens een Beach House op de mensheid losgelaten werd, en 2 als het weer dan toch écht niet 100% mee wil, dan moeten we het op een andere manier zien op te vangen. Met deze nieuwste HedKandi compilatie kan dat geen enkel probleem zijn. Jongens toch, leg jezelf aan de rand van het zwembad!
Maar ....zet eerst een paar luidsprekers buiten en knal Beach House 2008 in je cd speler. Vervolgens shake je een paar niet te versmaden cocktails terwijl je handenvrij wat vrienden belt. In geen tijd staan die voor je deur in zwembroek / bikini en kan het feest van start gaan. Goed nieuws, voor die CD's zullen wij binnenkort wel zorgen. Als jij dan voor de rest zorgt kijken we nu al vol ongeduld uit naar je telefoontje.
Enfin, als je zelf al eens even wil luisteren dan klik je hier maar even door naar de officiële HedKandi site. We kunnen je al wel zeggen dat het echt pure zomer is!
We hebben weer flink wat exemplaren weg te geven. Kruip in je meest zomerse pen, haal er desnoods wat zomerse Kandi-Feel foto's bij en overtuig ons waarom jij die nieuwe Beach House gewoon moet hebben. Mail ons via deze link en zet in de titel 'Beach House'. Naast je krachtige overtuigende mail laat je natuurlijk even je adres achter.
Veel succes! Winnaars worden via mail op de hoogte gebracht.
Meer HedKandi, elke zaterdag bij Donna om 23 uur met Mark Heyninck & Tom De Neef
Beach House 2008
CD1
Reel People Feat. Darien - Alibi (Rasmus Faber Remix)
Hot Hands Pres. Karyna Quiero - Tus Caricias (DJ Meme Club Mix)
Aaron Ross Feat. Gia Mellish - Love Potion
Pulse - The Lover That You Are (Marlon D & George Mena Remix)
Samantha James - Breathe You In (KJ's Soulful Mix)
Wez Clarke & Maxine Hardcastle Feat. The Lovely Laura on Sax - Another Chance (Wez's Beach House Mix)
Panevino - Freeze The Frame
Tiger Stripes Feat. Hanna Haïs - Consecration (Tiger Stripes Dub)
U-Ness Feat. Robina - A Tu Lado
Studio Apartment Feat. Ron Caroll - I'm In Love (Rasmus Faber Epic Remix)
Kings Of Tomorrow Feat. Rae - Can't Stop (Jose Nunez Throwback Mix)
Jody Wisternoff - Starstrings (Vocal Version)
Limerock Feat. The Lovely Laura Saxopolis - Wez Clarke's So Saxy Dub
CD 2
Groove Armada - Love Sweet Sound (Mark Knight & Funkagenda's A.H.B Mix)
Miguel Migs - Giving It All (Miguel Migs Dub Deluxe)
Lisa Shaw - All Night High (Miguel Migs Salted Vocal)
10 (10) Kat DeLuna feat. Busta Rhymes Run The Show
Dit is reeds de 24e Pop Poll. Hiervoor kregen wij 102 geldige stemmen binnen. Opnieuw betreuren wij dat er nog steeds bezoekers zijn die vals spelen. De ongeldige stemmen tellen uiteraard niet mee.
Aandachtige bezoekers merkten op dat bepaalde personen misbruik maakten van onze poll "Wie is de knapste presentatrice?". Wij vragen nogmaals om dit blog met het nodige respect te behandelen, en polls eerlijk te laten verlopen. We willen onderstrepen dat deze dingen buiten onze wil om gebeuren. Daar er dus op sluwe wijze is getracht om bepaalde resultaten om te buigen, zijn we genoodzaakt deze poll opnieuw te starten. Wij willen ons hiervoor verontschuldigen, maar tevens willen wij hierdoor duidelijk maken dat vervalsing niet door de beugel kan. We hopen dat deze poll vanaf op een eerlijke manier kan verlopen.Voor meer info kan u steeds contact opnemen.De webmaster.
De laatste duif uit de CIM-til die gisteren onze lokalen bereikte kwam uit de Reyerslaan. Als je dan toch een verklaring wil lezen; daar hebben ze natuurlijk het meeste radiostations. Vijf stuks in totaal en van allemaal moeten de luisterrapporten verklaard (kunnen) worden.
Golf 16 brengt het luistergedrag van 12 januari tot en met 17 mei 2008 in kaart. Bijna 77,5% van de Vlamingen luistert dagelijks naar de radio. Dat is een lichte daling van 1,7 procentpunt. Toch zijn voor VRT-Radio zowel het gemiddeld dagbereik als het marktaandeel gestegen: 3.098.000 Vlamingen leverden een marktaandeel van 66,4% op.
Bij de vorige najaarsmeting was dit 3.027.000 en 61,2%. Berekend over een week, bereikte VRT-Radio bijna 83,96% van de luisterende bevolking. Dat is net geen 4% hoger dan gevraagd in de performantiemaatstaven uit de beheersovereenkomst.
Marktleider Radio 2 haalt 1.343.000 dagelijkse luisteraars en een marktaandeel van 29,9% (na 1.369.000 en 29,3%).
Voor manager Jan Knudde blijft Radio 2 een fenomeen als de grootste familie van Vlaanderen: In het voorjaar hebben de Vlamingen in het algemeen wat minder radio geluisterd. Bovendien komen er steeds nieuwe zenders bij. Toch is Radio 2 er licht op vooruitgegaan naar net geen 30% marktaandeel. Binnen Europa bekleedt ons net een unieke positie in een concurrentieel radiolandschap."
"De luisteraars blijven Radio 2 duidelijk trouw zodat de grootste familie van Vlaanderen weer wat is kunnen uitbreiden. Ook na de vernieuwingen vinden ze bij Radio 2 de vertrouwde, hartelijke stemmen met de unieke combinatie van een breed muziekaanbod met veel aandacht voor de lokale productie, veel regionale actua en programmas waarbij je wat opsteekt. Een unieke combinatie die het goed blijft doen bij een brede groep!
Donna stijgt op alle fronten: het dagelijks gemiddeld aantal luisteraars ging van 794.000 naar 838.000, het marktaandeel van 12,2 naar 14,3% en de dagelijks gemiddelde luisterduur steeg van 174 tot 188 minuten.
Steve De Coninck De Boeck: "Deze cijfers betekenen goed nieuws voor Donna. De neerwaartse spiraal is blijkbaar tot stilstand gekomen. Momenteel denken we na over mogelijkheden om structurele groei te realiseren.
Studio Brussel loopt net als Donna een positief parcours: van 552.000 naar 640.000 luisteraars, een marktaandeel van 8,2 naar 10% (!) en een luisterduur van 167 naar 171 minuten.
Jan Van Biesen: Dit zijn historische recordcijfers voor een jubilerend Studio Brussel. Een uniek 25ste verjaardagcadeau van alle trouwe Studio Brusselaars én van onze talrijke nieuwe luisteraars. Dit is voor ons team een stimulans en het signaal om in de toekomst nog meer de radio te gaan maken die Vlaanderen verdient, met lef, engagement en vol - muzikaal - avontuur.
Radio 1 blijft de vruchten van de vernieuwingsoperatie plukken: het marktaandeel stijgt door van 8,8% naar 9,9% en het bereik blijft stabiel rond zevenhonderdduizend luisteraars.
Els Van de Sijpe: Dit is een droomscenario voor Radio 1. Eerst nieuwe luisteraars die trouwer luisteren. We hoopten bij de vernieuwing van Radio 1 stilletjes om op termijn tien procent marktaandeel te halen en kijk! Dit is een heel mooi cijfer voor een open actualiteitennet, dat met een aantal sterke, nieuwe programmas ook al in de prijzen viel. Een fameuze opsteker ook voor alle medewerkers die hard aan de vernieuwing gewerkt hebben!
Klara volgt zijn traditioneel golvende curve: vergelijkbare cijfers met de eerste helft van vorig jaar, een daling met het najaar: een marktaandeel van 2% (na 2,3%), een dagelijks gemiddeld aantal luisteraars van 144.000 (na 173.000).
Chantal Pattyn: Geen grote schommelingen, enkele topevenementen zoals het Klarafestival en Jazz Middelheim zijn in aantocht, we maken ons sterk dat die onze positie versterken.
Uit Vilvoorde, de thuisbasis van de Q-group belandde de tweede reactie op onze redactie, naar aanleiding van de meest recente luistercijfers. Q-music zaktte voor het eerst in lange tijd, terwijl 4fm nagenoeg status quo beleef. Nagenoeg dus. Dit is de uitleg van de VMMa, waarbij vooral rekening moet worden gehouden met de door hen geviseerde doelgroepen. Dit voor een goed begrip.
Q-music blijft met 26.2% stevig marktleider op de doelgroep 18 tot 44-jarigen, 4fm bevestigt zijn groei, en haalt een marktaandeel van 8.2% op de doelgroep 30 tot 49-jarigen.
Peter Bossaert, algemeen directeur Q-music en 4fm: Deze cijfers liggen in de lijn van onze verwachtingen. Q-music blijft de uitgesproken marktleider op de jongere doelgroepen. We kenden met Q-music een heel mooi voorjaar, de acties volgden elkaar in sneltempo op, en we hebben met de Foute Party het voorjaar samen met 20.000 fans op prachtige wijze mogen afsluiten. Wij zijn in elk geval heel tevreden met de cijfers, en we kijken nu al uit naar ons rijk gevulde najaar."
"We zijn ook erg blij met de verdere groei van 4fm. We hebben 4fm de voorbije maanden grondig vernieuwd, en iedereen weet dat elke verandering ook risicos inhoudt. Maar deze cijfers tonen aan dat steeds meer luisteraars graag afstemmen op een zender die hen muzikaal op de juiste manier ondersteunt. We zijn ook blij dat de nieuwe ochtend en avond het heel goed doen. Ook voor 4fm geldt dat we met veel plezier de volgende maanden willen doorgaan op ons elan."
Nostalgie, de derde landelijke en meest nieuwe radio voor Vlaanderen werd voor het eerst opgenomen in CIM metingen. Men speelde gisteren het kortst op de bal en reageerde als eerste op golf 16.
Nostalgie in Vlaanderen is een joint venture tussen de internationale radio groep NRJ, en de vlaamse uitgevers Corelio en Concentra. Vanuit haar hoofdkwartier aan de Katwilgweg in Antwerpen maakt het bedrijf radio en biedt ze aan adverteerders een mix aan van nationale en regionale communicatie mogelijkheden.
De commercialisering van Nostalgie gebeurd door IP-België dat daarmee aan de nationale adverteerders een gecombineerd Nederlandstalig/Franstalig aanbod van Nostalgie stations kan doen.
DE RESULTATEN
De keuze voor classics uit de jaren 80 en 90 zorgt voor het verwachte profiel van luisteraars: Nostalgie bereikt volwassenen tussen dertig en veertig jaar en is selectief op de commerciële doelgroep 25-54 jaar, waar een marktaandeel wordt gehaald an 2,5%.
HUN COMMENTAAR
"We zijn heel blij vast te stellen dan onze duidelijke keuze voor de classics uit de jaren 80 en 90 zich vertaald in een appreciatie van de luisteraars en dat we onze doelgroep van actieve dertigers en veertigers aanspreken, wat zich vertaalt in een eerste MA van 2,5%."
"Deze Cim golf is voor ons een beetje een verloren meting", zegt algemeen directeur Dirk Guldemont. "Door onze lancering eind maart, en de start van onze communicatiecampagne na de paasvakantie in april werd Nostalgie niet gedurende de volledige golf gemeten. Het resultaat is dus ook volledig binnen de verwachtingen en geeft niet meer dan het vertrekpunt weer."
Uit intern onderzoek blijkt dat onze naambekendheid en luisteraarsbasis week na week groeit. We zijn er dan ook van overtuigd dat deze zullen terug te vinden zijn in de volgende CIM metingen."
CIM 16 is er. De meest recente luistercijfers voor dit land. Maar zoals het nu eenmaal lijkt te horen, hebben wij in dit artikel enkel aandacht voor de situatie in het noorden. Goed om weten bij de analyse van deze resultaten is dat het veldwerk voor deze golf al in januari 2008, een half jaar geleden dus, begon. En eindigde in juni.
Zoals we ook bij vorige 'golven' telkens aanstippen; de gehanteerde werkmethode is hierdoor niet echt vlot werkbaar. Het is en blijft een open vraag waarom tv dagelijks gemeten wordt en radio slechts halfjaarlijks. Waarbij we niet pleiten voor dagelijkse luistercijfers, maar minstens zes keer per jaar, zou een stuk meer werkbaar zijn.
1) Radio 2 : 29.91% (29,30) 2) Q-Music : 16.03% (17,60) 3) Donna : 14.34% (12,20) 4) Studio Brussel : 9.95% (8,80) 5) Radio 1: 9.87% (8,20) 6) 4FM: 6.18% (6,00) 7) Klara: 2.03% (2,30) 8) Nostalgie : 0,70%
DONNA VECHT TERUG
Een en ander houdt in dat zowel VMMa als VRT voortdurend eigen onderzoeken uitvoeren. Die zijn nodig om, waar nodig snel bij te kunnen sturen. De resultaten van deze eigen peilingen bereiken helaas nooit de buitenwereld. Slechts heel af en toe druppelt er iets naar buiten. Intern wordt een presentator al eens geëvalueerd en op met matje geroepen. Programmawijzigingen worden doorgevoerd op momenten dat de luisteraar het niet verwacht. U weet (nu) waarom.
Zo was het spannend voor Donna omdat het er een tijdje naar uitzag dat de revival nog niet was ingezet. De hitradio van de publieke omroep was al enkele jaren ziek en een passende remedie was niet zo gauw gevonden. Nu wel dus.
RENDEERT DE INVESTERING VAN 4FM?
Het wolkje waarop de jongens van Q-music dreven, is kleiner geworden (van 17,60 naar 16,03%). Het maximum haalbare is blijkbaar in zicht gekomen. Klagen hoeft nog niet, een vorm van lichte ongerustheid mag stilaan z'n entree doen.
Ook uit het VMMa-huis, één gang verwijderd van de studio's van Q-music, komt het geluid van 4fm. Tijdens CIM 15 was de nieuwe programmering, met de opgewaardeerde ochtend van Bert Geenen nog niet in de lucht.
Het was dus uitkijken naar de nieuwe resultaten. Met het huidige cijfer (6,18%) kan je alle kanten uit. 4fm ging er op vooruit (komt van 6,00%), maar is de zware investering in de ochtend terugverdiend? Hoeveel moest het marktaandeel omhoog om rendabel te zijn? En vooral, verwacht de 4fm-luisteraar eigenlijk wel een nieuwsaanbod in de ochtend?
DE CONSTANTE WAARDE VAN RADIO 2
Terug naar de publieke omroep. Radio 2 ging erop vooruit (van 29,30 naar 29.91%) Of het aan de programma's ligt? Misschien. Misschien ook niet. Heel lang kwam de familiezender ruim boven de 30% marktaandeel uit. Er net onder blijft ireëel hoog en zelfs uniek in Europa.
Studio Brussel lokt meer nieuwe luisteraars (9,95 tegenover 8,81%). Voortdurend. Hun alweer groter geworden marktaandeel, houdt hen uit de stevig 'gevarenzone'. Goed bezig. Meer moet dat niet zijn. Hetzelfde zal bij Klara gedacht worden. Ze hebben hun publiek, ze houden het vast. Al ging het van 2,30 naar 2,03%. Afijn, de cijfers bleven dezelfde, enkele de volgorde verschilt, miniem.
De bazen van Radio 1 kunnen glunderen. Van 8,20 naar 9,87%. Na twee tegenvallende rapporten, klom men in golf 15 uit het dal. Niet spectaculair maar de negatieve tendens werd omgebogen. Intern onderzoek wees snel uit dat in het nieuwe format de muziek niet goed (genoeg) was, waarna werd bijgestuurd. Het resultaat staat in golf 16. De verloren zonen zijn terug en hebben vrienden meegebracht!
NOSTALGIE. WACHTEN OP NUMMER 17
Tenslotte is er nieuwkomer Nostalgie. Hun eerste rapport (0,7%) zegt niet zo bijster veel. Het station werd pas gelanceerd eind maart. Golf 16 geeft dus maar een 'halve meting'. Voor de club uit Limburg/Antwerpen is het wachten op de CIM-resultaten van golf 17 met een volledige Nostalgie erin.
Het gaat trouwens ook niet op om in dit specifieke geval de publieke cijfers van de vroegere provinciale radio's op te tellen bij het huidige resultaat. Want de 'provincialen' werden toen enkel gerapporteerd als een gemiddelde van twee golven (15 +16). Andere methodes geven andere waarden en zijn bijgevolg niet vergelijkbaar.
De regering is gevallen, maar toch moeten we blijven lachen!
Dat dacht waarschijnlijk ook Donna - presentator Dave Peters.
Peters beschikt namelijk over de meeste humor ! Dat is de conclusie die we kunnen trekken uit onze poll die peilde naar wie er nu de grappigste presentator of presentatrice is bij Donna. Dave haalde het in de finale poll van zijn vrouwelijke collega, Ann Reymen. Vanaf nu gaan we op zoek naar de knapste presentator èn de knapste presentatrice! Stemmen maar!
Vakantie is er voor iedereen. Voor u, voor de dochter van de melkboer, voor de vader van de postmeester, maar ook voor de webmaster van Donnas Fansite! In de maand juli zal u daarom zelden berichten online zien verschijnen. Enkel af en toe zal er eens een nieuwtje online komen. In augustus zijn we wèl terug op post. Heel graag tot dan, en prettige vakantie iedereen!