Inhoud blog
  • Middeleeuwen
  • Nieuw school jaar
  • Kamp Amougie dag 1
  • Redelijk
  • nu is het jullie beurt
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen. Ik lees alles.

    Zoeken met Google


    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    animaties
    www.bloggen.be/animati
    Zoeken in blog

    Startpagina !
    Fantasie
    De belevenissen van een dromer
    29-01-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Band met magische wezens
    zoals velen al weten die in Magix zitten zijn er veel verschillende magische wezens. Je kan met ze allemaal een band creeëren. Met het dier dat je in het begin krijgt dat je in Magix zit heb al een band wat hij of zij heeft het zelfde karakter al jouwIdea. Maar met andere dieren moet je een band maken en dat gaat niet op 1 2 3. Nee eerst probeer bij het dier in de buurt te komen. Als hij niet meer reageert als je dicht in zijn buurt bent is dat goed. Daarna moet hem proberen aan te raken. Heel zachtjes op de zijkant van het beest vanaf dat je hem kunt aaien over zij hoofd en hij reageert niet meer boos dan moet je proberen om op het dier te zitten als het mogelijk is. Daarna lok je het dier naar je huis en laat je hem naast u slapen. Loopt hij die nacht weg dan moet je het niet nog is met hem proberen maar meestal blijven ze wel bij je slapen en dan volgt hij je meestal overal behalve als je zegt dat hij moet blijven staan of moet terug keren. 

    Dit was het voor vandaag ik hoop dat jullie er iets aan hadden en veel geluk in Magix.

    luister het liedje waar dat hieronder de link wordt getoond als je vecht met iemand of als je mooie muziek wilt horen.

    Bijlagen:
    https://www.youtube.com/watch?v=lSRCsGtBNLc   

    29-01-2017 om 21:42 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-01-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weerwolven
    Beste lezeres het is lang geleden dat ik nog iets heb geschreven en sorry daar voor. Maar ik heb nu iemand nieuw Magix bekend gamaakt en zij is een weerwolf met waterkracht. Daarom ga ik het deze keer over weerwolven hebben. Weerwolven zijn wezens met superscherpe klauwen als ze zich hebben getransformeerd in een wolf. Ze hebben ook krachten net zoals feeën en vampiers. Alleen zijn ze meestal onhandelbaarder en prikkelbaarder als het tijd is rond volle maan. Als ze transformeren  is meestal dat niet behaard is het gezicht ,de benen en armen worden behaard en de voeten. De handen beginnen klauwachtig te worden en de tanden groeien natuurlijk en worden scherper. Weerwolven leven meestal volgens de wolvencode. Die krijgen ze als ze zich aansluiten bij een wolvenclan. Ze kunnen zich met gemak transformeren tussen een groep mensen want die zien het toch niet. Behalve bij volle maan kunnen ook mensen hun transformatie zien. Daardoor zijn de verhalen over weerwolven ontstaan dat ze alleen maar kunnen transformeren bij volle maan.

    Ik hoop dat jullie hier iets aan hadden en slaap wel of tot in Magix.
    Het lied dat ik heb gekozen om mijn krachten te voeden is Wake me up inside van nichtcore. 
    Groetjes Benji

    Bijlagen:
    https://www.youtube.com/watch?v=0q2GJJRuu4k   

    28-01-2017 om 19:43 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    03-11-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wetenschap en magie
    Ik heb weer een verhaal op gedaan. Je heb sommige mensen en die proberen alles te verklaren . Maar soms is er geen verklaring. Ik heb waterkracht maar als ik in aanraking mat water komt heb ik 44 seconden om het water van mijn lijf te doen anders krijg ik een staart. Dus een vriend van met licht kracht probeert me te helpen en mengt allemaal planten om ervoor te zorgen dat ik bestand ben tegen water. Maar een vrouw zei dat het toch niet helpt maar hij deed gewoon door. en hij vond iets. En het werkte dus gingen we gewoon verder. Maar toen een paar uur later bij een feest aankwamen vroegen mensen of ik het niet wat rustiger aan zou doen? Ik vroeg waarom. Ze zeiden omdat je knalrood staat. Dus ging ik naar die vriend en die zei dat hij er niets aan kon doen. Dus was ik kwaad en liep weg. Mijn vriend kwam die vrouw weer tegen. Ze zei er is iets gebeurd hé. Ja ik wilde helpen maar ik heb het gewoon verknald.Dan zei de vrouw ik zei het toch. Maar normaal werkt wetenschap altijd antwoorde hij. Kan de wetenschap verklaren  waarom een walvis zingt. Ja zei hij. En waarover hij zingt. Nee. Dus hij had eruit geleerd dat niet alles te verklaren valt alleen maar te verstaan en te begrijpen.


    We hebben hier uit geleerd dat je magie niet met wetenschap moeten vermengen. Want dan kunnen er rare dingen uit ontstaan.Hopelijk gebruik je deze tip als je in Magix zit.


    03-11-2016 om 18:31 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-10-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EEVEE
    Ik zit nog met een heel erge down van gisteren maar ik zal toch het goede nieuws met jullie delen. Ik heb een stuk of 9 nieuwe dieren toegevoegd allemaal eevee evolutatie's .Als er nu iemand nieuw in de stad komt krijgt hij een tatoeage van de eevee die het best bij hem past en 2 uur later springt de eevee van de pols en heb je jouw eevee ze leven ook overal maar daar kun je niet de hechte band mee krijgen die je met je eigen eevee hebt. Mijn passende eevee is een Sylveon. Voor degene die Sylveon niet kennen . Sylveon is de Fee evolutie van eevee. Hij of zij heeft vier linten 1 wikkelt hij altijd om de arm van zijn trainer. Maar ik ben nog down hoe zou jij reageren als je iemand vlak voor je ziet doodgaan bedenk nu dat je naar je beste vrind bent aan het lopen en plots wordt hij zomaar doodgeschoten. Ik begin weer helemaal te wenen en te trillen. De grootste taak van goeie feeën is kinderen hun dromen beschermen maar dat ik nog niet doen. Maar ja ik ga slapen welterusten iedereen.

    23-10-2016 om 22:13 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-10-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weer terug
    Hallo het is lang geleden dat ik weer iets schreef maar dat komt omdat ik nu eindelijk uit het gips ben en omdat ik nu veel meer wifi in mijn kamer heb. Ik ga vandaag over de ergste betovering schrijven die ik heb mee gemaakt. Men noemt deze betovering ook Nachtmerries. Ik heb er is een paar gehad achter elkaar. Het waren echt de ergste en omdat alles zo echt leek was het ook net echt. Het was op Amougie . Het was 1 uur snacht's. Ik kreeg een droom. Ik wist dat het 1 uur was want ik kon niet slapen van de hoofdpijn en mocht geen pilletje nemen. Ik viel in slaap. Ik was op de plaats waar we altijd naar buiten gingen en ik was in een gesprek met mijn beste vriend. Op eens was er overal vuur en ik zocht vrienden en ik ging naar mijn leider die ik het liefst had . Toen ik bijna bij hem was. Draaide hij zich om, hij ging iets zeggen maar toen werd hij gedood door een pijl vlak voor mij. Ik voelde echt zijn hartslag vertragen en voelde bloed over mijn handen. En zo zag ik dat bij 30 mensen op een rij ik was aan het wenen toen ik wakker was want mijn beste vriend had me uit mijn slaap kunnen halen en ik keek naar hem en zag hem toen ook dood gaan en ik was aan het gillen en toen kwam er iemand van de keuken en heeft me gekalmeerd. De dag daarop ben ik flauwgevallen ik had teveel energie gebruikt door de nachtmerries. En die nacht zag ik alles nog is ze dachten dat ik een zonnesteek had. Maar de laatste was de ergste  ze kwamen en keken me na en oen ze mijn hartslag aan het meten waren was mijn hartslag 60. 60 is net genoeg om te overleven dus ik zat op randje tussen bewustzijn en onbewust of misschien wel dood.

    Ik zit hier nu heel de tijd te wenen en voel me rot ik kan nie meer sorry.
    SLAAP WEL

    22-10-2016 om 00:00 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-09-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zelf
    Beste lezers ,
    Vandaag ga ik uit leggen hoe je zelf in magix kunt komen. Maar eerst schrijf ik een paar risico's op. Alleen jij kan  de magie zien en andere die in Magix zijn. Je zal soms voor je leven moeten vechten.Je leid een dubbel leven dus is er een kans dat je twee lieven hebt. Ik heb  er maar 1 in magix. Als je deze risico's er niet wil bij nemen dan raad ik je aan om te stoppen met het lezen van DIT BERICHT.
    Als je in Magix wil sluit dan je ogen en concentreer je. Verbeeld je een portaal. daar na ge je kleuren zien tot er maar 1 kleur meer over blijft; Aan de hand van die kleur kan ik weten welke kracht je hebt. Schrijf in de reactie's welke kleur je ziet. dan et ik terug in de reactie welke kracht je hebt. Daarna wordt je verplaatst naar je planeet en je huis met je eerste dier. Dat zal wel genoeg zijn voor 1 nacht.
    Ik heb nu ook la mijn 2de dier het is een griffioen. In de bijlage vind je een soort van handleiding hij is nog niet helemaal af.

    Slaap wel

    Bijlagen:
    Dit is de Magix handleiding voor beginners juist.docx (26.1 KB)   
    http://www.youtube.com/watch?v=oEkH0_AOPsQ   

    29-09-2016 om 21:05 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-09-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vriendschap
    Gister nacht was ik heel de tijd aan het wenen. Omdat dat ik aan het denken was wat er zou zijn als Lotte, Camille en Camiel er niet zouden zijn. En zoals ik al eerder zei sta ik in verband met de natuur. En daarom regende het die nacht ik heb heel de nacht en in de ochtend. Maar dan was de regen zuiver. Het was Magische water. Het was puur water. water zonder vervuilende stoffen. Ik zei dat tegen mijn juf van latijn maar die begreep er niets. Ik hoop dat onze vriendschap voor eeuwig blijft. Dat we in moeilijke momenten op elkaar kunnen steunen. En dat we alles met elkaar kunnen delen. Dat we eerlijk zijn. Zoals we dat zeggen in Magix. Moge onze Magie eeuwig mag blijven schijnen. 

    28-09-2016 om 22:02 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-09-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ruzie
    Ik schrijf iets omdat het moet van mijn vrienden. Ik heb weer een leuk liedje Sylveon fight song. Gister nacht werd ik aangevallen door trollen. Ik vond het vechten minder erg dan hun stank. ik heb ook met een vriendin een ruzie opgelost. En nu geloven zij er ook in.
    Ik hoop dat ik deze nacht weer bij Silvia kan zijn.

    Slaap wel


    27-09-2016 om 21:12 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-09-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.natuur
    Zoals ik al eerder zei staan feeën in verband met de natuur. Maar dieren das andere koekenbak. Een dier herkent ons wel hij ruikt magie maar daaruit kan hij niet altijd afleiden of je goed of slecht. Bent en je moet ook rekening houden met hun instinct. maar ik heb een manier gevonden om een dier tot rust te laten komen. We waren is 3 jaar geleden bij iemand geweest en die had en ram. We gingen bij die ram en dachten die gunt ons geen aandacht. maar plot begon de ram aan te vallen. Mijn broer en mijn vriend stonden op blokken hout en ik zat in een hoek gedreven. de ram liep naar het stuk hout waar Simon opstond en kegelde dat om ver. Gelukkig was Simon er net op tijd afgesprongen. Dus ik dacht van ik moet iets doen. En ik zong een liedje maar zonder woorden gewoon op duudududududud heel de tijd maar op de melodie en plots kwam de ram naar mij toe maar rustig en hij aaide mij met zijn hoorns zoals een kat dat doet. Simon en mijn vriend waren al vlug weg toe hij weer weg ging maakte ik ook dat ik als de bliksem weg was. Het liedjes dat ik altijd zing voor dieren is een Brug van helder licht het is echt een mooi liedje. Maar dat is het voor vandaag.

    Slaap wel

    26-09-2016 om 22:07 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bronnen
    Sommige mensen vragen zich af van wat is jouw bron. Dan bedoelen ze waar jij magie uithaalt. Bij mij is dat muziek. Als ik naar muziek luister dan haal ik daar magie uit. Maar dan reageert de natuur op mij. Als ik een liedje luister en daar zit dan plots een liedje in met veel spanning dan begint om mij heen te waaien niet altijd maar wel vaak. dat komt omdat ik een band sta met de natuur als iemand met aarde kracht vecht dan kan die al zijn magie opdoen. ik niet want anders kan ik de natuur helpen. als het regent dan gaat er magie van mij weg omdat de natuur dat nodig heeft. Wij zijn de bron van de natuur. dit is genoeg voor nu. misschien schrijf ik vanavond nog iets.

    Daag

    26-09-2016 om 17:30 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-09-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gips
    Ik schrijf steeds minder en minder en dat spijt me. maar mijn hand en een deel van mijn arm zit nu in de gips.
    Jo heeft de vrijdag met me gepraat en heeft me een paar vragen gesteld. Hoe zie je Magix. ik zie magix al een weerspiegeling op het echten zoals je hebt als de zon op je computerscherm schijnt. En een zeer moeilijke vraag. Waarom heb je het aan mij gevraagd? Toen heb ik gezegd ik voelde dat ik het aan u moest vertellen. Hoewel andere feeën zouden gezegd hebben van je hebt de wet overtreden e mag mensen alleen over Magix vertellen als ze er in gaan geloven of als je voelt dat hij of zij magie heeft. Het is ongebruikelijk dat volwassenen magie hebben maar het kan dus zei ik ik heb de wet de wet niet overtreden zelfs al gelooft hij er niet in heb ik de wet niet overtreden want als je een paar zinnen terug leest weet je wat er dan is gebeurd

    Slaap wel

    25-09-2016 om 22:14 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-09-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zwakker
    Ik heb al een hele tijd niks meer geschreven en dat spijt me ik zal proberen om elke avond iets te schrijven. Maar ik voel me ook steeds zwakker en zakker worden zowel mentaal als fysiek. In Amougie heb ik dat al is voorgehad en ben ik drie dagen achter elkaar flauwgevallen. Ik n. Ik hoop dat het niet nog eens gebeurd maar ik werd al duizelig tijdens geschiedenis en voelde me helemaal  weg vloeien. Ik hoop dat ik er rap met Jo over kan praten. Nu dat we het toch over geschiedenis hebben ik heb een ud boek gevonden in Magix waarin staat hoe de magie is ontstaan.  "Er was een knal tegelijk met de Oerknal daarom zeggen sommige dat er zo een band is ontstaan tussen onze werelden. Toen verscheen de draak van de drakenvlam en kracht die in ieder van ons schuilt. Zo is de magie onstaan en kwamen er feeën en heksen. Er is een planeet genaamd Domino dat is de mooiste plek van heel Magix. Want de legende zegt dat Domino de rust plaats was van de draak en dat terwijl hij op die plek ruste hij zijn krachten aan de planeet gaf." Zo is de magie ontstaan maar ik ga stoppen want het wordt wee lastig tot morgen.

    19-09-2016 om 21:57 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-09-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.uitleg
    Vandaag heb ik het aan Jo geschreven. Ik hoop wel dat hij het niet aan andere leerkrachten door vertelt. Ik ga nu nog is uitleggen waarover ik spreek.

    Je hebt de echte wereld en een wereld die Magix heet. Magix is ook echt maar anders. Het is een wereld die andere kunnen zien en andere niet. Je hebt er fantasie voor nodig. Als je dan een paar dagen in Magix zit dan ga je Magix en de wereld tegelijk er tijd zien. Dan zie je bv op school een griffioen rondlopen en dan maak je plaats voor hem maar dan denken ander van waarom maakt die plaats? En zo gaat het verder. In Magix heb je ook krachten enzo je kan er vechten tegen vrienden en vijanden. Je krijgt ook je eigen planeet en je moet daar een rijk mee opbouwen. Je krijgt ook in het begin een paar eieren ik zit al aan mijn tweede. Die moet je dan verzorgen en wat er uitkomt zal je altijd trouw blijven. Want het is een deel van je ziel dat in het dier zit en het is ook altijd bij jouw. Dat is het zo een beetje samengevat. Door dat ik erover schrijf of praat  met degen die niet in Magix zitten treed ik eigenlijk een paar regels over maar men zegt: Regels zijn er om te overtreden. 

    Ik hoop dat iedereen het nu begrijpt. Schrijf gerust maar een reactie.

    Groetjes Benjamin

    14-09-2016 om 16:58 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-09-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.droom
    Ik heb vandaag iemand van mijn dans groep het IP-adress gegeven van mijn blog. Ik heb ook een oplossing gevonden hoe ik met Jo kan praten. Ik dacht van hem gewoon  deze blog te laten lezen. Maar ik durf het hem niet te sturen. Dus vraag ik hierbij of Solon een berichtje wil sturen naar Jo. Ik had ook een hele rare droom daarstraks. Ik zag dat IS in onze school kwam. We smeekten hun om ons niet te doden. En zeiden dat we een uitdaging aan namen. De uitdaging was dat ze de eerste-graad met al de juffen naar Zuid-Amerika zou brengen en dat we zinder hulpmiddelen terug in België moesten zijn binnen 3 maanden. we kwamen daar aan en iedereen was in paniek. Ik zelf ook want soms zie ik de niet of het echt is of niet. Maar ik had iets meegenomen. Normaal gezien gingen we met natuurwetenschappen morgen naar een klein bos in ons schooldomein. En ik had mijn Survival bok mee om meer te weten te komen over de planten in het bos. En dus riep ik iedereen tot stilde en zei een speech die me altijd bij zal blijven. "We zijn niet zomaar mensen. We krijgen of geven les in Da Vinci Campus. Nu is de kans dat we kunnen bewijzen de we de titel leraar of leerling van Da Vinci Campus verdienen. Iedereen heeft al moeten samenwerken met mensen rondom hem. We kennen elkaar. Ze kunnen ons onze gebouw afpakken maar niet de band die we met elkaar hebben gemaakt. Onze vriendschap onze speelsheid. Dat is wat telt dat we elkaar graag zien. En dan nog iets. De meeste weten het nog niet maar in iedereen schuilt een beetje magie. Dat ontwikkelt zich met de jaren. Het is tijd om die nu te gebruiken. En laat jullie verbeelding en fantasie. De juffen doe waar jullie goed in zijn. Mevrouw Stockman Maak met de ander wiskunde leerkrachten een plan voor een slaap plaats. Meneer De Staercke gebruik alles wat u weet van u vak om te zien of we dit land kunnen gebruiken. Mevrouw De Smet kijk wat we allemaal kunnen gebruiken voor een slaapplaats. Meneer Demets kijk met de ander natuurwetenschap leraren wat hier eetbaar is. Mevrouw Dot en Jo zorg voor de kinderen die moeten bekomen. De rest van de kinderen help de leraren." En toen stopte de droom. Momenteel heb ik weinig kracht meer en voel me zwak ik voel dat ik het aan Jo moet vertellen.

    13-09-2016 om 22:16 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-09-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het leven is lastig
    Sommige mensen zeggen het leven is lastig. Als die mensen nu eens twee leven tegelijk er tijd hebben zoals ik. Dan zouden ze het pas lastig hebben. Vandaag heb ik een mooie en ontroerend beschrijving gevonden van het leven in elkaar zit.


    Er zijn 2 kinderen geboren: één in huis de andere op straat.
    Er zijn 2 kinderen aan het wenen: één omdat zijn knie geschaafd is de andere omdat zijn ouders dood zijn.
    Er zijn 2 kinderen aan het lopen: één omdat het school gedaan is de andere is aan het rennen van een winkelier waarvan hij één broodje heeft gestolen om de dag door te komen.
    Er zijn 2 kinderen die iets wensen: de één dat er morgen een juf ziek is de andere dat iedereen van zijn familie op straat morgen nog .
    Er zijn kinderen die smeken: de één aan zijn ouders voor geld voor het snoepkraam de ander voor geld voor eten te kopen voor zijn familie  zodat ze iets te eten hebben.
    Er zijn 2 kinderen op de wereld: de een is negen geworden  de andere heeft de leeftijd van acht niet gehaald.

    Zo het leven in mekaar.
    Nu naar iets helemaal anders. Stel dat jullie je in mijn situatie bevonden wat zouden jullie doen( schrijf het in de reactie's).
    Je probleem zelf zeggen aan Jo de meneer van zorg. Een vriend vragen of dat hij het wil doen. Het zelf doen. Het via een bericht doen. Of niks doen.

    Vanacht zal ik erover piekeren slaap welen vergeet geen reactie achter te laten.

    12-09-2016 om 21:54 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bedankt
    Bedankt Solon dat ik met je kan praten maar dat is het niet. Ik heb soms problemen in de echte wereld door Magix. 
    Ik val da flauw en  er gebeuren allemaal rare dingen. En ik wil het niet aan Jo vertellen als het gebeurd ik wil het er voor zeggen maar dat gaat niet. Ik wou dat iemand anders het kon doen en dan met Jo en die andere er over praten. Maar ik denk niet dat dat gebeurd als het wel gebeurd dan zou ik zo blij zijn maar bon.

    12-09-2016 om 20:46 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-09-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dag en nacht Vijf Een strijd tussen twee werelden.
    Ik heb deze dagen dus aan mijn huis gewerkt en mijn tuin gebouwd. Ik heb een moestuin gebouwd met een even grote oppervlakte als mijn huis . Ik heb er alle planten gezaaid die ik maar kon vinden. Stiekem heb ik er een klein beetje elixer bij gedaan zodat alles binnen een week klaar is om te oogsten Maar ik heb nu ook een beetje last dat ik soms naar iets kijk dat ik helemaal  Magix zie en niks anders. Ook voel ik me zwak in de echte wereld. Ik hoop dat het rap voorbij gaat. We hebben op school iemand die met de kinderen praat als ze problemen hebben . Ik twijfel of ik het hem zou vertellen. Maar ja. Ik heb ook een nieuw ei  ik vraag me af wat het is. Ik ben te weten gekomen in Magix dat vroeger de mensen en de magische  wezens samen leefden. Tot dat een paar mensen jaloers werden omdat zei geen magie konden beheersen. En toen begonnen de uitvinding de vuurwapens. En zo kwam er een oorlog. Toen de magische wezens zich terug trokken verwijderde ze alles wat met hun en hun zelf te maken het uit het geheugen van de mens. Dus ik hoop dat het niet nog eens gebeurt. Maar ik zit momenteel in met me zelf stel dat iemand anders het in mijn plaats zou zeggen dat ik een probleem had of zo dan kan ik er wel over praten. Maar nu niet. Dat gaat gewoon niet dat plotseling zeggen. En ik hoop dat het niet zoals op kamp was dat ik plotseling alles aan  het vertellen was op Magix. Was er maar iemand die het gewoon kon zeggen aan Jo. Zo heet die meneer. Of een berichtje stuurt. Maar nou ja. Ik zal er el over piekeren van nacht. Nu ga ik slapen.


    Slaapwel

    11-09-2016 om 21:06 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    08-09-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vierde dag
    Vandaag is er veel gebeurd. . De jongen die ik heb doen geloven in Magix  gaat morgen iets  schrijven. Gisteren nacht heb ik heel mijn huis herbouwd en een tuintje aangelegd. me hekjes en planten geplant. Ik ga afspreken met de jonge om hem te helpen in Magix. Mijn draak is weer heel de tijd bij mij gebleven. De jongen heeft als beginners dier een feniks. Dist was het voor vandaag.




    Droom zacht 

    08-09-2016 om 20:42 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-09-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dag 3
    Vandaag ben ik ook naar de zangles geweest met mijn draak die nu al dubbel  zo groot is. Er is niet erg veel gebeurd ik moet nog dromen.
    Alleen weet ik dat de jongen ik heb doen geloven in Magix nu ook al in zijn huis werkt.

    Vergeet geen reactie achtter te laten.

    07-09-2016 om 20:47 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-09-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tweede dag en nacht
    Gisteren nacht ben ik naar de hoofdstad van magix geweest en heb daar verf en meubels gekocht. Ik heb alles geschilderd en mijn meubels geplaatst daarna heb ik een oppervlakte van 5 vierkante meter rond mijn huis onkruid uitgedaan. Met behulp van mijn draak. Voor de rest van de dag daar heb ik geslapen. De draak is vandaag (op aarde) weer overal mee geweest en ik heb een jongen kunnen overtuigen om ook in Magix te geloven. misschien laat ik hem later iets schrijven. Ik kwam van daag ook een klein monster tegen in de gang van school. Ik heb een water bal op hem afgevuurd. Het gaf een kei cool ontploffend effect. Mijn leraar heeft gezegd : een bol moet je maken op de ouderwetse manier. Met brute kracht. Dat heb ik dan ook gedaan. Nu ga ik bijna gaan slapen. en naar Magix gaan. 


    Slaap wel

    06-09-2016 om 21:09 geschreven door Benji  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)



    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Archief per week
  • 25/09-01/10 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 31/10-06/11 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016

    Gastenboek
  • Een aangename weekend

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek. Ik lees alles wat jullie schrijven en zal zo spoedig mogelijk antwoorden




    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    welachenallemaal
    www.bloggen.be/welache

    {TITEL_VRIJE_ZONE}


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs