Foto
Inhoud blog
  • Van witte koeien enzo
  • wij mannen
  • Merlijn
  • bumba is voor janetten
  • grote mensen logica
    Over mijzelf
    Ik ben thorben
    Ik ben een man en woon in bij mijn mama en papa (castello del thorben) en mijn beroep is full time onderzoeker.
    Ik ben geboren op 20/02/2007 en ben nu dus 17 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: bumba, mijn tut, overal onder en op kruipen, MAMA voor de voeten lopen.
    Rondvraag / Poll
    mag Thorben s middags zo lang slapen als hij wil
    ja natuurlijk
    t zal wel zijn
    als da ventje wilt slapen laat hem dan slapen
    wie maakt er nu zijn eigen kind wakker?
    Bekijk resultaat

    Laatste commentaren
  • Terug? (Annie)
        op spanje
  • WIE is er hier onbeleefd??? (Sandra)
        op schoolverlater
  • baby (Annie)
        op groot geheim
  • Huh??? (Sandra)
        op groot geheim
  • aan sandra (isma)
        op per opbod
  • Startpagina !
    la vie de Thorben
    dagelijkse beslommeringen van een (baby) peuter
    17 JANUARI Nieuwe foto's op picasaweb (zie link foto's van mezelf)!!!
    07-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dan toch nog
    Kwas ver geen grote broer geworden vandaag
    Om 3 uur of om 4 uur kweet ni goe meer belden mama en papa naar oma om te zeggen da ze waarschijnlijk terug naar huiskwamen
    zonder Francine, allé tis te zeggen MET Francine maar nog altijd in mama's buik.

    K had het kunnen weten, de luierik zelfs daar heeft ze geen goesting in

    Maar kpeis da mama wa gezegd heeft over een bedje om in te slapen en als ons Francine kan slapen dan is ze daar ze

    Dus om 5 uur belde papa nog es naar oma om te zeggen da zer was!!!


    en nu ben ik grote broer van NINKE

    kvraag mij af waar die Francine nu naar toe is

    07-11-2008 om 00:00 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    06-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.oe ist mogelijk
    wete waar ik nu juist achter kom?

    Als ons Francientje onverwacht was geboren mocht ik bij Caroline gaan slapen. Maar omda het nu afgesproken is moet ik naar oma.

    Enfin t begint dus goed zis er nog ni en ze sch*@t alin mijn rapen. konnek es bij mijn lief in bed kruipen....

    Kweet wel da Caroline ne man heeft, maar ik veronderstel da ze ook wel ne zetel heeft.
    hij mag dan daar slapen

    maja
    weer nix hé

    06-11-2008 om 21:40 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.peuterfilosofie
    wete wa ik mij nu juist heb zitten bedenken?

    vroeger en nu ook nog ff ben ik gewoon Thorben

    morgen ben ik Grote Broer Thorben

    maar ons Francientje zal nooit gewoon Francientje zijn maar vanaf den 1ste moment Kleine Zus Francientje

    raar hé?

    06-11-2008 om 19:56 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Morgen!
    Morgen word ik grote broer!!!

    en das feitelijk allemaal mijn schult

    met da ik zo ne slechte slaper ben en mama haar nachtrust daar serieus onder lijdt willen de dokter en papa ni da mama nog lang zo rondloopt en dan misschien helemaal uitgeput ons Francientje moet kopen.

    Maar nu weet ik wel precies wanneer ik Grote Broer word

    MORGEN

    ben precies een beetje zenuwachtig.

    Ook al omda ik weet da mama voor mij ook kadootjes heeft gekocht zodak mij ni achtergesteld voel

    MORGEN

    Grote broer en KADOOTJES

    hopelijk worrek nog dikwijls Grote Broer Met Kadootjes

    06-11-2008 om 15:17 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de stukken vliegen eraf
    Ik zit bij oma

    omda mama de gansen nacht ni had geslapen van de voorweeën (ma ge moet ni denken da ons Francine al zinnes is te komen) ben ik een paar dagen bij oma gaan logeren zoda mama overdag wa kan bijslapen.

    Nokel J is oma hare ganse zolder aan't renoveren en omda ik vind da mijne nonkel J al zoveel werkt en omda ik ook vind dat den beneden bij oma ook gerenoveerd moet worden, ben ik al 2 dagen alles aant opmeten bij oma.

    weliswaar met nonkel J zijne meter. Nonkel J moet maar ne nieuwe vragen op zijn werk.

    Zelfs de honden worden opgemeten. per slot van rekening zijn die ook aan vervanging toe.

    maar bon, ik word zwaar tegengewerkt bij mijn renovatie-pogingen.

    van al da meten is de meter kapot

    05-11-2008 om 20:52 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.van nachtraven en andere fuifbeesten
    gezien mama en papa vroeger notoire fuifbeesten waren zoude peizen da zet aprecieren als hunne enige zoon, hunne eerstgeboornen, hun engeltje, hun hartje, kortom IK in hun voetsporen treet.

    niet dus.

    ze konnen bv ni bepaald aprecieren da ik van de nacht om middernacht nog aan't tetteren en zingen was in mijn bed. En ook roepen op Piaap (piet piraat), Bumba en Pleup (plop) werd maar lauwtjes onthaald.

    Zo rond middernacht riep er iemand uit de aangrenzende kamer 'Zeg tis middernacht vinde ni dat het tijd is om te slapen?' (daarmee dak wist dat het middernacht was want een harloge krijg ik ni)
    Maar bon ze stelde mij dus een vraag en de beleeftheid vereist een antwoord dus ik antwoord "Neen"
    Antoord er een andere stem 'neen? JA!'

    ja seg als ze toch geen rekening houden met mijn mening waarom vragen ze het dan???

    04-11-2008 om 11:18 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ik mag hier niets
    ik wou toch nog even een klein protest meedelen

    ik mag hier niets

    eerst mocht ik niet slaan


    en nu mag ik ook al ni bijten

    03-11-2008 om 23:07 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kloppen en smijten
    ik kan smijten.

    tot voor kort als ik iets wou smijten klopte ik het min of meer op de grond voor mijn voeten.
    sinds daarstraks heb ik het begrip smijten volledig door en onder de knie.
    gevolg als vliegt nu door de kamer.
    voor mama ni echt een probleem zolang het over bv mijn puzzeltegels gaat of iets anders da geen schade kan toebrengen. Ze ziet da als een goede training voor mijn toekomstige basketbal-cariere
    het wordt een ander verhaal als het over hare GSM gaat.
    Dan is mijn toekomstige cariere ineens van geen belang meer.

    de egoiste

    03-11-2008 om 23:04 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.groene vingers
    ik ben erachter gekomen hoe ge de doppekes van de stiften moet krijgen.

    Zo nijntjes stiften en het dopselke is een konijnekoppeke dus das wel iets makkelijker om eraf te krijgen. maar wa ik dan wel doe is de stift verkeerdom vastpakken en daarmee zien mijn handen helemaal groen.

    groene vingers als het ware

    maar ik zit ook met nen tand die doorkomt en ook al bijt ik al mijn tuttenkapot omda ik die als bijtring gebruik, tot groot jolijt van mama, soms bijt ik ook op mijn vingers met als gevolg da ik ni alleen met groene vingers maar ook met ne groene mond, een groene tong en groene tanden zit.

    Mama zegt da halloween voorbij is ik snap da ni goe maar blijkbaar moogde dan ni meer groen zien of misschien moogde dan ni op u vingers bijten daar bennek nog ni aan uit

    Mama zegt ook da ze een aandeel in de tuttefabrik wilt of dak moet stoppen om met een tut te slapen OF dak moet stoppen met mijn tutten kapot te bijten want zis da beu om elke 2 dagen een nieuw te moeten kopen. Derbij onzen apotheek is uitverkocht helemaal dankzij mij

    03-11-2008 om 20:11 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bijna grote broer
    vanmorgen dacht iedereen hier da ik eindelijk grote broer ging worden

    maar ons Francine haar luiheid in aanmerking genomen is ze weer van gedachten veranderd. en 't word dus nog niets.

    Allemaal goed en wel maar dena wou mama nog rusten ook dus nu haddek geen zus maar ook geen mama die met mij speelde.

    al da zwanger zijn gedoe begint een beeke op mijn zenuwen te werken.
    Feitelijk heeft da maar 1 voordeel
    als mama mij draagt slaag ik mijn been boven op haren buik. zo kannek ni afrijzen en zittek op mijn gemak.

    02-11-2008 om 20:03 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.heushoorn
    Klik op de afbeelding om de link te volgen kem weer es ruzie met mama

    volgens mij is't nogthans logisch

    mama heevet over neushoorn's nu moete ne keer goed naar da beest kijken. Staat diene hoorn op zijne neus? neen toch.

    boven op zijne snuit staat da. en ne snuithoorn da klink nu toch wel ni. Of misschien een 'tussen-de-ogen-hoorn' 

    gezien het feit dat da beest nen heuse hoorn heeft is er volgens mij is er slechts 1 mogelijke naam, 1 juiste naam

    een HEUSHOORN

    01-11-2008 om 20:43 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.oma's appelkes
    Klik op de afbeelding om de link te volgen mama ziet het al van ver aankomen.
    trouble in paradise.

    tzit zo
    iedereen weet da ik geen rauwe groeten kan rieken of zien. En da fruit ook al ni aan mij besteed is. Ik ben allang blij dat die fruitpap periode voorbij is. Mama en papa daarintegen vinden da minder want daardoor konden zij ook geen fruitpap meer eten.

    maar bon ik dwaal af.

    trouble in paradise dus.

    en tis allemaal oma haar schuld.

    die heeft appels meegebracht uit haren tuin. en van de slag ben ik nen appelzot.

    't is de gansen dan van appel langs hier en appel langs ginder. Is't rood en rond dan is't appel. Is mama ni rap genoeg, dan pik  ik ze zelf wel uit de fruitmand.

    gevolg: de voorraad appelen slingt als sneeuw voor de zon
    en natuurlijk ga ik daarna den boel op stelten zetten

    voor appels, pure, zonder rock's zonder soda, zonder koeke en vooral rauw

    01-11-2008 om 00:00 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.waar hebde anders ouders voor?
    Als ge 20 maanden oud zijn hebde u ouders maar voor 1 ding nodig
    om in u plaats na te denken.

    nu ik er aan denk, (maar feitelijk moeten zij da dus voor mij doen) ook wel om u aan te kleden, uw fles te maken, uwe pamper te verversen, uw patatten te pletten, uw schoenen aan te doen, om midden in de nacht uit hun bed te strompelen om uwen beer terug te geven die ge zonet "per vergissing" uit u bed hebt gekeilt, om u te troosten, om u van lings naar rechts te voeren, om te knuffelen, om op pantoffels (indien nodig midden in de nacht) naar den apotheker te krossen omda ge u tut net (weereens) kapot hebt gebeten.... etc

    maar nu we het toch over denken en mijn tut hebben...

    van denavond wasset drama

    ik zat net in mijn bad, met mama en papa die in de badkamer rondloopt toen mijne frank viel dak mijn tut in de living was vergeten

    IN  DE  LIVING in volgelvlucht dwars door de muren heen, een volledige 7 meter van mij verwijderd, mijn hart en mijn ziel, het verlengde van mijn goddelijke lijf, mijn enigste liefde, MIJN TUT

    volledig buiten bereik.

    ok ik was ze vergeten

    ok ik had ze daar gesmeten

    ok ik had er zelf ni vroeger aan gedacht

    Maar ZIJ ook niet. en volgens mij beste fans hebde als ge 20 maanden oud zijt u ouders maar voor 1 ding nodig, om in u plaats na te denken...

    nu ik er aan denk, (maar feitelijk moeten zij da dus voor mij doen) ook wel om u ......

    31-10-2008 om 21:59 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.afspraak is afspraak
    ik snap het allemaal ni goed ze
    Mama is altijd de eerste om uit haar dak te gaan als mensen zich niet aan hun afspraken houden.

    en vandaag rijden we helemaal naar het verre Gent en zegt de secretaresse 'Goh ik heb slecht nieuws, ik heb de dokter nog van gans den namiddag ni gezien en al die mensen die er nu zitten zijn voor'

    en wat doen mama en papa? Uit hun dak gaan??? roepen en tieren??? nen hoop lelijke woorden gebruiken???

    neen niets van da alles gewoon ne nieuwe afspraak maken en papa die rustig zegt ' tja als er kinnekes moeten gekocht worden...'

    ewel kijk ik wist ni da mijn ouders zo een snobs waren
    als gij of ik ons ni aan nen afspraak houden zijn ze vies
    maar als ge nen DOKTER zijt dan kunde u da permiteren
    zelfs alst is om te gaan winkelen....

    27-10-2008 om 19:45 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.austral(n)ie(je)
    mama zegt da we nooit of te nimmer van zijn leven naar australie op vakantie gaan, en ook ni ergens daar in de buurt en zelfs ni in de iets verdervanne buurt
    en da eenieder die ooit in autralie geweest is of er zelfs maar aan gedacht heeft,  nooit meer in ons huis mag komen zelfs ni in de buurt ervan, zelfs ni in de verdervanne buurt.

    reden van al die commotie? ->

    http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=DMF23102008_016

    ik denk da mama het ni zo begrepen heeft op die beesten

    .... de stoere

    23-10-2008 om 12:54 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mededeling van algemeen nut
    aangzien mama onder haar voeten heeft gekregen da mijn picasaalbum ni meer werd bijgewerkt is ze da nu zo langzamerhand aan het doen dus vanaf nu moogde da weer volgen!!!

    (en als zet weer vergeet geevde ze maar weer onder haar voeten)

    21-10-2008 om 22:49 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.plankendaelhumor
    volgens sommigen heb ik nu al mama's humor geërft

    we waren zondag nl naar Plankendael geweest (jaja nog es) naar den dag van de gezinsbond samen met oma en tante eli en nonkel jurgen

    en ge kent da hé volwassenen da moet dan zo vanalle vrage stellen deen nog belachelijker als dandere

    en zo begon da al bij het binnenkomen van

    "kijk es Thorben wa is da daar?"  - 'foogl' (alsof er iemand op de hele wereld rondloopt die da beest met 2 poten, ne snavel en vleugels iets anders zou noemen als foogl)

    en wa later "kijk es Thorben wa is da?"  - 'kat' "neen" zeggen ze dan "een wasbeertje", ewel als get dan weet vraget mij dan ni, ten eerste kem van mijn leven nog nooit van een wasbeertje gehoord en ten tweede dda lijkt ni eens op nen beer)

    of  "Thorben daar is de leeuw, wa doet de leeuw"  - 'grrrrraauw'

    en "een varken Thorben, wat doet het varken?" - 'rrr-rrr' (ma pas op ze waren met mijn voeten aant rammelen want da was geen varken da was een everzwijn!)

    en dan natuurlijk DE strikvraag "en wat doet Thorben?" (tussen het wat doet het varken door)

    ik heb ze allemaal met stomheid geslagen toen ik ze kurkdroog antwoorde


    'KIJKE' 

    21-10-2008 om 22:36 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    15-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het is rond en 't rolt
    da is nu toch wel de duidelijkste omschrijving da ge kunt hebben voor nen bal: t is rond.
    tis rond en 't rolt
    tis rond en tzweeft
    tis rond en 't is doorzichtig
    tis rond en der kan wa in
    tis rond en 't is geel
    tis rond en 't draait

    simpel ni waar
    het kleinste kind is daar mee mee

    het kleinste kind wel maar mijn mama natuurlijk weeral ni
    neen hoor hoe dikwijls ik ook tegen haar zeg: "BAL" zij moet altijd weer wa anders uitkramen

    bal
    ballon (ge denkt dan ffkes zeevet door maar neen dan komt er -lon achter, soms maakt zet nog een graadje erger en maakt ze er luchtBALlon van, ja duh wa zou er anders inzitten? Cola???)
    zeepbel
    fles
    zon
    of cd

    ik weet echt ni meer wa ik moet doen hoor das nu al zo weken aan de gang, maar kom ik geef ni op elkeskeer als ze wa verkeerd zegt, verbeter ik haar luid maar kordaat: BAL!

    15-10-2008 om 21:29 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    14-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.paadjes
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ah nu zennek helemaal mee.

    Kga zekers geen fouten meer maken want ik hem den truk door.

    Als ik met mama in den auto zit en we komen grote diertjes tegen roep ik dikwijls PAADJE! en mama antwoord dan 9op de 10 keer KOETJE!
    en zo gaat da maar door PAADJE! KOETJE! PAADJE! KOETJE!....

    maar nu emmek et door kem den truk gevonden mij gaan ze ni meer liggen emme

    koetjes emme vlekken en paardjes niet



    voor alle duidelijkheid heb ik een foto toegevoegd zodat vanaf  nu iedereen mee kan zijn

    14-10-2008 om 20:57 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.met de vingers in de neus
    naar het schijnt betekend da: 'met alle gemak' of 'zonder problemen'

    wel da is waar of tenminste voor een deel, zover mama ni tegenwerkt

    sinds vandaag heb ik een nieuwe manier gevonden om in te dutten.

    Ik kruip om mama haar schoot, nestel mij in haar armen en steek dan van elk handje een vinger in haar neus en zo doezel ik weg. Mama daarintegen werkt een beetje tegen, ze trekt hare neus weg of haalt mijn vingers eruit of ze moet niezen.

    Het is wel ni simpel om in slaap te raken als er telkens iemand beweegt of lawaai maakt.

    waar ze nog minder aan meewerkt is als ik probeer mijn tenen in hare neus te stoppen.
    dus als ik mijn flesje drink kan ik moeilijker met mijn vingers in hare neus en dan probeer in mijn tenen erin te proppen.

    Maar ze blijft dan nog minder stilzitten. Ik moet dringend op zoek naar iemand die wa meer een zittend gat heeft dan mijn mama. En ook ne minder gevoelige neus heeft

    13-10-2008 om 16:15 geschreven door Thorbiño  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    36 maand 2,5 jaar 96,cm 13,510
    Ninke10 maand 74cm 8kg 510
    THORBEN
    geboorte: 52,5cm 3,830kg
    13 dagen 54 cm 4,340kg
    1 maand 56,5 cm 4,960kg
    2 maand en half 62 cm 6kg
    4 maand 65,4cm 6,500kg
    5 maand 67cm 6,800kg
    7 maand 71,5cm 8,760kg
    9 maand 74 cm 9,840kg
    1 jaar 79cm 10,800kg
    15 maand 82,7cm 11,400kg
    2 jaar 92 cm 12,500kg
    2,5 jaar 96,cm 13,510
    Francientje   Ninke

    7 weken en 5 Dagen    15,1 mm
    12 weken 5,7 cm of 7,4 mét benen
    17 weken 19 cm
    22 weken en 3 dagen 26 cm
    26 weken en 4 dagen 32 cm
    32 weken 40 cm
    36 weken 47 cm
    39 weken 49 cm
    40 weken 50,5 cm
    geboorte 7 november 2008
    54,5 cm 3,810kg
    1week 3,830 kg
    12 dagen 4kg 060
    17 dagen 55,5 cm 4kg 240
    gehoortest: heel goed
    4 weken en 4 dagen 57,5 cm 4kg700
    5 weken en 6 dagen 59 cm 4kg880
    9 weken 60 cm en 5kg 520
    bijna 4 maand 65cm en 6kg420
    5 maand (op de kop) 68cm en 6kg 880
    10 maand 74cm 8kg 510
    NUMMER 3

    23sept 09 7 weken en 2dagen: 11,9mm
    21 okt 09 11 weken en 5 dagen: 51,2mm
    wat is de moeite op het wereldwijdeweb?
  • foto's van mezelf (bijgewerkt op 17 januari)
  • het leven van Benne en Fries
  • Lander en Victor
  • mama haar blog
  • de mama van Lander en Victor
  • zus haar commentaar

  • Gastenboek
  • proficiat
  • gefeliciteerd!
  • proficiat
  • scherven
  • aangrijpend

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Archief per week
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs