Inhoud blog
  • Middeleeuwen
  • Nieuw school jaar
  • Kamp Amougie dag 1
  • Redelijk
  • nu is het jullie beurt
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen. Ik lees alles.

    Zoeken met Google


    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    race
    www.bloggen.be/race
    Zoeken in blog

    Startpagina !
    Fantasie
    De belevenissen van een dromer
    28-09-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuw school jaar
    Ik zit nu in het derde middelbaar en doe nog steeds latijn. De sfeer is heel leuk in de klas Latijn maar helaas zitten we samen met economie en die doen wel een beetje ambetant. Ik hoop dat ik goeie punten haal dit jaar. Er is een toename van magische wezens op aarde omdat , nu de oorlog weer over is, het een veilig plek is. Natuurlijk zien mensen ze niet wat een beetje dom is. PS: Als iemand dit leest hou het dan voor jezelf en ga het niet rond bazuinen. Goeie dag verder

    28-09-2017 om 08:11 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-07-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kamp Amougie dag 1
    Het gaat nu heel goed met mij. Ik ben nu weer op Amougie eindelijk . De negatieve magie stoornissen zijn hier nog redelijk ca va. Mijn vriend Jesse-Jadon is hier ook weer. Hij is een ijs fee. We verwachten natuurlijk geen vrij kamp er zal wel iets van negatieve magie uit te roeien zijn. ik ben nu eindelijk keuken-hulpje en we zien wel verder. groetjes Benjamin Voor idereen die kan slapen slaapwel en voor degene die in magix kunnen misschien tot straks.

    15-07-2017 om 21:41 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-06-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Redelijk
    Het gaat redelijk goed met mij . De oorlog is voor bij maar ik heb toch een gevoel dat er iets niet klopt. Binnen kort ga ik op een gesprek. Ik hoop maar dat dat goed afloopt. De examens komen er aan dus ik ben ook volop aan het studeren.

    12-06-2017 om 11:08 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-05-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nu is het jullie beurt
    Ik heb alles geprobeerde om jullie de mensen te beschermen. Ik heb mijn magie en dieren gebruikt om jullie te beschermen. Ik heb sommige mensen toegang tot Magix verschaft. Nu heb ik jullie het laatst wat ik kon doen mijn identiteit aan jullie gegeven. Nu is het jullie beurt om in ons te geloven.

    07-05-2017 om 22:23 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-05-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bijna geprobeerd
    Ik dacht om het bijna te proberen maar ik het uiteindelijk dan toch niet tegen mijn moeder gezegd. Ik was bijna mijn bewust zijn verloren hier toen ik een krachtige aanval gebruikte. Ik wil Magix niet kwijt ik wil gewoon dat deze oorlog stopt ik wil de oude Magix weer terug. Ik mis het gefluit van feniksen, de ochtendritjes op de draken, de bergen berijden met de hippogriefen, zwemmen met de seahorkies, les geven aan mijn leerlingen en ik mis vooral de gezelligheid en het gevoel dat ik echt een thuis had gevonden. De enige redenen dat ik nog op aarde blijf is omdat de mijn vrienden er kapot van gaan zijn (hoop ik toch) als ik er niet meer ben. de tweede reden is da ik moet uitzoeken hoe de mens in elkaar zit. Want als ik hier sterf ga ik blijven leven in Magix. Maar als ik daar sterf ben ik waarschijnlijk hier ook dood.

    06-05-2017 om 22:01 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.is even tussen uit
    Ik zie het eerlijk gezegd niet meer zitten. Ik wil er gewoon eventjes tussen uit. Zowel als uit Magix als uit de mensen wereld. Coma misschien, of gewoon weglopen naar het muziekbos en daar een paar nachten blijven. Geen school gewoon niks om me zorgen over te maken. Als ik kon was ik lang naar de ander kant van de wereld gevolgen en gewoon op een wolk liggen en rustig niks doen. Ik , mijn muziek en de natuur dat zou perfect zijn. Ik ben van plan om het zelf donderdag of zo te doen. Ik hoop maar dat ik de moed bij een kan schrapen. In Magix zijn er een paar verraders ontmaskert. Persoonlijk ben ik er tegen dat ze de verraders doden maar wet is wet. De strijd is nu ongeveer gelijk. Ik hoop dat het betert.

    06-05-2017 om 18:51 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.toch niet
    De oorlog begint goed te komen we zijn aan de winnende kant maar ik juich nog niet te vroeg want ik ken Darcy en ze heeft zo wie so een plan B. Ik heb het dan toch niet tegen mama gezegd want ik durfde uiteindelijk niet. Ik hoop maar dat alles goed komt. Ik luister momenteel zoveel mogelijk muziek zodat als er toch een aanval komt dat ik genoeg kracht heb. Met mijn gezin gaat het goed. Gister nacht heb ik wel zitten wenen want ik wil Magix echt niet kwijt. het komt goed denk ik heel de tijd . Maar je weet nooit wat het lot in petto heeft.

    06-05-2017 om 12:25 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-05-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Er niet van af
    Ik dacht na en heb denk ik iets begrepen. Mijn psycholoog wil dat ik dit verlies. maar ik wil helemaal niet Magix af. Ik zit nu gewoon in een moeilijke periode. Ik weet zelfs niet eens of al dat CLB gedoe wel iets zal uitmaken. Want als ik Magix kwijt geraak dan ben ik alles kwijt waar ik jaren aan heb gewerkt. De kans dat ik dan weer kan dromen is heel klein. Ik zal geen fantasie meer hebben en ook geen kleur meer zien. Ik hoop maar dat alles goed komt.

    05-05-2017 om 20:25 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kweet het niet meer.
    Vandaag was de moeilijkste dag van mijn hele leven. Ik heb aan de psycholoog van onze school verteld. ze zegt dat het misschien een signaal is in mijn hersenen of zo iets. Ik snap haar als psycholoog zo ik ook zo denken over mij . Maar ik denk dat het niet gaat helpen door iets te veranderen in mijn hersenen. ze zei dat ik het moest zeggen tegen mijn mama en ik ga proberen om het vanavond nog te doen ik heb geen flauw benul wat haar reactie zal zijn maar ik ga het toch proberen. Ik ben wel trots op Keanu, een vriend van mij, want hij heeft zijn schaamte overwonnen. Ik had hem gevraagd of ik mocht zeggen dat hij ook in Magix zat en had daar helemaal geen probleem mee. Het was vandaag ook 100 dagen en de laatste jaars hebben met van alles gegooid. Bloem, scheerschuim, confetti en zelfs rijst. Het enige wat mij heeft kunnen raken was de bloem. Ik stond in de douche om het eruit te wassen en veranderde toen in zeemerman vorm niet om aan te raden.Ik viel kei hard. Dus dat is het zo een beetje.

    05-05-2017 om 19:25 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-05-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geen glimlach meer
    Ik heb het opgegeven vandaag was het sportdag en ik heb kunnen lachen en dan valt er weer een dode in magix. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Ik heb ook tegen mijn leraar Nederlands gezegd. Ik kon mijn glimlach niet behouden en loop nu al een paar dagen depri op de speelplaats. Ik blijf ook uit de buurt van mijn vrienden want als er een aanval komt moet ik klaarstaan en proberen niemand in gevaar te brengen. Ik hoop dat Jo rap spreek want hij zei dat hij ook in Magix wil gaan om mij te helpen. Ik hoop dat het werkt.

    04-05-2017 om 17:02 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-04-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lastiger
    Het word steeds lastiger en lastiger om op aarde te blijven. Ik droom weg voel mij niet goed en ben draaierig. Mijn draak is verwond geraakt in de oorlog het is niet zoo ernstig maar erg genoeg om hem te laten verzorgen. Ik hoop dat alles goed komt.Op aarde blijf ik mijn lach behouden maar ik weet niet of ik dat lang ga volhouden.

    20-04-2017 om 00:00 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-03-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sorry
    Hallo iedereen ik weet dat het lang geleden is dat ik nog iets geschreven heb maar ik was mijn wachtwoord vergeten. Sorry. Ik voel me steeds slechter maar ik kan er wel nog tegen aan. Ik en Eliot hebben wel leuke dingen gedaan tijdens de les van Natuurwetenschappen. Mevr. van herterycke weet af van Magix door dat ik een beetje lomp ben geweest maar dat maakt niet uit. We deden een proefje waar je een koperen bal door een ijzeren ring moest krijgen. de ring was net groot genoeg voor da bal maar als je bal opwarmde zet hij uit waardoor hij niet door de ring past. Mevr. Warmde de bol op met een bunsenbrander en normaal zou de bal na een minuut door de ring passen maar ik en Eliot konden het niet laten om een beetje magie te gebruiken dus hij warmde bal op waardoor hij uitzette en ik koelde de ring af waardoor de ring kromp. Dus de bal bleef heel de les op de ring behalve als mevrouw er ferm op duwde. Hij warmde ook kaarsen op en deed ze dan uit door de temperatuur te laten de dalen. Dus als u dit leest mevrouw zeg ik alvast sorry maar het was leuk om te doen. Ik heb een ex-leerkracht kunnen overtuigen en ik hoop dat u ook nog veel plezier zult hebben in Magix. Ik heb Jo ook de handleiding waar ik aan bezig gegeven want hij gelooft ook in Magix en wil er ook in. Groetjes Aardsmagiër Benji

    25-03-2017 om 17:31 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-02-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Magix
    Het gaat nu nog net goed met mij ik voel wel meestal mijn kracht weg vloeien. Maar ik verweer me nog sterk. ze zijn helaas doorgebroken in onze linie dus moet iedereen zijn gezin beschermen en zijn volgelingen. De meeste merken niet dat hun planeet word aangevallen omdat dat ik er een krachtig schild om heen heb gedaan. Dus moet ik 23 krachtige schilden in werking houden plus mijn gezin beschermen tegen nieuwe monsters die om de 3 seconden verschijnen. De meeste zijn niet erg gevaarlijk maar bij sommige moet je toch opletten. Mijn gezin houd gewoon ik en mijn in. Ik ben 24 en Ben al 4 jaar getrouwd. Maar ja ik hoor dat ze me nodig heeft dus ik maak dit snel af. Slaap wel voor iedereen die kan slapen.

    22-02-2017 om 21:17 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-02-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.twee beelden
    Ik heb het vandaag heel lastig gehad. Ik zag mij Magix zicht en het zicht op aarde degelijker tijd. Ik ben tijdens de les veel weg gedwaald. Tijdens de les natuurwetenschappen voelde ik al mijn energie wegstromen waarschijnlijk heb ik een krachtige aanval gebruikt op dat moment waardoor ik geen energie meer over had voor hier te leven. Ik ga het normaal zeggen aan mijn leerkracht van Natuurwetenschappen. Want mijn bericht was niet door gekomen. Ik ga dus vlug nog is uitleggen wat Magix is. Je hebt de aard hier als iemand je slaat dan voelt je lij dat. Maar je geest voelt dat niet. Wij noemen dat de aura. Als je naar Magix gaat laat je een deel van je geest achter maar het meeste gaat dan naar Magix. Onze geest gaat exact. 80456784216354,87528510835 keer rapper dan het licht. Daarom geraken we ongeveer in 5 seconden in Magix. En Magix licht ongeveer een paar licht dagen hier vandaan. Je bent er een vampier een weerwolf een fee een heks een tovenaar of een wolfling. Vanaf het moment dat je in magix bent krijg je en dier dat eigenlijk een weerspiegeling is van jezelf. Maar nu is het wel genoeg. Als je meet wilt weten scroll is naar onder. Slaap wel voor iedereen die het nog kan.

    21-02-2017 om 20:50 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-02-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kind van de duivel
    Hallo iedereen , Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen. Met mij gaat het minder. Ik was weer eens terug aan het denken toen ik op kinder kamp amougie was. Iedereen was protestants ik ook natuurlijk. Maar ik zag in mijn dromen al mijn vrienden van op dat kamp dood gaan.Het probleem was dat hoe bezorgder dat ze ook waren. Toen ze me vastpakten om te zeggen dat alles goed kwam zag ik de beelden voor mij en wist ik ook hoe erg het zou zijn om ze te verliezen. Ik viel meerdere keren flauw omdat het mij gewoon te veel werd ik ben zeker keer flauw gevallen In 4 dagen ofzo. De dromen waren ook levensecht ik voelde hun lichamen hoe zwaar ze waren ik voelde het bloed uit de wonde stromen. Maar mij lieten ze niet gewoon achter ik moest mee gaan met hun ik werd verzorgd kreeg eten nieuwe kleren.Kleren in rood leer. Ik Kan niet tegen leer als ik zo'n zwarte leren vest aan doe dan voel ik mij goed slecht. Dan heb ik echt zin om alles te verwoesten . Dan word ik echt de stoute macho. Dus ik werd in rood leer gehuld. Verder droomde ik nooit want tegen dan hadden ze me eindelijk wakker gemaakt. Dan vroeg ik mij af en nu ook heb ik wel het recht om te leven. Ben ik misschien een kind van de duivel.In magix weet iedereen dat ze bij mij niet in de buurt van leer moeten komen. En daar ben ik ook nu al 24 dus. Ik heb een lief (Ben getrouwd maar heb nog geen kinderen.) Maar ik ben nu echt kapot dus slappwel. In de oorlog zijn we aan het verliezen momenteel dus fantaseer veel alle beetjes helpen.

    20-02-2017 om 22:52 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-02-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Doorzetten
    Ik ga proberen om door te zetten en niet op te geven. Ik ga morgen zeker heel uitgeput zijn .  Want vandaag moet ik met mijn draak via de lucht vechten door de regen te bevriezen en zo alles op de vijand te laten vallen. Daar heb ik veel magie voor nodig dus ga ik zeer uitgeput zijn. Allee maar ik ga nu verder studeren.


    Slaap wel  voor wie het kan. 
    Het volgend liedje maakt me kwaad en verdrietig want dan zie ik de mensen die al zijn gestorven of ernstig verwond zijn nog is doodgaan  of  nog is pijn leiden. Dat maakt me kwaad maar dat maakt me ook sterker maar ja.

    Bijlagen:
    https://www.youtube.com/watch?v=v53y76NBGyQ   

    07-02-2017 om 20:26 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-02-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uigeput
    Ik verlies steeds meer kracht in de mensen wereld. Door die oorlog in Magix Dan vallen de trollen en nederjagers me ook nog is lastig. Zou ik het leven hier in de mensenwereld gewoon opgeven . Dan leef ik toch nog in Magix. Daar ben ik toch al 22 (de tijd gaat daar rapper.) en ik heb daar veel vrienden en mijn dieren natuurlijk. De meeste mensen die in de mensenwereld leven die moeten niet meestijden. Maar ik heb daar een vrouw. Dus moet ik wel en omdat ik leraar ben en hoog inde rang sta ben ik wel verplicht. Dan vraag ik mij af is het leven op aarde wel echt nodig. Want als mijn lichaam doodgaat dan blijft mijn aura in Magix leven. Maar ik heb hier ook een leven en een familie en veel vrienden. Daarom blijf ik ook vechten voor hun in de oorlog en blijf ik hier leven. Ik blijf vechten om hun hier in het bewust zijn te steunen en ik blijf vechten voor hun om hun dromen te beschermen. Want als magix in slechte handen valt verdwijnt de fantasie en zullen er alleen nog maar nachtmerries komen. Ik ga ook mijn leraares van natuurwetenschappen inlichten en meneer Jo zal dit naturlijk ook te weten krijgen als ik het niet vergeet.


    Droom zacht iedereen.
    Het liedje hieronder geeft mij moed.

    Bijlagen:
    https://www.youtube.com/watch?v=cvaIgq5j2Q8   

    06-02-2017 om 21:24 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-01-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gevaar
    Ik heb vandaag weer iemand doen geloven in Magix. Zij is een vampier met ijskracht. Maar ik heb haar gezegd dat het nu wel heel gevaarlijk is in Magix. We staan op punt om in oorlog te vallen. Op school word ik al aangevallen door trollen en nedervleren en nederjagers. En dan ook nog tegen heksen en monsters vechten in Magix kost allemaal energie. En ik word echt moe. Zou ik mijn leven moet stop zetten  hier. Moet ik gewoon doorgaan en efkes doorbijten of word dit het einde. Nee ik ga doorbijten anders is het een schande voor de waterfeeën. Ik moet Camiel ,Eliot,Ian en Kiano waarschuwen voor de trollen en we moeten meer en betere vallen op zetten.

    Groetjes slaap wel voor degene die nog slapen.

    31-01-2017 om 21:22 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-01-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Band met magische wezens
    zoals velen al weten die in Magix zitten zijn er veel verschillende magische wezens. Je kan met ze allemaal een band creeëren. Met het dier dat je in het begin krijgt dat je in Magix zit heb al een band wat hij of zij heeft het zelfde karakter al jouwIdea. Maar met andere dieren moet je een band maken en dat gaat niet op 1 2 3. Nee eerst probeer bij het dier in de buurt te komen. Als hij niet meer reageert als je dicht in zijn buurt bent is dat goed. Daarna moet hem proberen aan te raken. Heel zachtjes op de zijkant van het beest vanaf dat je hem kunt aaien over zij hoofd en hij reageert niet meer boos dan moet je proberen om op het dier te zitten als het mogelijk is. Daarna lok je het dier naar je huis en laat je hem naast u slapen. Loopt hij die nacht weg dan moet je het niet nog is met hem proberen maar meestal blijven ze wel bij je slapen en dan volgt hij je meestal overal behalve als je zegt dat hij moet blijven staan of moet terug keren. 

    Dit was het voor vandaag ik hoop dat jullie er iets aan hadden en veel geluk in Magix.

    luister het liedje waar dat hieronder de link wordt getoond als je vecht met iemand of als je mooie muziek wilt horen.

    Bijlagen:
    https://www.youtube.com/watch?v=lSRCsGtBNLc   

    29-01-2017 om 21:42 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-01-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weerwolven
    Beste lezeres het is lang geleden dat ik nog iets heb geschreven en sorry daar voor. Maar ik heb nu iemand nieuw Magix bekend gamaakt en zij is een weerwolf met waterkracht. Daarom ga ik het deze keer over weerwolven hebben. Weerwolven zijn wezens met superscherpe klauwen als ze zich hebben getransformeerd in een wolf. Ze hebben ook krachten net zoals feeën en vampiers. Alleen zijn ze meestal onhandelbaarder en prikkelbaarder als het tijd is rond volle maan. Als ze transformeren  is meestal dat niet behaard is het gezicht ,de benen en armen worden behaard en de voeten. De handen beginnen klauwachtig te worden en de tanden groeien natuurlijk en worden scherper. Weerwolven leven meestal volgens de wolvencode. Die krijgen ze als ze zich aansluiten bij een wolvenclan. Ze kunnen zich met gemak transformeren tussen een groep mensen want die zien het toch niet. Behalve bij volle maan kunnen ook mensen hun transformatie zien. Daardoor zijn de verhalen over weerwolven ontstaan dat ze alleen maar kunnen transformeren bij volle maan.

    Ik hoop dat jullie hier iets aan hadden en slaap wel of tot in Magix.
    Het lied dat ik heb gekozen om mijn krachten te voeden is Wake me up inside van nichtcore. 
    Groetjes Benji

    Bijlagen:
    https://www.youtube.com/watch?v=0q2GJJRuu4k   

    28-01-2017 om 19:43 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)



    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Archief per week
  • 25/09-01/10 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 31/10-06/11 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016

    Gastenboek
  • Een aangename weekend

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek. Ik lees alles wat jullie schrijven en zal zo spoedig mogelijk antwoorden




    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    shining_lightstar
    www.bloggen.be/shining

    {TITEL_VRIJE_ZONE}


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs