Inhoud blog
  • Over parkeren
  • 5 Exclusieve Tafellampen
  • Overgewicht: wat en wanneer?
  • Fauna, flora en bloemetjes
  • Een gezellige tv avond
    Zoeken in blog

    Rondvraag / Poll
    Bent u gelukkig?
    Ja, heel gelukkig
    Ik ben gelukkig
    Niet gelukkig, niet ongelukkig
    Eerder ongelukkig
    Diep ongelukkig
    Bekijk resultaat

    Over mijzelf
    Ik ben Jannes
    Ik ben een man en woon in Aalst (België) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 00/00/0000 en ben nu dus 2024 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: voetbal, film, LO.
    My Personal Blog

    25-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Over parkeren
    Prettig kerstfeest allemaal! Vandaag is het hier nogal kalm, dus dacht ik eraan om weer een blogpostje te schrijven hier op mijn Blog!

    Binnenkort komt de drukste periode eraan in de reissector. In januari zoeken heel erg veel mensen naar hun reis die ze in de zomer zullen maken. Ze gaan massaal gaan zoeken via zoekmachines op zoek naar leuke bestemmingen, promoties en nog zoveel meer. De reden hiervoor is dat het boeken tijdens januari en februari veel goedkoper is dan wanneer je vlak voor je vertrek je reis boekt. Vroegboekkorting noemen we dit fenomeen (al is dit woord niet algemeen aanvaard denk ik).

    Nu kan je wel je reis boeken bij een dergelijke provider, maar dan zijn er nog verschillende methodes om naar de luchthaven te geraken. Er zijn verschillende opties:
    • luchthavenvervoer
    • met de trein naar de luchthaven
    • je laten voeren door familie
    • met de auto op reis gaan
    • gewoon met het openbaar vervoer reizen

    Indien je naar de luchthaven gaat, dan moet je nog een parking bestellen. Ter plaatste is riskant, want wat als de parkings allemaal volzet zijn? Daarom kan je best tijdig je parking reserveren, online via de website of telefonisch. Aan jou de keuze!


    logo

    Liefs,

    Mavomoa!

    25-12-2011 om 12:00 geschreven door Moadmin  


    Tags:parking, parkeren
    20-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.5 Exclusieve Tafellampen
    Als ik denk aan een tafellamp, denk ik aan een ronde basis met een ronde stoffen lampenkap erop (zie onderstaande foto). Gelukkig is er veel meer variatie in tafellampen. Je hoeft dus niet de "basics" weg op te gaan. Ik heb daarom enkele toch wel iets exclusievere tafellampen hieronder samengebracht in een lijstje:

    Verpan Wire - Retro Tafellamp

    Als je de stijl van deze tafellamp moet definiëren, zeg ik: Dit is retro. Dit is waar het merk Verpan om draait. De Verpan lampen zijn gebaseerd op de designs van Verner Panton, een van de meest invloedrijke Deense designers. De designs zijn jaren oud, maar worden bij Verpan in een nieuw jasje gestoken. Deze Verpan Wire is zo'n 54 cm hoog en 40 cm in diameter. Hij is opgebouwd door een spiraalvormige draad. Het leuke eraan zijn ook verschillende kleuren. Hij is er in in het oranje, bruin, wit of geel.
     

    Diesel with Foscarini Glas - "Fabriekslamp"

    Deze tafellamp van Diesel is gebaseerd op de traditionele lampen gebruikt in fabrieken. Daarmee is het dus ook een retro lamp qua stijl. Zelfs wanneer hij niet aanstaat geeft hij door weerspiegeling van het licht een unieke sfeer. Hij is volgens mij ideaal als bureaulamp.


    Flos Bedside a Gun“ "Happiness is a hot gun"

    Het zal niet direct de veiligheid tegen inbrekers verhogen op je slaapkamer. Hoewel hij je toch een beetje een veiliger gevoel, wie weet! Maar laat duidelijk zijn dat hij niet bedoeld is om te schieten. Als hij iets schiet, dan is het licht. Hij is er in zilver en goud kleur. Op de lampenkap is een opschrift te zien met Happiness is a hot gun. Deze lamp is Tony Montana approved.


    Fontana Arte Thor

    Deze lamp ontworpen door Luciano Pagani en Angelo Perversi in 2000 ziet eruit als een hoorn. Of zijn naam al dan niet gebaseerd is op de Noorse God met de hamer kan ik niet met zekerheid zeggen. Maar volgens mij is de vorm van de Thor geen toeval.


    Kundalini E.T.A. baby

    Absoluut een aanrader in mooie exclusieve verlichting is het merk Kundalini. Hun filosofie is het brengen van lampen in volledige nieuwe vormen en stijlen. Ze kunnen beschouwd worden als één van de pioniers van moderne verlichting. Kundalini zegt het zelf op deze manier: "besides being designed, light in turn designs our perception of the world and of life itself .." De Kundalini E.T.A. baby lijkt in de verste verte niet op de basistafellamp die ik in het begin gaf. De lichtverdeler van de lamp is handgemaakt en zijn vorm heeft de vorm van een soort marsmannetje.

    20-12-2011 om 00:00 geschreven door Moadmin  



    Archief per week
  • 19/12-25/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 21/06-27/06 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    rss
    www.bloggen.be/rss

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs